★★★★★
op 19490 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb geen bijzondere mening over het artikel omdat ik de levering heb geweigerd vanwege een onaanvaardbare vertraging. Ik blijf er echter bij dat de klantenservice zeer beperkt is, zowel wat betreft het onthaal als de service.
Hallo, na meer dan twee maanden wachten, een ham minder ... twee tassen uit Italië van gemiddelde kwaliteit. Uw concurrenten reageren beter en bieden beschikbare producten en verkopen niet tegen elke prijs. het is een echte schande.
Levering uit voorraad, snel verzonden en ontvangen - perfect
Ik heb mijn pastamaker nog niet ontvangen en het is al meer dan 2 weken geleden.
Klanten zijn niet verantwoordelijk voor de levering van breuken.
De waarde van het pakket was verkeerd geschat, wat resulteerde in exorbitante douanekosten. We vonden een oplossing met uw dienst na verkoop, waardoor de levering nog meer vertraging opliep.
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
6 weken om mijn bestelling te krijgen (na 2 mails gestuurd te hebben) terwijl jullie een snelle levering voorstaan, dat vind ik nietig. Geen woord van uitleg of verontschuldiging om me te vertellen dat het langer zou duren dan verwacht. Een deel van mijn bestelling is verzonden. Ik heb 2 artikelen die ik had besteld niet ontvangen. De pakken meel kwamen muf aan.
We hebben 70 betaald voor een eenvoudige kaasrasp die niet kan raspen... Tot nu toe is het gewoon het product dat zuigt, en we zijn erg teleurgesteld. We hebben een bericht naar de klantenservice gestuurd en we zullen zien hoe jullie reageren. Wat betreft de levering, het was perfect...
Niets ontvangen, pakket kwijt
Product nooit ontvangen, bedrag afgetrokken Catastrofaal
Ik heb in september besteld. We zijn nu in januari van het volgende jaar en ik heb nog steeds niets ontvangen en jullie hebben me nog geen enkel klein nieuwtje gegeven. Bovendien is het duidelijk te ingewikkeld voor jullie om zelfs maar een verontschuldiging te sturen voor het feit dat jullie je klanten zo laten wachten. Ik ben woedend over het betreurenswaardige serviceniveau van jullie bedrijf. 0 follow-up, 0 service. 0 punten.
Producten volledig beschadigd ontvangen
Betalen voor een service zodat mijn bestelling de volgende ochtend aankomt en dat het pas 2 dagen later aankomt, nee dank je. Bovendien is het aan mij om mijn geld terug te vragen, ook al heb ik Tom Press betaald. Jullie hebben de problemen snel opgelost. Nog een laatste ding: ik ben niet tevreden over jullie producten, die verre van top zijn.
Ras, alles ging goed.
Ik wacht nog steeds op het 2e deel van de bestelling, waarvan ik hoopte dat het minstens op 31/01 zou aankomen! Ik zou graag willen weten of het snel zal arriveren (het is een oyster hold).
Ik heb de bestelling nooit ontvangen !!!!!
Ik heb de goederen begin december besteld en betaald, maar ze nog steeds niet ontvangen! Ik ben erg ontevreden over de bezorgservice...
Ik wacht nog steeds op mijn goederen. Het duurt nu al 6 weken. Ik heb verschillende e-mailberichten achtergelaten. Kan iemand mij vertellen wanneer mijn goederen aankomen? Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht.
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op het .... apparaat en jullie hebben me nog geen concreet nieuws kunnen geven.
Nog steeds geen bestelling in zicht vanaf vandaag 26/11/2020
Hallo, Voordat u uw tevredenheidsonderzoek verstuurt, zou het beter zijn om te weten of de bestelling is geleverd. Sinds ik de bestelling op 4 november heb geplaatst, heb ik geen nieuws van u of van het leveringsvolgsysteem ontvangen. Ik kan u verzekeren dat ik erg teleurgesteld ben. Hoogachtend
Tot op heden heb ik niets ontvangen. Hartelijk dank.
DE COLI NOG NIET ONTVANGEN
Goederen konden beter worden beschreven, met gedetailleerde foto's. De levertijd was veel te lang. Feedback over de retourzending is nog in behandeling. Berichten in het Duits zouden ook erg handig zijn. Niet iedereen spreekt Frans.
Vertraging veel te lang kon niet proberen ontvangen na tomatenseizoen te slecht
Slecht verpakte goederen, ik dacht dat er 4 gebroken potten waren maar in feite waren het er 8, teleurgesteld!
Probleem bij het bestellen, ze zeggen niet dat ze niet op voorraad zijn, dan weet de bezorger niet hoe hij moet aanbellen of gaat naar de verkeerde straat. Bij de 3e keer was het pakket beschadigd.
Zeer vriendelijke secretaresses, maar geen service
Slechte, teleurstellende verpakking, terugsturen naar afzender
Sorry, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Nog steeds niet ontvangen.....
Voorlopig kan ik alleen de levering beoordelen, die totaal onbevredigend was omdat het 700 km van mijn huis werd geleverd, en de klantenservice, die niet veel beter was omdat Colissimo en Tompress elkaar de schuld gaven. Bovendien zou ik een kopie van de klachtenmail ontvangen, maar ik heb niets ontvangen.
Geeft op de site aan dat het product beschikbaar en op voorraad is. Het arriveert echter 2 maanden na de bestelling en de klantenservice is afwezig.
Jullie zijn een ramp! jullie sturen kapotte goederen zonder controle en verwachten dat de klant de kosten draagt van de retourzending omdat het kapot is?!?! hier houdt het niet op
Wat mij betreft zijn jullie onbetrouwbaar met nul ernst! U stuurde mij een gebroken azijnpotje zoals op de foto en het brak niet onderweg maar werd al in die staat verzonden!!! Jullie verwachten ook dat de klant betaalt voor de verzending!!! Ik wil hier niet eindigen, niet zozeer voor het geld, maar ik zal jullie op alle fora en bij de consumentenbond aangeven!
Niet geleverd
Mijn ervaring is niet goed, na 15 dagen zijn de goederen nog steeds niet aangekomen en de hulp is slecht, de vertraging is te wijten aan de Italiaanse koerier, maar van het bedrijf alleen een e-mail waarin staat: 'Ik heb de goederen nog niet ontvangen... je doet het!
Nog geen pakketten ontvangen!