9.3/10
★★★★★
op 18567 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
De verpakking was zo fragiel dat deze in tweeën brak tijdens het transport, gelukkig zijn de wasblokken door de vervoerder weer in de rest van de doos geplaatst... Niet erg serieus van de verkoper die op verpakking bespaart!
User icon
Jean-francois U.
Op
na aankoop van 02/04/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niets te zeggen over Tompress. Het pakket was zeer goed verpakt en gelukkig maar! De keuze voor het bedrijf Geodis voor de levering is een ramp. Geen professionaliteit. Bij zijn eerste bezoek heeft de bezorger gewoon een foto van mijn voordeur genomen en verklaard dat ik afwezig was met open luiken en een auto geparkeerd voor de deur. Na een klacht bij de klantenservice (bereikbaar met een duur nummer) werd de levering uitgesteld naar de volgende dag. Dit keer belde de bezorger net voor hij arriveerde en heeft het pakket voor mijn deur neergezet. Tegen de tijd dat ik van de verdieping naar beneden kwam, zag ik hem al weggaan... geen kans om de integriteit van het pakket te controleren. En om deze rampzalige leverervaring af te ronden, leidt de e-mail die ik ontving om de geleverde service te evalueren naar een pagina waar staat "het onderzoek is nu gesloten". De simpele keuze voor dit leveringsbedrijf zal me veel doen aarzelen voor een toekomstige bestelling.
User icon
Genevieve M.
Op
na aankoop van 23/03/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
User icon
Jannick R.
Op
na aankoop van 20/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer, zeer lange levertijd
User icon
Severin D.
Op
na aankoop van 06/03/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De levering was niet alleen erg lang, maar ook niet op het afgesproken afleverpunt. De afgifteplaats was gesloten, ik werd doorgestuurd naar een locatie ver van mijn huis, wat me dwong om vervoer te regelen om het op te halen
User icon
Arnaud G.
Op
na aankoop van 16/02/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het ontvangen apparaat is beschadigd aan de linkerkant en het pootje is krom.
User icon
Gerard Q.
Op
na aankoop van 12/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Bedankt voor het contacteren van de klantenservice. Met vriendelijke groet.
3 /5
★★★☆☆
Het heeft lang geduurd
User icon
Daniel B.
Op
na aankoop van 12/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Producten komen overeen met de beschrijving, maar de doos was te kwetsbaar en arriveerde op verschillende plaatsen opengebroken en het product was verfrommeld.
User icon
Regis D.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Uw bedrijf bevalt me heel goed, maar de laatste bestelling was niet goed, het heeft veel te lang geduurd (6 maanden), dat beviel me niet, bedankt
User icon
Bruno A.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
10 dagen om een verfrommeld en gerepareerd pakket van de post te ontvangen. De verkoper is niet verantwoordelijk, product is zeer betaalbaar 😃
User icon
Jean Marc B.
Op
na aankoop van 04/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snel ontvangen, maar ik vind de verpakking een beetje te licht voor de deksels die gebruikt gaan worden om potten te steriliseren.
User icon
Régis A.
Op
na aankoop van 02/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer goed
User icon
Jean Marc M.
Op
na aankoop van 02/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het grote probleem is dat jullie wel bestellingen aannemen, maar er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Niet op voorraad, niet leverbaar. Ik ontvang een bestelling nooit op tijd, of het is incompleet. Het ergste is jullie catalogus voor 2024/2025, die we misschien pas eind 2025 ontvangen. Daarop zijn jullie nog steeds een goede winkel met redelijk veel keuze, tenminste als het beschikbaar is. Clt Patrick
User icon
Patrick V.
Op
na aankoop van 23/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Mijn product is uitstekend (de Castor dunschiller), maar het spijt me dat u me niet hebt geïnformeerd over de vertraging en dat ik opnieuw contact met u moest opnemen voor informatie.
User icon
Claudine C.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Chopper besteld op 10/02 met betaling voor levering binnen 24 uur omdat de chopper dringend nodig was. Goede ontvangst, maar de hakselaar werkt niet... Terug naar de dienst na verkoop, reparatie en nieuwe ontvangst van gerepareerde apparatuur op 25/02. Het bleek een defect in de apparatuur te zijn, aangezien er een pin ontbrak in de rotor... Geen compensatie voor het veroorzaakte ongemak en geen commercieel aanbod voorgesteld....plutôt déçu....
User icon
Christophe Q.
Op
na aankoop van 10/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering te lang
User icon
Michael S.
Op
na aankoop van 02/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
HELDER
User icon
François F.
Op
na aankoop van 09/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
DE DIEPVRIESZAKJES ZIJN VEEL DUNNER DAN HUN VOORGANGERS. SCHADE. VERDER ZEER GOEDE SERVICE. BEDANKT
User icon
Sylvain C.
Op
na aankoop van 16/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het product werd snel geleverd, maar zonder de bevestigingsschroeven zoals aangegeven in de beschrijving.
User icon
John M.
Op
na aankoop van 06/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De aankoop en levering verliepen goed. Ik moet het gebruik van de broodmachine nog perfectioneren en het juiste recept vinden!
User icon
Khalifa A.
Op
na aankoop van 03/02/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Retourportokosten worden niet gedekt en je kunt niet retourneren naar een relaispunt.
User icon
Maxence B.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb de onderdelen voor mijn vleesmolen goed ontvangen, maar een van de kappen is niet het juiste onderdeel. Wat te doen???
User icon
Bernard V.
Op
na aankoop van 06/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Bedankt voor het contacteren van de klantenservice. We zullen het juiste product voor u vinden.
3 /5
★★★☆☆
De kratbeschermer is stevig, maar Bordeauxflessen vallen er doorheen. Voor Bourgondische flessen werkt hij wel goed. Het gaas is te groot. Jammer, het concept is goed
User icon
Jean Pierre R.
Op
na aankoop van 29/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
We werden niet op de hoogte gebracht van het feit dat een van de producten die we bestelden niet op voorraad was. We moesten ons hier zorgen over maken omdat de hele bestelling nog steeds in de wacht stond, ook al hadden we gekozen voor levering via Chronopost, wat op zich al duidde op een noodgeval ....
User icon
Maite M.
Op
na aankoop van 15/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te lang wachten op worst na een week
User icon
Didier T.
Op
na aankoop van 20/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Website niet aangepast voor smartphones en tablets
User icon
Francois M.
Op
na aankoop van 27/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Afgezien van een beschikbaarheidsprobleem dat niet op de site wordt vermeld, is het prima.
User icon
Joel F.
Op
na aankoop van 23/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 21/01/25 en verzonden op 23/01/25! Mijn pakje, dat theoretisch op vrijdag werd verwacht, kwam op maandag aan, hoewel ik op zaterdag thuis was. Tot op heden ben ik niet thuis geweest, dus ik kan niets zeggen over het product, alleen over de service van tompress.
User icon
Pascal L.
Op
na aankoop van 21/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het onderdeel dat ik heb gekocht past niet op de oude REBER drukkers. Ik ben van plan om de complete versterkte tandwielsteun voor 5 l drukkers te kopen omdat de plaat dezelfde afmetingen heeft.
User icon
Cecile C.
Op
na aankoop van 21/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De deksels zijn te klein ondanks de zorg die aan mijn bestelling is besteed
User icon
Martine L.
Op
na aankoop van 22/01/2025
Vertaalde beoordeling