9.3/10
★★★★★
op 16107 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Hallo, het spijt me, maar we hebben ons pakket nog steeds niet ontvangen. Met vriendelijke groet.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de tracking van uw pakket geeft aan dat het sinds 02/12/2017 tegen handtekening is afgeleverd. Ik nodig u uit om de toegekende beoordeling te controleren en te wijzigen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Vooruitbetaald, geen goederen ontvangen. Vervolgens geen antwoord op mijn e-mail waarin ik vroeg waar de goederen waren, maar wel om een evaluatie. Hartelijk dank
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, je bestelling is op 30/11/2017 geretourneerd omdat je niet aanwezig was tijdens de levering en het pakket niet binnen 10 dagen is afgehaald. Onze dienst na verkoop heeft u een e-mail gestuurd om contact met ons op te nemen. Groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden over dit product, onmogelijk schoon te maken, de pan is roestig. Ik dacht dat de kwaliteit top was. Ik zal nooit meer iets van deze site kopen, ik raad deze site niet aan.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de koekenpan is gemaakt van zwart plaatstaal en moet onmiddellijk na elk gebruik worden gewassen en gedroogd en ingevet voordat je hem opbergt. Hij is volledig gemaakt van staal en je kunt hier al het advies vinden dat je nodig hebt: https://www.tompress.com/A-10002828-apprivoiser-sa-poele-en-fer-avec-elise.aspx. Je mag je review aanpassen of aanvullen. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte klantenservice. 2 weken en nog steeds niets. Ik moet het product beoordelen zonder het te hebben ontvangen???? Wat een hoop onzin!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling vertrok op 10/11/2017, het is genoteerd geleverd op 21/11/2017, het lijkt erop dat douane-inklaring duurde tijd. Ik nodig u uit om de wijziging in uw bericht over ons te maken. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Het is moeilijk om een mening te geven over een bestelling die nog steeds niet is geleverd. Ik ben in ieder geval teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de Chip cutter is weer in voorraad en wordt binnenkort verzonden. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Lange levertijden, slechte kwaliteit tegen veel te hoge prijzen. Zeer beperkte en langdurige omruilmogelijkheden.
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, het pakket is kapot aangekomen en ik heb nog steeds geen nieuws over de volgende levering.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, na een e-mailwisseling met onze dienst-na-verkoop en het telefoontje van gisteren, zal de terugbetaling plaatsvinden zodra het pakket is teruggestuurd naar onze magazijnen. Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
25.9. besteld en betaald tot 09.10. niet geleverd geweldige prestatie
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor dit ongemak, we hebben een klacht ingediend bij de post om de details van deze routing te achterhalen. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik wil het graag beoordelen mja, maar tot nu toe (3.10.) is niet geleverd of komt het met de postkoets, want het is niet 48 uur levertijd, maar 480?
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het lijkt erop dat de post problemen heeft met de levering aan u, u kunt de details goedkeuren op de volgende link: https://www.laposte.fr/particulier/outils/de/ein-paket-verfolgen?codeCB257934297DE We zullen een claim openen om uw pakket te verwerken. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Aangezien ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen, kan ik niet oordelen over de koopwaar. Aan de andere kant wacht ik af of de klantenservice in orde is als mijn bestelling niet aankomt, in ieder geval voor de levering vind ik de postdienst zielig. Bedankt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik hoop dat u tevreden bent met onze service. Zoals afgesproken is de vervangende bestelling verzonden en ik zie dat deze vandaag is afgeleverd. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn levering nog steeds niet ontvangen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, wat is er gebeurd? Laat ons de details van deze levering weten. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
2 enorme roestvrijstalen bakplaten besteld, geleverd in een enkele dunne kartonnen doos, het resultaat: volledig beschadigd en bekrast. mij werd verteld dat ik het pakket bij aflevering had moeten controleren, dus de verzekering werkt niet. bedankt en goed gedaan tom press.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, U hebt inderdaad verzuimd om uw pakket te controleren. We hebben u een commerciële aanbieding gedaan en u hebt deze geweigerd. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niets ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
We hebben je bestelling ontvangen en willen je hiervoor bedanken. Uw bestelling bevat een artikel dat niet op voorraad is. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Je wilt weten wat er in de catalogus staat als hij binnenkomt. De rubrieken zijn gevarieerd en wekken nieuwsgierigheid op. Ik ben een kleine klant en jullie zijn bijzonder geïnteresseerd in mij als er een product ontbreekt, dus goed gedaan en bedankt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het is jammer dat je ons een slechte beoordeling hebt gegeven. Ik denk dat het een vergissing is en ik wil je vragen om je beoordeling te veranderen. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 15/08 een bestelling geplaatst en betaald. Het staat nog steeds in de wacht en ik heb geen nieuws gehad over de reden van de blokkade of de geschatte levertijd. We zijn ver verwijderd van levering binnen 48 uur.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Tot op heden niets ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan het product niet beoordelen, want ik heb het nog steeds niet ontvangen. Ik woon op het platteland in het zuiden van België, maar ik ben nog steeds verbaasd dat het nog niet is geleverd.... Ik zal de review beantwoorden zodra het product geleverd is Vriendelijke groeten etienne Godts
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de tracking van het pakket geeft aan dat het is afgeleverd, aarzel niet om uw indrukken met ons te delen of om de toewijzing van de notitie te wijzigen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Het is 20 juli en de bestelling is nog steeds niet geleverd. Geen informatie, geen advies ... en u vraagt mij om uw diensten te beoordelen?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is inderdaad verzonden op 11/07/2017, ik benader de vervoerder om de details van de routing te achterhalen en zal later vandaag contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan niet beoordelen, omdat de voorraad, reeds betaalde voorraad goederen na 2 weken is nog niet aangekomen, zo niet gedaan tot 28.this, ik ontslag van de koopovereenkomst en vraag mijn geld terug
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, maar ik zie dat uw pakket op de dag van de bestelling is vertrokken en dat het bij u is afgeleverd. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer onaangename ontvangst van de after-sales service als de klant verantwoordelijk was voor de ontvangen goederen beschadigd dan verschillende discours tussen de verschillende mensen die we moeten doen Ik zou niet aanraden deze site, nu al het probleem Sav is nog lang niet opgelost een probleem op een product terug te keren op uw kosten Hartelijk
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Hebt u de breuk op de leveringsbon genoteerd? Het dossier staat open bij onze dienst na verkoop en we wachten op foto's die niet bij uw e-mail waren gevoegd. Stuur ze naar ons op om de behandeling van de zaak te versnellen.