9.4/10
★★★★★
op 3747 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een e-mail gestuurd omdat er een pot defect was en u heeft nooit geantwoord. Vriendelijke groeten mevrouw Neveu Nathalie
Reviewer icon
Nathalie N. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Nathalie, Het spijt me echt dat je een probleem hebt gehad met een van onze potten. We hebben geen gegevens van een e-mail van jou naar onze dienst-na-verkoop. Zou je ons opnieuw kunnen contacteren op [email protected] zodat we samen een oplossing kunnen vinden?
Internet klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Moeilijk om met ze te praten. Te lange levertijden en zeer trage communicatie
Reviewer icon
Cristian F. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Te duur voor een gemiddeld product. :/
Reviewer icon
Rachel S. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een andere peper opgestuurd en op mijn klacht werd niet gereageerd. Ik had besteld: Timut peper (in molen) Ik kreeg: Poivre Noir de Malabar Geen reactie van "Le Comptoir de Mathide" Dit is niet bevredigend
Reviewer icon
Anneli W. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
Reviewer icon
Karine C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Karine, Wij stellen alles in het werk om de tevredenheid van onze klanten te garanderen, het spijt ons dat uw bestelling u niet heeft bereikt, als dit nog niet het geval is, bedankt om contact met ons op te nemen op [email protected] zodat we, samen, een oplossing kunnen vinden.
Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niets te zeggen over het plaatsen van een bestelling, behalve als je een cadeau wilt doen, dan is het ingewikkeld, vooral voor de bezorging! Ik heb het twee keer moeten doorlopen en ik moest contact opnemen met de balie van Mathilde zonder dat ik contact kon krijgen met de bezorger van GLS.
Reviewer icon
Carole B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Carole, bedankt voor je feedback en je mening over het plaatsen van een bestelling. Het spijt ons dat je problemen had met de levering van je cadeau. We nemen nota van uw opmerking en zullen ons best doen om dit punt in de toekomst te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen dat uw volgende ervaring met Le Comptoir de Mathilde aangenamer zal zijn. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Geen communicatie en geen commercieel gebaar
Reviewer icon
Alexandra P. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Alexandra, we hebben geen e-mail van je ontvangen om ons te informeren dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag op [email protected]. Aarzel niet om contact met ons op te nemen
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen, maar het is geopend en de goederen zijn vervangen door grind!
Reviewer icon
Dominique B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/03/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Dure en misleidende foto's Ik zou niets van ze terugnemen sorry
Reviewer icon
Joel B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan.
Reviewer icon
Julie G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
En cc
Reviewer icon
Fouzia B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Gemakkelijke toegang
Reviewer icon
Marie-france N. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Als ik de producten op de site kan aanbevelen, kan ik de site zelf niet aanbevelen. Twee jaar op rij heb ik via hen een bestelling gedaan om bij mijn ouders te laten bezorgen als cadeau. Twee jaar op rij werd het pakje niet geleverd, de eerste kwam nooit aan en werd me in rekening gebracht, en dit jaar kon het niet geleverd worden door het postkantoor, dat me verwittigde en het was door contact op te nemen met de postdiensten dat ik het adres dat verkeerd genoteerd was door de site kon laten veranderen, ze hadden alleen de achternaam en de stad van levering genoteerd. Ik wil het postkantoor bedanken voor het afleveren van het pakket, maar zeker niet de balie van Mathilde. Ik hou van hun producten maar ik zal nooit meer via hun website bestellen, sorry.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking waarvan wij nota hebben genomen. Wat betreft de levering, het spijt ons dat de producten niet op het door u gevraagde adres zijn geleverd. Houd er rekening mee dat alleen u het afleveradres op onze website kunt invoeren en dat ons team dit niet voor u moet doen om dit soort fouten te voorkomen. Voor de volgende keer nodigen wij u uit om het afleveradres van uw ouders rechtstreeks op onze website in te voeren in plaats van ons te vragen dit voor u te doen. Wij wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Le Comptoir De Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Een probleem met mijn bestelling, ik heb een e-mail gestuurd maar voorlopig geen reactie. Ik raad deze site niet aan
