9.4/10
★★★★★
op 3623 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik vind het brutaal om onverkochte paasproducten te omschrijven als een gastronomische verrassing.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/04/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Probleem met het registreren van het afleveradres: pakket kwam niet aan ... gemiste paasverrassing ... zelfs geen commercieel gebaar!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer dat uw afleveradres verkeerd is geregistreerd, maar ik zie dat uw pakket is afgeleverd. Toegegeven, na Pasen, maar kunt u mij alstublieft vertellen in welke mate het adres verkeerd was? Alvast heel erg bedankt. Nog een fijne dag! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik geef het maar 2 sterren omdat Colissmo echt waardeloos is. Ik heb 8 euro betaald voor een levering voor mijn oma. De 1e dag belden ze niet, de 2e dag lieten ze een afleverbericht achter. Uiteindelijk moest ze het zelf ophalen in het postkantoor. Dit is onaanvaardbaar. Ook al is ze oud en was ze er beide dagen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer van de afhandeling van uw pakket. We zullen de informatie doorgeven aan onze serviceprovider.
We kijken ernaar uit om van u te horen, Het Comptoir de Mathilde team.
1/5
★☆☆☆☆
De levering is niet in overeenstemming met mijn bestelling, klantenservice gecontacteerd, geen oplossing voorgesteld, antwoord mail boot ... Ik ben zeer teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, het spijt me dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Kunt u mij alstublieft vertellen wat er mis is met uw bestelling? Bij voorbaat hartelijk dank, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Begin december besteld: op 27 december had ik nog steeds niets ontvangen: geen goederen, geen terugbetaling, geen antwoord op mijn meerdere e-mails (de eerste verzonden op 5 december om me te waarschuwen voor het probleem). Maar het was goed begonnen: de goederen werden heel snel verzonden. Maar omdat de verpakking te licht was, brak een van de potten tijdens het verzenden en morste in de coli. Dat gebeurt. Het is gemakkelijk te verhelpen. Maar mijn talrijke pogingen om contact op te nemen met de klantenservice (drie keer via e-mail, via het online formulier en via het paypal-formulier) bleven meer dan drie weken onbeantwoord. Ja, de omstandigheden zijn moeilijk, tussen de opsluiting en het overvolle postkantoor. Maar dat is geen excuus voor alles. Het is niet juist dat, volgens de persoon die verantwoordelijk is voor het reageren op negatieve recensies op deze site, de telefoon in het luchtledige rinkelt (je zou op zijn minst kunnen investeren in een antwoordapparaat), noch dat e-mails naar de klantenservice en verzoeken om terugbetaling wekenlang onbeantwoord blijven. Vooral niet als tegelijkertijd de verantwoordelijke van Instagram de tijd vindt om te antwoorden zonder concrete hulp te bieden: hij verwijst me door naar de klantenservice, die niet antwoordt! Er is een prioriteitsprobleem en de klantenservice is niet aangepast aan de verkoopvolumes. Dit is een keuze van het bedrijf, en het zijn de klanten die de pech hebben een probleem te hebben (en de arme, overwerkte medewerker die blijkbaar als enige verantwoordelijk is voor de klantenservice) die eronder lijden. Andere online verkopers, die meer respect hebben voor de klant, kiezen ervoor om hun verkoop te beperken als ze weten dat ze niet meer dan een bepaald volume kunnen garanderen. Omdat ik het goede idee had om paypal te gebruiken, kon ik bij hen aankloppen voor een volledige terugbetaling. Het zou fijn zijn geweest als comptoir de mathilde had gereageerd op de paypal-procedure om de terugbetaling te versnellen in plaats van het volledig te negeren en de deadline te laten verstrijken: dit laat zien hoe weinig respect ze hebben voor ontevreden klanten, vooral als ze hun ontevredenheid niet openbaar hebben gemaakt. Het heeft geen zin om op dit bericht te reageren, vooral niet als het is om mijn achternaam te publiceren, die avis-verifies in het antwoord zal hebben aangepast, of erger nog, zoals ik ook heb gezien, mijn e-mailadres. Zoals eerder vermeld, werd ik uiteindelijk terugbetaald en mijn mening is gemaakt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen vanwege beschadigd pakket. nooit antwoord ontvangen van klantenservice en bestelling niet vergoed.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, item ontbreekt, pot lekt (baba), ik nam contact op met de klantenservice om terugbetaald te worden voor deze twee producten geen reactie, ik bestelde ook een jute zak om mijn items in te doen voor een cadeau, de zak is onbruikbaar dus het ruikt vochtig, onaanvaardbaar, ik zal nooit meer bestellen en ik raad uiteraard niet aan!!!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
