9.4/10
★★★★★
op 3641 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Perfect geprepareerd pakket, geweldige productkwaliteit. Enige minpunt: 5 dagen levertijd aangekondigd, ik heb 15 dagen op het pakket moeten wachten...
Reviewer icon
Lilou H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
We doen altijd ons best om de aangekondigde levertijden te respecteren, maar er kan een onvoorziene gebeurtenis zijn geweest in het verzendproces. Desalniettemin zijn we blij om te zien dat je de kwaliteit van onze producten waardeert. We hopen je bij je volgende bestellingen weer volledig tevreden te kunnen stellen. Bedankt voor het delen van uw mening met ons.
3/5
★★★☆☆
De producten zijn goed, maar er was een bug op de site op de dag dat ik bestelde. Ik had verschillende afleveradressen opgegeven, maar daar werd geen rekening mee gehouden en de bestelling kwam bij mij thuis aan. Ik moest het op eigen kosten terugsturen naar het juiste adres.
Reviewer icon
Valerie G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Valérie,
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij het bestellen via onze website Le Comptoir de Mathilde. We nemen nota van uw opmerking en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We hopen dat u tevreden was met onze producten en verwelkomen u graag terug bij onze trouwe klantenkring. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn. Nog een fijne dag. Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Het was erg ingewikkeld om de bestelling te kunnen plaatsen op Black Friday en het kostte me een paar uur door een blokkade of een gebrek aan reactievermogen op de website le comptoir de Mathilde en daarom haal ik er 2 sterren vanaf. Desondanks waren de levering en de zorg die besteed werd aan de verpakking van het product en de levering perfect, dus ik hoop dat ik bij mijn volgende bestelling 4 of 5 sterren krijg.
Reviewer icon
Véronique M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Véronique,

Bedankt voor uw beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens Black Friday, we doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze site soepel en responsief is voor al onze klanten. We zijn blij dat de levering en verpakking van het product bevredigend voor u waren. We hopen u terug te zien bij uw volgende bestelling en dat u ons een positievere beoordeling kunt geven. Nog een fijne dag! Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de producten. Maar het is niet erg commercieel om promoties aan te bieden twee dagen na ontvangst van de pakketten. Alle sites die deze naam waardig zijn, hebben de aankomende promotie aangekondigd op hun startpagina.
Reviewer icon
Patrick S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Ik begrijp je ontevredenheid, Patrick, en het spijt me dat je deze promotie hebt gemist. Wees je er echter van bewust dat we ons best doen om onze klanten op de hoogte te houden van aankomende promotieaanbiedingen, maar dat er soms vertraging kan zitten tussen de aankondiging en de daadwerkelijke implementatie van de promotie. We zullen rekening houden met uw opmerking om onze communicatie in de toekomst te verbeteren. In ieder geval zijn we blij dat je tevreden bent met onze producten.
3/5
★★★☆☆
Ik heb gebroken lepels ontvangen en ik ben teleurgesteld. Aan de andere kant is het nog steeds even lekker.
Reviewer icon
Pauline D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Bedankt voor je opmerking, Pauline. Het spijt ons dat u beschadigde producten heeft ontvangen. Als dit niet het geval is, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. We zijn blij dat je onze producten desondanks mooi vindt. Bedankt voor uw loyaliteit. Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
De cadeauverpakking ontbrak ...
Reviewer icon
Virginie D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een gebroken pot broodbeleg! Wel goed verpakt. Maar over het algemeen tevreden.
Reviewer icon
Laurence R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Laurence, bedankt voor je feedback over onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons dat uw pot broodbeleg gebroken is aangekomen ondanks onze zorgvuldige verpakking. Als u dit nog niet heeft gedaan, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] om samen naar een oplossing te zoeken. We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden bent met uw bestelling. Bedankt voor je vertrouwen, tot snel op onze site!
3/5
★★★☆☆
Heel goed, maar er ontbrak een item in mijn pakket. De rest ok
Reviewer icon
Gaëlle S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Dank u voor uw feedback, Gaëlle. We hebben nota genomen van uw opmerking over het ontbrekende item in uw pakket en we zullen er alles aan doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. We hebben geen verzoeken voor service na verkoop ontvangen, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen zodat we een oplossing kunnen vinden via e-mail op [email protected] . We zijn blij dat de rest van je bestelling je beviel en we hopen je snel op onze site te zien. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen.
3/5
★★★☆☆
Bezorgdienst moet worden herzien Zeer teleurgesteld dat mijn vader zijn pakket voor zijn verjaardag niet heeft ontvangen
Reviewer icon
Jean Claude B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat je vader zijn pakket niet op tijd heeft ontvangen voor zijn verjaardag. We zijn bezig met het verbeteren van onze bezorgservice en hopen je bij je volgende bestelling tevreden te kunnen stellen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Zeer goed product! Ik was echter erg teleurgesteld door de aanbieding die per e-mail werd verstuurd. Een gratis broodbeleg bij elke besteding van 20 pond. Bij ontvangst bleek het geen taart te zijn, maar een broodbelegmonster !!!!!! Misleidende reclame!
