9.3/10
★★★★★
op 16185 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik kan je mijn evaluatie niet geven omdat ik tot op de dag van vandaag mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen ....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is sinds 25/04/2017 aangekomen in uw sorteercentrum, uw postbode zal het u binnenkort aanbieden.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo.... Ik heb op 10 april een bestelling bij u geplaatst en ik kan niet antwoorden omdat ik mijn pakket nog niet heb ontvangen. Bedankt en vrolijk Pasen. Claudine
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is dezelfde dag nog vertrokken, de tracking geeft aan dat het in België is aangekomen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice op +335 63 71 44 99 of [email protected].
1/5
★☆☆☆☆
Frame was alleen verpakt in plastic, geen karton, geen bescherming, kwam verbogen aan
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Wacht je op de levering? Neem dan gerust contact op met onze serviceafdeling.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn artikel nooit ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Het pakket is naar ons teruggestuurd. Onze dienst na verkoop is bezig te regelen dat het opnieuw wordt verzonden.
1/5
★☆☆☆☆
Helaas heb ik de bestelde goederen nog niet ontvangen. Daarom beoordeel ik de levering als onbevredigend. In het bestelformulier wordt de koolsnijder met zwengel herhaaldelijk als leverbaar geadverteerd, maar als klant wacht ik al 3 weken. Als het niet zo snel mogelijk geleverd wordt, zal ik van mijn koopovereenkomst afzien.
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Helaas is het product niet op voorraad. Aanvulling gepland voor de week van 7 november. Natuurlijk, als het tijdstip je niet uitkomt, kunnen we de bestelling en betaling volledig annuleren.
1/5
★☆☆☆☆
Alles zeer slecht Goederen niet geschikt voor zacht fruit Tevredenheidsgarantie niet gegeven Klantenservice zeer slecht
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
De boor is voornamelijk bedoeld voor tomaten, maar als je een kegel met fijnere gaatjes aan de voorkant bevestigt, kun je ook de zaden verwijderen uit rode vruchten zoals bramen, aalbessen, enz. Als de zaden kleiner zijn dan de gaatjes van 1,1 mm, worden ze onvermijdelijk door de zeef geperst.
1/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden, tot op heden niet geleverd, mijn telefoon 0648378511
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket vertrok op 27/07/2016 en werd geleverd op 29/07/2016. We hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen indien nodig 05 63 71 44 99.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer tevreden
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Het is niet te zien 😉
1/5
★☆☆☆☆
Null Ik adviseer deze site niet een bestelling van 80 euro de 06/08/16 en heeft deze dag woensdag 7 september nog steeds niet mijn artikel pars wat een val heeft ratten heeft 7 euro niet meer op voorraad een klantenservice die u aanvalt fout van hertranscriptie van het adres van levering aan de vervoerder dit alles terwijl het hebben van betaald de levering 24 heeft 48 h mdr Ik heb nog steeds niets ontvangen. en niet de minste excuus
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
We hebben aangeboden om het ontbrekende product van uw bestelling te annuleren, zodat het onmiddellijk kan worden verzonden...
1/5
★☆☆☆☆
Het artikel komt niet overeen met mijn bestelling
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
In dit geval kunt u uw bestelling annuleren. Je hebt een annuleringsrecht van veertien dagen.
1/5
★☆☆☆☆
Het is niet genoeg om er goed uit te zien Ik dacht dat ik deze dienstverlener kon vertrouwen Vandaag ontving ik een pakket met perfecte potten van 24 stuks, waarvan er 6 gebroken waren De bezorger gaf me geen tijd om mijn pakket te openen en tompress vertelde me dat ik niet professioneel was Glazen potten verzenden in een te grote doos en zonder ze te scheiden Wie is de amateur?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling