★★★★★
op 5811 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Producten kwamen gebroken aan en ik kreeg nooit een retour van de klantenservice
Een product dat niet op voorraad was, werd zonder mijn toestemming vervangen en een product kwam beschadigd aan. Geen reactie van de klantenservice.
Ik heb een doos met verschillende vierkanten chocolade genomen. Ik ben teleurgesteld door de kwaliteit van de chocolade, het smaakt niet naar chocolade...
Ik ben niet blij omdat ik een pot in mijn pakket ontving die erg beschadigd was en dus niet eetbaar, dus ik stuurde een e-mail naar comptoir de Mathilde en tot op heden geen reactie van hen (het is al 1 week) het is jammer want ik hou echt van hun producten.
Een product missen en geen reactie van de klantenservice
Bestelling van meer dan 75€, er had een cadeau bij de bestelling moeten zitten maar niets en ondanks een e-mail naar het merk geen nieuws.
Nadat ik voor €160 aan chocolade had besteld, keek ik uit naar mijn cadeau. Wat een teleurstelling toen ik helaas een klein stukje chocoladepasta zag. Ik ben dol op jullie chocolade. Maar tussen de "monster" geschenken en de loyaliteitspunten die kunnen worden verzameld voor inhoud die je niet kent ... Het is teleurstellend. Ik denk erover om mijn kerstinkopen de volgende keer ergens anders te doen.
Bedankt voor uw feedback en voor uw vertrouwen in onze chocolaatjes. Het spijt ons te horen dat het cadeau dat u hebt ontvangen niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk voor ons en we hebben nota genomen van uw opmerkingen over de monsters en het loyaliteitsprogramma. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien en u een meer bevredigende ervaring te bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
Jammer dat de kalender niet paste en dat alle chocolaatjes eraf vielen.
Nee is eigenlijk ook verkeerd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over een deel van het pakket dat kapot aankwam, maar ze reageerden niet. Ik ben erg teleurgesteld. Ik zal nooit meer iets bij hen bestellen.
Teleurgesteld in de adventskalender. Ik dacht dat deze meer smeerbare dingen bevatte, maar voor de prijs die je betaalt zijn er gewoon kruiden...
Hallo, ik heb een onvolledig pakket ontvangen, ik heb een klacht ingediend op de site, al enkele dagen geen nieuws.
Item arriveerde gebroken, after-sales service niet erg toegankelijk.
Ik heb alle chocolaatjes ontvangen, maar het probleem was dat sommige kapot waren. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg geen antwoord.
Een product kwam beschadigd aan en ik kreeg het niet teruggestuurd van de after-sales service.
Theedoos beschadigd Ik heb een klacht ingediend niemand heeft tot nu toe gereageerd.
Producten kwamen gebroken aan!
Mijn chocoladereep kwam gebroken aan .
Sommige chocolademotieven zijn gesmolten, wat niet geweldig is voor een cadeau KAMASUTRA
Mijn pakket kwam aan met een product dat een beetje open was en in de doos terecht was gekomen. Ik heb de betreffende afdeling gemaild en sindsdien is er geen nieuws meer. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar niemand antwoordt.
Geen cadeauzakje Schande
Item kapot ontvangen en geen reactie van after-sales service. Echt teleurgesteld! Ik was erg blij met mijn aankoop, maar de klantenservice is echt ontoereikend.
Zeer goed verpakt. Voorbereidingstijd + levering langer dan aangekondigd op de site. Levering niet op de door de transporteur aangekondigde datum. 2 dagen op voorhand een vrije dag voor niets (ook al is dit de fout van de transporteur). Wanneer je contact opneemt met Comptoir de Mathilde om hen te informeren, komt er geen reactie. Het gevoel is dat eens de verkoop gedaan is, de klantendienst geen moer geeft om jouw klantervaring. Goede winkel klant, eerste en waarschijnlijk laatste bestelling op de website.
Het potje met gegrild vlees in de gourmetbox was kapot, ondanks alle voorzorgsmaatregelen!
Opgestuurd naar een relay toen ik thuisbezorging had aangegeven.
Hallo, de levering duurde te lang en ik heb een gezouten bereidingsdoos die bovenaan in de hoek beschadigd is. Ik kan het niet cadeau geven omdat het niet mooi is. Het is jammer, want ik hou echt van jullie producten.
Producten verlopen twee maanden later, geen after-sales service terug, zeer teleurgesteld
Zeer goede producten en efficiënte levering. Als professional kreeg ik echter geen antwoord op mijn telefoontje waarin ik vroeg om een offerte voor onze teams in heel Frankrijk. Dat is echt jammer.
De producten zijn geweldig, maar de levertijd was deze keer erg lang.
Hallo, ik ontving een e-mail voor mijn verjaardag de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Ik heb meteen per e-mail contact met u opgenomen om ervan te kunnen profiteren en tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een antwoord gehad.
Heel goed product, maar deze keer van de 5 bestelde tabletten, kwamen er 3 gebroken aan. Zonde om ze cadeau te geven!
Let op het gewicht! Ik had grotere potten mosterd verwacht. Zo niet, lekkere producten!
Hallo, voor Pasen bestelde ik de beschilderbare chocolaatjes (eenhoorn en dino). Mijn kinderen vonden het geweldig om ze te beschilderen. Maar dan is het niet te eten, de stukjes chocolade zijn te dik en veel te hard voor de kindertanden. Voor de exorbitante prijs is het het helemaal niet waard. Misschien is een ei of chocoladereep (met een paasmotief) beter.
Zeer goed behalve de verzendkosten, die zijn te hoog
Goed maar niet uitstekend ....
De molen van de zoutfles was kapot!
Allereerst wil ik zeggen dat de persoon met wie ik aan de telefoon sprak 5 sterren verdient. Ze luisterde naar me en probeerde me meerdere keren te helpen met mijn vragen. Bedankt voor uw hulp! De levering is echter te duur en je kunt de dag van levering niet kiezen (zoals Colissimo bijvoorbeeld), het is chocolade en het is niet de bedoeling om de producten te laten smelten... Bovendien kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket maandag zou vertrekken, maar er was geen spoor van het pakket op de website van het postkantoor (waarschijnlijk een computerbug die ook de vestiging trof, denk ik), hoewel de ontvangstdatum anders was. Tot slot was de uiteindelijke keuze van de bestelling niet nauwkeurig genoeg: ik had graag de verschillende elementen in de gekochte tas kunnen integreren, maar dit werd niet aangeboden.
De levertijd was te lang
De bestelsite is niet erg gebruiksvriendelijk. Het cadeau werd achtergelaten zonder informatie over de afzender en zonder bericht voor de ontvanger!
Het was jammer dat het potje lavendelhoning slecht was afgesloten, waardoor het in het pakket lekte.
Het spijt ons te horen over dit incident met je potje lavendelhoning. We proberen onze producten altijd goed te verpakken om ongemak tijdens de levering te voorkomen. We zullen onze verpakkingsprocedures controleren om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u tevreden bent met de rest van uw bestelling. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij danken u voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet
Het team van Comptoir de Mathilde
Langere levertijden vanwege Black Friday (ook al was Black Friday meer dan 1 week geleden) en vooral: ze vertellen je er pas over als de bestelling is geplaatst. Vreemd genoeg werd de bestelling verzonden nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice. Tijdens de feestdagen moet je duidelijk je levertijden aankondigen (voordat de bestelling wordt geplaatst) of je moet je personeelsbestand aanzienlijk uitbreiden.