★★★★★
op 5016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Item arriveerde gebroken, after-sales service niet erg toegankelijk.
Ik heb alle chocolaatjes ontvangen, maar het probleem was dat sommige kapot waren. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg geen antwoord.
Een product kwam beschadigd aan en ik kreeg het niet teruggestuurd van de after-sales service.
Theedoos beschadigd Ik heb een klacht ingediend niemand heeft tot nu toe gereageerd.
Producten kwamen gebroken aan!
Mijn chocoladereep kwam gebroken aan .
Sommige chocolademotieven zijn gesmolten, wat niet geweldig is voor een cadeau KAMASUTRA
Mijn pakket kwam aan met een product dat een beetje open was en in de doos terecht was gekomen. Ik heb de betreffende afdeling gemaild en sindsdien is er geen nieuws meer. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar niemand antwoordt.
Geen cadeauzakje Schande
Item kapot ontvangen en geen reactie van after-sales service. Echt teleurgesteld! Ik was erg blij met mijn aankoop, maar de klantenservice is echt ontoereikend.
Zeer goed verpakt. Voorbereidingstijd + levering langer dan aangekondigd op de site. Levering niet op de door de transporteur aangekondigde datum. 2 dagen op voorhand een vrije dag voor niets (ook al is dit de fout van de transporteur). Wanneer je contact opneemt met Comptoir de Mathilde om hen te informeren, komt er geen reactie. Het gevoel is dat eens de verkoop gedaan is, de klantendienst geen moer geeft om jouw klantervaring. Goede winkel klant, eerste en waarschijnlijk laatste bestelling op de website.
Het potje met gegrild vlees in de gourmetbox was kapot, ondanks alle voorzorgsmaatregelen!
Opgestuurd naar een relay toen ik thuisbezorging had aangegeven.
Hallo, de levering duurde te lang en ik heb een gezouten bereidingsdoos die bovenaan in de hoek beschadigd is. Ik kan het niet cadeau geven omdat het niet mooi is. Het is jammer, want ik hou echt van jullie producten.
Producten verlopen twee maanden later, geen after-sales service terug, zeer teleurgesteld
Zeer goede producten en efficiënte levering. Als professional kreeg ik echter geen antwoord op mijn telefoontje waarin ik vroeg om een offerte voor onze teams in heel Frankrijk. Dat is echt jammer.
De producten zijn geweldig, maar de levertijd was deze keer erg lang.
Hallo, ik ontving een e-mail voor mijn verjaardag de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Ik heb meteen per e-mail contact met u opgenomen om ervan te kunnen profiteren en tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een antwoord gehad.
Heel goed product, maar deze keer van de 5 bestelde tabletten, kwamen er 3 gebroken aan. Zonde om ze cadeau te geven!
Let op het gewicht! Ik had grotere potten mosterd verwacht. Zo niet, lekkere producten!
Hallo, voor Pasen bestelde ik de beschilderbare chocolaatjes (eenhoorn en dino). Mijn kinderen vonden het geweldig om ze te beschilderen. Maar dan is het niet te eten, de stukjes chocolade zijn te dik en veel te hard voor de kindertanden. Voor de exorbitante prijs is het het helemaal niet waard. Misschien is een ei of chocoladereep (met een paasmotief) beter.
Zeer goed behalve de verzendkosten, die zijn te hoog
Goed maar niet uitstekend ....
De molen van de zoutfles was kapot!
Allereerst wil ik zeggen dat de persoon met wie ik aan de telefoon sprak 5 sterren verdient. Ze luisterde naar me en probeerde me meerdere keren te helpen met mijn vragen. Bedankt voor uw hulp! De levering is echter te duur en je kunt de dag van levering niet kiezen (zoals Colissimo bijvoorbeeld), het is chocolade en het is niet de bedoeling om de producten te laten smelten... Bovendien kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket maandag zou vertrekken, maar er was geen spoor van het pakket op de website van het postkantoor (waarschijnlijk een computerbug die ook de vestiging trof, denk ik), hoewel de ontvangstdatum anders was. Tot slot was de uiteindelijke keuze van de bestelling niet nauwkeurig genoeg: ik had graag de verschillende elementen in de gekochte tas kunnen integreren, maar dit werd niet aangeboden.
