9.3/10
★★★★★
op 15573 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een onderdeel besteld (mesuittrekker) voor mijn Berkel HOME LINE 200 snijmachine, maar het geleverde onderdeel kwam helemaal niet overeen met mijn bestelling. Ik heb een week geleden gebeld en ik weet zeker dat ze zullen doen wat nodig is om het juiste onderdeel te bestellen! Zoals je op de foto kunt zien, komt de tekst niet overeen met het onderdeel! Ik wacht af en hoop dat ik niet te lang hoef te wachten!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, het pakket kwam goed verpakt aan, maar werd achtergelaten bij mijn buren, dus zij hebben het niet geopend. De bbq binnenin was bekrast en sommige onderdelen waren verdraaid. Een schandaal voor een product van deze prijs. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je het pakket moet openen in het bijzijn van de bezorger. Wie doet dat in 2023 als we weten dat de bezorgers overstelpt zijn? De wet is niet altijd de realiteit.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De afmetingen komen niet overeen met de advertentie. Het is 38 x 35.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, dit zijn de buitenmaten die op het productblad staan. Als het product u niet bevalt, kunt u het naar ons terugsturen. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected] of 05 63 71 44 99.
1/5
★☆☆☆☆
Het artikel dat aankwam lijkt in niets op de foto van de website. Het bovenste gedeelte is 1/4 van de hoogte van de foto op de website. Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag of ik per ongeluk het verkeerde artikel had ontvangen. Niemand antwoordde me
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Defect apparaat apparaat draait met de vrucht gevraagd van uw diensten en nog steeds geen nieuws nutteloze aankoop sinds defect
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Er is een aftersalesdossier geopend en we hebben de fabrikant op de hoogte gebracht van het probleem. We wachten op hun antwoord. We nemen zeer binnenkort contact met u op. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Aankoop gedaan in september 2022, ontvangen eind april 2023. Geen commercieel gebaar whatsoever.......
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de transporteur heeft problemen met het bezorgen van je pakket. Uit de tracking kunnen we opmaken dat een toegangscode bij jou thuis de levering blokkeerde. We hebben je de contactgegevens van de vervoerder gestuurd om een bezorgdatum af te spreken. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Nog niet geleverde goederen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is verzonden op 06/04/23. Er was een probleem met de levering van uw pakket door La Poste. We hebben op 12/04 een klacht ingediend bij Colissimo om het pakket te lokaliseren. We houden u op de hoogte van waar het pakket zich bevindt. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en niemand heeft me gebeld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket ligt sinds 12/04/23 op uw afhaalpunt te wachten. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Beste Tom Press Team, Volgens de volgende trackinglink is de zending van Geodis nog niet afgeleverd in Como. https://espace-client.geodis.com/services/destinataires/#/1GE9KLFLJQGP Ik zou het op prijs stellen als u mij zou kunnen informeren over de huidige verblijfplaats van deze zending. Met vriendelijke groet, Juergen Moll
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Goedemorgen, ik verzoek u eerst de link uit uw bericht te verwijderen. Dan zie ik dat de tracking een levering aangeeft. Het zal worden bijgewerkt zodra de leveringsdatum wordt geaccepteerd door de ontvanger van het pakket. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb wat zaagsel gekocht. Erg teleurgesteld, de maling was veel te groot en onmogelijk aan te steken. Ik moest alles door een zeef halen om echt zaagsel te krijgen dat die naam waardig was. Dit zal mijn laatste aankoop zijn bij TOMPRESS, dat naar mijn mening een veel te gevarieerde catalogus van artikelen aanbiedt en daarom geen kwaliteit en conformiteit kan garanderen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me dat het zaagsel niet geschikt voor je is. Het wordt geadverteerd voor een korrelgrootte van 1 tot 2,8 mm. De moeilijkheid bij het aansteken kan te wijten zijn aan de vochtigheid, dus aarzel niet om het voor gebruik te drogen zodat het gemakkelijker brandt. Je kunt het opwarmen met een brander voordat je de gloeiende sintels erop legt. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een 8mm rooster bestellen voor een Reber chopper, ook al zou het product dat jullie verkopen daarmee uitgerust zijn, maar uiteindelijk werd het uitgerust met een 6mm rooster.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, u verwijst naar model nr. 12, dat sinds enkele maanden wordt geleverd met een 6 mm geperforeerd rooster. De beschrijving is bijgewerkt sinds de wijziging van de fabrikant op onze tompress.com website. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik stuurde een bericht om te zeggen dat de 4 poten van mijn chopper niet even hoog zijn en vroeg om mijn geld terug te krijgen zodat ik een betere kwaliteit kon kopen. Er werd mij verteld dat de 4 poten gerepareerd moesten worden en dat als ik mijn geld terug zou krijgen, dit met korting zou zijn op..... Het product verdient een terugroepactie. U bent een klant kwijt. Die bereid was om een beter product te kopen, maar dat niet zal doen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me dat het artikel dat je hebt besteld niet naar wens is. Het artikel wordt op een standaard bevestigd met de voorgestanste voetjes. De voorwaarden voor retourzendingen zijn als volgt: # nieuw, ongebruikt product # product in de originele, onbeschadigde verpakking (karton en kussen) / !
