9.4/10
★★★★★
op 3641 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2/5
★★☆☆☆
1. Onjuiste achternaam. 2. Item aan de deur afgeleverd, niet persoonlijk. 3. Een artikel werd zonder mijn medeweten vervangen door een ander. 4. Koop nooit meer bij jullie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer LORENT, Hier zijn een paar punten om uw verschillende vragen te beantwoorden: 1. We hebben de verkeerde naam niet aangemaakt. We hebben de verkeerde naam niet aangemaakt. Het is de naam die je hebt ingevoerd in je klantenaccount. 2. Dit is niet normaal! Dit is niet normaal! Onze vervoerder moet normaal gesproken voor elk pakket laten tekenen. Dit is onaanvaardbaar en we maken er een notitie van zodat we de informatie kunnen doorgeven aan La Poste. 3. Wat betreft het vervangen product, we hebben het product vervangen. Wat betreft het vervangen product, we hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren voor de verzending van uw pakket. Het spijt ons dat deze vervanging niet aan uw smaakverwachtingen voldoet. 4. We begrijpen uw ontevredenheid en het spijt ons oprecht. We hopen dat u de kans krijgt om onze lekkernijen in een andere context te ontdekken. Het hele team wenst u een heerlijke feestdagen!
3/5
★★★☆☆
De pakjes kwamen blijkbaar in goede staat aan. Ik heb ze niet gezien omdat het een cadeau was. Het is echter jammer dat de truffels (niet op voorraad) werden vervangen door een lolly. Niet leuk voor grootouders.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De pakjes kwamen blijkbaar in goede staat aan. Ik heb ze niet gezien omdat het een cadeau was. Het is echter jammer dat de truffels (niet op voorraad) werden vervangen door een lolly. Niet leuk voor grootouders.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb hem op Black Friday gekocht, en gelukkig maar, want hij is nog steeds behoorlijk duur...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Slechts 3/5 sterren omdat de verzendkosten veel te hoog zijn en de verpakking veel te groot voor de inhoud.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goed voor de producten, maar probleem van beschadigde verpakking na levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering, goede producten, maar after-sales service 0 Ik heb geen reactie na ontvangst van een doos beschadigd tijdens het transport, 3 e-mails verstuurd zonder enige reactie - schande
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Winkelen op de site was ingewikkeld, waarschijnlijk door het grote aantal verbindingen dat nodig was om van de verkoop te profiteren. Daardoor moest je meerdere keren inloggen om toegang te krijgen tot de productinformatiebladen. En omdat op de resultatenpagina niet wordt aangegeven of producten nog op voorraad zijn, was het soms een gevecht om de productpagina te openen en er vervolgens achter te komen dat het product was uitverkocht. Kortom, ik deed er gemakkelijk 4 of 5 keer langer over om de bestelling die avond te plaatsen. De rest van de leveringsketen verliep probleemloos.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze site was erg druk op Black Friday en, zoals bij veel merken, was het soms een beetje traag. Hartelijk dank voor uw bestelling. We zijn erg blij om te zien dat alles verder goed is gegaan. Geniet van uw maaltijd en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De chocolate chip was gebroken toen ik het pakketje ontving.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Geen tracking van de bestelling, geen antwoord op e-mails. Na 4 telefoontjes kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat mijn pakket zoek was. Uiteindelijk kwam er een paar dagen later een pakket aan, dus ik weet niet welke - de oude of de nieuwe? Bovendien had een flesje olie in de verpakking gelekt. Wat jammer! Eerste en laatste bestelling op jullie site.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MOREL, We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel) betekent dit dat onze collega al aan de telefoon is. Wat betreft de verwerking van je e-mails, we doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden, maar dit kan lang duren, dus onze excuses hiervoor. Wat betreft de tracking van je pakket, normaal gesproken had je een tweede e-mail moeten ontvangen voor de tweede zending met de trackinginformatie? Het spijt ons oprecht dat het flesje olie heeft gelekt, heeft dit uw bestelling beschadigd? Bedankt voor uw antwoorden, Fijne dag verder, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De grote pot baba au rhum kwam lek aan door de sluiting op de pot, jammer dat het het duurste item in de bestelling was met 1 bestelling van meer dan €100 🙁
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo ik bestel niet meer via collision, 10 dagen wachten ondanks onze aanwezigheid, we hebben het teruggekregen op het postkantoor, wat jullie betreft was het heel goed verpakt, maar de post moet de doos flink door elkaar geschud hebben, de pasta spread verpakking was gescheurd en doos mathildettes vies, voor een klein cadeautje is niet top .voor wat betreft het proeven zullen we moeten wachten tot eind december Fijne feestdagen gewenst en zorg goed voor jullie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verpakkingsprobleem de verpakking was gescheurd
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het is een schande, voor Kerstmis, bestelden we op internet voor onze hele familie, een mooi pakket van bijna honderd euro, sommige repen kwamen gebroken aan, een van de items is vervangen, we wilden chocolade truffels aanbieden we eindigen met een chocolade lolly voor kinderen, niet top top top! Ook kwam het ontwerp van de te breken chocolaatjes niet overeen met wat er op de site werd aangeboden. Ik denk dat het beter is om naar de winkel te gaan.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Lattard, Het spijt ons zeer om uw kapotte producten te ontvangen. We doen ons best om elk product afzonderlijk te verpakken, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. Als u dat wenst, kunnen we u de producten terugsturen die tijdens het transport kapot zijn gegaan... Wat de vervanging van uw truffels betreft, heeft ons team inderdaad zijn best gedaan om een snelle oplossing te bieden die uw smaakpapillen tevreden zal stellen, maar het spijt me echt dat de verrassing er niet in zit. Kunt u mij voor uw gebroken chocolade de referentie meedelen? Heel erg bedankt, Prettige dag nog, Het team Le Comptoir de Mathilde
3/5
★★★☆☆
De site is goed, ik kon alle producten vinden die ik zocht. De levering ging echter niet zo goed, want verschillende chocoladerepen kwamen gebroken aan (vooral de witte en melkchocoladerepen). Aangezien het cadeautjes waren, was ik niet erg tevreden.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een kapotte doos pralines ontvangen. Het was onmogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en er kwam geen antwoord per e-mail.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn bestelling kwam snel aan, maar een van de potjes was slecht verzegeld met spread aan de buitenkant van het potje. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of ze me een nieuwe konden sturen. 3 keer en nog steeds geen antwoord.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Vaak waren de producten die ik in mijn winkelmandje had geselecteerd niet beschikbaar en moest ik overschakelen op andere producten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de producten die ik heb ontvangen. De prijzen zijn nog steeds hoog, ik heb besteld dankzij de black friday kortingen. De producten zijn goed verpakt in het pakket, maar de doos van chocolade was beschadigd (doorboord plastic en druppels op het hout ..niet erg hygiënisch). En de geschenkdoos was beschadigd aan de zijkanten (gescheurd).
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Korte houdbaarheidsdatums Gebroken product
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Opigez, Allereerst spijt het ons echt van het beschadigde product toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. Wat betreft producten met een verstreken datum, het spijt ons ook, het was een voorbereidingsfout van onze kant en we hadden u nooit zo'n product mogen sturen.
Ik stel voor dat u contact opneemt met onze klantenservice, die u het juiste product zal toesturen. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team