9.3/10
★★★★★
op 17412 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Geen waarschuwing over de aankomst van het pakket op het relaispunt. Als in de cijfers de verzending bijna snel was, duurde het in feite meer dan 10 dagen voordat ik mijn pakket kreeg omdat ik dacht dat ik een waarschuwing van beschikbaarheid zou ontvangen. Ik controleerde mijn spams en dergelijke en heb nooit iets ontvangen. Bovendien neemt de klantenservice mensen serieus.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
1 fles van de 6 geleverde flessen was kapot en ik heb een creditnota die ik waarschijnlijk niet zal gebruiken in plaats van een vervanging van de fles die ik nodig had en mijn klacht is niet in aanmerking genomen. In feite hebt u mij terugbetaald maar ik had niet gekeken omdat u mij een creditnota nr. AX111773 van 21/02 hebt gemaild.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het lijkt vast te zitten in Bruguiere.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We nemen hier nota van en openen een klacht bij de postdiensten. Het zou beter zijn als u rechtstreeks contact met ons opneemt, zodat we beter kunnen ingrijpen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het pakket is afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling is al sinds 3 januari onderweg en is nog steeds niet geleverd ondanks verschillende herinneringen. Goed gedaan...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we zijn een klacht aan het indienen bij de post om uit te zoeken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Sinds 20/12/18 heb ik niets meer gehoord van mijn bestelling. Het lijkt in verzending te zijn, maar ik heb geen informatie omdat ik telefonisch of per e-mail geen hulp heb gekregen.
Compratore VerificatoReviewer icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is verzonden op 20/12/2019 zoals vermeld in de e-mail met dezelfde dag. Op deze e-mail staat een link om het pakket te volgen. Het is niet normaal dat het pakket niet altijd bezorgd wordt. Ik zal een klacht openen bij het koeriersbedrijf. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling gepland als een kerstcadeau is nog steeds niet geleverd, vandaag is het 1 januari Het postkantoor (postbode) vertelt me dat colissimo leveringen worden uitbesteed en dat onafhankelijke bezorgers dubieus zijn Het adres was correct, er was iemand ter plaatse omdat dit kantoren zijn (7u - 19u). En het is al 4 of 5 keer dat ik hetzelfde heb geschreven zonder antwoord Zal ik worden geleverd?
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze dienst na verkoop heeft een pakket opnieuw verzonden omdat het eerste naar de afzender werd teruggestuurd. U hebt contact opgenomen met onze dienst na verkoop om het adres te bevestigen voordat u het opnieuw verzendt. U kunt rechtstreeks contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 06 december 2018 en mijn bestelling van 13/11/2018 met de juiste referenties is nog steeds niet geleverd (Beukenzaagsel voor roken 0,75 2,5 mm)... Op 15/11/2018 een pakket ontvangen dat niet overeenkwam met mijn bestelling, op 19/11/218 teruggestuurd op vraag van Tompress (ontvangen bij Tompress SAV op 21/11/2018) en sindsdien geen nieuws ondanks mijn herinneringen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze verontschuldigingen. Uw zaak wordt behandeld en onze dienst na verkoop zal zo snel mogelijk doen wat nodig is. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen op mijn postkantoor in Jemeppe sur sambre. België. Ik kan de kwaliteit dus niet beoordelen. Ik hoop dat dit slechts een vertraging is "en dat het pakket zeer binnenkort zal aankomen".
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de postdiensten zijn verstoord door de demonstraties en blokkades en doen hun best. Het lijkt erop dat de vertraging beter wordt. Uw pakket is beschikbaar op het afhaalpunt. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen kapot, slechte overeenkomst met de service. Na 1 maand kreeg ik een creditnota voor de kapotte goederen. Retournering van de complete levering gevraagd, maar geen communicatie. Elke poging tot communicatie per e-mail wordt genegeerd.