4 adventskalenderbestellingen. 2 ontvangen: zeer goed 2 niet ontvangen: rampzalige dienst na verkoop: - verschillende e-mails gestuurd, weinig antwoorden: check met postkantoor - telefoon: geen antwoord - bezoek aan de winkel: kan niets voor me doen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Om uw klacht te kunnen opvolgen, zou u ons uw bestelnummer kunnen geven, want op de bestelling "40535" zien we maar één kalender. Want op de bestelling "40535" zien we maar één kalender. Alvast hartelijk dank voor uw antwoord, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd in tweeën gesplitst, waarvan een deel naar mijn oude adres werd gestuurd, en ik heb mijn 2 gratis cadeaus niet gekregen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, waarvan de eerste al meer dan een maand oud was, en ik heb nog geen antwoord gehad.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw COUSIN, Onze oprechte excuses voor uw gesplitste bestellingen. Het moet een technische fout zijn geweest, want we komen er niet aan toe om uw adressen te herschrijven. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden op uw verzoeken en oproepen. We verontschuldigen ons dat dit erg lang kan duren. Het is momenteel een extreem drukke tijd en ik bel mijn klantenservice opnieuw zodat ze jullie zo snel mogelijk twee kleine traktaties kunnen sturen. Dit is misschien niet meer het gebaar dat u verwacht, maar het is erg belangrijk voor ons! Kunt u mij alstublieft vertellen wat uw juiste adres is: 22 of 25? Bij voorbaat hartelijk dank, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling kwam onvolledig aan: 3 ORGANIC gedroogde tomaten- en geitenkaaspasta's ontbreken. Het hadden er 4 moeten zijn, maar er zijn er maar 3. Bovendien arriveerde 1 van de 2 gedroogde tomaten en porcini lekkernijen al geopend en bevuild de rest van de potten omdat alles samen verpakt was. Ik heb op 14 december een e-mail gestuurd naar jullie klantenservice met foto's en ik heb nog geen nieuws gehad. Ik moet toegeven dat ik nogal teleurgesteld ben... Aangezien Kerstmis voor de deur staat, moest ik de 4 ontbrekende en beschadigde producten in de winkel kopen zonder te profiteren van de Black Friday-korting op mijn eerste bestelling. Ik verwacht zo snel mogelijk een retourzending en terugbetaling van jullie, evenals een commercieel gebaar gezien het veroorzaakte ongemak.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MIEGE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons oprecht spijt voor onze voorbereidingsfout, aangezien we elke bestelling handmatig uitvoeren, zonder enige technologie. Het spijt ons ook oprecht voor de ontvangst van uw beschadigde producten. We doen ons best om elk product afzonderlijk te verpakken, maar de grillen van het transport kunnen soms voor verrassingen zorgen.
Ik zal onmiddellijk contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij als eerste stap kunnen overgaan tot terugbetaling van uw product. Onze excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag! Het hele team wenst u een fijne feestdagen.
1/5
★☆☆☆☆
De algemene voorwaarden zijn niet gedetailleerd genoeg
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Alvast hartelijk dank, team Comptoir de Mathilde.
1/5
★☆☆☆☆
Wijzigt de producten in mijn bestelling als gevolg van voorraadniveaus zonder mij hiervan op de hoogte te stellen of om mijn toestemming te vragen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw DERUFFE, We hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren op de verzending van uw pakket. Het spijt ons dat deze vervanging niet aan uw smaakverwachtingen voldoet. Het hele team wenst u prettige feestdagen!
