/10
★★★★★
op 16636 beoordelingen
★★★★★
op 16636 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Tot op heden niets ontvangen 4 mei 2020
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Claim in behandeling, onvolledige levering...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, ik ben ermee bezig. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, tot op heden heb ik de bestelling nog niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
NOOIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de levering nog niet ontvangen...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hoe verwacht u dat ik u beoordeel als mijn bestelling nog steeds vastzit in Frankrijk?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket vertrok op 8/04/2020, het is nu 20/04/20 en ik heb nog steeds niets ontvangen. Geen concrete feedback van de klantenservice na mijn verzoeken om contact op te nemen met de vervoerder voor meer informatie. Ontevreden over Tompress.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We hebben het pakket meteen klaargemaakt en overgedragen aan de post. Je kunt natuurlijk rechtstreeks contact met hen opnemen op 3631. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Pakket nog niet geleverd .....
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, uw pakket wordt klaargemaakt voor levering aan de sorteerinstallatie van uw afdeling en zal binnenkort aankomen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben nog steeds niet bezorgd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Het is onderweg, de vertraging is onzekerder in deze periode van pandemie. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling... Ondanks herinneringsverzoeken, geen contact. Niet erg overtuigend voor een eerste bestelling
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, er wordt een claim ingediend voor het pakket omdat het "Retour afzender wegens onjuist adres" is. Zoals aangegeven in uw uitwisselingen met onze adviseurs, wordt de zaak momenteel verwerkt. We doen ons best in de huidige situatie. Met vriendelijke groet".
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, voordat je een oordeel velt, moet je het volgende leveren
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Items niet ontvangen, 17 dagen sinds pakket van transitlocatie is veranderd. Klantenservice gecontacteerd, maar bood geen hulp bij het oplossen van het probleem.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de goederen niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo Ik kan u geen gunstig advies geven Vandaag is het 06 april 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Bel me op 06 50 63 91 23.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
De pandemie van het coronavirus is een door de regering erkend geval van "overmacht" dat de hele toeleveringsketen treft en soms ernstige vertragingen bij de levering veroorzaakt. Ik nodig u uit om uw opmerking te wijzigen en uw telefoonnummer uit het publieke bereik te verwijderen. Met vriendelijke groet."
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het de laagste score gegeven omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
De pandemie van het coronavirus is een geval van "overmacht" die de hele toeleveringsketen treft en soms ernstige vertragingen bij de levering veroorzaakt. We begrijpen uw bezorgdheid
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 23 maart 2020. Vandaag is het 02 april en ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Het pakket zou binnen 48 uur aankomen. De bestelde artikelen zijn wegwerphandschoenen voor eenmalig gebruik, dus ze zijn vrij dringend.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Uw bestelling werd verzonden op 23/03, dus u moet dit controleren bij La Poste. Ik herinner u aan het uitzonderlijke karakter van de situatie, de opsluiting en de verminderde service. Neem contact op met de post voor de levering. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet geleverd, hoewel het dringend was
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, In deze periode van beperking, herinner ik u eraan dat Colissimo in verminderde dienst is. Uw pakket is in transit op hun platform. Voor alle dringende pakketten moet u kiezen voor een expresdienst. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Er ontbraken onderdelen aan mijn bestelling waardoor deze onbruikbaar werd, ik wacht nog steeds op onderdelen van de fabrikant, ze konden me geen datum geven waarop deze zouden arriveren en wilden geen vervangende machine sturen of een andere oplossing vinden voor dit probleem.
Fouten kunnen gebeuren en het is hoe je ermee omgaat dat het verschil maakt.
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We doen er alles aan om uw problemen op te lossen. Foto's werden gevraagd u, tenzij fout van onze kant, hebben we niet ontvangen, kunt u alstublieft stuur ze naar ons? Vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling is gedateerd 03-12-2019 . Kunt u verifiëren waar de goederen zijn?
In afwachting, vriendelijke groeten Daniela
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Goedemorgen, de bestelling is op 19/12 verzonden omdat, zoals we je hadden gewaarschuwd, niet alle bestelde potten beschikbaar waren. We verontschuldigen ons echter voor de levering na 4 werkdagen vanwege het verkeer tijdens de kerstperiode. De koerier is op 27/12 en 30/12 langs geweest maar heeft niemand gevonden. We hopen dat de bestelling toch nog naar wens was. Met vriendelijke groet, TOMPRESS KLANTENSERVICE ITALIË
1/5
★☆☆☆☆
Slechts de helft geleverd gekregen, geen oplossing van de klantenservice na herhaalde verzoeken, VINGER WEG
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Alles is verstuurd, heeft u gereserveerd bij de receptie? Kunt u het pakket beschrijven?
