★★★★★
op 5067 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
We vinden de producten die op de website worden aangeboden zeer bevredigend en gevarieerd. We zijn echter ontevreden over de levering omdat sommige producten beschadigd waren in de doos (rum baba en 1 gereedschapskist set). We wachten op omwisseling van de betreffende producten na onze klachten (foto's + e-mails).
Het navigeren op de site was in het begin niet gemakkelijk (ik was in de war over het verschil tussen de gegevens van de afzender en die van de ontvanger), maar daarna was ik heel tevreden over de rest.
We hadden twee fondue-artikelen besteld, maar de kopjes werden niet geleverd zoals op de website stond. De items waren echter zeer goed verpakt. Cdlmt
Jullie hebben goede artikelen en jullie site is goed. Bij mijn laatste bestelling had ik 3 zakken genomen, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar je ze bewaart, maar ze stinken naar schimmel en ik vind het onacceptabel en onprofessioneel om zulke artikelen te versturen.
Zeer goede site
Het pakket kwam aan op het juiste adres, maar de vertraging was te groot voor de locatie.
Ik vind dat de details van de artikelen niet erg goed worden uitgelegd
Ik heb geen twijfels over de kwaliteit van de producten, die ik al ken... Maar twee artikelen arriveerden in slechte staat, hoewel ze bedoeld waren om cadeau te geven... Teleurstellend
Levering op tijd. Aan de andere kant was ik teleurgesteld in de bezorger die aanbelde en tegen de tijd dat hij aankwam de doos over het hek had gegooid en er niet meer was. Ik hoop dat ik niets breek als ik de kinderchocolaatjes openmaak.
Eén was gebroken
Etwas unübersichtlich
E-mail gestuurd naar klantenservice na probleem met bestelling en nog steeds geen antwoord
De chocoladereep kwam gebroken aan.
De navigatie was vrij eenvoudig, maar kon worden herzien, en de levering was snel. Het pakket was zeer goed beschermd en er was geen breuk.
Het grootste nadeel is de leveringsprijs (exorbitant).
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het is een plezier om met jullie samen te werken.
De bestelling was een cadeau en ik koos voor thuisbezorging, maar de bezorger kon de flat niet vinden en de persoon moest het pakket ophalen bij een postkantoor. Het is jammer dat je de bezorger geen telefoonnummer kunt geven. Ik heb betaald voor thuisbezorging, het is jammer dat we uiteindelijk gebruik moesten maken van de relay-oplossing.
Meer productgegevens
De bestelling was correct en de levering was snel. Enige minpuntje: de chocolade kwam gebroken aan, dat is jammer.
Alleen voor de klantenservice omdat het product verouderd is
De levering was snel, wat goed is. Toen ik echter online bestelde, koos ik bepaalde kleuren voor de artikelen (zwart en rood) en ik ontving artikelen in zwart en rood, maar ook in blauw, wat ik niet had gekozen. Daar was ik niet zo blij mee.
Site met snelle levering en in overeenstemming met de bestelling Niettemin grote teleurstelling wat betreft de vervaldatum van bepaalde zeer korte artikelen (minder dan 3 maanden) het is echt jammer want de rest was perfect.
Hallo Un pot cassé
Erg vervelende site, helemaal niet intuïtief, met een promotiepagina die de hele tijd wordt geopend. Gewoon ondraaglijk. Ik wilde een cadeau geven. Ik kon de cadeau-optie niet vinden en ik denk dat de persoon de factuurgegevens moet hebben ontvangen! Kortom, ik zal niet meer op internet bestellen. Ik kan de kwaliteit van jullie producten niet beoordelen omdat het een cadeau is.
Stuurde een e-mail zonder antwoord. Bezorgkosten van €10,9 om mijn pakket 8 dagen later te ontvangen.
Ik was blij omdat ik de producten ken, maar teleurgesteld omdat ik een partij broodbeleg miste die me normaal twee werd aangeboden na de bestelling en ik ontving er maar één Ik stuurde een bericht en ik had geen reactie dus de dienst na verkoop vond ik dat gemiddeld.
