9.3/10
★★★★★
op 19490 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik wacht op de terugbetaling van de verzendkosten omdat mijn pakket een week heeft gedaan om aan te komen in plaats van 48 uur. Dank u.

User icon
Emilie R.
Op
na aankoop van 01/09/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de Reber 600w spinmachine ontvangen in een onvoldoende verpakking en de elektrische behuizing was geëxplodeerd. De klantenservice heeft geen commerciële geste gedaan, ik heb de vervanging volledig betaald.

User icon
Elie J.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De gekochte epepineuse is onbruikbaar. Hij valt uit elkaar zodra je probeert de handgreep te draaien en de bevestiging op het aanrecht houdt niet. 90 euro weggegooid.

User icon
Marthe S.
Op
na aankoop van 27/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een niet-conforme stuk ontvangen omdat er geen afmetingen van het object op de catalogus stonden. Ik heb om ruil gevraagd via e-mail en niemand heeft de moeite genomen om te antwoorden. Ik ben erg boos.

User icon
Alain B.
Op
na aankoop van 31/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de leveringscode niet ontvangen, dus het pakket heeft bijna een week op het postkantoor gewacht voordat ik het ophaalde en ondanks mijn eerdere telefoontje om te bevestigen dat de kleur de juiste was en de informatie opnieuw genoteerd in de bestelling in de opmerkingen, was de ontvangen kleur niet de juiste...

User icon
Melanie B.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het onderdeel heeft een defect en ik kan u niet telefonisch bereiken

User icon
Marie Christine L.
Op
na aankoop van 22/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet nagekomen termijnen, bestelling nog steeds niet compleet na 4 maanden

User icon
Jean-marc M.
Op
na aankoop van 06/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik had gekozen voor de Colissimo thuislevering en het product is uiteindelijk verzonden door Geodis en is niet thuis afgeleverd. Op de pakkettracking stond het artikel als geleverd, terwijl ik de pallet nog op een afhaalpunt moest ophalen, zonder dat ik hierover geïnformeerd was.

User icon
Catherine W.
Op
na aankoop van 26/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, we hebben de bestelling ontvangen, maar er is een gebroken container. We hebben het defect gemeld, maar we hebben geen reactie van uw kant ontvangen.

User icon
Jean Claude D.
Op
na aankoop van 26/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 3 partijen van 20 capsules besteld voor mijn toekomstige flessen tomatensaus. Bij het gebruik heb ik 2 partijen geopend, maar ik kon uiteindelijk slechts 7 of 8 van de 40 gebruiken, omdat alle andere "in het luchtledige" draaiden, zonder zich vast te zetten op de schroefdraad om hermetisch af te sluiten, en zonder dat ik speciaal hoefde te forceren. De klantenservice geeft aan dat het een verkeerde gebruik van mijn kant is, dat ik te strak heb aangedraaid. Probleem met 33 capsules van de 40... Sorry, maar de capsules zijn nieuw en moeten minimaal strak worden aangedraaid om hermetisch te zijn. Ik heb elders capsules van een iets kleinere maat gekocht, en die sluiten heel goed. Dus voor mij is de aankoop niet geslaagd.

User icon
Myriam G.
Op
na aankoop van 24/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De plaat is functioneel, maar hij kromt wanneer hij op de gasbarbecue wordt geplaatst... ik begrijp niet waardoor dit komt.

User icon
Nicolas A.
Op
na aankoop van 21/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Kookplaat die niet werkt. Ik wacht al een week op een antwoord van de klantenservice. Als professional ben ik geblokkeerd en ik wacht, ik wacht, ik wacht.

User icon
Alexandra B.
Op
na aankoop van 23/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 6 voedselopslagbakken besteld, 3 deksels zijn volledig gebroken aangekomen! Dit is teleurstellend gezien de prijs

User icon
Elise D.
Op
na aankoop van 09/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, we hebben een voorraadkast gekocht. Onze ervaring bij Tom Press is niet positief. Wat betreft het product, het insectenwerende gaas heeft te grote mazen waardoor de fruitvliegjes erdoorheen kunnen, dus we zijn teleurgesteld over het product. We moeten het terugsturen om de mazen van de voorraadkast te wijzigen. Aan de andere kant zijn we een maand na het plaatsen van de bestelling geleverd, terwijl de levering snel zou moeten zijn... Ik wil opmerken dat de klantenservice zeer respectvol en luisterend is. Met vriendelijke groet, Laurent Breton

