9.4/10
★★★★★
op 3641 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2/5
★★☆☆☆
Kapotte producten of andere beschadigde verpakkingen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Durez, Het spijt ons te horen over uw ervaring met de levering van uw pakket na de aankoop van onze producten op de website. Om u te compenseren voor het verlies van deze producten, kunt u ons toestaan u een tegoedbon te sturen die u kunt gebruiken op onze website. Als u hiermee akkoord gaat. Of wilt u liever een cadeau toevoegen aan uw volgende bestelling? We horen graag van u. Met vriendelijke groeten, team Le Comptoir De Mathilde
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld door een ingewikkelde site
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/11/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
3 sets chocolade kerstlepels waren gebroken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Producten van goede kwaliteit, maar lees mijn commentaar over het gourmetcadeau!!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/11/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, maar één item was kapot (azijn). Dezelfde dag nog een bericht gestuurd over het probleem en geen antwoord gekregen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/10/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Veel om uit te kiezen en moeilijk om uit te kiezen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/10/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik had problemen met de site omdat ik probeerde een ander afleveradres in te voeren dan het factuuradres. Ik belde aan de telefoon en iemand vertelde me dat ik dit per e-mail moest opgeven. Toen ik een e-mail ter bevestiging van de bestelling ontving, stuurde ik deze terug met het juiste afleveradres. Ik ontving het pakket op het factuuradres en moest het zelf terugsturen zodat mijn kleinkinderen het voor het begin van het nieuwe schooljaar konden ontvangen, vandaar de extra kosten. Ik hoop dat de inhoud het waard is.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/08/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het bladeren via de telefoon moet worden verbeterd: items die aan het winkelwagentje worden toegevoegd, worden vaak verwijderd wanneer er andere worden toegevoegd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/06/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Snelle levering De binnenkant van de doos is echter beschadigd
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/04/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling en levering zijn erg goed. De verpakking is gemiddeld, al mijn gouden tartinette die ik bestelde, vier verpakkingen zijn volledig geplet dus niet presentabel bij een aperitief.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/04/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Belabberde levering, gepland voor zaterdag met 2 berichten van de vervoerder om de levering te bevestigen, uiteindelijk niet geleverd en in de brievenbus gedropt zonder enige kennisgeving op dinsdag ... Ik zou het niet aanraden. Vorig jaar bestelde ik melkchocolade, pure chocolade, etc. Basta, ik ga ergens anders kijken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, We betreuren de levering van uw pralines ten zeerste. Onze transporteur moet voor een vlotte levering zorgen om u uw pralines op de best mogelijke manier te kunnen leveren. We zullen de informatie onmiddellijk doorgeven om een dergelijk probleem in de toekomst te vermijden - voor u of voor iemand anders. De levering valt buiten onze controle en we hopen dat de fout van Colissimo de genegenheid die u voor onze producten koestert niet zal aantasten. Een hele fijne dag verder, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Pakket op tijd ontvangen en goed verpakt Er was geen breuk
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/03/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Erg lekkere chocolaatjes, maar hoge verzendkosten en een hoge minimumbestelling (€60) om die niet te hoeven betalen. In een tijd waarin sommige winkels gesloten zijn, zou dit vanuit commercieel oogpunt een goed idee zijn, maar gezien de prijzen is het jammer, want de producten zijn uitstekend.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/03/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De opmerking is in verband met de site slecht onderscheid tussen de ontvanger en de betaler: Site te herzien Resultaat de ontvanger heeft de rekening! Ik zou aarzelen om de operatie te herhalen voor een cadeau Rq deze opmerking heeft geen betrekking op de kwaliteit van de pralines die goed of zelfs zeer goed zijn.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/03/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons dat onze site u heeft misleid. De factuur zat niet in uw pakket, dus de ontvanger heeft de details en het bedrag van de bestelde producten niet ontvangen. U kunt de factuur alleen vinden op uw online ruimte. U kunt de factuur alleen vinden op uw online ruimte. Hartelijk dank voor de opmerking over onze chocolaatjes, waar we heel blij mee zijn! Een hele fijne dag toegewenst, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Sommige producten staan dubbel in de categorieën... Ik heb meerdere keren besteld, levering is in Duitsland, u bood levering aan bij een relaispunt voor 8 euro, en de laatste keer had ik deze optie niet, dus was ik verplicht om thuisbezorging te nemen voor 12 euro. (op het moment van betaling!!) kunt u spaarpunten geven? de promotiecode die u mij aanbood werd niet gevalideerd toen ik deze bestelling plaatste, wat heel vervelend is!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/02/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De site is erg mooi, maar we hadden een groot probleem met de bezorging (waar we voor betalen) en het pakket was niet voor getekend en werd in beschadigde staat gevonden nadat we het zonder veel succes in de brievenbus hadden geprobeerd te stoppen. De brievenbus moest gedemonteerd worden om het pakket terug te krijgen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer van de omstandigheden waaronder uw pakket werd geleverd. Het had nooit zo mogen gebeuren en de diensten van onze vervoerder werden niet gerespecteerd. Hebt u onze klantendienst op de hoogte gebracht? Ik doe dit onmiddellijk om het probleem aan La Poste te melden. Aarzel niet om een e-mail te sturen naar: [email protected] Prettige dag nog, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Goed maar verzendkosten te duur
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/02/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Lolly's met warme chocolademelk gebroken tijdens transport. Een beetje doorsnee als je bedenkt dat ik €4,75 voor de verzendkosten heb betaald...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons oprecht dat uw dummy na het transport niet is aangekomen. Stuur hiervoor een foto van uw product naar [email protected] en wij zullen doen wat nodig is. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De producten zijn van goede kwaliteit, geen probleem op dit punt, maar hoewel de producten goed verpakt waren, had ik een slechte verrassing toen mijn chocoladehart gebroken werd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/02/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Klein probleempje: één potje was niet goed gesloten en kwam in het pakket terecht.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/01/2021 
Vertaalde beoordeling