9.3/10
★★★★★
op 16307 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Reviewer icon
Christian H. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/06/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Zoals je werd meegedeeld toen je je bestelling plaatste, wordt een van de producten die je hebt besteld opnieuw in voorraad genomen.

U wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het vertrek van uw bestelling.

Bedankt voor je begrip.

TomPress.
3/5
★★★☆☆
Tompress is niet verantwoordelijk voor deze kwaliteitsdaling ten opzichte van producten die zo'n twintig jaar geleden werden gemaakt.
Reviewer icon
Jacques G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/06/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,
We willen u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons. Hoewel het niet voldeed aan onze verwachtingen, is feedback van onze klanten onze belangrijkste bron van verbetering.
Ons team doet zijn uiterste best om aan elk van uw verzoeken te voldoen, dus het spijt ons zeer te horen van uw ontevredenheid.
TomPress
2/5
★★☆☆☆
Zeer kleine hoeveelheid olie (hoeveelheid niet gespecificeerd) en een rode dop geleverd en een zwarte besteld... Ik hoop dat het goed komt?
Reviewer icon
Eric G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/06/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo ,
De hoeveelheid meegeleverde olie is meer dan voldoende voor alle typen hakselaars die we verkopen.
De kleur van de dop heeft geen invloed op de werking.

Als je meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Voegt niet veel toe Veel algemeenheden. Wat mij betreft ben ik niet verder gekomen dan voordat ik het boek kocht.
Reviewer icon
Sylvain G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/06/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Beste klant, het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Roken is een enorm universum dat moeilijk te bundelen is in een enkel boek, vooral als je al uitgebreide kennis hebt over het onderwerp.
We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
3/5
★★★☆☆
Er wordt maar één zegel verstuurd, terwijl de vacuümverpakkingsmachine er twee nodig heeft. Dit betekent dat ik twee bestellingen moet plaatsen, twee portokosten moet betalen, enzovoort.
Reviewer icon
Thierry V. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/05/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte klant ,
Onze afdichtingen worden per stuk verkocht, omdat het niet noodzakelijk is om ze allebei te vervangen.
Als u een reserveonderdeel wilt kopen, neem dan contact op met onze klantenservice wanneer u uw bestelling plaatst.

We hopen u nogmaals van dienst te kunnen zijn en u een betere ervaring te kunnen bieden.

Prettige dag verder.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet

Sylvère
Tom Pers
3/5
★★★☆☆
De voorraadkast is nog niet helemaal klaar. De bodem en het dak hielden niet, dus er moesten meer schroeven worden toegevoegd. De deur zit een beetje scheef...
Reviewer icon
Manu D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/05/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo ,
Het spijt ons dat de pantry niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.
Bedankt voor uw feedback. We zullen de informatie doorgeven aan onze leverancier.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we iets voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groeten,

Sylvère.
TomPress
2/5
★★☆☆☆
Hallo, ik ben niet blij met de ontstopper. Op dit model zit geen luchtafvoer. Ik ga hem verkopen (met verlies) en een grotere kopen met een drukafvoer.
Reviewer icon
Claude G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.
Het product heeft luchtuitlaten aan de basis van de trechters.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Het product heeft luchtopeningen aan de onderkant van de trechters.
Je kunt van maandag tot en met vrijdag telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.
We beantwoorden graag al je vragen.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Het duurde meer dan 1 jaar voordat een defect product werd vervangen.
Reviewer icon
Mario B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt voor het delen van je beoordeling over tompress.com,
Bedankt voor het delen van je mening over tompress.com
Het spijt ons voor de ongebruikelijke vertraging na de verschillende oplossingen die niet werkten.
We hopen dat u nu tevreden bent met uw product.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Per poterla utilizzare ho dovuto modificarla. Ho dovuto inserire delle listelle aggiuntive per tenere in posizione la rete fine e ho dovuto aggiungere una griglia più robusta come protezione per i topi. Il rapporto qualità/prezzo secondo me è insufficiente.
Reviewer icon
Luigi H. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte klant, Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw feedback zeer serieus.

Als je niet tevreden bent met het product, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, maandag tot en met vrijdag per telefoon en e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We hopen je nogmaals van dienst te kunnen zijn en je een betere ervaring te kunnen bieden.

We wensen je een fijne dag.

We blijven tot uw beschikking.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Mislukte vleeswaren met chorizo kruiden
Reviewer icon
Pierre-yves B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Bedankt voor je bericht en voor je interesse in onze producten.

De dosering staat aangegeven in de beschrijving, maar kan licht variëren afhankelijk van de individuele smaak.
Als je twijfels hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die je graag zal helpen.