User icon
Laurent B.
Op
na aankoop van 22/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, de deadline is niet gerespecteerd. Ontbrekende goederen

User icon
Jerome G.
Op
na aankoop van 11/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

We waren gedwongen om het pakket op te halen bij een afhaalpunt dat ons onbekend was. De bezorger vroeg ons via SMS of we thuis waren en hij is nooit langsgekomen. (3 dagen wachten). Onacceptabel. Met vriendelijke groet.

User icon
Emile B.
Op
na aankoop van 13/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik betreur deze aankoop echt, ik heb het geprobeerd op pruimen en mirabellen: ik ben er bijna nooit in geslaagd om de pit te verwijderen en de weinige keren dat het me lukte was door de vrucht te verpletteren. Dus heb ik alles met een mes gedaan. Ik ben echt teleurgesteld omdat het de eerste keer is dat ik iets koop bij Tom Press dat me teleurstelt.

User icon
Philippe M.
Op
na aankoop van 10/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb een gasfornuis gekocht voor mijn 95-jarige moeder die in Parijs woont, omdat er een thermokoppel op het gekochte apparaat zit dat voor evidente veiligheidsredenen essentieel lijkt. Het fornuis van mijn moeder is erg oud en heeft geen enkele veiligheid. Toen ik het apparaat uitpakte, ontdekte ik dat er een label was dat aangaf dat het apparaat alleen buiten gebruikt kon worden. Ik vraag me af in welk bos of op welke weide er stadsgas is. Als ik een gasfornuis op stadsgas heb gekocht, is het juist om het in de stad met aardgas te gebruiken. Er stond echter niets op de website! Dit is dus een zeer ernstige informatiegebrek. Bovendien is het nu een week geleden dat ik een foto van het label op het fornuis heb teruggestuurd en ik wacht nog steeds op een antwoord van Tompress!

User icon
Xavier V.
Op
na aankoop van 10/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het nog steeds goed ontvangen

User icon
Guy D.
Op
na aankoop van 05/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het materiaal is niet geschikt voor wat ik wilde. Het is niet stevig! Met vriendelijke groet,

User icon
Ludovic J.
Op
na aankoop van 01/08/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De ontvangen onderdelen voor een hakmachine passen niet op elkaar, de telefonische klantenservice is slecht en vraagt om video's te maken om een reactie te krijgen.

User icon
Laurent D.
Op
na aankoop van 11/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn gescheurde pakket ontvangen en het is de post die het opnieuw heeft verpakt. Ik heb een gescheurd pak bloem dat in de doos is gelekt.

User icon
Nathalie C.
Op
na aankoop van 22/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

2 problemen. Het vervangonderdeel voor een Reber hakmachine die ik heb ontvangen past niet in de hakmachine omdat het te breed is. Klacht ingediend bij Tompress die het waarschijnlijk aan de leverancier heeft doorgegeven (geen nieuws sinds een week, dus ik weet niets zeker). Ten tweede, mijn inlog op mijn account werkt niet meer. Ik heb Tompress geïnformeerd die me een tijdelijk wachtwoord heeft gegeven dat ook niet werkt.

User icon
Alain M.
Op
na aankoop van 16/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Probleem met mijn bestelling. Geen antwoord van de klantenservice in 1 week.. een beetje teleurgesteld

User icon
Delphine J.
Op
na aankoop van 15/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Te lange levering

User icon
Rémy K.
Op
na aankoop van 06/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Onmogelijk apparaat om te monteren. Ik heb de klantenservice gecontacteerd en 1 week later nog steeds geen nieuws!!!

User icon
Nathalie P.
Op
na aankoop van 10/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de twee bestelde catalogi nog steeds niet ontvangen. Dit voorspelt niet veel goeds voor de mogelijke vervolg....

User icon
Dominique S.
Op
na aankoop van 06/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het is meer dan twee weken geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst, en ondanks verschillende herinneringen heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Ik ben teleurgesteld over het gebrek aan reactie van de klantenservice!

