9.4/10
★★★★★
op 4087 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Helaas was een van de potten kapot toen de bestelling aankwam. Deze vragenlijst is te precies, als je sterren geeft voor een product, is het overbodig om meer tekst te moeten invullen....
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Problemen met de verpakking van het pakket, product verslechterd, probleem beheerd zonder enige echte commerciële dimensie. Zal niet opnieuw gebruiken.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een beetje duur... Het is goedkoper als je lokaal koopt (hetzelfde product)
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De pralines kwamen gebroken aan en nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice, met foto's, kreeg ik geen aanbod van hen. Jammer voor een kerstcadeau. Ik zal hun website niet meer aanbevelen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Gaëlle, het spijt me dat de producten die je hebt besteld kapot zijn aangekomen en dat je bericht niet is beantwoord. Je klacht is niet doorgestuurd naar mij. Neem contact met me op via [email protected] zodat we je kunnen compenseren. Met vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, hoewel het volledig was afgeschreven, dus ik heb het per e-mail gemeld bij de klantenservice. Maar je moet meerdere keren contact met ze opnemen voordat ze antwoorden. Het is erg onbeleefd om zelfs de ontvangst van e-mails van klanten niet te bevestigen. Vooral als je zelf de schuldige bent. En pas antwoorden als ze je 8 dagen later terugbellen!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Elodie, het spijt me dat je je ervaring op onze site niet leuk vond. Hoewel het dateert van het hoogtepunt van het chocoladeseizoen (Kerstmis), herinner ik me dat ik je bestelling gedeeltelijk heb terugbetaald zodra de klantenservice je klacht aan mij had doorgegeven. Hoewel dit niet verontschuldigbaar was, was de vertraging in het reageren naar mijn mening te wijten aan de toevloed van aanvragen. Hoogachtend