9.4/10
★★★★★
op 3641 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2/5
★★☆☆☆
Zeer goede producten maar we zijn teleurgesteld, fout op de bestelling. Klantenservice antwoordde 1 week later om ons de juiste producten terug te sturen, maar ze waren allemaal open...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer Vergnes, Allereerst spijt het ons heel erg van de fout bij uw bestelling. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Daarom heeft onze klantenservice een week na uw klacht contact met u opgenomen. Kunt u ons vertellen waarvoor de producten zijn geopend? Bedankt voor uw opmerking over de kwaliteit van onze producten.
Nog een fijne dag en fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Bestelling onvolledig ontvangen. Twee klachten ingediend bij de klantenservice, maar tot op heden geen reactie. Voor de rest heb ik niets te zeggen over de producten of de levertijd, die beide naar tevredenheid waren.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Bertrand, Allereerst spijt het ons echt dat er producten ontbreken in uw bestelling. We doen ons best om uw bestellingen met een zorgvuldig oog te verwerken, maar helaas is dit oog niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en u aanbieden om uw lekkernijen op te sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Onvolledige bestelling en niet-bestaande klantenservice (geen reactie op e-mails of telefoontjes) Pas op dat je niet wordt bedrogen met hoeveelheden
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Bainvel, Allereerst spijt het ons echt dat er producten ontbreken in uw bestelling. We doen ons best om uw bestellingen met een zorgvuldig oog te verwerken, maar soms is dat oog niet onfeilbaar. Er is geen technologie betrokken bij de voorbereiding van je pakket en we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zal ze deze met grote zorg behandelen en aanbieden om je lekkernijen naar je terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijk feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar één pot was beschadigd en de inhoud begint te schimmelen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar niemand antwoordt aan de telefoon of via e-mail ..... Ik ben erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw llorca, Allereerst spijt het ons te horen over het beschadigde product dat je hebt ontvangen toen je je bestelling plaatste! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen om u de terugzending van uw lekkernij aan te bieden. Nog een fijne dag en een heerlijk feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Ik ben dol op de producten, maar ik heb niet de juiste producten ontvangen die ik had besteld. Ik wacht nog steeds op een antwoord van de klantenservice om me te helpen met dit probleem...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb 3 sterren gezet omdat ik de bestelling snel heb ontvangen maar bij bepaalde producten was de doos helemaal afgescheurd "de doos van 4 smeersels ze vielen allemaal omdat de doos overal kapot was! Idem voor de olie " ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice tevergeefs ik ben echt teleurgesteld want het was een cadeau en op een bestelling van meer dan 100 euro is het jammer .... Het is niet de schuld van de bezorger want de buitendoos was intact ... Ik zou deze site niet meer aanbevelen ...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij "le comptoire de Mathilde" en tot nu toe is het niet erg goed. Zakje peperkoekmannetjes = hard als hout, bijna niet te eten. Dan een cadeautje omdat mijn bestelling meer dan 80€ was = een minipotje smeerpasta! Ik kan er net zo goed niets instoppen want het is niet alleen belachelijk maar het ziet er ook uit als een grote vrek! Wat de andere producten betreft, wel, het zijn cadeautjes, dus ik hoop dat ze goed zijn! Anders, hallo vergiftigd cadeau! Kortom, ik weet niet zeker of ik dit nog eens zal doen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Producten arriveerden in kapotte dozen, moeilijk aan te bieden. Erg lange klantenservice, maar de producten zijn top.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mooie producten, maar ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de klantenservice nam niet contact met me op.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De verpakking van een doos chocolade die kapot moet, is gescheurd. Het is niet erg leuk om het in deze staat cadeau te geven.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was een beetje teleurgesteld dat ik portokosten moest betalen toen ik bestelde en de dag na mijn bestelling een e-mail kreeg waarin stond dat de portokosten gratis waren als ik bij hen bestelde. Wie houden we voor de gek?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo. Ik heb een bestelling geplaatst om twee cadeaus te maken voor twee mensen op hetzelfde adres. Ik vond het jammer dat ik geen twee aparte doosjes kon ontwerpen in één bestelling. De ontvangers ontvingen alles en moesten de producten onderling verdelen. In de winkel is het mogelijk om cadeaudoosjes te ontwerpen met onze eigen keuzes..... het zou leuk zijn om dit ook op de site te kunnen doen. Alvast bedankt
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde en betaalde voor de partij van 4 x 100g potten broodbeleg, maar ik ontving de partij in 4 x 30g ... geen nieuws van de klantenservice
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Leroyer, Onze oprechte excuses voor deze bereidingsfout.
Onze klantendienst beantwoordt momenteel vele aanvragen en doet haar uiterste best om zo snel mogelijk te zijn. Wij nemen zeer binnenkort contact met u op om u de door u bestelde lekkernij toe te sturen. Nog een fijne dag en een mooi feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Een pot die lekt bij levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer Toupet, Het spijt ons zeer van de staat van uw pot bij levering.
Pakketten kunnen worden geklopt tijdens het transport en dit kan gevolgen hebben voor uw pakketten en producten.
Als uw lekkernijen beschadigd zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij ze opnieuw kunnen versturen. Nog een fijne dag en een prachtig feestseizoen, Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Je kunt niet alles zien Als je de producten nog niet kent, kom je niet in de verleiding.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Patricia, Bedankt voor je opbouwende bericht! Als je ons je mening wilt geven over hoe we je kunnen verleiden" aarzel dan niet! Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Er werd opgemerkt dat je de samenstelling van de vilten laarzen kon kiezen, maar op geen enkel moment was het mogelijk om een opmerking bij de bestelling te zetten. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de laarzen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben echt dol op jullie producten. Normaal ga ik het liefst rechtstreeks naar de winkel, maar met de beperking ben ik via jullie website gegaan. Deze bestelling was voor de verjaardag van mijn broer en ik vond de bezorgprijs exorbitant (ongeveer €8 exclusief btw). Vanaf nu bestel ik alleen nog maar in de winkel.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Super goed, maar eerlijk gezegd... De 80 euro verrassing is echt belachelijk... Het is teleurstellend
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
We vinden de producten die op de website worden aangeboden zeer bevredigend en gevarieerd. We zijn echter ontevreden over de levering omdat sommige producten beschadigd waren in de doos (rum baba en 1 gereedschapskist set). We wachten op omwisseling van de betreffende producten na onze klachten (foto's + e-mails).
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het navigeren op de site was in het begin niet gemakkelijk (ik was in de war over het verschil tussen de gegevens van de afzender en die van de ontvanger), maar daarna was ik heel tevreden over de rest.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/11/2020 
Vertaalde beoordeling