9.4/10
★★★★★
op 3623 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Beschadigde goederen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw TIOLLIER, Het spijt ons zeer te horen over de staat van uw delicatessen toen ze werden bezorgd. La Poste heeft net personeel en middelen aangeworven om de leveringen op tijd uit te voeren, en dit kan een impact hebben op uw pakketten en producten (en op de kwaliteit van onze leveringen).
Als uw delicatessen beschadigd zijn, aarzel dan niet om naar onze klantenservice te schrijven zodat zij u nieuwe delicatessen kunnen sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het team van Comptoir de Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Pakket al 10 dagen onderweg. Ik hoop dat de adventskalender voor Kerstmis aankomt... Geen reactie van de klantenservice op mijn verzoeken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Allereerst willen we zeggen dat we de levertijden van onze vervoerder (La Poste) zeer betreuren. Onze vervoerder heeft momenteel te maken met een grote stroom pakketten en is bezig met een speciale situatie.
Wij verzenden uw pakketten binnen 48 uur en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk aankomen. We beheren momenteel de situatie met La Poste, die niet zo eenvoudig is, en we doen er alles aan om zo snel mogelijk op uw verzoeken te reageren.
Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 3 december en de adventskalender die op 23/11/2020 werd besteld, is nog steeds niet ontvangen. Geen reactie van de klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Goede producten maar helaas een rampzalige bezorgservice. Voor een levering in Luxemburg betaald op 2 oktober, werd het pakket eind november geleverd ...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/09/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Domet, Het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Helaas lijkt onze dienstverlener (La Poste) te kampen te hebben met een aantal vertragingen in de bezorging en moet hij zich nog aanpassen aan de situatie die we nu meemaken. We doen ons uiterste best om uw pakketten binnen 48 uur na uw bestelling te verzenden. Geniet van uw maaltijd en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde-team
1/5
★☆☆☆☆
Stuurde me het verkeerde artikel. Werd volledig genegeerd door de klantenservice. Schokkend!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/11/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bezorgkosten te hoog!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MACE, We begrijpen dat onze verzendkosten hoog kunnen zijn voor u, maar ze komen overeen met de strikte realiteit van Colissimo.
De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en onze producten zijn vrij zwaar, wat betekent dat ze duur zijn. Ze zijn echter nog steeds gratis voor aankopen van 60 € of meer, als een oprechte dank u. Nog een mooie dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Door uitzonderlijke omstandigheden duurde het meer dan een maand voordat ik mijn bestelling ontving, wat ik kan begrijpen. Maar ik betreur het gebrek aan informatie van de trage en niet-reagerende klantenservice ondanks 5-6 verstuurde e-mails. Uiteindelijk hebben ze geantwoord zonder snelle, concrete oplossingen te bieden. Ik heb 3 weken geleden een kleine bestelling geplaatst voor 2 minitablets voor een verjaardag... Maar ze vroegen me nog steeds om een erecertificaat en identiteitskaart om een oplossing te overwegen. Zou het niet aanraden om via de site te bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/03/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer AUBRIOT, Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor de vertraging bij het verzenden van uw pakket. Gelieve ook onze excuses te aanvaarden voor onze reactiviteit op uw verzoek. We hebben een aantal aanpassingen moeten doen als reactie op dit vroege stadium van insluiting. Houd er in elk geval rekening mee dat de procedure die aan het einde van ons antwoord wordt gevraagd - attest op erewoord en identiteitskaart - een standaardprocedure is in dit soort situaties en dat het onze plicht is om deze procedure te volgen in gevallen zoals het uwe. We hopen dat u van uw tabletten hebt genoten! Prettige dag nog, team Comptoir de Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen, maar het is niet wat ik besteld had, mijn nichtje is teleurgesteld. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/04/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PY, onze paaslolly- en tabletproducten hebben bijpassende onderwerpen.
De figuurtjes op de afbeeldingen kunnen daarom veranderen, afhankelijk van de voorraad.