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/12/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor een kerstcadeau kon het aandacht en als we op zoek naar de volgorde om te controleren wat is i in onmogelijk de pagina is verdwenen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Veel van mijn producten zijn in de doos gestoten, sommige wilde ik als kerstcadeau geven...onmogelijk om ze in deze staat te geven!!! een pot jam morste al het sap, gekarameliseerde appels...mijn pot Piedmont hazelnoten deukte in en er kwam wat broodbeleg uit...ik heb er foto's van gemaakt...een LE TRAPPEUR drankje denk ik...het plastic zakje dat er bovenop zat kon ik niet goed verwijderen de fles ging open...hoewel ik het ook cadeau wilde geven...in 2 woorden zou ik naar de Fontainebleau winkel gaan zoals ik meestal doe...ik wil er wel op wijzen dat de pakketdoos niet beschadigd was...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Belabberde en onbegrijpelijke after-sales service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/08/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De producten waren altijd van topkwaliteit en goed verpakt. Gelukkig was de bezorger verschrikkelijk, hij belde om de 10 seconden terwijl mijn gezin sliep en ik vroeg hem om te stoppen. Hij was al op weg naar buiten toen ik uitstapte. En met de vriendelijke opmerking toen ik hem uitlegde waarom ik hem vroeg om te stoppen met bellen "Nou, je had hem moeten komen halen! " Een opmerking als deze, om CDM voor te stellen dat ze van bezorger veranderen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/08/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen nieuws gehad over mijn bestelling, niemand weet waar het is en ik kan niet eens mijn geld terugkrijgen. Geen nieuws van Mathilde's balie, we blijven zo achter.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/05/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Volgens onze informatie bevindt uw bestelling zich in een pakketrelais. We waren tot vandaag niet op de hoogte van uw probleem. Onze teams zijn in staat om u een oplossing te bieden zodat u een claim kunt indienen bij de postdiensten en u zo een terugbetaling kunt aanbieden. Ik zal onmiddellijk contact met hen opnemen en u in de namiddag terugbellen. Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik vind het brutaal om onverkochte paasproducten te omschrijven als een gastronomische verrassing.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/04/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Probleem met het registreren van het afleveradres: pakket kwam niet aan ... gemiste paasverrassing ... zelfs geen commercieel gebaar!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer dat uw afleveradres verkeerd is geregistreerd, maar ik zie dat uw pakket is afgeleverd. Toegegeven, na Pasen, maar kunt u mij alstublieft vertellen in welke mate het adres verkeerd was? Alvast heel erg bedankt. Nog een fijne dag! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik geef het maar 2 sterren omdat Colissmo echt waardeloos is. Ik heb 8 euro betaald voor een levering voor mijn oma. De 1e dag belden ze niet, de 2e dag lieten ze een afleverbericht achter. Uiteindelijk moest ze het zelf ophalen in het postkantoor. Dit is onaanvaardbaar. Ook al is ze oud en was ze er beide dagen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer van de afhandeling van uw pakket. We zullen de informatie doorgeven aan onze serviceprovider.
We kijken ernaar uit om van u te horen, Het Comptoir de Mathilde team.
1/5
★☆☆☆☆
De levering is niet in overeenstemming met mijn bestelling, klantenservice gecontacteerd, geen oplossing voorgesteld, antwoord mail boot ... Ik ben zeer teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, het spijt me dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Kunt u mij alstublieft vertellen wat er mis is met uw bestelling? Bij voorbaat hartelijk dank, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Begin december besteld: op 27 december had ik nog steeds niets ontvangen: geen goederen, geen terugbetaling, geen antwoord op mijn meerdere e-mails (de eerste verzonden op 5 december om me te waarschuwen voor het probleem). Maar het was goed begonnen: de goederen werden heel snel verzonden. Maar omdat de verpakking te licht was, brak een van de potten tijdens het verzenden en morste in de coli. Dat gebeurt. Het is gemakkelijk te verhelpen. Maar mijn talrijke pogingen om contact op te nemen met de klantenservice (drie keer via e-mail, via het online formulier en via het paypal-formulier) bleven meer dan drie weken onbeantwoord. Ja, de omstandigheden zijn moeilijk, tussen de opsluiting en het overvolle postkantoor. Maar dat is geen excuus voor alles. Het is niet juist dat, volgens de persoon die verantwoordelijk is voor het reageren op negatieve recensies op deze site, de telefoon in het luchtledige rinkelt (je zou op zijn minst kunnen investeren in een antwoordapparaat), noch dat e-mails