User icon
David F.
Op
na aankoop van 26/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bij mijn laatste bestelling, bij de paella set, ontbraken de bevestigingsschroeven. Ondanks meerdere verzoeken is het probleem nooit opgelost. Een ander punt is dat ik, ondanks mijn betaling, nooit de catalogus 2025 heb ontvangen.

User icon
Vincent V.
Op
na aankoop van 17/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling en de klantenservice. Nog minder met de levertijd die jullie niet hebben gerespecteerd, van 4 weken naar 14 weken!!! Gelukkig deed ik herinneringen, want er was geen enkele bezorgdheid van jullie kant.

User icon
Jean-pascal C.
Op
na aankoop van 21/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ondanks mijn geduld en mijn betaling bij de bestelling heb ik de catalogus nog steeds niet ontvangen!!! Bedankt om het nodige te doen...

User icon
André A.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is niet afgeleverd op het gevraagde afhaalpunt op 3 rue Marius Jauffret omdat het adres onvolledig was... En we moesten het 72 uur later ophalen bij het postkantoor St Giniez. Over dit onderwerp was het pakket opengebroken. Dit is een ervaring die we niet zullen herhalen.

User icon
Pierre M.
Op
na aankoop van 25/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Na ontvangst van mijn pakket bij de post en mijn onmiddellijke handtekening, heb ik mijn pakket ter plaatse niet geopend. De bestelde keramiek zonder bescherming (een stuk van 100 euro) in de doos was in tweeën gebroken. Na 2 berichten nog steeds geen antwoorden. Ik betreur mijn bestelling enorm omdat het voor een verjaardagscadeau was.

User icon
Maguy R.
Op
na aankoop van 22/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De producten zijn van kwaliteit, daar valt niets op aan te merken, maar wat een gebrek aan respect. Bestelling geplaatst op 27 maart en verzonden op 19 juni! Het heeft 2 herinneringen gekost om nieuws te krijgen. Bovendien hebben de adviesverzoeken voorafgaand aan de aankoop me ertoe gebracht een nutteloos hulpmiddel te kopen dat al in een ander artikel aanwezig was. Retour van het artikel op kosten van de verkeerd geïnformeerde klant. En geen klein gebaar van de zaak. Een treurige ervaring die ik waarschijnlijk niet zal herhalen.

User icon
Vincent D.
Op
na aankoop van 27/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben het juiste product niet ontvangen, ik heb het zoals afgesproken teruggestuurd, het bedrag is afgeschreven maar geen nieuws.

User icon
Jean Pierre B.
Op
na aankoop van 19/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Aangezien ik gekozen heb voor levering via afhaalpunt (afgifte op 100 m van mijn huis), ontvang ik een e-mail van Chronopost waarin staat dat het afhaalpunt is veranderd en dat het nu 25 km van mijn huis is! Toen ik ter plaatse kwam bij een afhaalautomaat, heb ik de codes om mijn kluisje te openen niet ontvangen. Terug naar huis. Na een (moeilijk) onderzoek leer ik dat de bezorger, omdat er geen kluisje beschikbaar was, mijn pakket bij de receptie van de winkel heeft achtergelaten ZONDER dit aan mij te melden. Totaal: 2 retourritten: 100 km in plaats van 100 m. Ik ben er nog niet overheen.

User icon
Eric F.
Op
na aankoop van 15/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer lange levertijden voor sommige producten, bovendien komen de afmetingen van een product niet overeen met die in de tompress-catalogus aangegeven.

User icon
Alain P.
Op
na aankoop van 28/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De houdbaarheidsdatum van mijn ontvangen bloem is eind augustus, dat is te kort! Dat is een belediging voor mij, ik zal nooit meer op uw site kopen, verwijder me alstublieft van uw klantenlijst.

User icon
Christiane A.
Op
na aankoop van 13/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeker een goed product, maar de handleiding is zeer summier en de verkoper wist zelfs niet hoe het werkte. Geen hulp. Ik heb moeite om het correct te gebruiken.

User icon
Carole C.
Op
na aankoop van 13/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de retourvoorwaarden van de producten niet gelezen en van gedachten veranderen op deze site zal me veel kosten voor de retourzending en de waardevermindering na opening van de verpakking.

User icon
Sandie H.
Op
na aankoop van 07/06/2025
Vertaalde beoordeling