Verifizierter KäuferReviewer icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we volgden de defecte producten tijdens het transport en volgden de retour- en aurpsè-claim van de vervoerder. Welk adres gebruikt u om uw e-mail te versturen? Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
NIETS ONTVANGEN
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Heb je je pakket getraceerd? Het geeft aan dat de wegblokkades de leveringen hebben verstoord. Uw pakket is sinds 14/11/2018 in België. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Het probleem is dat het product (pot) kapot is aangekomen. Ik denk dat u de klant niet in de steek moet laten, omdat hij afhankelijk is van de terugzending van het product. U moet het product blijven controleren, zodat de klant niet zit te wachten op de goodwill van uw dienstverlener. Op deze manier wordt de retourzending zo snel mogelijk uitgevoerd, zodat je de klant tevreden kunt stellen met zijn aankoop. Ik denk
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, U heeft er goed aan gedaan de goederen te weigeren die tijdens het transport kapot zijn gegaan. De retourzending wordt verwacht in onze magazijnen en we zullen doen wat nodig is zodra we deze ontvangen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen zendingen ontvangen na staking van Bpost in België
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het is Tom Press dat u zulke slechte cijfers geeft, maar we hebben wel de service geleverd die u verwachtte. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wachtte meer dan 10 dagen op mijn bestelling, ik wendde me tot Amazon en de volgende dag ontving ik ze, dus je ziet dat je site klaar is, behalve dat je me nog 10,30 euro schuldig bent ... De terugbetaling zou worden gedaan en het is besteld, ik wacht er nog steeds op, ik denk er zelfs over om een klacht in te dienen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We waren niet op voorraad en dat spijt ons. Aan de andere kant is de terugbetaling sinds 24/10/2018 gedaan. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Om te evalueren zou ik het volgende moeten leveren
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het lijkt erop dat de bezorger problemen heeft met het vinden van het afleveradres. Hij zal opnieuw contact met u moeten opnemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
2 vaten besteld. Eén vat beschadigd. Levering teruggestuurd. Geen nieuws sinds
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, De creditnota voor terugbetaling is uitgegeven en verzonden per e-mail op 25/10/2018, ik nodig u uit om uw e-mailbox te controleren voor verdere infomations, u kunt contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99 of [email protected] voor elke vraag. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen. Het tracked pakket werd aangekondigd als geleverd op 19/10. Die dag ontving ik wel een envelop met jullie catalogus en de factuur, maar geen product. Uw klantenservice vertelde me gewoon dat ik het moest navragen bij het postkantoor... Met andere woorden, je staat er alleen voor.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is een dossier geopend bij onze klantenservice. Het onderzoek is aan de gang. Zodra we meer informatie hebben, zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen. U kunt ons ook per e-mail of telefonisch informatie sturen onder vermelding van referentie 21699. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Minimaal gebruik van materialen, maximale winst? Het product staat qua ontwerp, materiaalgebruik en afwerking niet in verhouding tot de gevraagde prijs. De verpakking en presentatie zijn zeer twijfelachtig. Ik zou de in Polen of Tsjechië gemaakte snijmachine NIET opnieuw aanbevelen of willen kopen. Vooral omdat het product misleidend officieel uit Frankrijk wordt aangeboden.
Verifizierter KäuferReviewer icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de Belgische post ondervindt technische problemen waardoor de levering van uw pakket vertraging oploopt en dit spijt ons. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen....
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het Belgische postkantoor heeft problemen met de leveringen, maar het lijkt opgelost te zijn en je pakket zou binnenkort moeten aankomen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Na meer dan 15 dagen wacht ik nog steeds op mijn pakket.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons, maar het Belgische postkantoor heeft problemen met het verwerken van pakketten. U kunt contact met hen opnemen voor een gedetailleerde follow-up. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet geleverd, de service reageert maar zonder een geldige oplossing.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het lijkt erop dat de post uw pakket is kwijtgeraakt. We hebben direct een klacht ingediend bij hun dienst, die zou moeten doen wat nodig is, en we nemen contact met hen op. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
We willen graag onze bestelling evalueren, maar helaas hebben we het nog steeds NIET ONTVANGEN........ uw verkoopafdeling is sneller dan de koerier.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Besteld product niet beschikbaar en vervangend product nooit geleverd.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is sinds 12/07/2018 beschikbaar op het afhaalpunt, het wordt teruggestuurd naar de afzender omdat het niet binnen 10 dagen is afgehaald. Na ontvangst zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen door een adresfout van mijn kant MAAR de zeep heeft al een week geen contact met me opgenomen. Waarom sturen jullie me geen andere steelpan en wachten jullie niet tot de steelpan waar ik recht op had in jullie winkels arriveert ????
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons voor wat er met u is gebeurd. Helaas hebben we geen andere optie dan het pakket per vergissing te ontvangen om de nieuwe zending in gang te zetten. Het pakket is aangekomen en de nieuwe zending is onderweg. We hopen dat de maatregelen die we hebben genomen je van gedachten zullen doen veranderen over de kwaliteit van onze diensten. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de zaak voorgelegd aan het tribunal d'instance omdat ik na verschillende e-mails nog geen gunstig antwoord heb gekregen op mijn geschil. De consumentendienst is ook op de hoogte gebracht. Nul punten en ik zou uw site niet aanbevelen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben verschillende keren geprobeerd contact met je op te nemen op het nummer dat je ons gaf toen je je bestelling plaatste, maar helaas zonder succes. Neem alsjeblieft contact met ons op via 05 63 71 44 99 (geen toeslag). Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn goederen niet ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is naar ons teruggestuurd door het postkantoor. We nemen contact met je op zodra we het ontvangen hebben. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen in slechte staat bij ontvangst. Levering in 24 uur ontvangen in 5 dagen voor 32 Geen follow-up met betrekking tot een terugbetaling. Een schande
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de klacht is aanvaard. We weten de reden voor de vertraging niet, maar we hebben onze zaak gewonnen. Onze after-sales service zal contact met je opnemen om te bevestigen dat de verzendkosten vergoed zullen worden. We hopen dat u tevreden bent met de manier waarop uw zaak is afgehandeld en moedigen u aan om een nieuwe evaluatie te maken. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen .....
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niets ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben een klacht ingediend bij de post. Zodra we meer weten over de bezorging van uw pakket nemen we contact met u op. Met vriendelijke groeten.