TomPress
3/5
★★★☆☆
Product aan de top, alleen de levertijd van 7 maanden, jammer Maar zeer correct bedrijf om mij te vragen of ik wilde annuleren, zeer pro Ik bedank ze, ik zou qd mm een klein commercieel gebaar, alleen deze keerzijde
Reviewer icon
Sebastien C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt voor het delen van je beoordeling over tompress.com,
Bedankt voor het delen van je mening over tompress.com
Onze excuses voor deze ongebruikelijke vertraging, die buiten onze macht ligt. Wij doen ons uiterste best om de beschikbaarheid van onze producten te verbeteren en kondigen precieze levertijden aan zodra wij daarvan op de hoogte zijn.
Met vriendelijke groet.
2/5
★★☆☆☆
Het artikel is erg goed, de kwaliteit ook, maar er was een groot probleem met de levering: ik ontving mijn pakket niet op tijd zonder te zijn gewaarschuwd, dus ik moest het bedrijf bellen dat dacht dat het product was geleverd ???? Groot probleem hier. De artikelen en kerstcadeaus met gegarandeerde levering en geen compensatie of commerciële garantie van het bedrijf!
Reviewer icon
Sylvie B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/12/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
5
Reviewer icon
Henri-claude M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Als je een 5* beoordeling wilt toevoegen, kom dan terug naar je beoordeling of laat een nieuwe beoordeling achter.
Nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
Alles was onberispelijk zoals altijd. Bedankt
Reviewer icon
Eliane M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/03/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ongebruikelijke levertijd... we zullen zien de volgende keer?
Reviewer icon
Arnaud B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Dat is jammer. Dat. De maat van de handschoenen is voor vrouwenhanden. De oude handschoenen die ik van je kocht waren groter!!!!
Reviewer icon
Alain M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Dank u voor uw feedback, die ons in staat zal stellen om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren en u te voorzien van een volledig bevredigende winkelervaring. Vriendelijke groeten.

TomPress
3/5
★★★☆☆
Onvoldoende verpakking, de basis trok krom tijdens transport.
Reviewer icon
Roger C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo meneer en bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat de producten in goede staat bij u zijn afgeleverd. We doen ons best om de goederen te verpakken en op te vangen, zodat ze snel en tegen de laagst mogelijke kosten kunnen worden vervoerd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u problemen heeft met uw levering.
Met vriendelijke groeten
2/5
★★☆☆☆
Niet overtuigd om grind opritten onkruidvrij te maken
Reviewer icon
Patrick L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als u problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail, die u graag zullen helpen met het gebruik van uw thermische onkruidverdelger.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
3/5
★★★☆☆
LEES MIJN MAIL AAN DE VERKOOPDIENST Een totaal ongeschikt en onbruikbaar product
Reviewer icon
Jean-pierre R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.

Ik ben blij dat we samen een oplossing hebben gevonden.

We kijken ernaar uit om van u te horen.

Tom Press
3/5
★★★☆☆
Goed ontvangen, maar ik ben een beetje teleurgesteld over de kwaliteit ten opzichte van de prijs. De structuur is erg licht en het slot is erg breekbaar. Het gaas is te groot en laat muizen door. Ik moest het gaas verdubbelen met een kleiner exemplaar. Hartelijk dank
Reviewer icon
Louis-philippe H. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/10/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Niets te zeggen over de trechter. De filters zijn te fijn en verstoppen onmiddellijk, zelfs bij licht troebele voorgefilterde likeuren. Twee dagen om 1 liter te filteren!
Reviewer icon
Jean-paul R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op

Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Filtratie is afhankelijk van veel criteria, het type vloeistof, de viscositeit, het niveau van onzuiverheden, enzovoort.

Bij je aankoop kun je van maandag tot vrijdag telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.
We doen altijd ons best om de meest bevredigende oplossing voor onze klanten te vinden.
We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

TomPress
2/5
★★☆☆☆
Ik heb geen nieuws over mijn bestelling
Reviewer icon
Bruno F. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Ik ben verrast door uw reactie.
Uw pakket werd bij ons afgeleverd op 04/12/2024 op uw relaispunt door collissimo.

In het geval van een pakket dat nooit ontvangen is, kunt u natuurlijk snel contact met ons opnemen zodat we kunnen doen wat nodig is.

Wij staan van maandag tot vrijdag telefonisch en per e-mail tot uw beschikking.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bezorgen.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
2/5
★★☆☆☆
Geen mening te geven omdat bestelling niet ontvangen is. Levertijden zijn te lang
Reviewer icon
Alex M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Bedankt voor je bericht.

