9.3/10
★★★★★
op 17412 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pastamaker nog niet ontvangen en het is al meer dan 2 weken geleden.
Verified BuyerReviewer icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is bij u afgeleverd: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb570734948fr Het werd vastgehouden bij de inklaring. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Klanten zijn niet verantwoordelijk voor de levering van breuken.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, als we niet op voorraad zijn, geven we je een leverdatum. Je kunt de vertraging accepteren of vragen om de bestelling van het artikel in kwestie te annuleren. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
De waarde van het pakket was verkeerd geschat, wat resulteerde in exorbitante douanekosten. We vonden een oplossing met uw dienst na verkoop, waardoor de levering nog meer vertraging opliep.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, de fout is inmiddels ontdekt en gecorrigeerd. Vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
Verified BuyerReviewer icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
Verified BuyerReviewer icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling n ° 194244 van 02/01/2021 is geannuleerd naar aanleiding van uw verzoek van 02/03/2021. Een andere bestelling n ° 474856 werd geplaatst op 02/09/2021 van onze website, het vertrok op 02/10/2021, hebben we geen verzoek tot annulering ontvangen voor deze. We zorgen nog steeds voor de terugkeer van uw pakket en wachten op het in onze magazijnen om verder te gaan met de gevraagde terugbetaling. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
6 weken om mijn bestelling te krijgen (na 2 mails gestuurd te hebben) terwijl jullie een snelle levering voorstaan, dat vind ik nietig. Geen woord van uitleg of verontschuldiging om me te vertellen dat het langer zou duren dan verwacht. Een deel van mijn bestelling is verzonden. Ik heb 2 artikelen die ik had besteld niet ontvangen. De pakken meel kwamen muf aan.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Helaas was dit bij je bestelling niet het geval en hebben we je een tweede levering voor deze artikelen aangeboden. Meld eventuele transportschade binnen 48 uur. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
We hebben 70 betaald voor een eenvoudige kaasrasp die niet kan raspen... Tot nu toe is het gewoon het product dat zuigt, en we zijn erg teleurgesteld. We hebben een bericht naar de klantenservice gestuurd en we zullen zien hoe jullie reageren. Wat betreft de levering, het was perfect...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bericht is ontvangen door onze klantenservice. U ontvangt binnen een dag een reactie. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Niets ontvangen, pakket kwijt
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de tracking beweegt niet sinds het vertrek van het pakket, we hebben een klacht geopend bij de postdiensten. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Product nooit ontvangen, bedrag afgetrokken Catastrofaal
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben je bericht ontvangen, het artikel is nog niet op voorraad, wil je ruilen voor een model dat direct leverbaar is? Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb in september besteld. We zijn nu in januari van het volgende jaar en ik heb nog steeds niets ontvangen en jullie hebben me nog geen enkel klein nieuwtje gegeven. Bovendien is het duidelijk te ingewikkeld voor jullie om zelfs maar een verontschuldiging te sturen voor het feit dat jullie je klanten zo laten wachten. Ik ben woedend over het betreurenswaardige serviceniveau van jullie bedrijf. 0 follow-up, 0 service. 0 punten.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We zijn aan het uitzoeken wat er is gebeurd toen het pakket werd verzonden. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Producten volledig beschadigd ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de dienst na verkoop heeft de nodige maatregelen genomen naar aanleiding van de transportbreuk en de terugbetaling is aan de gang. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Betalen voor een service zodat mijn bestelling de volgende ochtend aankomt en dat het pas 2 dagen later aankomt, nee dank je. Bovendien is het aan mij om mijn geld terug te vragen, ook al heb ik Tom Press betaald. Jullie hebben de problemen snel opgelost. Nog een laatste ding: ik ben niet tevreden over jullie producten, die verre van top zijn.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is een SAV-dossier geopend naar aanleiding van de late levering door Chronopost. We hebben de klacht geopend en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ras, alles ging goed.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op het 2e deel van de bestelling, waarvan ik hoopte dat het minstens op 31/01 zou aankomen! Ik zou graag willen weten of het snel zal arriveren (het is een oyster hold).
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice voor gedetailleerde informatie op 05 63 71 44 99 of [email protected]. Er zijn geen wijzigingen doorgegeven en je zou het voor het einde van de maand moeten ontvangen. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nooit ontvangen !!!!!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de goederen begin december besteld en betaald, maar ze nog steeds niet ontvangen! Ik ben erg ontevreden over de bezorgservice...
Verifizierter KäuferReviewer icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn goederen. Het duurt nu al 6 weken. Ik heb verschillende e-mailberichten achtergelaten. Kan iemand mij vertellen wanneer mijn goederen aankomen? Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht.
Verified BuyerReviewer icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling is onderweg : https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=EY644552692FR. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op het .... apparaat en jullie hebben me nog geen concreet nieuws kunnen geven.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, u kunt uw pakket volgen via de volgende link: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb547679880fr Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen bestelling in zicht vanaf vandaag 26/11/2020
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is verzonden en u kunt het hier volgen: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb547983209fr Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, Voordat u uw tevredenheidsonderzoek verstuurt, zou het beter zijn om te weten of de bestelling is geleverd. Sinds ik de bestelling op 4 november heb geplaatst, heb ik geen nieuws van u of van het leveringsvolgsysteem ontvangen. Ik kan u verzekeren dat ik erg teleurgesteld ben. Hoogachtend
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het postkantoor heeft het pakket zojuist aan ons geretourneerd omdat het niet binnen 10 dagen is opgehaald. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99 met de code 25798. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Tot op heden heb ik niets ontvangen. Hartelijk dank.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie een levering op de tracking van uw pakket. Het pakket vertrok op 13/11 en werd gisteren geleverd. Bedankt voor het rechtzetten van dit. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
DE COLI NOG NIET ONTVANGEN
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is sinds 15/10 beschikbaar op het relaispunt: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=2V02073514033. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen konden beter worden beschreven, met gedetailleerde foto's. De levertijd was veel te lang. Feedback over de retourzending is nog in behandeling. Berichten in het Duits zouden ook erg handig zijn. Niet iedereen spreekt Frans.
Verifizierter KäuferReviewer icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie de e-mails in het Duits. We zullen kijken of we de foto's van de rasp kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Vertraging veel te lang kon niet proberen ontvangen na tomatenseizoen te slecht
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, we doen ons best om de levertijden te verkorten. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Slecht verpakte goederen, ik dacht dat er 4 gebroken potten waren maar in feite waren het er 8, teleurgesteld!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, ik meld de 8 potjes om het huidige SAV-bestand bij te werken, vergeet niet om de gevraagde items op 06/10 te versturen. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Probleem bij het bestellen, ze zeggen niet dat ze niet op voorraad zijn, dan weet de bezorger niet hoe hij moet aanbellen of gaat naar de verkeerde straat. Bij de 3e keer was het pakket beschadigd.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging in de levering. Je kunt de beschikbaarheid van artikelen in realtime op de site direct op de productsheet controleren, je vindt ze dan terug op de orderbevestiging. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer vriendelijke secretaresses, maar geen service
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Slechte, teleurstellende verpakking, terugsturen naar afzender
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Sorry, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie dat het pakket gisteren is afgeleverd. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet ontvangen.....
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze dienst na verkoop heeft uw pakket, dat op 24/08 is vertrokken, ontvangen en volgt het op. Er zal een klacht wegens niet-levering worden ingediend bij de postdiensten. Met vriendelijke groeten.