naar de klantenservice en verzoeken om terugbetaling wekenlang onbeantwoord blijven. Vooral niet als tegelijkertijd de verantwoordelijke van Instagram de tijd vindt om te antwoorden zonder concrete hulp te bieden: hij verwijst me door naar de klantenservice, die niet antwoordt! Er is een prioriteitsprobleem en de klantenservice is niet aangepast aan de verkoopvolumes. Dit is een keuze van het bedrijf, en het zijn de klanten die de pech hebben een probleem te hebben (en de arme, overwerkte medewerker die blijkbaar als enige verantwoordelijk is voor de klantenservice) die eronder lijden. Andere online verkopers, die meer respect hebben voor de klant, kiezen ervoor om hun verkoop te beperken als ze weten dat ze niet meer dan een bepaald volume kunnen garanderen. Omdat ik het goede idee had om paypal te gebruiken, kon ik bij hen aankloppen voor een volledige terugbetaling. Het zou fijn zijn geweest als comptoir de mathilde had gereageerd op de paypal-procedure om de terugbetaling te versnellen in plaats van het volledig te negeren en de deadline te laten verstrijken: dit laat zien hoe weinig respect ze hebben voor ontevreden klanten, vooral als ze hun ontevredenheid niet openbaar hebben gemaakt. Het heeft geen zin om op dit bericht te reageren, vooral niet als het is om mijn achternaam te publiceren, die avis-verifies in het antwoord zal hebben aangepast, of erger nog, zoals ik ook heb gezien, mijn e-mailadres. Zoals eerder vermeld, werd ik uiteindelijk terugbetaald en mijn mening is gemaakt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen vanwege beschadigd pakket. nooit antwoord ontvangen van klantenservice en bestelling niet vergoed.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, item ontbreekt, pot lekt (baba), ik nam contact op met de klantenservice om terugbetaald te worden voor deze twee producten geen reactie, ik bestelde ook een jute zak om mijn items in te doen voor een cadeau, de zak is onbruikbaar dus het ruikt vochtig, onaanvaardbaar, ik zal nooit meer bestellen en ik raad uiteraard niet aan!!!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
4 adventskalenderbestellingen. 2 ontvangen: zeer goed 2 niet ontvangen: rampzalige dienst na verkoop: - verschillende e-mails gestuurd, weinig antwoorden: check met postkantoor - telefoon: geen antwoord - bezoek aan de winkel: kan niets voor me doen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Om uw klacht te kunnen opvolgen, zou u ons uw bestelnummer kunnen geven, want op de bestelling "40535" zien we maar één kalender. Want op de bestelling "40535" zien we maar één kalender. Alvast hartelijk dank voor uw antwoord, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd in tweeën gesplitst, waarvan een deel naar mijn oude adres werd gestuurd, en ik heb mijn 2 gratis cadeaus niet gekregen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, waarvan de eerste al meer dan een maand oud was, en ik heb nog geen antwoord gehad.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw COUSIN, Onze oprechte excuses voor uw gesplitste bestellingen. Het moet een technische fout zijn geweest, want we komen er niet aan toe om uw adressen te herschrijven. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden op uw verzoeken en oproepen. We verontschuldigen ons dat dit erg lang kan duren. Het is momenteel een extreem drukke tijd en ik bel mijn klantenservice opnieuw zodat ze jullie zo snel mogelijk twee kleine traktaties kunnen sturen. Dit is misschien niet meer het gebaar dat u verwacht, maar het is erg belangrijk voor ons! Kunt u mij alstublieft vertellen wat uw juiste adres is: 22 of 25? Bij voorbaat hartelijk dank, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling kwam onvolledig aan: 3 ORGANIC gedroogde tomaten- en geitenkaaspasta's ontbreken. Het hadden er 4 moeten zijn, maar er zijn er maar 3. Bovendien arriveerde 1 van de 2 gedroogde tomaten en porcini lekkernijen al geopend en bevuild de rest van de potten omdat alles samen verpakt was. Ik heb op 14 december een e-mail gestuurd naar jullie klantenservice met foto's en ik heb nog geen nieuws gehad. Ik moet toegeven dat ik nogal teleurgesteld ben... Aangezien Kerstmis voor de deur staat, moest ik de 4 ontbrekende en beschadigde producten in de winkel kopen zonder te profiteren van de Black Friday-korting op mijn eerste bestelling. Ik verwacht zo snel mogelijk een retourzending en terugbetaling van jullie, evenals een commercieel gebaar gezien het veroorzaakte ongemak.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MIEGE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons oprecht spijt voor onze voorbereidingsfout, aangezien we elke bestelling handmatig uitvoeren, zonder enige technologie. Het spijt ons ook oprecht voor de ontvangst van uw beschadigde producten. We doen ons best om elk product afzonderlijk te verpakken, maar de grillen van het transport kunnen soms voor verrassingen zorgen.