We wachten tot sommige van uw artikelen weer op voorraad zijn.

U wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het vertrek van uw bestelling.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u uw bestelling wilt wijzigen om artikelen te ontvangen die al op voorraad zijn.

Wij blijven telefonisch en per e-mail tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten.

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
3/5
★★★☆☆
Deplorabele staat van het perceel, hoewel niet kwetsbaar
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lange tijd
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Pakket tracking voor verbetering vatbaar, verder is de site goed doordacht en makkelijk te gebruiken
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het hulpstuk voor de uitloop was niet goed gebogen. Ik moest het hulpstuk buigen zodat het goed op de uitloop paste!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
7 maanden van bestelling tot levering zonder enige informatie over een mogelijke levertijd is een beetje kortzichtig. Dat gezegd hebbende, de kwaliteit lijkt er te zijn
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Colissimo gebruiken is het ergste, het is onmogelijk om een schaaf goed te controleren, ze bellen NOOIT en laten leveringsbonnen achter.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt voor uw feedback. We bieden andere manieren van levering wanneer u uw bestelling plaatst. Vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
Na meer dan een jaar wachten en verschillende oproepen of het antwoord was in 15 dagen de levering, eindelijk de beschikbaarheid van het product, in het grijs, want in het rood denk ik dat nooit dat beschikbaar is mij, die was tot nu toe tevreden met tom pers Ik ben ZEER DECU waarom stellen producten die men niet kan hebben, ik denk dat gemaakt in Frankrijk neemt een klap een Chinees product aankomt in 15 dagen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor de vertraging. De azijnmaker wordt met de hand gemaakt in Portugal. We hebben u op de hoogte gebracht van de productie- en voorraadproblemen voor dit artikel. Met vriendelijke groeten.
3/5
★★★☆☆
Item voldoet aan de beschrijving. Helaas moest ik een e-mail sturen omdat ik mijn item niet had ontvangen (ik wachtte 2 weken) en ze vertelden me dat het niet op voorraad was tot augustus".
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levering was snel, de WECK potten waren zoals beschreven maar hadden niet de sluitingshaken. ik kon mijn potten daarom niet gebruiken. ik heb op de site geen specifieke specificatie hierover gevonden.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Weck haken worden apart van de potten verkocht. We vermelden dit op de productfiche. Met vriendelijke groeten.
3/5
★★★☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde platen met socca op 5 april ik moest met de maand drie keer in de maand telefoneren ze zeggen me dat er breuk is dat ik het met de stroom van mei zou moeten ontvangen geen antwoord n y van mail niets ik telefoneer in mei ik val op een charmante dame die me zegt ja er is goed breuk van plaat met socca van 32 cm maar ik help plaat met socca van 30 ik zei perfect waarom hebben ze het niet d' aan mij
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de socca schalen van 30 en 32 cm waren niet op voorraad toen je je bestelling plaatste. De herbevoorrading van de 32 cm werd uitgesteld door de leverancier, dus konden we u de 30 cm als vervanging aanbieden. Met vriendelijke groeten
2/5
★★☆☆☆
2 artikelen besteld maar slechts 1 geleverd in een verzegelde envelop. De factuur is voor de 2 artikelen afgeschreven van mijn rekening op 17/05/2023! Ik heb dezelfde dag nog een klachtenmail gestuurd maar kreeg geen antwoord, misschien vanwege het lange weekend. Ik wacht nog even maar ik geef niet op. Ik ben een beetje teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben uw klachtemail niet ontvangen. Stuur deze terug naar [email protected] zodat onze after-sales service uw verzoek kan behandelen. Met vriendelijke groet
2/5
★★☆☆☆
Defecte apparatuur
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Goed product maar late levering 8 dagen na bestelling.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik beschadigde mijn plaat bij de eerste brand omdat de plaat bedekt is met tin, dat een veel lager smeltpunt heeft dan koper. De aanwezigheid van tin wordt helemaal niet aangegeven in de advertentie, waarin staat dat de plaat met koper bekleed is.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Als je vragen hebt of meer informatie wilt, neem dan rechtstreeks contact met ons op via 05 63 71 44 99, per e-mail: [email protected] of via onze website: https://www.tompress.com/PS-contact.aspx. Onze klantenservice heeft zeker meer informatie nodig om te doen wat nodig is en zal contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten
3/5
★★★☆☆