1/5
★☆☆☆☆
Defecte machine, ingewikkelde zeep!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me dat het artikel kapot is gegaan, de nodige stappen zijn ondernomen en de terugbetaling is onderweg. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst en niet volledig ontvangen maar wel alles betaald. Het personeel is echter altijd bereikbaar aan de telefoon en we wachten op de rest van onze levering.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Zoals afgesproken sturen we je de rest van de bestelling toe zodra deze weer op voorraad is. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Cocotte erg beschadigd, ik ben 67 jaar en vertrouwde dit bedrijf, meer dan teleurgesteld. Ik kan geen foto's plaatsen omdat ik niet weet hoe dat moet en ik heb niemand die dat voor mij kan doen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Onze excuses voor dit ongemak. Er is een dossier geopend met onze klantenservice, die u de beste oplossing probeert te bieden. Gezien de onmogelijkheid om het probleem met behulp van foto's te zien en gezien het feit dat het artikel naar ons moet worden teruggestuurd, kunnen we inderdaad niet beter zien dan het gebaar dat op 28/02/2023 is voorgesteld. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
1) Het pakket was niet afgeleverd. Ik kreeg per e-mail bericht dat het niet was afgeleverd. Ik ben het daarom zelf gaan ophalen. 2) Ik heb u gebeld om u dat te laten weten en vooral om mijn ongenoegen te uiten. Ik werd letterlijk afgescheept door uw receptionist, die me zei dat hij niets kon doen en dat ik het maar moest "uitzoeken met mijn postbode".
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons dat de levering niet kon worden uitgevoerd door de postdiensten op de oorspronkelijk geplande datum. Helaas hebben we niet de macht om een vertraagde levering door Colissimo af te dwingen en kunnen we alleen een beroep doen op uw begrip. We begrijpen dat je teleurgesteld bent door deze reactie, maar het was de enige die we je konden geven in dit specifieke geval. Geen
1/5
★☆☆☆☆
Zielig... Een bestelling bleef meer dan 2 maanden liggen voor een boek dat opnieuw op voorraad werd gebracht. Om de verzendkosten te beperken wordt de bestelling in één keer verzonden, ook al weet het bedrijf niet wanneer het weer beschikbaar zal zijn. De enige manier om geleverd te worden is om de bestelling van het boek te annuleren... wat ik na 2 maanden deed. En toen moest ik, in plaats van het boek gewoon te annuleren en terug te sturen, mijn bestelling annuleren.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Bestellingen worden in één keer verzonden, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad. We tonen onze voorraden in realtime voor elk item dat te koop is, zodat je alle informatie hebt die je nodig hebt om je aankoop te doen. Gezien het uitstel van de heruitgave van dit boek, hebben onze adviseurs je een alternatief aangeboden met een boek dat onmiddellijk beschikbaar is a
1/5
★☆☆☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt dat je ons laat weten hoe we je kunnen helpen. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal geen match
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik nodig je uit om direct contact op te nemen met onze diensten zodat we een oplossing voor je probleem kunnen vinden en je volledige tevredenheid kunnen geven. Vriendelijke groeten.