1/5
★☆☆☆☆
Defecte machine.belde om de storing te melden, beschuldigd van het niet ingesteld hebben van de machine door correspondent tel.ben radeloos. onmogelijk om mijn voorbereidingen voor 23 december in te pakken.een defecte machine dit is gebeurd maar beschuldigt nieuwe koper van storing en vraagt mondeling om betaling onaanvaardbare verzendkosten cdlt Mr Martinez
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, tijdens onze gesprekken hebben we tests uitgevoerd om het probleem te identificeren. Deze procedure beschuldigt u nergens van, maar is bedoeld om u onmiddellijk te helpen wanneer dat mogelijk is. Na de tests blijkt dat het apparaat naar ons moet worden teruggestuurd. We hebben u een pre-paid Tom Press retourbon gegeven, zodat u niets hoeft te betalen. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan de service niet beoordelen omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, De koerier wacht op je bevestiging om een afspraak te maken en bij je af te leveren. Ik zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Lang geleden bestelde ik een vleesdroogkast bij Tompress. Bij de eerste levering was de kast beschadigd en de bezorger nam hem terug. Dezelfde dag stuurde ik de foto's en een bericht naar Tompress met de vraag wanneer de volgende levering zou komen. Ik kreeg geen e-mail of bericht. Informatie en klantenservice hebben de hoogste prioriteit in mijn bedrijf
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, sorry, we hebben de productie van een kledingkast hervat, we zouden hem aan het eind van de week moeten ontvangen. Zodra het verzonden is, zullen we je informeren over het vertrek en de link om het pakket te volgen. Vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, we hebben een klacht geopend bij de vervoerder om de details van de levering te achterhalen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, de afspraak is gepland met de vervoerder. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
NIET ONTVANGEN . maar betaling van mijn rekening gehaald. Ik wacht op de nieuwe zending na het verlies van dit pakket (meer dan 20 kg).
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We hebben vernomen dat uw pakket niet ontvangen is. Er wordt een klacht ingediend bij Chronopost en onze dienst na verkoop zal zo snel mogelijk actie ondernemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik zal nooit meer bij Tom Press bestellen. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen en ik heb te horen gekregen dat de vervoerder me had gewaarschuwd dat het eraan zat te komen en dat het pakket is teruggestuurd naar het depot en dat ik de portokosten opnieuw moet betalen. Ik woon op het platteland en ik ga jullie een goede reclame geven.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, we hebben geprobeerd contact met je op te nemen om een bezorgdatum af te spreken omdat de vervoerder hier niet in slaagde. Na 14 dagen heeft de vervoerder het pakket teruggestuurd naar de afzender. Ik wil je erop wijzen dat je geen verzendkosten hebt betaald, die we aanbieden voor bestellingen van meer dan 120 . Bestelling teruggestort. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Het product kwam opgevouwen aan. Het boek is nooit aangekomen
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Goedemorgen, onze excuses voor het defect aan het product. Als het nog geen 14 dagen geleden is dat je het pakket hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via [email protected] om een eventuele vervanging te beoordelen. Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, KLANTENSERVICE TOM PRESS ITALIA
1/5
★☆☆☆☆
Reageert niet op mijn mails
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, we hebben geprobeerd direct telefonisch contact met u op te nemen. Onze klantenservice heeft nota genomen van uw annuleringsverzoek. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Ik moet het pakket nog ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, volgens de tracking van uw pakket is er een afleverbericht in uw brievenbus achtergelaten. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het nog nooit ontvangen Het is de eerste keer dat ik een probleem heb gehad Maar ik denk dat het meer afhangt van de bezorger
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Na onze klacht bij de post is het pakket bij u afgeleverd. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Zou kapot zijn geen vervanging geen compensatie
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
We zijn op 05/08/19 en mijn bestelling is gedateerd 23/07/19. Uw verkooppraatje IS 48H CRONOS. Ik ben nog steeds niet geleverd. De goederen die ik in de potten moest bewaren zijn verlopen (320 verloren door uw fout). Uw vervoerder GEODIS wordt niet aanbevolen voor uw klanten. Ik zou graag willen dat uw management zeer binnenkort contact met mij opneemt.SINON............
