9.3/10
★★★★★
op 16184 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Deze apparaten werken niet!
Reviewer icon
Marie D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Ik hoop dat ons telefoongesprek aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen en u de oplossing heeft kunnen bieden die u zocht.

We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.
1/5
★☆☆☆☆
Beschadigd
Reviewer icon
Murielle C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.


Tijdens het transport kan dit soort ongemak gebeuren.
Daarom zijn we van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00 telefonisch en per e-mail bereikbaar om je te helpen de situatie op te lossen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen zodra je je pakket hebt ontvangen.
We hopen je opnieuw van dienst te kunnen zijn en je een betere ervaring te kunnen bieden.
We blijven tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld over mijn bestelling, ik miste één artikel van al mijn aankopen.
Reviewer icon
Renaud P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als er een product ontbreekt in uw bestelling, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
Perfect, precies wat ik nodig had
Reviewer icon
Dominique M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het is fijn om te weten dat onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit om u weer te zien!

Nog een fijne dag,

Tom Press
1/5
★☆☆☆☆
Hallo ! Ik heb nog steeds geen onderdelen kunnen vinden om de kruidenbrander aan te passen aan de vineo gasfleshouder (schroefdraad in tegenstelling tot de in Frankrijk gebruikelijke schroefdraad).
Reviewer icon
Claude H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo meneer Hernandez

Sinds uw bericht hebben we telefonisch contact gehad.
Ik hoop dat ons advies u heeft geholpen bij het vinden van een oplossing.

Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen en onze mening heeft gegeven. We hebben deze op prijs gesteld en er rekening mee gehouden.

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen en onze mening hebt gegeven, die we op prijs hebben gesteld en waar we rekening mee hebben gehouden.

Een hele fijne dag toegewenst,

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
Product, vacuümverpakkingsmachine, kwam beschadigd aan. Geretourneerd in dezelfde staat, ondanks de zorg van de after-sales service. Verzoek om terugbetaling gedaan en gekregen. Tom Press nooit meer.
Reviewer icon
Frederic P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Het defecte product is gerepareerd en in werkende staat naar u teruggestuurd.
U vroeg om een terugbetaling, die binnen de gestelde termijn werd gegeven.

Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

TomPress

Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

TomPress





1/5
★☆☆☆☆
Snelle levering. Perfecte verpakking. Top
Reviewer icon
Graziella B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het is fijn om te weten dat onze klanten tevreden zijn.
We kijken ernaar uit om u weer te zien!

Nog een fijne dag,

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
Na het zien van youtube een video waarin de puree van castañas wordt getoond, maak je de machine klaar en probeer je het proces te versnellen, maar het resultaat is heel teleurstellend.
Reviewer icon
Christian P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo m porte

Je kunt per e-mail contact met ons opnemen, zodat we je kunnen helpen het maximale uit je product te halen en samen te bekijken welke problemen je ondervindt.

Ik wens u een fijne dag.

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
Tompress is een uitstekende handelaar wat betreft je bedrijf met gegarandeerde meningen, ik denk er niet zo veel over en heb dit jaar nog geen bestellingen geplaatst.
Reviewer icon
Pierre V.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van Tom Press. Société des Avis Garantis werkt goed voor ons, het bedrijf Tom Press, en uw beoordeling is voor Tom Press.
Aarzel niet om deze beoordeling in overeenstemming te brengen met uw opmerking.
We zien u graag terug op onze site.
1/5
★☆☆☆☆
Gehaktmolen van slechte kwaliteit Als dit voor beginners is, kijk dan uit voor de vinger. Het vlees ging heel moeilijk door de vleesmolen. Toen ik het wat strakker wilde maken, brak het. Vriendelijke groeten.
Reviewer icon
Olivier L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als u problemen ondervindt bij het gebruik van uw helikopter, helpen we u graag via e-mail of telefoon van maandag tot vrijdag.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
Niet het juiste product voor een wachttijd van 2 maanden
Reviewer icon
Rose M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als het product niet overeenkomt met uw bestelling, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
Gebruik van het artikel verkeerd in de beschrijving en de verkoper accepteert de retourzending niet. Nutteloze aankoop en verloren voor mij.
Reviewer icon
Gerard M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Beste klant, het spijt ons te horen dat uw ervaring niet was zoals u had verwacht.
Zoals onze adviseur u aan de telefoon heeft verteld, komt het product overeen met de beschrijving.
Als u specifieke wensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voordat u uw bestelling plaatst.
We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.
1/5
★☆☆☆☆
Slechte kwaliteit, trekt krom bij verhitting
Reviewer icon
Alain G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.


Als het product een fout vertoont, kunt u snel contact opnemen met onze klantenservice, van maandag tot vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.
1/5
★☆☆☆☆
Ik was niet op de hoogte van de uitverkoop die direct na mijn bestelling plaatsvond, ook al had ik deze telefonisch geplaatst, dus ik kon er geen gebruik van maken!
Reviewer icon
Maurice L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Beste klant, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet was zoals u had verwacht.
Uw artikel werd niet gepromoot.
Als dit gebeurt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

TomPress

1/5
★☆☆☆☆
Zeer gemiddeld apparaat, helemaal niet professioneel
Reviewer icon
Henri B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als je op zoek bent naar een specifiek artikel en twijfels hebt over het gebruik of de kwaliteit van het product, kun je contact opnemen met onze klantenservice, maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We zullen altijd ons best doen om je te adviseren.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

We wensen je een prettige dag.

TomPress.
1/5
★☆☆☆☆
Onaanvaardbare levertijden (meer dan 6 maanden, geen nieuws van de site, onmogelijk om informatie te krijgen, blokkeert de hele bestelling zelfs als sommige artikelen op voorraad zijn)
Reviewer icon
Ariane P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt voor het delen van je beoordeling over tompress.com,
Bedankt voor het delen van je mening over tompress.com
Onze excuses voor deze ongebruikelijke vertraging, die buiten onze macht ligt.

Wij doen ons uiterste best om de beschikbaarheid van onze producten te verbeteren en kondigen precieze levertijden aan zodra wij daarvan op de hoogte zijn.
Met vriendelijke groet.

TomPress
1/5
★☆☆☆☆
De azijn kraan ontbrak
Reviewer icon
Catherine G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Als het product niet overeenkomt met uw bestelling of als er een onderdeel ontbreekt, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet het juiste mandje ontvangen, erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Patricia M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Een product kan soms worden teruggeboekt, hoewel dit zeldzaam is.
Als het product niet overeenkomt met je bestelling, aarzel dan niet om snel contact op te nemen met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag per telefoon of e-mail.
We doen altijd ons best om een bevredigende oplossing te vinden voor onze klanten.

We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je een betere ervaring te bieden.

Nog een fijne dag.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com
1/5
★☆☆☆☆
Thermometer werkt niet. Verplichting om bewijs te leveren met 2 andere thermometers dat het product niet werkt. ONPROFESSIONELE SERVICE
Reviewer icon
Il E.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Geachte gast, Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Deze verificatieverzoeken worden aangevraagd door onze fabrikant voor de follow-up van uw after-sales service.
Ze zijn bedoeld om de oorzaak van het probleem zo nauwkeurig mogelijk vast te stellen en u zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn en u een betere ervaring te bieden.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet

Tom Press
1/5
★☆☆☆☆
Wacht nog steeds op mijn aankoop Meer dan 2 maanden... Als goede en vaste klant begrijp ik uw manier van handelen niet.
Reviewer icon
Socca R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo,

Bedankt voor je bericht.

We verwachten uw artikelen binnen 1 tot 2 weken weer op voorraad te hebben.

Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het vertrek van je bestelling.

Bedankt voor je begrip.

We blijven tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten

Sylvère Dupont de Lataulade

Tom Pers
Afdeling Verkoop
ZA de la Condamine
81540 SOREZE

Telefoon: 05 63 71 44 99
Fax: 05 63 71 44 98
http://www.tompress.com