★★★★★
op 5733 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Mooie producten, maar ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de klantenservice nam niet contact met me op.
De verpakking van een doos chocolade die kapot moet, is gescheurd. Het is niet erg leuk om het in deze staat cadeau te geven.
Ik was een beetje teleurgesteld dat ik portokosten moest betalen toen ik bestelde en de dag na mijn bestelling een e-mail kreeg waarin stond dat de portokosten gratis waren als ik bij hen bestelde. Wie houden we voor de gek?
Hallo. Ik heb een bestelling geplaatst om twee cadeaus te maken voor twee mensen op hetzelfde adres. Ik vond het jammer dat ik geen twee aparte doosjes kon ontwerpen in één bestelling. De ontvangers ontvingen alles en moesten de producten onderling verdelen. In de winkel is het mogelijk om cadeaudoosjes te ontwerpen met onze eigen keuzes..... het zou leuk zijn om dit ook op de site te kunnen doen. Alvast bedankt
Ik bestelde en betaalde voor de partij van 4 x 100g potten broodbeleg, maar ik ontving de partij in 4 x 30g ... geen nieuws van de klantenservice
Onze klantendienst beantwoordt momenteel vele aanvragen en doet haar uiterste best om zo snel mogelijk te zijn. Wij nemen zeer binnenkort contact met u op om u de door u bestelde lekkernij toe te sturen. Nog een fijne dag en een mooi feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
Een pot die lekt bij levering
Pakketten kunnen worden geklopt tijdens het transport en dit kan gevolgen hebben voor uw pakketten en producten.
Als uw lekkernijen beschadigd zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij ze opnieuw kunnen versturen. Nog een fijne dag en een prachtig feestseizoen, Het Comptoir de Mathilde team
Je kunt niet alles zien Als je de producten nog niet kent, kom je niet in de verleiding.
Er werd opgemerkt dat je de samenstelling van de vilten laarzen kon kiezen, maar op geen enkel moment was het mogelijk om een opmerking bij de bestelling te zetten. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de laarzen.
Ik ben echt dol op jullie producten. Normaal ga ik het liefst rechtstreeks naar de winkel, maar met de beperking ben ik via jullie website gegaan. Deze bestelling was voor de verjaardag van mijn broer en ik vond de bezorgprijs exorbitant (ongeveer €8 exclusief btw). Vanaf nu bestel ik alleen nog maar in de winkel.
Super goed, maar eerlijk gezegd... De 80 euro verrassing is echt belachelijk... Het is teleurstellend
We vinden de producten die op de website worden aangeboden zeer bevredigend en gevarieerd. We zijn echter ontevreden over de levering omdat sommige producten beschadigd waren in de doos (rum baba en 1 gereedschapskist set). We wachten op omwisseling van de betreffende producten na onze klachten (foto's + e-mails).
Het navigeren op de site was in het begin niet gemakkelijk (ik was in de war over het verschil tussen de gegevens van de afzender en die van de ontvanger), maar daarna was ik heel tevreden over de rest.
We hadden twee fondue-artikelen besteld, maar de kopjes werden niet geleverd zoals op de website stond. De items waren echter zeer goed verpakt. Cdlmt
Jullie hebben goede artikelen en jullie site is goed. Bij mijn laatste bestelling had ik 3 zakken genomen, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar je ze bewaart, maar ze stinken naar schimmel en ik vind het onacceptabel en onprofessioneel om zulke artikelen te versturen.
Zeer goede site
Het pakket kwam aan op het juiste adres, maar de vertraging was te groot voor de locatie.
Ik vind dat de details van de artikelen niet erg goed worden uitgelegd
Ik heb geen twijfels over de kwaliteit van de producten, die ik al ken... Maar twee artikelen arriveerden in slechte staat, hoewel ze bedoeld waren om cadeau te geven... Teleurstellend
Levering op tijd. Aan de andere kant was ik teleurgesteld in de bezorger die aanbelde en tegen de tijd dat hij aankwam de doos over het hek had gegooid en er niet meer was. Ik hoop dat ik niets breek als ik de kinderchocolaatjes openmaak.
Eén was gebroken
Etwas unübersichtlich
E-mail gestuurd naar klantenservice na probleem met bestelling en nog steeds geen antwoord
De chocoladereep kwam gebroken aan.
De navigatie was vrij eenvoudig, maar kon worden herzien, en de levering was snel. Het pakket was zeer goed beschermd en er was geen breuk.
Het grootste nadeel is de leveringsprijs (exorbitant).
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het is een plezier om met jullie samen te werken.
