9.3/10
★★★★★
op 16095 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Hallo, het is 3 januari en er is geen pakket....., hoewel er staat 2× pakket bezorgd....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is zojuist naar ons teruggestuurd. Neem contact op met de klantenservice op +33563714499 of [email protected], er wordt gewerkt aan een dossier onder referentie 28380. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Slecht verpakt product. Geen bescherming rond het product in de binnendoos. Als gevolg daarvan brak de schaal en ik ben heel erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Onze excuses voor het ongemak. Graag ontvangen wij de benodigde informatie voor het dossier dat is geopend onder nummer 28383. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Eerlijk gezegd duurde het eeuwen voordat ik olie voor mijn hakselaar kreeg. Ik moest een bestelling plaatsen bij de concurrent om mijn hakselaar te kunnen gebruiken! Erg teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor de vertraging, we doen ons best om de hersteltijd te verkorten. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket 2 maanden te laat ontvangen Vertraging Vertraging
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me, sommige deadlines zijn vertraagd aan het einde van het jaar. We zullen ons best doen om ze in te korten en je volledige tevredenheid te geven. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Eindelijk ontvang ik mijn in november bestelde rokerij
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, je pakket is verzonden en je zou het binnenkort moeten ontvangen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Bijna 2 maanden na mijn bestelling. Ik heb nog steeds niets ontvangen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling geplaatst op 18/10 vertrok op 18/10 en werd geleverd op 21/10, de tracking is beschikbaar op de link aanwezig op de verzendbevestiging van 18/10/2021. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
NULL
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het apparaat is gemaakt van gegoten aluminium... aluminium is gevaarlijk voor de gezondheid (het is al lang verboden in de gemeenschap...) en dit wordt niet vermeld in de beschrijving!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de dienst na verkoop heeft uw verzoek geregistreerd. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Het spijt me dat ik je zo neerzet, maar in 2020 bestelde ik flessen en kurken om mijn appelsap te maken. Deze flessen en kurken werden niet gebruikt in 2020 maar in 2021, afhankelijk van de oogst van onze appels! en de pasteurisaties werkten niet, de kurken pasten niet goed op mijn flessen - al die tijd voor niets besteed, een verloren oogst en tijd voor niets besteed! Pou
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Dit is een situatie die onze volledige aandacht verdient. Ik hoop dat het telefoongesprek met onze klantenservice uw vragen heeft kunnen beantwoorden en dat u volledig tevreden was met de voorgestelde oplossing. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Het idee van een plastic pot is uitstekend, want hij weegt veel minder dan een aardewerken pot als het op hanteren aankomt. Maar deze kookpot heeft enkele grote gebreken: - Plastic van slechte kwaliteit met ingelegd productieafval (gemaakt in Slovenië) - Slechte afwerking. Het deksel springt eraf tijdens het gisten en spettert op de omgeving.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Zoals je terecht opmerkt, is het voordeel van plastic potten hun gewicht. Ze zijn veel lichter en dat wordt zeer gewaardeerd, vooral als de pot vol zit met pekel en groenten. Wees gerust, het plastic komt gegarandeerd in contact met voedsel en is gemaakt van zuiver polyethyleen. Voor meer traditionele modellen bieden steengoed of keramiek een betere afwerking.
1/5
★☆☆☆☆
Levertijden (bijna 5 weken voor een ongelukkige zeef) + fout, ik had een 60 zeef besteld en jullie leverden een 80 zeef. Bovendien was ruilen via maar (gezien de duidelijke vertraging in de levering) niet erg vriendelijk.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, dit is geen probleem met de levertijd, maar met het aanvullen van de voorraad, omdat het bestelde artikel niet op voorraad was. Aan de andere kant was er een inversie op het verzonden model en dat spijt ons. We hebben je een voorgefrankeerd retourformulier gestuurd om het artikel op onze kosten om te ruilen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Breekbaar, de schroefas verbogen na het 1e gebruik. (Druiven, geplet, doorboord en geplet) Geen buisje om het sap af te tappen, geen ruimte om een bakje te plaatsen en al het sap loopt er rondom uit. Geen zuignappen of bevestigingssysteem voor de basis, die wegglijdt tijdens het gebruik. Ik heb echt spijt van deze nutteloze aankoop!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons dat dit artikel niet naar wens is, maar we zullen deze informatie onmiddellijk doorgeven aan onze after-sales service. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Kapotte producten teruggestuurd naar afzender geen nieuws
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Pakket zonder duidelijke problemen, maar nadat de bezorger vertrok bij het openen, een schok aan het handvat en de e-mail sprong, jammer voor mij.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me dat te horen. Heb je deze schade gemeld bij onze diensten? Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb ze niet besteld en dus ook niet ontvangen
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De klant moet terugbellen om de status van de bestelling te weten te komen. Ik zal deze site nooit aanbevelen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me te horen dat de informatie over onmiddellijke onbeschikbaarheid en de levertijd voor het opnieuw in voorraad nemen voor elk artikel in realtime beschikbaar is. De informatie is ook opgenomen in uw orderbevestiging die per e-mail wordt verzonden zodra deze is geregistreerd. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Doos kwam erg beschadigd aan, 4 flessen gebroken en twee pakken capsules ontbraken (wat ik achteraf merkte). Verpakking niet erg netjes en flessen breekbaarder dan 4 jaar geleden ... Gezien de prijs is dit erg teleurstellend (1,25 per fles met dop)! Dit werd opgenomen in het bijzijn van de verkoper. Ik heb het pakket geaccepteerd omdat ik het nodig had. Service en levering worden herzien.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Je hebt het dus gemerkt bij de levering. Ik breng onze dienst na verkoop en de transporteur op de hoogte zodat de reservaties aan ons kunnen worden doorgegeven. Het dossier zal worden opgevolgd onder nummer: 27752. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 1/7, levering aangekondigd binnen 48 uur! We hebben het bij onze zoon thuis laten bezorgen omdat hij tot 7/7 weg was, levering vond plaats op 12/7. Het is zinloos om levertijden aan te kondigen en deze vervolgens niet na te leven zonder enige andere informatie! Afgezien daarvan ben ik tevreden over de producten van Tompress,
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw bestelling bevatte artikelen die niet beschikbaar waren, zoals aangegeven op uw orderbevestiging. De voorraad is op 08/07 aangevuld en uw bestelling is de volgende dag verzonden. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Goederen niet ontvangen, niet gewend om zo lang te wachten in het verleden, maar altijd tevreden geweest met eerdere bestellingen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is op dezelfde dag verzonden als uw bestelling. Als u de tracking controleert, ziet u dat het in behandeling is. We dienen een klacht in bij de postdiensten over de levertijd, die abnormaal lijkt. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2,5 maand op mijn bestelling gewacht. Ik heb het eindelijk ontvangen en het rooster komt niet overeen met wat ik besteld heb. Ik heb een e-mail naar de klantenservice gestuurd en ik heb nog steeds niets terug ontvangen. Ik zal deze site niet meer gebruiken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses. Onze dienst na verkoop heeft al de nodige stappen ondernomen. Er is vandaag een nieuwe zending gedaan. Met vriendelijke groeten