Ik zal onmiddellijk contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij als eerste stap kunnen overgaan tot terugbetaling van uw product. Onze excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag! Het hele team wenst u een fijne feestdagen.
1/5
★☆☆☆☆
De algemene voorwaarden zijn niet gedetailleerd genoeg
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Alvast hartelijk dank, team Comptoir de Mathilde.
1/5
★☆☆☆☆
Wijzigt de producten in mijn bestelling als gevolg van voorraadniveaus zonder mij hiervan op de hoogte te stellen of om mijn toestemming te vragen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw DERUFFE, We hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren op de verzending van uw pakket. Het spijt ons dat deze vervanging niet aan uw smaakverwachtingen voldoet. Het hele team wenst u prettige feestdagen!
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen met vervanging van 2 niet beschikbare producten door veel goedkopere producten zonder dat dit vooraf was meegedeeld. Klachtmail gestuurd naar verkoopafdeling zonder reactie na 4 dagen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De site is erg goed maar de klantenservice is niet om over naar huis te schrijven.... Nog steeds geen antwoord na 1 week wachten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Campos, We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en er alles aan doen om uw klacht te beantwoorden. Onze service is de laatste tijd erg druk geweest. Nog een hele fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
4 adventskalenders besteld op 23 november. 2 ontvangen voor 1 december 2 niet ontvangen (maar beschouwd als geleverd per post) tot op heden (11 december) Nog steeds aan het wachten op een antwoord van lecomptoiredemathilde.com klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van uw bestelling. La Poste heeft veel te maken gehad met vertragingen in de bezorging (soms verlies van pakketten) en we doen ons best om met elke situatie om te gaan. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel) betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wij behandelen elk verzoek met de grootste aandacht en onze klantenservice zal er alles aan doen om de situatie te verhelpen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik mis 3 artikelen. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Vassort, Allereerst spijt het ons heel erg van deze fout bij de voorbereiding van onze bezorgservice! We besteden veel zorg aan de voorbereiding van al uw bestellingen, maar helaas zijn onze handjes en oogjes niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, 2 van de 5 producten beschadigd, nog steeds geen nieuws van de klantenservice 8 dagen nadat het probleem werd gemeld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PIERROT, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de schade aan uw bestelling! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (die eindeloos overgaat), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik heb om terugbetaling gevraagd... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en ze gaven me een trackingnummer. Na controle bij de post bleek dat het trackingnummer voor een colis was die in voorbereiding was om te verzenden en dat was alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen en gingen gewoon naar de post. Ik verlies tijd, verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n groot merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Na 14 dagen gedoe is het probleem nog steeds niet opgelost. Zeer ontevreden over de klantenservice. FR: De slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail en kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik vroeg om een terugbetaling ... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en gaven me een trackingnummer. Na navraag bij het postkantoor bleek dat het trackingnummer voor een pakket is dat wordt klaargemaakt om te worden verzonden en dat is alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen, ga maar naar het postkantoor. Ik verlies tijd, ik verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n geweldig merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Het probleem houdt aan na 14 dagen gedoe. Uitermate ontevreden over de klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, de klantenservice heeft het momenteel erg druk. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Om uw vragen te beantwoorden, hebt u persoonlijk contact opgenomen met de medewerkers van ons bedrijf en onze communicatieafdeling heeft u in haar vrije tijd geantwoord met antwoorden over dit derde pakket dat niet is ontvangen. Er is gemeld dat het derde pakket wordt afgeleverd en daarom kunnen we geen verdere actie ondernemen.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling arriveerde beschadigd bij mij thuis. Een gebroken fles olie beschadigde een deel van mijn bestelling. Ik wacht al 1 week op antwoord op mijn e-mails.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer CAUSSE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons erg spijt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij u aanbieden om uw lekkernijen naar u terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben al klant bij Mathilde sinds mijn eerste bezoek aan de winkel in Martiques. Ik woon in de Hoge Alpen en ik ging altijd naar de winkel als ik mijn familie bezocht om persoonlijke aankopen en cadeautjes te doen. Helaas kon ik dit jaar niet gaan vanwege de gezondheidsomstandigheden! Dus plaatste ik een bestelling rechtstreeks op de site. De levering was snel. Er was alleen één product dat lekte en slecht verzegeld was, wat kan gebeuren, begrijp ik. Ik heb dus verschillende keren geprobeerd te bellen, maar kreeg nooit antwoord! Dus ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en het is nu 10 dagen geleden en er is ook geen antwoord gekomen! Bovendien, een paar dagen na het gebruik van een ander item (mix van 4 paprika's en bessen) werkt het apparaat niet meer aan de zoutkant! Ik begrijp dat er soms problemen kunnen zijn met bepaalde producten, maar geen antwoord krijgen heeft me echt teleurgesteld, vooral omdat mijn bestelling voor 164,50 euro is!!!! Als niemand binnen een paar dagen contact met me opneemt, zijn ze een klant kwijt en zal ik geen reclame voor ze maken!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Blanc, Allereerst spijt het ons echt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen en toen u onze molen gebruikte!