De bestelling was een cadeau en ik koos voor thuisbezorging, maar de bezorger kon de flat niet vinden en de persoon moest het pakket ophalen bij een postkantoor. Het is jammer dat je de bezorger geen telefoonnummer kunt geven. Ik heb betaald voor thuisbezorging, het is jammer dat we uiteindelijk gebruik moesten maken van de relay-oplossing.
Meer productgegevens
De bestelling was correct en de levering was snel. Enige minpuntje: de chocolade kwam gebroken aan, dat is jammer.
Alleen voor de klantenservice omdat het product verouderd is
De levering was snel, wat goed is. Toen ik echter online bestelde, koos ik bepaalde kleuren voor de artikelen (zwart en rood) en ik ontving artikelen in zwart en rood, maar ook in blauw, wat ik niet had gekozen. Daar was ik niet zo blij mee.
Site met snelle levering en in overeenstemming met de bestelling Niettemin grote teleurstelling wat betreft de vervaldatum van bepaalde zeer korte artikelen (minder dan 3 maanden) het is echt jammer want de rest was perfect.
Hallo Un pot cassé
Erg vervelende site, helemaal niet intuïtief, met een promotiepagina die de hele tijd wordt geopend. Gewoon ondraaglijk. Ik wilde een cadeau geven. Ik kon de cadeau-optie niet vinden en ik denk dat de persoon de factuurgegevens moet hebben ontvangen! Kortom, ik zal niet meer op internet bestellen. Ik kan de kwaliteit van jullie producten niet beoordelen omdat het een cadeau is.
Stuurde een e-mail zonder antwoord. Bezorgkosten van €10,9 om mijn pakket 8 dagen later te ontvangen.
Ik was blij omdat ik de producten ken, maar teleurgesteld omdat ik een partij broodbeleg miste die me normaal twee werd aangeboden na de bestelling en ik ontving er maar één Ik stuurde een bericht en ik had geen reactie dus de dienst na verkoop vond ik dat gemiddeld.
Met deze negatieve recensie bekritiseer ik niet de producten zelf, maar de kwaliteit van de service (levering, communicatie, enz.). De bestelling werd geplaatst op 28/3/2020 met de belofte dat de bestelling voor Pasen zou worden geleverd, d.w.z. 12/04/2020. Toen deze datum was verstreken, stuurde ik een e-mail om mijn bestelling te claimen. Het antwoord dat ik twee dagen later ontving, was een automatische e-mail met de mededeling dat mijn bestelling in voorbereiding was. Tien dagen later stuurde ik nog een e-mail omdat ik nog steeds niets had ontvangen, en de volgende dag kreeg ik een automatisch antwoord dat mijn bestelling werd geleverd. De bestelling werd uiteindelijk ontvangen op 30/04/2020. Niet één e-mail met excuses, uitleg of een commercieel gebaar. Ik weet dat de situatie bijzonder is met de opsluiting, maar als volger van online winkelen kan ik zeggen dat dit de enige bestelling is met zoveel vertraging en zo weinig (geen) communicatie. Eén ding is zeker: ik zal nooit meer bestellen bij "AU COMPTOIR DE MATHILDE".
We hopen dat uw smaakervaring met onze producten u zin geeft om tijdens deze warmere dagen bij ons terug te komen. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
De site is erg goed, maar helaas was de honingpot slecht afgesloten en lekte gedeeltelijk in het beschermpapier in het pakket.
Ik ken de producten goed en ze stellen nooit teleur, ze zijn erg goed, maar ik was teleurgesteld over de bezorgservice omdat er een fout was gemaakt in het bezorgadres. Het was een bestelling voor de paasvakantie en de bestelling kwam bij mij thuis aan in plaats van bij mijn dochter, die gezien de omstandigheden lang op haar chocolaatjes zal moeten wachten!De fout moet zijn opgetreden toen ik de bestelling plaatste, hoewel ik had gekozen voor 2 verschillende facturerings- en leveringsadressen, en desondanks werd het mijne (het factureringsadres) gebruikt voor de levering! Ik merkte de fout op toen ik mijn e-mail controleerde, en ik heb 2 brieven gestuurd met het verzoek om een correctie aan te brengen voordat het pakket werd verzonden... maar ik wacht nog steeds op een antwoord of een teken van de dienst... Kortom, het pakket is bij mij thuis aangekomen, en ik denk dat ik de chocolaatjes met Pinksteren kan weggeven als de afsluiting tegen die tijd is opgeheven... Jammer!
Teleurgesteld in tabletten