9.4/10
★★★★★
op 3641 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een e-mail gestuurd omdat er een pot defect was en u heeft nooit geantwoord. Vriendelijke groeten mevrouw Neveu Nathalie
Reviewer icon
Nathalie N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Nathalie, Het spijt me echt dat je een probleem hebt gehad met een van onze potten. We hebben geen gegevens van een e-mail van jou naar onze dienst-na-verkoop. Zou je ons opnieuw kunnen contacteren op [email protected] zodat we samen een oplossing kunnen vinden?
Internet klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Moeilijk om met ze te praten. Te lange levertijden en zeer trage communicatie
Reviewer icon
Cristian F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Te duur voor een gemiddeld product. :/
Reviewer icon
Rachel S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een andere peper opgestuurd en op mijn klacht werd niet gereageerd. Ik had besteld: Timut peper (in molen) Ik kreeg: Poivre Noir de Malabar Geen reactie van "Le Comptoir de Mathide" Dit is niet bevredigend
Reviewer icon
Anneli W.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
Reviewer icon
Karine C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Karine, Wij stellen alles in het werk om de tevredenheid van onze klanten te garanderen, het spijt ons dat uw bestelling u niet heeft bereikt, als dit nog niet het geval is, bedankt om contact met ons op te nemen op [email protected] zodat we, samen, een oplossing kunnen vinden.
Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niets te zeggen over het plaatsen van een bestelling, behalve als je een cadeau wilt doen, dan is het ingewikkeld, vooral voor de bezorging! Ik heb het twee keer moeten doorlopen en ik moest contact opnemen met de balie van Mathilde zonder dat ik contact kon krijgen met de bezorger van GLS.
Reviewer icon
Carole B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Carole, bedankt voor je feedback en je mening over het plaatsen van een bestelling. Het spijt ons dat je problemen had met de levering van je cadeau. We nemen nota van uw opmerking en zullen ons best doen om dit punt in de toekomst te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen dat uw volgende ervaring met Le Comptoir de Mathilde aangenamer zal zijn. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Geen communicatie en geen commercieel gebaar
Reviewer icon
Alexandra P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Alexandra, we hebben geen e-mail van je ontvangen om ons te informeren dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag op [email protected]. Aarzel niet om contact met ons op te nemen
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen, maar het is geopend en de goederen zijn vervangen door grind!
Reviewer icon
Dominique B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/03/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Dure en misleidende foto's Ik zou niets van ze terugnemen sorry
Reviewer icon
Joel B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan.
Reviewer icon
Julie G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
En cc
Reviewer icon
Fouzia B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Gemakkelijke toegang
Reviewer icon
Marie-france N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Als ik de producten op de site kan aanbevelen, kan ik de site zelf niet aanbevelen. Twee jaar op rij heb ik via hen een bestelling gedaan om bij mijn ouders te laten bezorgen als cadeau. Twee jaar op rij werd het pakje niet geleverd, de eerste kwam nooit aan en werd me in rekening gebracht, en dit jaar kon het niet geleverd worden door het postkantoor, dat me verwittigde en het was door contact op te nemen met de postdiensten dat ik het adres dat verkeerd genoteerd was door de site kon laten veranderen, ze hadden alleen de achternaam en de stad van levering genoteerd. Ik wil het postkantoor bedanken voor het afleveren van het pakket, maar zeker niet de balie van Mathilde. Ik hou van hun producten maar ik zal nooit meer via hun website bestellen, sorry.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking waarvan wij nota hebben genomen. Wat betreft de levering, het spijt ons dat de producten niet op het door u gevraagde adres zijn geleverd. Houd er rekening mee dat alleen u het afleveradres op onze website kunt invoeren en dat ons team dit niet voor u moet doen om dit soort fouten te voorkomen. Voor de volgende keer nodigen wij u uit om het afleveradres van uw ouders rechtstreeks op onze website in te voeren in plaats van ons te vragen dit voor u te doen. Wij wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Le Comptoir De Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Een probleem met mijn bestelling, ik heb een e-mail gestuurd maar voorlopig geen reactie. Ik raad deze site niet aan
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/12/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor een kerstcadeau kon het aandacht en als we op zoek naar de volgorde om te controleren wat is i in onmogelijk de pagina is verdwenen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Veel van mijn producten zijn in de doos gestoten, sommige wilde ik als kerstcadeau geven...onmogelijk om ze in deze staat te geven!!! een pot jam morste al het sap, gekarameliseerde appels...mijn pot Piedmont hazelnoten deukte in en er kwam wat broodbeleg uit...ik heb er foto's van gemaakt...een LE TRAPPEUR drankje denk ik...het plastic zakje dat er bovenop zat kon ik niet goed verwijderen de fles ging open...hoewel ik het ook cadeau wilde geven...in 2 woorden zou ik naar de Fontainebleau winkel gaan zoals ik meestal doe...ik wil er wel op wijzen dat de pakketdoos niet beschadigd was...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Belabberde en onbegrijpelijke after-sales service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/08/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De producten waren altijd van topkwaliteit en goed verpakt. Gelukkig was de bezorger verschrikkelijk, hij belde om de 10 seconden terwijl mijn gezin sliep en ik vroeg hem om te stoppen. Hij was al op weg naar buiten toen ik uitstapte. En met de vriendelijke opmerking toen ik hem uitlegde waarom ik hem vroeg om te stoppen met bellen "Nou, je had hem moeten komen halen! " Een opmerking als deze, om CDM voor te stellen dat ze van bezorger veranderen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/08/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen nieuws gehad over mijn bestelling, niemand weet waar het is en ik kan niet eens mijn geld terugkrijgen. Geen nieuws van Mathilde's balie, we blijven zo achter.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/05/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Volgens onze informatie bevindt uw bestelling zich in een pakketrelais. We waren tot vandaag niet op de hoogte van uw probleem. Onze teams zijn in staat om u een oplossing te bieden zodat u een claim kunt indienen bij de postdiensten en u zo een terugbetaling kunt aanbieden. Ik zal onmiddellijk contact met hen opnemen en u in de namiddag terugbellen. Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde Team