★★★★★
op 6318 beoordelingen gepubliceerd
Laatste positieve klantbeoordelingen
Perfect
Super aankoop, origineel idee en gevarieerde producten.
Perfecte verpakking en heerlijke chocolade
Altijd tevreden over de producten van het Comptoir de Mathilde
Zeer snelle levering en zeer goed verpakt pakket, ik waardeerde de koelzak om de chocoladeproducten vers te houden. Geweldige kwaliteitsproducten.
Zeer tevreden met mijn bestelling. De chocolade is uitstekend. De artikelen zijn zeer goed verpakt en beschermd. Ik raad deze winkel en zijn originele artikelen ten zeerste aan.
Bestelling ontvangen in specifieke verpakking "groot vers"
Uitstekend
Zeer goede site snelle reactie op problemen
Zeer goede producten, zeer goed verpakt, we genieten...
Heerlijke aurancello
Altijd super tevreden over de smeerpasta's van de comptoir de Mathilde
Tevreden met mijn bestelling, maar er was een zak die was gelekt en die had veel vloeistof op de chocolade gegoten, dus ik moest de pakketten wassen
Perfect, snelle en zeer zorgvuldige verzending
Top logistiek zowel op het gebied van het team als van de verpakking. Product van hoge kwaliteit
Zeer goede producten
Het was perfect
Zeer goed
Super vriendelijke en zeer reactieve klantenservice. Bestelling snel geleverd. Bedankt!
E
Super goed verpakt! En heel blij met mijn pakket!
Cool en super
Zeer goede en mooie producten
De bestelling was compleet en is op tijd aangekomen
Zeer goed product, voor de levering niets op aan te merken
Kwaliteitsproducten arriveerden in uitstekende staat en hebben de hitte niet doorstaan dankzij een koelsysteem tot aan de levering aan de ontvanger. Bedankt voor alles
Ik beveel het product perfect verpakt aan! Niets te zeggen!
Zeer goede producten, goed verpakt voor de levering en deze was snel
Heerlijke producten
Zeer goede producten in een vrij elegante mand om er een mooi cadeau van te maken.
Top goed verpakt trouw aan de foto bedankt
Super
Ik had een probleem met een pot crêpes. Het opvolgen van het probleem werd zeer snel opgepakt en de vervanging ook
Zeer tevreden
Ik hou ervan !!!
De producten zijn trouw aan zichzelf: heerlijk. Gefeliciteerd
Super snel in bestelling, product conform en geeft zin. De cadeauverpakkingen zijn goed gevuld
Zeer snelle verzending. Een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van de chocolade, we hebben veel moeite om de verschillende smaken te onderscheiden, dat is jammer. Mooi verpakt voor Moederdag.
Ik heb gewoon een opmerking, we moeten het factuuradres en het afleveradres onderscheiden. Als we een cadeau willen maken... wordt de levering een « rommel »
Zeer goede producten