Deze informatie staat in de beschrijving onder "Willekeurige onderwerpen op de bovenkant". Daarom heeft u de juiste producten ontvangen met verschillende onderwerpen omdat ze willekeurig zijn. Het spijt ons dat deze informatie niet duidelijk voor u was. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Commercieel nutteloos!!! Een aanbieding viel op de dag van mijn ontvangst vind ik onjuist om er geen winst uit te halen de bestellingen van een paar dagen of om te waarschuwen dat er in qqls dagen kortingen zullen zijn dus retour bestelling voor kan maar niets is minder zeker om weer een bestelling te plaatsen om te profiteren van de aanbieding, van een stommiteit zonder naam ....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Rolandeau, Wij begrijpen uw ontevredenheid, maar dit mechanisme is gebruikelijk in alle winkels. Wij stellen af en toe aanbiedingen voor en het spijt ons oprecht dat u er geen gebruik van heeft kunnen maken. In de hoop dat het proeven van onze smeersels u veel plezier zal geven, Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde Team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht beheer van de bestelling, zeer slechte klantenopvolging en geen commerciële relatie, nog minder compensatie...zeer teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw CHARLET, Omdat onze klantenservice 5 dagen per week bereikbaar is, konden we in het weekend niet op uw verzoek reageren. Na navraag bij onze afdeling heeft u echter de maandag daarop een antwoord ontvangen waarin stond dat uw bestelling was verwerkt en waarin u zich verontschuldigde voor de vertraging.
Wij betreuren deze ervaring ten zeerste en hopen desondanks dat u heeft kunnen genieten van uw bestelde producten! Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
De baba's arriveerden op 15 januari
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Choulet, Uw baba's zijn op 15 januari aangekomen omdat het factuuradres en het afleveradres niet hetzelfde waren. Na verzending zijn de baba's naar ons teruggestuurd omdat het adres niet kon worden gevonden. Onze excuses voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vindt dat de levertijd te lang is. Wij wensen u een prettige dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik zal deze site niet aanbevelen. Ze hadden een fout gemaakt in de achternaam van de ontvanger, als het postkantoor niet coulant was geweest, had de ontvanger zijn pakket niet kunnen krijgen. Ik heb de site een e-mail gestuurd voor uitleg, maar nooit een antwoord ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Annaelle, het spijt me als je een slechte ervaring hebt gehad. Ik heb net je bestelling nog eens bekeken, en het blijkt dat we er rekening mee hadden gehouden dat het een cadeau was, en dat het pakket normaal gesproken naar de naam en het afleveradres is gestuurd dat je had opgegeven. We hebben sindsdien geen bericht meer van je ontvangen (misschien heb je niet geschreven naar [email protected]?). Uit het trackingnummer van Colissimo kan ik echter opmaken dat De Post het pakket bij de eerste poging niet heeft kunnen afleveren. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de potjes broodbeleg waren gaan lekken, evenals de lavendelmosterd. Ik stuurde ze 2 e-mails....no news.... dus belde ik ze op. Ze stuurden me andere potjes .... Hetzelfde probleem. Dus ik heb het opnieuw gemeld. Nog steeds geen nieuws. Dus dat is het einde van bestellen bij hen... jammer, want ik ben dol op hun producten! Maar bestellen om in de prullenbak te gooien .....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Aude, het spijt me dat je een slechte ervaring hebt gehad met een aantal van onze producten. Ik heb je bestelling nog eens bekeken en het blijkt dat we je de producten hebben gestuurd die je de eerste keer als lek had gemeld.
Helaas, door een gebrek aan geluk of zorgvuldigheid van de vervoerder (het komt zelden voor dat producten kapot aankomen, laat staan twee keer achter elkaar), stuurde u op 09/01 een tweede klacht die nooit naar mij is doorgestuurd. Gezien de tijd die sindsdien verstreken is en om u te compenseren, wil ik u vragen contact met mij op te nemen via [email protected]. Onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend