9.3/10
★★★★★
op 16184 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Er wordt maar één zegel verstuurd, terwijl de vacuümverpakkingsmachine er twee nodig heeft. Dit betekent dat ik twee bestellingen moet plaatsen, twee portokosten moet betalen, enzovoort.
Reviewer icon
Thierry V.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/05/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte klant ,
Onze afdichtingen worden per stuk verkocht, omdat het niet noodzakelijk is om ze allebei te vervangen.
Als u een reserveonderdeel wilt kopen, neem dan contact op met onze klantenservice wanneer u uw bestelling plaatst.

We hopen u nogmaals van dienst te kunnen zijn en u een betere ervaring te kunnen bieden.

Prettige dag verder.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet

Sylvère
Tom Pers
3/5
★★★☆☆
De voorraadkast is nog niet helemaal klaar. De bodem en het dak hielden niet, dus er moesten meer schroeven worden toegevoegd. De deur zit een beetje scheef...
Reviewer icon
Manu D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/05/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo ,
Het spijt ons dat de pantry niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.
Bedankt voor uw feedback. We zullen de informatie doorgeven aan onze leverancier.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we iets voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groeten,

Sylvère.
TomPress
2/5
★★☆☆☆
Hallo, ik ben niet blij met de ontstopper. Op dit model zit geen luchtafvoer. Ik ga hem verkopen (met verlies) en een grotere kopen met een drukafvoer.
Reviewer icon
Claude G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Het product heeft luchtuitlaten aan de basis van de trechters.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Het product heeft luchtopeningen aan de onderkant van de trechters.
Je kunt van maandag tot en met vrijdag telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.
We beantwoorden graag al je vragen.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Het duurde meer dan 1 jaar voordat een defect product werd vervangen.
Reviewer icon
Mario B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt voor het delen van je beoordeling over tompress.com,
Bedankt voor het delen van je mening over tompress.com
Het spijt ons voor de ongebruikelijke vertraging na de verschillende oplossingen die niet werkten.
We hopen dat u nu tevreden bent met uw product.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Per poterla utilizzare ho dovuto modificarla. Ho dovuto inserire delle listelle aggiuntive per tenere in posizione la rete fine e ho dovuto aggiungere una griglia più robusta come protezione per i topi. Il rapporto qualità/prezzo secondo me è insufficiente.
Reviewer icon
Luigi H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte klant, Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw feedback zeer serieus.

Als je niet tevreden bent met het product, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, maandag tot en met vrijdag per telefoon en e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We hopen je nogmaals van dienst te kunnen zijn en je een betere ervaring te kunnen bieden.

We wensen je een fijne dag.

We blijven tot uw beschikking.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Mislukte vleeswaren met chorizo kruiden
Reviewer icon
Pierre-yves B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Bedankt voor je bericht en voor je interesse in onze producten.

De dosering staat aangegeven in de beschrijving, maar kan licht variëren afhankelijk van de individuele smaak.
Als je twijfels hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die je graag zal helpen.