Met deze negatieve recensie bekritiseer ik niet de producten zelf, maar de kwaliteit van de service (levering, communicatie, enz.). De bestelling werd geplaatst op 28/3/2020 met de belofte dat de bestelling voor Pasen zou worden geleverd, d.w.z. 12/04/2020. Toen deze datum was verstreken, stuurde ik een e-mail om mijn bestelling te claimen. Het antwoord dat ik twee dagen later ontving, was een automatische e-mail met de mededeling dat mijn bestelling in voorbereiding was. Tien dagen later stuurde ik nog een e-mail omdat ik nog steeds niets had ontvangen, en de volgende dag kreeg ik een automatisch antwoord dat mijn bestelling werd geleverd. De bestelling werd uiteindelijk ontvangen op 30/04/2020. Niet één e-mail met excuses, uitleg of een commercieel gebaar. Ik weet dat de situatie bijzonder is met de opsluiting, maar als volger van online winkelen kan ik zeggen dat dit de enige bestelling is met zoveel vertraging en zo weinig (geen) communicatie. Eén ding is zeker: ik zal nooit meer bestellen bij "AU COMPTOIR DE MATHILDE".
We hopen dat uw smaakervaring met onze producten u zin geeft om tijdens deze warmere dagen bij ons terug te komen. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
De site is erg goed, maar helaas was de honingpot slecht afgesloten en lekte gedeeltelijk in het beschermpapier in het pakket.
Ik ken de producten goed en ze stellen nooit teleur, ze zijn erg goed, maar ik was teleurgesteld over de bezorgservice omdat er een fout was gemaakt in het bezorgadres. Het was een bestelling voor de paasvakantie en de bestelling kwam bij mij thuis aan in plaats van bij mijn dochter, die gezien de omstandigheden lang op haar chocolaatjes zal moeten wachten!De fout moet zijn opgetreden toen ik de bestelling plaatste, hoewel ik had gekozen voor 2 verschillende facturerings- en leveringsadressen, en desondanks werd het mijne (het factureringsadres) gebruikt voor de levering! Ik merkte de fout op toen ik mijn e-mail controleerde, en ik heb 2 brieven gestuurd met het verzoek om een correctie aan te brengen voordat het pakket werd verzonden... maar ik wacht nog steeds op een antwoord of een teken van de dienst... Kortom, het pakket is bij mij thuis aangekomen, en ik denk dat ik de chocolaatjes met Pinksteren kan weggeven als de afsluiting tegen die tijd is opgeheven... Jammer!
Teleurgesteld in tabletten
Mijn 2 bestellingen zijn na Pasen aangekomen
Hallo, ik wilde iemand chocolade sturen voor zijn verjaardag. Het is jammer dat het onmogelijk is om een klein briefje toe te voegen om een berichtje te plaatsen en te zeggen dat het pakje van die en die persoon is. Ik heb geprobeerd om een opmerking toe te voegen in een van de commentaargebieden om te vragen of ik kon toevoegen dat het pakket van mij was, maar mijn opmerking werd niet in aanmerking genomen. Het is jammer om de persoon terug te moeten bellen om te vragen of ze mijn cadeau hebben ontvangen... Oprecht
Verwarring tussen factuuradres en afleveradres Helemaal niet duidelijk
De site is goed ontworpen maar de portokosten zijn veel te hoog
Duidelijke navigatie voor de aangeboden goederen. Facturering is ingewikkelder. Het werkt niet altijd, verbindingen zijn moeilijk. Adresdiscriminatie is willekeurig. Het pakket is aangekomen op het factuuradres en niet op het afleveradres. We moeten op zoek naar een vervoerder .... en extra betalen. Dat is jammer.
Zoeken is niet altijd gemakkelijk, je moet op verschillende keuzes klikken om alle producten te krijgen in de categorie die je zoekt.
De kwaliteit van de producten is goed, ik ken het merk goed. Maar de eerste keer dat ik op de site bestelde: in de twee partijen warme chocolademelk zaten kapotte onderdelen... jammer. Ook kwam er een reep gebarsten aan. Jammer dat het een cadeau is.
Producten zeer snel ontvangen! Aan de andere kant was het niet waarschijnlijk dat de glazen potten zouden breken, gezien de hoeveelheid verpakking en bescherming eromheen! Misschien is het mogelijk om de hoeveelheid een beetje te verminderen door een kleinere kartonnen doos te gebruiken om al die verpakking in de vuilnisbak te vermijden?
Ik vind de bezorgkosten gewoon exorbitant... Ik wilde meer bestellen, maar toen ik zag dat als ik gewoon een paar lepels chocolade toevoegde, het bedrag dramatisch zou stijgen!!!! Het is een schande....
Er werd niet voor het pakket getekend, maar het werd voor de voordeur van het huis achtergelaten.