De levertijd was te lang
De bestelsite is niet erg gebruiksvriendelijk. Het cadeau werd achtergelaten zonder informatie over de afzender en zonder bericht voor de ontvanger!
Het was jammer dat het potje lavendelhoning slecht was afgesloten, waardoor het in het pakket lekte.
Het spijt ons te horen over dit incident met je potje lavendelhoning. We proberen onze producten altijd goed te verpakken om ongemak tijdens de levering te voorkomen. We zullen onze verpakkingsprocedures controleren om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u tevreden bent met de rest van uw bestelling. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij danken u voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet
Het team van Comptoir de Mathilde
Langere levertijden vanwege Black Friday (ook al was Black Friday meer dan 1 week geleden) en vooral: ze vertellen je er pas over als de bestelling is geplaatst. Vreemd genoeg werd de bestelling verzonden nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice. Tijdens de feestdagen moet je duidelijk je levertijden aankondigen (voordat de bestelling wordt geplaatst) of je moet je personeelsbestand aanzienlijk uitbreiden.
Ik was tevreden, ondanks een potje aperitief dat een beetje open stond en dat dus lekte op de cadeauverpakking van de persoon die de bestelling klaarmaakte... dus ik moest het schoonmaken en opnieuw doen.
Het spijt ons echt voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij het bestellen op onze site. We zullen deze opmerking doorgeven aan ons logistieke team zodat zij in de toekomst meer aandacht besteden aan de verpakking van onze producten. We willen u bedanken voor uw tevredenheid ondanks dit incident. We hopen je snel weer te zien op onze site.
Met vriendelijke groeten
De winkel van Mathilde
Onze levering duurde iets minder dan een maand. Vragen (in het Engels) werden niet beantwoord.
De bestelling bestond uit verschillende kannen armagnac cannelés. Helaas gingen twee van de potten open en lekten in het pakket. Eén potje was bijna leeg en de andere bleven hangen... Niet ernstig, maar teleurstellend. De producten zijn heerlijk, en dat is het belangrijkste!
Helaas is het glas "Barba au Rhum" - Medium tijdens het transport gaan lekken en morsen. Indien mogelijk, vragen we u vriendelijk om ons een vervangend exemplaar toe te sturen.
Bestelling ontvangen, maar niet op tijd.
Mijn bestelling verliep goed in de zin dat het pakket uiteindelijk op het juiste adres aankwam, in goede staat. Toch zijn hier de punten waardoor ik het geen hoge score geef: * De website van "Les comptoirs de Mathilde" is voor verbetering vatbaar: het is onmogelijk om de artikelfiche van het bestelde product te bekijken omdat het product niet meer zichtbaar is op de website (aangezien het duidelijk niet meer op voorraad was tijdens de duur van de bestelling), * De bestelling, gedaan voor een kerstcadeau, moest geleverd worden op een ander adres dan het mijne. De bezorger leverde niet af op het aangegeven adres en liet het pakket direct achter op het afleverpunt.
Bedankt voor uw beoordeling van Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet zo bevredigend was als u had gewild.
Wat betreft de raadpleging van de productfiche, het is waar dat onze voorraden snel kunnen veranderen en dat sommige producten niet op voorraad zijn. We doen ons best om onze site zo regelmatig mogelijk bij te werken, zodat onze klanten alle informatie hebben die ze nodig hebben voordat ze een bestelling plaatsen.
Wat de levering betreft, spijt het ons dat de bezorger het pakket niet op het door u gevraagde adres heeft afgeleverd. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze bezorgdienst om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt.
Desalniettemin zijn we blij om te weten dat uw pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
Met vriendelijke groet
internet klantenservice
Late levering
Mijn bestelling duurde meer dan 10 dagen om klaar te maken. Geen voordeel om op de site te bestellen het was veel sneller geweest als ik het zelf had opgestuurd, geen besparing. Niet veel producten beschikbaar op de site, en het assortiment is vaak meer dan €20. Te verbeteren!
3+ weken om een kleine doos te ontvangen???
Dit zijn erg goede producten. Echter, bij de levering lekte één product (een spread) in de bodem omdat het niet goed geopend was. Jammer, zeker voor de prijs van het potje....
De levering duurde veel langer dan verwacht. Maar producten van goede kwaliteit