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Half juli besteld en op 25 juli 2019 nog steeds geen pakket.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket, verzonden op 15/07, staat in de wacht bij het postkantoor. Onze dienst na verkoop volgt het op en heeft een claim geopend voor niet-levering. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Een winkelier in een ander district nam contact met ons op om ons te informeren dat een pakket op onze naam was gevonden in de container vlakbij zijn zaak.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Weet u zeker dat dit echt ons pakket is? We hebben een ontvangstbewijs tegen handtekening van Chronopost voor de levering van het pakket dat we u via hun service hebben gestuurd. Neem opnieuw contact met ons op via 05.63.71.44.99, we blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, Ter informatie, ik ben vandaag mijn pakketten gaan ophalen in het postkantoor van Douvaine (het kostte me 2 uur om heen en terug te komen) en de loketten zijn open van 9.15 tot 10.15 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. Ik kwam om 11.15 uur aan, dus je kunt je voorstellen wat ik aantrof. Gelukkig waren de medewerkers bereid om mij te bedienen Er was slechts één pakket deze bestelling als nr. 408555 gedateerd 13/06/2019 d
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal geen goed product
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Wat is er mis met het zaagblad? Had je ook een leveringsprobleem? Laat het ons weten als je problemen hebt op 05 63 71 44 99 of per e-mail op [email protected]. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen: het zit vast in een chronopost-kluisje
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een betreurenswaardige service, bestelling geplaatst in november voor Kerstmis, bestelling ontvangen in mei. Dit alles maakt dat ik sterk adviseer om uw diensten niet aan te bevelen aan iemand die ik ken om nog een teleurstelling te voorkomen. Ik kan niet begrijpen hoe iemand klanten op deze manier kan behandelen. Ik ben zeer teleurgesteld. Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst in januari. Product blijkbaar niet beschikbaar. Ik kreeg te horen dat de bestelling in maart zou worden verzonden. Begin mei, nog steeds geen nieuws, geen bericht ... Ik neem contact met hen onder het verzoek om annulering ze uiteindelijk besluiten om me mijn pakket. Ondertussen is de 2,5L schroefpers (zoals aangegeven op de internetbestelling tracking) veranderd op de factuur in 1,6L ...?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket is nooit aangekomen, maar ik werd op 3 mei wel gedebiteerd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het pakket heeft ons magazijn verlaten op 02/05. De tracking van uw pakket geeft aan dat het verkeerd werd doorgestuurd door La Poste en dat het gisteren bij u werd afgeleverd. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Geen waarschuwing over de aankomst van het pakket op het relaispunt. Als in de cijfers de verzending bijna snel was, duurde het in feite meer dan 10 dagen voordat ik mijn pakket kreeg omdat ik dacht dat ik een waarschuwing van beschikbaarheid zou ontvangen. Ik controleerde mijn spams en dergelijke en heb nooit iets ontvangen. Bovendien neemt de klantenservice mensen serieus.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
1 fles van de 6 geleverde flessen was kapot en ik heb een creditnota die ik waarschijnlijk niet zal gebruiken in plaats van een vervanging van de fles die ik nodig had en mijn klacht is niet in aanmerking genomen. In feite hebt u mij terugbetaald maar ik had niet gekeken omdat u mij een creditnota nr. AX111773 van 21/02 hebt gemaild.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het lijkt vast te zitten in Bruguiere.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We nemen hier nota van en openen een klacht bij de postdiensten. Het zou beter zijn als u rechtstreeks contact met ons opneemt, zodat we beter kunnen ingrijpen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Het pakket is afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling is al sinds 3 januari onderweg en is nog steeds niet geleverd ondanks verschillende herinneringen. Goed gedaan...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, we zijn een klacht aan het indienen bij de post om uit te zoeken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Sinds 20/12/18 heb ik niets meer gehoord van mijn bestelling. Het lijkt in verzending te zijn, maar ik heb geen informatie omdat ik telefonisch of per e-mail geen hulp heb gekregen.