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is.
Zodra onze klantendienst uw e-mail heeft ontvangen, zal zij u voorstellen om uw lekkernijen terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Beschadigde goederen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw TIOLLIER, Het spijt ons zeer te horen over de staat van uw delicatessen toen ze werden bezorgd. La Poste heeft net personeel en middelen aangeworven om de leveringen op tijd uit te voeren, en dit kan een impact hebben op uw pakketten en producten (en op de kwaliteit van onze leveringen).
Als uw delicatessen beschadigd zijn, aarzel dan niet om naar onze klantenservice te schrijven zodat zij u nieuwe delicatessen kunnen sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het team van Comptoir de Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Pakket al 10 dagen onderweg. Ik hoop dat de adventskalender voor Kerstmis aankomt... Geen reactie van de klantenservice op mijn verzoeken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Allereerst willen we zeggen dat we de levertijden van onze vervoerder (La Poste) zeer betreuren. Onze vervoerder heeft momenteel te maken met een grote stroom pakketten en is bezig met een speciale situatie.
Wij verzenden uw pakketten binnen 48 uur en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk aankomen. We beheren momenteel de situatie met La Poste, die niet zo eenvoudig is, en we doen er alles aan om zo snel mogelijk op uw verzoeken te reageren.
Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 3 december en de adventskalender die op 23/11/2020 werd besteld, is nog steeds niet ontvangen. Geen reactie van de klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Goede producten maar helaas een rampzalige bezorgservice. Voor een levering in Luxemburg betaald op 2 oktober, werd het pakket eind november geleverd ...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/09/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Domet, Het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Helaas lijkt onze dienstverlener (La Poste) te kampen te hebben met een aantal vertragingen in de bezorging en moet hij zich nog aanpassen aan de situatie die we nu meemaken. We doen ons uiterste best om uw pakketten binnen 48 uur na uw bestelling te verzenden. Geniet van uw maaltijd en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde-team
1/5
★☆☆☆☆
Stuurde me het verkeerde artikel. Werd volledig genegeerd door de klantenservice. Schokkend!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/11/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bezorgkosten te hoog!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MACE, We begrijpen dat onze verzendkosten hoog kunnen zijn voor u, maar ze komen overeen met de strikte realiteit van Colissimo.
De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en onze producten zijn vrij zwaar, wat betekent dat ze duur zijn. Ze zijn echter nog steeds gratis voor aankopen van 60 € of meer, als een oprechte dank u. Nog een mooie dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Door uitzonderlijke omstandigheden duurde het meer dan een maand voordat ik mijn bestelling ontving, wat ik kan begrijpen. Maar ik betreur het gebrek aan informatie van de trage en niet-reagerende klantenservice ondanks 5-6 verstuurde e-mails. Uiteindelijk hebben ze geantwoord zonder snelle, concrete oplossingen te bieden. Ik heb 3 weken geleden een kleine bestelling geplaatst voor 2 minitablets voor een verjaardag... Maar ze vroegen me nog steeds om een erecertificaat en identiteitskaart om een oplossing te overwegen. Zou het niet aanraden om via de site te bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/03/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer AUBRIOT, Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor de vertraging bij het verzenden van uw pakket. Gelieve ook onze excuses te aanvaarden voor onze reactiviteit op uw verzoek. We hebben een aantal aanpassingen moeten doen als reactie op dit vroege stadium van insluiting. Houd er in elk geval rekening mee dat de procedure die aan het einde van ons antwoord wordt gevraagd - attest op erewoord en identiteitskaart - een standaardprocedure is in dit soort situaties en dat het onze plicht is om deze procedure te volgen in gevallen zoals het uwe. We hopen dat u van uw tabletten hebt genoten! Prettige dag nog, team Comptoir de Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen, maar het is niet wat ik besteld had, mijn nichtje is teleurgesteld. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/04/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PY, onze paaslolly- en tabletproducten hebben bijpassende onderwerpen.
