9.4/10
★★★★★
op 3747 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Een beetje duur... Het is goedkoper als je lokaal koopt (hetzelfde product)
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De pralines kwamen gebroken aan en nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice, met foto's, kreeg ik geen aanbod van hen. Jammer voor een kerstcadeau. Ik zal hun website niet meer aanbevelen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Gaëlle, het spijt me dat de producten die je hebt besteld kapot zijn aangekomen en dat je bericht niet is beantwoord. Je klacht is niet doorgestuurd naar mij. Neem contact met me op via [email protected] zodat we je kunnen compenseren. Met vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, hoewel het volledig was afgeschreven, dus ik heb het per e-mail gemeld bij de klantenservice. Maar je moet meerdere keren contact met ze opnemen voordat ze antwoorden. Het is erg onbeleefd om zelfs de ontvangst van e-mails van klanten niet te bevestigen. Vooral als je zelf de schuldige bent. En pas antwoorden als ze je 8 dagen later terugbellen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Elodie, het spijt me dat je je ervaring op onze site niet leuk vond. Hoewel het dateert van het hoogtepunt van het chocoladeseizoen (Kerstmis), herinner ik me dat ik je bestelling gedeeltelijk heb terugbetaald zodra de klantenservice je klacht aan mij had doorgegeven. Hoewel dit niet verontschuldigbaar was, was de vertraging in het reageren naar mijn mening te wijten aan de toevloed van aanvragen. Hoogachtend