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen met vervanging van 2 niet beschikbare producten door veel goedkopere producten zonder dat dit vooraf was meegedeeld. Klachtmail gestuurd naar verkoopafdeling zonder reactie na 4 dagen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De site is erg goed maar de klantenservice is niet om over naar huis te schrijven.... Nog steeds geen antwoord na 1 week wachten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Campos, We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en er alles aan doen om uw klacht te beantwoorden. Onze service is de laatste tijd erg druk geweest. Nog een hele fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
4 adventskalenders besteld op 23 november. 2 ontvangen voor 1 december 2 niet ontvangen (maar beschouwd als geleverd per post) tot op heden (11 december) Nog steeds aan het wachten op een antwoord van lecomptoiredemathilde.com klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van uw bestelling. La Poste heeft veel te maken gehad met vertragingen in de bezorging (soms verlies van pakketten) en we doen ons best om met elke situatie om te gaan. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel) betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wij behandelen elk verzoek met de grootste aandacht en onze klantenservice zal er alles aan doen om de situatie te verhelpen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik mis 3 artikelen. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Vassort, Allereerst spijt het ons heel erg van deze fout bij de voorbereiding van onze bezorgservice! We besteden veel zorg aan de voorbereiding van al uw bestellingen, maar helaas zijn onze handjes en oogjes niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, 2 van de 5 producten beschadigd, nog steeds geen nieuws van de klantenservice 8 dagen nadat het probleem werd gemeld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PIERROT, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de schade aan uw bestelling! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (die eindeloos overgaat), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik heb om terugbetaling gevraagd... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en ze gaven me een trackingnummer. Na controle bij de post bleek dat het trackingnummer voor een colis was die in voorbereiding was om te verzenden en dat was alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen en gingen gewoon naar de post. Ik verlies tijd, verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n groot merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Na 14 dagen gedoe is het probleem nog steeds niet opgelost. Zeer ontevreden over de klantenservice. FR: De slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail en kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik vroeg om een terugbetaling ... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en gaven me een trackingnummer. Na navraag bij het postkantoor bleek dat het trackingnummer voor een pakket is dat wordt klaargemaakt om te worden verzonden en dat is alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen, ga maar naar het postkantoor. Ik verlies tijd, ik verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n geweldig merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Het probleem houdt aan na 14 dagen gedoe. Uitermate ontevreden over de klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, de klantenservice heeft het momenteel erg druk. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Om uw vragen te beantwoorden, hebt u persoonlijk contact opgenomen met de medewerkers van ons bedrijf en onze communicatieafdeling heeft u in haar vrije tijd geantwoord met antwoorden over dit derde pakket dat niet is ontvangen. Er is gemeld dat het derde pakket wordt afgeleverd en daarom kunnen we geen verdere actie ondernemen.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling arriveerde beschadigd bij mij thuis. Een gebroken fles olie beschadigde een deel van mijn bestelling. Ik wacht al 1 week op antwoord op mijn e-mails.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer CAUSSE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons erg spijt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij u aanbieden om uw lekkernijen naar u terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben al klant bij Mathilde sinds mijn eerste bezoek aan de winkel in Martiques. Ik woon in de Hoge Alpen en ik ging altijd naar de winkel als ik mijn familie bezocht om persoonlijke aankopen en cadeautjes te doen. Helaas kon ik dit jaar niet gaan vanwege de gezondheidsomstandigheden! Dus plaatste ik een bestelling rechtstreeks op de site. De levering was snel. Er was alleen één product dat lekte en slecht verzegeld was, wat kan gebeuren, begrijp ik. Ik heb dus verschillende keren geprobeerd te bellen, maar kreeg nooit antwoord! Dus ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en het is nu 10 dagen geleden en er is ook geen antwoord gekomen! Bovendien, een paar dagen na het gebruik van een ander item (mix van 4 paprika's en bessen) werkt het apparaat niet meer aan de zoutkant! Ik begrijp dat er soms problemen kunnen zijn met bepaalde producten, maar geen antwoord krijgen heeft me echt teleurgesteld, vooral omdat mijn bestelling voor 164,50 euro is!!!! Als niemand binnen een paar dagen contact met me opneemt, zijn ze een klant kwijt en zal ik geen reclame voor ze maken!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Blanc, Allereerst spijt het ons echt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen en toen u onze molen gebruikte!
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is.
Zodra onze klantendienst uw e-mail heeft ontvangen, zal zij u voorstellen om uw lekkernijen terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team