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het pakket is verzonden op 20/12/2019 zoals vermeld in de e-mail met dezelfde dag. Op deze e-mail staat een link om het pakket te volgen. Het is niet normaal dat het pakket niet altijd bezorgd wordt. Ik zal een klacht openen bij het koeriersbedrijf. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling gepland als een kerstcadeau is nog steeds niet geleverd, vandaag is het 1 januari Het postkantoor (postbode) vertelt me dat colissimo leveringen worden uitbesteed en dat onafhankelijke bezorgers dubieus zijn Het adres was correct, er was iemand ter plaatse omdat dit kantoren zijn (7u - 19u). En het is al 4 of 5 keer dat ik hetzelfde heb geschreven zonder antwoord Zal ik worden geleverd?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Onze dienst na verkoop heeft een pakket opnieuw verzonden omdat het eerste naar de afzender werd teruggestuurd. U hebt contact opgenomen met onze dienst na verkoop om het adres te bevestigen voordat u het opnieuw verzendt. U kunt rechtstreeks contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 06 december 2018 en mijn bestelling van 13/11/2018 met de juiste referenties is nog steeds niet geleverd (Beukenzaagsel voor roken 0,75 2,5 mm)... Op 15/11/2018 een pakket ontvangen dat niet overeenkwam met mijn bestelling, op 19/11/218 teruggestuurd op vraag van Tompress (ontvangen bij Tompress SAV op 21/11/2018) en sindsdien geen nieuws ondanks mijn herinneringen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Onze verontschuldigingen. Uw zaak wordt behandeld en onze dienst na verkoop zal zo snel mogelijk doen wat nodig is. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen op mijn postkantoor in Jemeppe sur sambre. België. Ik kan de kwaliteit dus niet beoordelen. Ik hoop dat dit slechts een vertraging is "en dat het pakket zeer binnenkort zal aankomen".
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, de postdiensten zijn verstoord door de demonstraties en blokkades en doen hun best. Het lijkt erop dat de vertraging beter wordt. Uw pakket is beschikbaar op het afhaalpunt. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen kapot, slechte overeenkomst met de service. Na 1 maand kreeg ik een creditnota voor de kapotte goederen. Retournering van de complete levering gevraagd, maar geen communicatie. Elke poging tot communicatie per e-mail wordt genegeerd.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, we volgden de defecte producten tijdens het transport en volgden de retour- en aurpsè-claim van de vervoerder. Welk adres gebruikt u om uw e-mail te versturen? Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
NIETS ONTVANGEN
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Heb je je pakket getraceerd? Het geeft aan dat de wegblokkades de leveringen hebben verstoord. Uw pakket is sinds 14/11/2018 in België. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Het probleem is dat het product (pot) kapot is aangekomen. Ik denk dat u de klant niet in de steek moet laten, omdat hij afhankelijk is van de terugzending van het product. U moet het product blijven controleren, zodat de klant niet zit te wachten op de goodwill van uw dienstverlener. Op deze manier wordt de retourzending zo snel mogelijk uitgevoerd, zodat je de klant tevreden kunt stellen met zijn aankoop. Ik denk
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, U heeft er goed aan gedaan de goederen te weigeren die tijdens het transport kapot zijn gegaan. De retourzending wordt verwacht in onze magazijnen en we zullen doen wat nodig is zodra we deze ontvangen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen zendingen ontvangen na staking van Bpost in België
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Het is Tom Press dat u zulke slechte cijfers geeft, maar we hebben wel de service geleverd die u verwachtte. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wachtte meer dan 10 dagen op mijn bestelling, ik wendde me tot Amazon en de volgende dag ontving ik ze, dus je ziet dat je site klaar is, behalve dat je me nog 10,30 euro schuldig bent ... De terugbetaling zou worden gedaan en het is besteld, ik wacht er nog steeds op, ik denk er zelfs over om een klacht in te dienen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We waren niet op voorraad en dat spijt ons. Aan de andere kant is de terugbetaling sinds 24/10/2018 gedaan. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Om te evalueren zou ik het volgende moeten leveren
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Het lijkt erop dat de bezorger problemen heeft met het vinden van het afleveradres. Hij zal opnieuw contact met u moeten opnemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
2 vaten besteld. Eén vat beschadigd. Levering teruggestuurd. Geen nieuws sinds
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, De creditnota voor terugbetaling is uitgegeven en verzonden per e-mail op 25/10/2018, ik nodig u uit om uw e-mailbox te controleren voor verdere infomations, u kunt contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99 of [email protected] voor elke vraag. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen. Het tracked pakket werd aangekondigd als geleverd op 19/10. Die dag ontving ik wel een envelop met jullie catalogus en de factuur, maar geen product. Uw klantenservice vertelde me gewoon dat ik het moest navragen bij het postkantoor... Met andere woorden, je staat er alleen voor.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, er is een dossier geopend bij onze klantenservice. Het onderzoek is aan de gang. Zodra we meer informatie hebben, zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen. U kunt ons ook per e-mail of telefonisch informatie sturen onder vermelding van referentie 21699. Met vriendelijke groeten.