De figuurtjes op de afbeeldingen kunnen daarom veranderen, afhankelijk van de voorraad.
Deze informatie staat in de beschrijving onder "Willekeurige onderwerpen op de bovenkant". Daarom heeft u de juiste producten ontvangen met verschillende onderwerpen omdat ze willekeurig zijn. Het spijt ons dat deze informatie niet duidelijk voor u was. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Commercieel nutteloos!!! Een aanbieding viel op de dag van mijn ontvangst vind ik onjuist om er geen winst uit te halen de bestellingen van een paar dagen of om te waarschuwen dat er in qqls dagen kortingen zullen zijn dus retour bestelling voor kan maar niets is minder zeker om weer een bestelling te plaatsen om te profiteren van de aanbieding, van een stommiteit zonder naam ....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Rolandeau, Wij begrijpen uw ontevredenheid, maar dit mechanisme is gebruikelijk in alle winkels. Wij stellen af en toe aanbiedingen voor en het spijt ons oprecht dat u er geen gebruik van heeft kunnen maken. In de hoop dat het proeven van onze smeersels u veel plezier zal geven, Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde Team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht beheer van de bestelling, zeer slechte klantenopvolging en geen commerciële relatie, nog minder compensatie...zeer teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw CHARLET, Omdat onze klantenservice 5 dagen per week bereikbaar is, konden we in het weekend niet op uw verzoek reageren. Na navraag bij onze afdeling heeft u echter de maandag daarop een antwoord ontvangen waarin stond dat uw bestelling was verwerkt en waarin u zich verontschuldigde voor de vertraging.
Wij betreuren deze ervaring ten zeerste en hopen desondanks dat u heeft kunnen genieten van uw bestelde producten! Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
De baba's arriveerden op 15 januari
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Choulet, Uw baba's zijn op 15 januari aangekomen omdat het factuuradres en het afleveradres niet hetzelfde waren. Na verzending zijn de baba's naar ons teruggestuurd omdat het adres niet kon worden gevonden. Onze excuses voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vindt dat de levertijd te lang is. Wij wensen u een prettige dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik zal deze site niet aanbevelen. Ze hadden een fout gemaakt in de achternaam van de ontvanger, als het postkantoor niet coulant was geweest, had de ontvanger zijn pakket niet kunnen krijgen. Ik heb de site een e-mail gestuurd voor uitleg, maar nooit een antwoord ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Annaelle, het spijt me als je een slechte ervaring hebt gehad. Ik heb net je bestelling nog eens bekeken, en het blijkt dat we er rekening mee hadden gehouden dat het een cadeau was, en dat het pakket normaal gesproken naar de naam en het afleveradres is gestuurd dat je had opgegeven. We hebben sindsdien geen bericht meer van je ontvangen (misschien heb je niet geschreven naar [email protected]?). Uit het trackingnummer van Colissimo kan ik echter opmaken dat De Post het pakket bij de eerste poging niet heeft kunnen afleveren. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de potjes broodbeleg waren gaan lekken, evenals de lavendelmosterd. Ik stuurde ze 2 e-mails....no news.... dus belde ik ze op. Ze stuurden me andere potjes .... Hetzelfde probleem. Dus ik heb het opnieuw gemeld. Nog steeds geen nieuws. Dus dat is het einde van bestellen bij hen... jammer, want ik ben dol op hun producten! Maar bestellen om in de prullenbak te gooien .....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Aude, het spijt me dat je een slechte ervaring hebt gehad met een aantal van onze producten. Ik heb je bestelling nog eens bekeken en het blijkt dat we je de producten hebben gestuurd die je de eerste keer als lek had gemeld.
Helaas, door een gebrek aan geluk of zorgvuldigheid van de vervoerder (het komt zelden voor dat producten kapot aankomen, laat staan twee keer achter elkaar), stuurde u op 09/01 een tweede klacht die nooit naar mij is doorgestuurd. Gezien de tijd die sindsdien verstreken is en om u te compenseren, wil ik u vragen contact met mij op te nemen via [email protected]. Onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend