9.4/10
★★★★★
op 3641 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Best een leuke site, maar jammer dat we de smaken niet terugvinden in de productbeschrijvingen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/06/2019 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden over de website van Comptoir de Mathilde. Ik ben echter teleurgesteld dat ik de cadeaubon voor mijn verjaardag, die bestemd was voor een tafel witte chocolade, niet mocht invoeren. De cadeaubon werd geweigerd. Ik kan het niet aanbevelen vanwege de verzendkosten en omdat de winkel in Nantes gesloten is, is het niet mogelijk om het te ontvangen. Dit is erg jammer.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/05/2019 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goede producten, maar een van de potjes was niet goed afgesloten, waardoor de rum een beetje lekte en het blikje bleef hangen. Desondanks ben ik erg tevreden over jullie producten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/05/2019 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Betalen met een creditcard kan makkelijker zijn - waarom heb ik praipal gekregen? Betaling alleen met creditcard
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/05/2019 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Duidelijk en ergonomisch.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/04/2019 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Site en producten perfect Aan de andere kant is €9 verzendkosten voor 2 spreads buitensporig Te beoordelen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/01/2019 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Levering te duur! Er is niet eens een niveau voor gratis bezorging. Erger nog, hoe zwaarder het is, hoe hoger de bezorgprijs. Doe hier iets aan want je krijgt echt geen zin om te bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/03/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Baessa, Bedankt voor je opmerking, we begrijpen wat je bedoelt.
Er is een drempel waarboven de levering gratis is. Vanaf een aankoop van €60 is de levering gratis. We bieden ook zoete lekkernijen aan vanaf €90 en €150. Ons bezorgsysteem voldoet aan datgene waarvoor we in aanmerking komen via onze partner La Poste. Omdat onze producten volumineus en zwaar zijn, hanteren we een tarief op basis van hun gewicht, omdat dit een wettelijke en standaard schatting is voor het soort producten dat we verkopen.
We hopen dat we je vraag hebben beantwoord en wensen je een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Ik heb een product besteld dat bedoeld was als cadeau. Ik vroeg om een cadeauverpakking (of om cadeaupapier bij mijn bestelling te voegen) maar dit werd geweigerd met het argument dat dit niet hun gewoonte was. Ik vind dit niet erg fatsoenlijk en nog minder commercieel. Bovendien was de levering niet erg snel, ook al woon ik 30 km verderop!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/02/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Trilhe, Wanneer u een bestelling plaatst, bieden wij aan om u cadeauzakjes te sturen zodat u de producten die u cadeau wilt geven zelf kunt inpakken. Toen je contact met ons opnam, hebben we je geïnformeerd dat de producten niet in cadeaupapier konden worden verpakt omdat ze allemaal met beschermend papier worden verzonden. Daarom heeft onze klantenservice aangeboden om een cadeauverpakking in je pakket te doen. Al deze verzoeken worden ingewilligd. Het spijt ons oprecht dat we vergeten zijn om cadeaupapier met je bestelling mee te sturen, en we zullen er alles aan doen om je volgende bestelling op onze site zo aangenaam mogelijk voor je te maken.
Een hele fijne dag toegewenst, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Wachten tot het zich verder ontwikkelt, want nog niet alles staat op de site
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/01/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Margeot, Wat zou u op onze website willen vinden dat u in onze boetiek kunt vinden? Bedankt voor uw opmerking, Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Gebruiksvriendelijke website, zeer snelle levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/05/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer mooie producten, maar chocolade van gemiddelde kwaliteit. Pakket met potten broodbeleg kwam gebarsten aan (2 potten gebroken van de 3) Ik had beter verwacht ...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/05/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Ingrid, het spijt me te horen dat je gebroken potten broodbeleg hebt ontvangen. Heb je contact opgenomen met de klantenservice om hen dit te laten weten? Zo niet, aarzel dan niet om mij te schrijven op [email protected] (indien mogelijk met foto's) zodat we je op gepaste wijze kunnen compenseren. Met vriendelijke groet
2/5
★★☆☆☆
Na mijn bestelling stond de prijs van de honing aangegeven tegen een redelijke prijs, maar toen ik het ontving, was het niet meer tegen de aangegeven prijs. Na klagen heb ik maar één potje honing extra gekregen, terwijl jullie het aan mij hadden moeten verkopen tegen de prijs die online stond aangegeven. Niet erg eerlijk van jullie .....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/01/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Chantal, ik herinner me je klacht over de prijs van honing op onze website. De prijs van het potje honing op de site was correct en op de productfiche stond duidelijk het gewicht van het potje vermeld, namelijk 250 g (via het tabblad "Ingrediënten"). Helaas was de prijs per kilo die werd weergegeven onjuist en werd deze zeer snel gecorrigeerd. We hebben daarom besloten je een extra pot en een totebag te sturen om het ongemak te compenseren. Met vriendelijke groet
3/5
★★★☆☆
Helaas waren er twee potten gebroken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/04/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Erg teleurgesteld over de kwaliteit van het product, erg hoog in chocolade en geen smaak van sauternesdruiven vergeleken met een andere bestelling bij een andere leverancier.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/05/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Helaas was een van de potten kapot toen de bestelling aankwam. Deze vragenlijst is te precies, als je sterren geeft voor een product, is het overbodig om meer tekst te moeten invullen....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/03/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Problemen met de verpakking van het pakket, product verslechterd, probleem beheerd zonder enige echte commerciële dimensie. Zal niet opnieuw gebruiken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een beetje duur... Het is goedkoper als je lokaal koopt (hetzelfde product)
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De pralines kwamen gebroken aan en nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice, met foto's, kreeg ik geen aanbod van hen. Jammer voor een kerstcadeau. Ik zal hun website niet meer aanbevelen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Gaëlle, het spijt me dat de producten die je hebt besteld kapot zijn aangekomen en dat je bericht niet is beantwoord. Je klacht is niet doorgestuurd naar mij. Neem contact met me op via [email protected] zodat we je kunnen compenseren. Met vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, hoewel het volledig was afgeschreven, dus ik heb het per e-mail gemeld bij de klantenservice. Maar je moet meerdere keren contact met ze opnemen voordat ze antwoorden. Het is erg onbeleefd om zelfs de ontvangst van e-mails van klanten niet te bevestigen. Vooral als je zelf de schuldige bent. En pas antwoorden als ze je 8 dagen later terugbellen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Elodie, het spijt me dat je je ervaring op onze site niet leuk vond. Hoewel het dateert van het hoogtepunt van het chocoladeseizoen (Kerstmis), herinner ik me dat ik je bestelling gedeeltelijk heb terugbetaald zodra de klantenservice je klacht aan mij had doorgegeven. Hoewel dit niet verontschuldigbaar was, was de vertraging in het reageren naar mijn mening te wijten aan de toevloed van aanvragen. Hoogachtend