Reviewer icon
Perrine K.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Perrine,
Het potje met broodbeleg dat u in uw pakket aantrof, komt overeen met de gourmetverrassing (vanaf 50e aankoop op onze site). Het potje met broodbeleg waar u het over heeft vanaf 20euro aankoop, is een potje van 100 g dat u hebt verkregen bij uw bezoek aan de winkel in de maand na de aanmaak van uw "club des gourmands"-kaart.
Onze excuses voor de eventuele teleurstelling die dit heeft veroorzaakt.
Aarzel niet om bij ons terug te komen als je vragen hebt, we zullen ze met plezier beantwoorden.
Nog een fijne dag
Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Zonde, goede producten maar onvolledige bestelling!
Reviewer icon
Emeline P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Het spijt ons te horen dat je een probleem hebt gehad met je bestelling. We doen ons best om onze klanten een goede service te bieden en uw feedback is belangrijk voor ons. We hebben gereageerd op je klacht door de ontbrekende artikelen naar je terug te sturen, maar helaas zijn ze door de afzender naar ons teruggestuurd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] . We hopen u snel weer te zien op onze site. Met vriendelijke groet, Le Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Het product is zeer goed en de prijs is conform de afspraak. Het enige probleem was de manier van betalen. Je ne pouvais pas utiliser ma carte de crédit. J'ai dû ouvrir un compte PayPal pour poursuivre l'achat. J'étais sur le point de ne pas acheter. De betalingsmethode is een punt om te verbeteren.
Reviewer icon
Eva R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Hallo, ik kan de kerstpasta met amandelen en hazelnoten die ik cadeau heb gekregen niet vinden?
Reviewer icon
Annick J.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Annick, bedankt voor je review. Het spijt ons dat je onze kerst hazelnoot-amandelpasta niet in de aanbieding kunt vinden. We hopen dat je in onze winkel andere producten vindt die je net zo lekker vindt. Bedankt voor je bezoek en laat het ons weten als je suggesties hebt om onze productselectie te verbeteren. Nog een fijne dag!
3/5
★★★☆☆
Geweldige producten, maar ik weet niet of ik nog een keer zal bestellen, want ik vind de verzendkosten (€15,84) echt te duur.
Reviewer icon
Emilie D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/10/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Decu ded papillottes er zat alleen pastavrucht in terwijl het gemengd zou moeten zijn
Reviewer icon
Veronique D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Véronique, dank u voor uw beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons voor uw teleurstelling over de papillotes. We zullen uw opmerking doorgeven aan ons team om de samenstelling van de papillotten in de toekomst te verbeteren. We hopen dat u genoten heeft van de fruitpasta's. Bedankt voor uw feedback.
3/5
★★★☆☆
Niets mis met de producten. Het zijn leuke cadeau-ideeën met originele smaken. Aan de andere kant zijn de verzendkosten erg hoog. Voor een bestelling van 20 euro zijn ze 43%. Er zou een keuze aan leveringsopties moeten zijn, vandaar de 3/5 score.
Reviewer icon
Co E.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/10/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Erg klein, de verpakking een beetje slordig
Reviewer icon
Sarah L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/09/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Snelle levering en even aangenaam als altijd
Reviewer icon
Nathalie P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Bedankt voor je feedback Nathalie, we zijn blij dat je de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze producten waardeert. We zijn een beetje verrast door uw 2/5 beoordeling als u genoten heeft van uw ervaring met ons, we zullen ons best blijven doen om u een steeds aangenamere klantervaring te bieden. Nog een fijne dag!
3/5
★★★☆☆
Besteld en geleverd zonder problemen. De beoordelingen waarop ik me baseerde kwamen echter helemaal niet overeen met mijn verwachtingen. Behoorlijk teleurgesteld.
Reviewer icon
Suzy L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Suzy, bedankt voor je feedback over je winkelervaring op onze site. Het spijt ons dat de beoordelingen niet aan uw verwachtingen voldeden. We doen ons uiterste best om kwaliteitsproducten te leveren en onze klanten tevreden te stellen. We hebben rekening gehouden met je opmerking en hopen je terug te zien op onze site om je te helpen andere producten te ontdekken die misschien beter bij je passen. Nog een fijne dag verder. Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Erg goede site, maar de gratis bezorgingsdrempel is een beetje hoog en er is te veel onnodig karton en inpakpapier. Jammer.
Reviewer icon
Julie B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/07/2023 
Vertaalde beoordeling