TomPress
3/5
★★★☆☆
Product aan de top, alleen de levertijd van 7 maanden, jammer Maar zeer correct bedrijf om mij te vragen of ik wilde annuleren, zeer pro Ik bedank ze, ik zou qd mm een klein commercieel gebaar, alleen deze keerzijde
Reviewer icon
Sebastien C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt voor het delen van je beoordeling over tompress.com,
Bedankt voor het delen van je mening over tompress.com
Onze excuses voor deze ongebruikelijke vertraging, die buiten onze macht ligt. Wij doen ons uiterste best om de beschikbaarheid van onze producten te verbeteren en kondigen precieze levertijden aan zodra wij daarvan op de hoogte zijn.
Met vriendelijke groet.
2/5
★★☆☆☆
Het artikel is erg goed, de kwaliteit ook, maar er was een groot probleem met de levering: ik ontving mijn pakket niet op tijd zonder te zijn gewaarschuwd, dus ik moest het bedrijf bellen dat dacht dat het product was geleverd ???? Groot probleem hier. De artikelen en kerstcadeaus met gegarandeerde levering en geen compensatie of commerciële garantie van het bedrijf!
Reviewer icon
Sylvie B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/12/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
5
Reviewer icon
Henri-claude M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Als je een 5* beoordeling wilt toevoegen, kom dan terug naar je beoordeling of laat een nieuwe beoordeling achter.
Nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
Alles was onberispelijk zoals altijd. Bedankt
Reviewer icon
Eliane M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/03/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ongebruikelijke levertijd... we zullen zien de volgende keer?
Reviewer icon
Arnaud B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Dat is jammer. Dat. De maat van de handschoenen is voor vrouwenhanden. De oude handschoenen die ik van je kocht waren groter!!!!
Reviewer icon
Alain M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Dank u voor uw feedback, die ons in staat zal stellen om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren en u te voorzien van een volledig bevredigende winkelervaring. Vriendelijke groeten.

TomPress
3/5
★★★☆☆
Onvoldoende verpakking, de basis trok krom tijdens transport.
Reviewer icon
Roger C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo meneer en bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat de producten in goede staat bij u zijn afgeleverd. We doen ons best om de goederen te verpakken en op te vangen, zodat ze snel en tegen de laagst mogelijke kosten kunnen worden vervoerd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u problemen heeft met uw levering.
Met vriendelijke groeten
2/5
★★☆☆☆
Niet overtuigd om grind opritten onkruidvrij te maken
Reviewer icon
Patrick L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als u problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail, die u graag zullen helpen met het gebruik van uw thermische onkruidverdelger.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
3/5
★★★☆☆
LEES MIJN MAIL AAN DE VERKOOPDIENST Een totaal ongeschikt en onbruikbaar product
Reviewer icon
Jean-pierre R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.

Ik ben blij dat we samen een oplossing hebben gevonden.

We kijken ernaar uit om van u te horen.

Tom Press
3/5
★★★☆☆
Goed ontvangen, maar ik ben een beetje teleurgesteld over de kwaliteit ten opzichte van de prijs. De structuur is erg licht en het slot is erg breekbaar. Het gaas is te groot en laat muizen door. Ik moest het gaas verdubbelen met een kleiner exemplaar. Hartelijk dank
Reviewer icon
Louis-philippe H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/10/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Niets te zeggen over de trechter. De filters zijn te fijn en verstoppen onmiddellijk, zelfs bij licht troebele voorgefilterde likeuren. Twee dagen om 1 liter te filteren!
Reviewer icon
Jean-paul R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op

Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Filtratie is afhankelijk van veel criteria, het type vloeistof, de viscositeit, het niveau van onzuiverheden, enzovoort.

Bij je aankoop kun je van maandag tot vrijdag telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.
We doen altijd ons best om de meest bevredigende oplossing voor onze klanten te vinden.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Ik heb geen nieuws over mijn bestelling
Reviewer icon
Bruno F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Ik ben verrast door uw reactie.
Uw pakket werd bij ons afgeleverd op 04/12/2024 op uw relaispunt door collissimo.

In het geval van een pakket dat nooit ontvangen is, kunt u natuurlijk snel contact met ons opnemen zodat we kunnen doen wat nodig is.

Wij staan van maandag tot vrijdag telefonisch en per e-mail tot uw beschikking.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bezorgen.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
2/5
★★☆☆☆
Geen mening te geven omdat bestelling niet ontvangen is. Levertijden zijn te lang
Reviewer icon
Alex M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Bedankt voor je bericht.

We wachten tot sommige van uw artikelen weer op voorraad zijn.

U wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het vertrek van uw bestelling.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u uw bestelling wilt wijzigen om artikelen te ontvangen die al op voorraad zijn.

Wij blijven telefonisch en per e-mail tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten.

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
3/5
★★★☆☆
Deplorabele staat van het perceel, hoewel niet kwetsbaar
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling