9.3/10
★★★★★
op 16184 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Besteld product niet beschikbaar en vervangend product nooit geleverd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is sinds 12/07/2018 beschikbaar op het afhaalpunt, het wordt teruggestuurd naar de afzender omdat het niet binnen 10 dagen is afgehaald. Na ontvangst zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen door een adresfout van mijn kant MAAR de zeep heeft al een week geen contact met me opgenomen. Waarom sturen jullie me geen andere steelpan en wachten jullie niet tot de steelpan waar ik recht op had in jullie winkels arriveert ????
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons voor wat er met u is gebeurd. Helaas hebben we geen andere optie dan het pakket per vergissing te ontvangen om de nieuwe zending in gang te zetten. Het pakket is aangekomen en de nieuwe zending is onderweg. We hopen dat de maatregelen die we hebben genomen je van gedachten zullen doen veranderen over de kwaliteit van onze diensten. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de zaak voorgelegd aan het tribunal d'instance omdat ik na verschillende e-mails nog geen gunstig antwoord heb gekregen op mijn geschil. De consumentendienst is ook op de hoogte gebracht. Nul punten en ik zou uw site niet aanbevelen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben verschillende keren geprobeerd contact met je op te nemen op het nummer dat je ons gaf toen je je bestelling plaatste, maar helaas zonder succes. Neem alsjeblieft contact met ons op via 05 63 71 44 99 (geen toeslag). Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn goederen niet ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is naar ons teruggestuurd door het postkantoor. We nemen contact met je op zodra we het ontvangen hebben. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen in slechte staat bij ontvangst. Levering in 24 uur ontvangen in 5 dagen voor 32 Geen follow-up met betrekking tot een terugbetaling. Een schande
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de klacht is aanvaard. We weten de reden voor de vertraging niet, maar we hebben onze zaak gewonnen. Onze after-sales service zal contact met je opnemen om te bevestigen dat de verzendkosten vergoed zullen worden. We hopen dat u tevreden bent met de manier waarop uw zaak is afgehandeld en moedigen u aan om een nieuwe evaluatie te maken. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen .....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niets ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben een klacht ingediend bij de post. Zodra we meer weten over de bezorging van uw pakket nemen we contact met u op. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling is nog steeds niet weg bij tom ressp
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het artikel dat je hebt besteld wordt momenteel opnieuw in voorraad genomen. We zullen ons best doen om de levertijd te verkorten. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Om een bestelling te kunnen beoordelen, zou je deze al ontvangen moeten hebben. Aan de andere kant is de klantenservice niet erg commercieel of zelfs erg onaangenaam. Ik had liever een positieve beoordeling gegeven als alles goed was gegaan. Dus op dit moment geef ik een zeer ongunstige of zelfs negatieve review. Ik hoop dat dit allemaal geregeld wordt zodat ik van gedachten kan veranderen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nog niet ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Dat is normaal, je hebt de offerte nog niet gevalideerd, betaling is vereist om de bestelling te verzenden. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Niet op voorraad , product nog niet geleverd , niet voor 3 weken .
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de aanvankelijk geplande hersteltijd is uitgesteld door de fabrikant. Zoals aangegeven door onze klantenservice, zullen we je informeren wanneer het pakket vertrekt. We zullen ons best doen om deze vertraging te beperken. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Na bijna een maand zijn de goederen nog steeds niet aangekomen, niemand beantwoordt de klantentelefoon en e-mails worden alleen beantwoord met veel vertraging en nul informatie. Conclusie: nooit meer
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Ja, de postzendingen zijn geblokkeerd door het slechte weer. Uw pakket kon het perron van Lille pas bereiken op 19/02/2018, de vertraging is opgelopen. Onze excuses voor dit ongemak buiten onze controle. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nee, heren, ik ben helemaal niet blij. Ik heb nog geen kans gehad om het te testen omdat ik nog steeds wacht op een antwoord van uw after-sales service voor bestand 20341. Dus ik heb mijn vertrouwen in uw bedrijf verloren. En als ik het mag zeggen, de schade die is ontstaan bij de levering is te wijten aan een dubbele fout in UW verpakking van de artikelen, dus er moet een grote inspanning worden geleverd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat uw dossier wordt afgesloten na het telefoontje van gisteren naar onze dienst na verkoop en dat we u een oplossing hebben kunnen bieden die aangepast is aan de situatie. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo heren, ik heb 1 ster aangevinkt maar dat verdienen jullie niet. Voor mij is het 0,0,0. Ik ben 100 teleurgesteld omdat: ik u gisteren, 23 januari, een klachtenmail heb gestuurd via de contactpagina op uw site, maar nog steeds geen antwoord of ontvangstbevestiging na meer dan 24 uur. doos2 in doos1 was open, en breuk binnenin + ontbrekende stamper handvat Wachten op antwoord.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling. Uw bericht heeft ons bereikt, we hebben gisteren geantwoord en het follow-up dossier geopend met onze after-sales service, die wacht op aanvullende informatie alvorens de nodige actie te ondernemen. Ik zal u vandaag alle informatie per e-mail toesturen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Na 15 dagen heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket dat op 12/01/2018 is achtergelaten, wordt naar ons teruggestuurd door het postkantoor, zij konden niet aan u leveren, de oorzaak zal bij ons bekend zijn zodra wij de retourzending ontvangen. Onze dienst na verkoop volgt uw zaak op. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
De pot arriveerde snel maar was kapot, dus werd hij teruggestuurd. We wachten nu op een nieuwe pot
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We zijn op de hoogte van de breuk en onze dienst na verkoop behandelt uw zaak. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Alles is te klein en de levering laat te wensen over
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben geen bestelling voor u verzonden, alleen een offerte die u nog niet hebt afgerond, ik nodig u uit om uw beoordeling te wijzigen. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Ik heb op 21 december gebeld en uw medewerker vertelde me dat ik mijn pakket op 23 december zou ontvangen. Het is nu 27 december en ik heb nog steeds niets ontvangen. Bedankt voor het opsturen van mijn bestelling. Pascale Dumont
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket dat op 15/12 is vertrokken, is niet binnen de verwachte tijd geleverd. We hebben een klacht geopend bij de postdiensten en het trackingdossier loopt nog. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Niets ontvangen, 15 dagen na bestelling....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling wordt naar ons teruggestuurd, er is een dossier geopend bij onze klantenservice. U kunt contact met hen opnemen om uit te vinden hoe uw bestelling zal worden geleverd. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Levertijd veel te lang, bestelling meer dan 2 weken geleden geplaatst en nog steeds niet ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, je hebt een artikel besteld dat helaas niet op voorraad is. De voorraad wordt momenteel aangevuld, we doen ons best om deze vertraging zo kort mogelijk te houden. Vriendelijke groeten.