De productbeschrijving zou preciezer en vollediger kunnen zijn.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Correcte verpakking en zeer mooi apparaat maar teleurgesteld omdat aan het einde van de fondue toen ik het apparaat wilde wassen er groenten aan de bodem vastzaten en ik veel moeite had om het schoon te maken ook al maak ik al jaren fondues met tefal en nooit een probleem gehad. Ik belde om te vragen om een commercieel gebaar maar dat ging niet door. Het is jammer dat een groot bedrijf als jullie
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het apparaat heeft twee warmtestanden. Zorg ervoor dat je de juiste intensiteit kiest, zodat je groenten niet aan elkaar plakken. Vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
Te lange levertijd, bij Amazon kon ik het binnen 48 uur ontvangen voor 8 porto's inbegrepen, ik wilde tompress trouw blijven, jammer Cordially Francis Cambois
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Je hebt 5,90 betaald voor levering binnen 48 tot 72 uur. We bieden ook expreslevering (24 uur). Vriendelijke groeten
3/5
★★★☆☆
Geen informatie over de diameter, zie de korte instructies op het label, je moet de zakken wegen om de diameter te bepalen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Betere productinformatie
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo, ik wacht op de levering van mijn bestelling, dus ik kan je vraag over het product niet beantwoorden. Ik weet zeker dat ik niet teleurgesteld zal zijn. Hartelijk dank.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Je hebt deze artikelen onlangs aan je winkelmandje toegevoegd
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
maar je hebt je bestelling nog niet afgerond.""
3/5
★★★☆☆
Verzendkosten zijn nog steeds erg duur. Persoonlijk had ik pech met het artikel dat ik bestelde (veel defecten, beschadigd...). De verkoopafdeling nam echter contact met me op en hield rekening met mijn klacht.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering en service zijn ok. Helaas is de kwaliteit van het product slecht. - Slot slechts met één schroef bevestigd, tweede schroef ontbreekt - Hout op verschillende plaatsen gescheurd Hout op sommige plaatsen versplinterd Ik houd de kast toch, omdat ik de meeste gebreken heb kunnen repareren.
Reviewer icon
Verifizierter Käufer (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Glasvezelmat brak na 2 uur gebruik
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Onze excuses voor het ongemak. Stuur ons een foto naar [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
De etiketten kreuken, erg dun vergeleken met de etiketten die ik eerder kocht, van een ander merk, die helaas niet meer te koop zijn. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben gemerkt dat u ontevreden bent. Kunt u ons meer vertellen? Kunnen wij u helpen? Met vriendelijke groet
3/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de producten. Maar bestelling geplaatst in november, geleverd in maart... Geen uitleg, contact of informatie. Erg jammer
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Deze spruitenkamer, goed gekozen, vind ik niet optimaal vanwege zijn lichtheid, het feit dat hij converteerbaar is geeft luchtinlaten" vanwege de "scharnieren"......
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Naleving van gefactureerde levering = 0/10
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Na het klikken op het rooster werd het mes verzonden!!! dus slechte service!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, in je orderbevestiging staat dat je een hakmes hebt besteld, daarom heb je het bestelde mes ontvangen. Vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
Ik kreeg 24 flessen wijn in plaats van 24 flessen cider. Mijn contactpersoon erkende de fout op 07 02 en beloofde me een nieuwe levering. Sindsdien heb ik geen nieuws gehad en geen antwoord op de e-mails die ik heb gestuurd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Het verzonden product is inderdaad het verkeerde. Om u uw bestelling te kunnen sturen, hebben we een nieuwe voorraadaanvulling gestart omdat u, zoals u had gezien, de laatste partijen had besteld. Zodra we deze hebben ontvangen, sturen we u de 2 partijen die u had besteld. Met vriendelijke groeten.
3/5
★★★☆☆
Levertijd pakket
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Hallo, Ten eerste heb ik een koekenpan met een diameter van 12 cm besteld, waarmee ik helemaal tevreden was. Ten tweede heb ik een koekenpan met een diameter van 24 cm besteld, die niet op een elektrische kookplaat kan worden gebruikt omdat de bodem niet perfect vlak is. Hij zou beter geschikt zijn voor een gaskookplaat.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de koekenpan die u hebt besteld is compatibel met alle branders behalve inductie met een geleidelijke toename van het vermogen, misschien is dit het geval voor u? Onze dienst na verkoop is op de hoogte gebracht van uw ontevredenheid en wacht op verdere informatie onder referentie 30455. Stuur hen alstublieft de nodige informatie zodat zij de procedure kunnen voortzetten. Met vriendelijke groet
2/5
★★☆☆☆
Verbeterde levertijden
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling