9.3/10
★★★★★
op 18864 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Pakket ontvangen meer dan 6 weken na de bestelling
User icon
Jean-paul P.
Op
na aankoop van 21/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling verzonden buiten de aangegeven termijnen, pakket arriveert gebroken met 2 ontbrekende items en 2 beschadigd. Geen reactie van de klantenservice sinds 4 juni. Zeer slechte ervaring.
User icon
Elisa B.
Op
na aankoop van 20/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De speld is niet van roestvrij staal, na het wassen is hij helemaal verroest voor roestvrij staal lol
User icon
Fabien C.
Op
na aankoop van 01/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, Nadat ik een tafel-bbq had besteld, ontving ik deze op vrijdag 30 mei. Bij het uitpakken merkte ik dat het rooster ontbrak, waardoor het onbruikbaar is. Ik heb onmiddellijk het bedrijf Tompress gebeld en de telefoniste heeft mijn klacht doorgegeven. De volgende dag heeft iemand opnieuw mijn klacht in behandeling genomen en zei dat ze een dossier aan het maken was...?? Sindsdien is het stil aan de lijn. Het is nu 10 juni en nog steeds geen nieuws over het rooster. Is dit serieus? Wanneer een bedrijf een artikel verkoopt, is het minste wat ze kunnen doen controleren of alles in overeenstemming is met de bestelling, wat niet het geval is bij Tompress. Wanneer zal mijn volledige bestelling worden nagekomen? Groeten
User icon
Philippe M.
Op
na aankoop van 26/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Enige snijmachine nog "op voorraad": een model met een mes van 195 mm in het rood: chique, dat is wat ik wilde bij gebrek aan een mes met een grotere diameter. Ik bestel dus dit model en ontvang een grijs model, waarvan de kwaliteit te wensen overlaat. Blijkbaar een oud ding dat in een hoek van het magazijn is vergeten, de dikte-instelknop is erg moeilijk te bedienen, een stuk gebroken plastic in de verpakking; ik controleer, het is de elektrische beschermkap die een gebroken hoek vertoont en niet meer vastzit aan de schroef! Tompress die me heeft verraden, lijkt in te boeten aan snelheid, geen RGV snijmachines meer voor betaalbare prijzen, en in tegenstelling tot lelijke Berkel snijmachines waarvan een handmatig model uit de jaren 30 voor de prijs van... 9.449,00 € waarvoor je een voet van 1.709,90 € kunt toevoegen!! Aan de bakkerijkant is het niet beter: zelfs niet meer een simpele rechte snijmachine... Nu, wanneer ik een apparaat of keukengerei nodig heb, ga ik een kijkje nemen bij Amazon of Boulanger. Vaarwel Tompress Christian R.
User icon
Christian R.
Op
na aankoop van 22/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De levering was erg lang omdat u geen vacuümzakken meer had, laat het de volgende keer weten op het moment van bestellen en dat zal beter zijn voor iedereen
User icon
Jean-francois C.
Op
na aankoop van 30/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mand van de dame Jeanne beschadigd en ik heb niemand om de stappen te ondernemen, ik ben teleurgesteld, de onderkant is beschadigd en de deksel houdt niet, ik zou graag een gebaar van uw kant willen voor alleen het mandje te vervangen.
User icon
Didier B.
Op
na aankoop van 19/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Incomplete bestelling De klantenservice negeert het probleem maar lost het niet op Totale ontevredenheid
User icon
Pascal D.
Op
na aankoop van 10/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na 2 korte gebruiksbeurten is er 1 veer gebroken en is de wig van de klem beschadigd.. Te fragiel product voor een appel, het is onbegrijpelijk voor mij..
User icon
Ciro C.
Op
na aankoop van 09/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Perfect
User icon
Nathalie L.
Op
na aankoop van 13/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling uitgevoerd op 04/12/2024 ref:n°ylbkxbjwj is nog steeds niet aangekomen? Helemaal niet tevreden! Met vriendelijke groet
User icon
Thierry B.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De flessenborstel heeft alleen het schoonmaken van twee flessen volgehouden
User icon
Bruno T.
Op
na aankoop van 16/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ongelooflijke levertijd, vier maanden om je materiaal te krijgen. Slecht, ik raad het af.
User icon
David G.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een flambadou voor de barbecue gekocht en bij mijn eerste gebruik schilferde de verf helemaal af en smolt met het varkensvet... Ik moest alles weggooien en kon mijn ribeye niet eten.
User icon
Anthony G.
Op
na aankoop van 02/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Onhandige machine in gebruik, roosters werken slecht, poten die loskomen
User icon
Pascal B.
Op
na aankoop van 02/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het ultrasone product tegen duiven werkt niet
User icon
Morgan P.
Op
na aankoop van 28/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Sorry, maar uw zender stoort absoluut niet de tortelduiven die me irriteren en sommige bloemen komen opeten! Ik zoek dus een andere fabrikant ...! (en het lijkt geen kwestie van lege batterijen te zijn!)
User icon
Alain T.
Op
na aankoop van 25/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na een garantie retour had ik het op prijs gesteld als u een test had gedaan voordat u de sterilisator naar mij terugstuurde. De eerste poging was helemaal niet succesvol, hetzelfde temperatuurprobleem. Ik heb 27 euro betaald om het naar u op te sturen, ik weet niet wat ik moet doen? Valentin Yannick
User icon
Yannick V.
Op
na aankoop van 20/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn aankoop is incompleet aangekomen, ik heb dit gemeld bij de klantenservice en heb nog steeds geen antwoord van hen ontvangen.
User icon
Nadine B.
Op
na aankoop van 16/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De cidromètre dat ik heb besteld werkt niet
User icon
Etienne P.
Op
na aankoop van 14/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling van 1 december 2024, we moesten een artikel annuleren om de rest te ontvangen, 8 dagen geleden.
User icon
Marc P.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Product arriveerde slecht verpakt en is onderweg verloren gegaan
User icon
Raoul T.
Op
na aankoop van 08/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen ondanks een klacht, zeer teleurgesteld in uw service en ik zal me dat herinneren als u me vraagt, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen ondanks een ingediende klacht, als u me om mijn mening vraagt, betekent dat dat u geen rekening heeft gehouden met mijn klacht, dus zeer teleurgesteld in uw diensten en ik zal me dat herinneren.
User icon
Jeannine P.
Op
na aankoop van 06/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestellen op 27 nov 2024, ontvangen in maart 2025 en afschrijven in december 2024 terwijl de betaling net voor de levering plaatsvindt, bravo
User icon
Jean Pierre R.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurstellend, meer dan 3 maanden vertraging waarbij de deadline elke dag werd uitgesteld en je moest vragen waar het stond... En ik spare je andere details.
User icon
Bruno R.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling goed ontvangen, met een aantrekkelijke prijs
User icon
Jean-jacques L.
Op
na aankoop van 03/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mooi product... maar na drie keer gebruik gespleten over 20 cm bij gebruik volgens de regels (lage warmte). Teleurstellend.
User icon
Céline V.
Op
na aankoop van 26/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Catastrofale bevoorradingsfollow-up. Lange wachttijd. Geen financiële compensatie.
User icon
Marjorie M.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De handmatige vleesmolen kwam aan met een onderdeel verkeerd vastgeschroefd (de schroefdraad is defect) en de zwengel is niet goed afgesteld, waardoor er veel speling is. Ik heb hem nog niet getest, maar de kwaliteit is er niet als ik hem ontvang.
User icon
Laurence C.
Op
na aankoop van 22/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
2 maanden gewacht op levering omdat een referentie ontbrak. Niet op de hoogte gebracht, moest meerdere keren bellen om uitleg te krijgen en een oplossing te vinden.
User icon
Jean Luc L.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling