/10
★★★★★
op 18568 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 18568 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 1/7, levering aangekondigd binnen 48 uur! We hebben het bij onze zoon thuis laten bezorgen omdat hij tot 7/7 weg was, levering vond plaats op 12/7. Het is zinloos om levertijden aan te kondigen en deze vervolgens niet na te leven zonder enige andere informatie! Afgezien daarvan ben ik tevreden over de producten van Tompress,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw bestelling bevatte artikelen die niet beschikbaar waren, zoals aangegeven op uw orderbevestiging. De voorraad is op 08/07 aangevuld en uw bestelling is de volgende dag verzonden. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Goederen niet ontvangen, niet gewend om zo lang te wachten in het verleden, maar altijd tevreden geweest met eerdere bestellingen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is op dezelfde dag verzonden als uw bestelling. Als u de tracking controleert, ziet u dat het in behandeling is. We dienen een klacht in bij de postdiensten over de levertijd, die abnormaal lijkt. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2,5 maand op mijn bestelling gewacht. Ik heb het eindelijk ontvangen en het rooster komt niet overeen met wat ik besteld heb. Ik heb een e-mail naar de klantenservice gestuurd en ik heb nog steeds niets terug ontvangen. Ik zal deze site niet meer gebruiken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses. Onze dienst na verkoop heeft al de nodige stappen ondernomen. Er is vandaag een nieuwe zending gedaan. Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Koop dit product niet! Het is een stofdoek die niet schoonmaakt maar krassen maakt op Jeanne's dames. Grote, grote oplichterij!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me dat je niet tevreden bent over dit product, dat over het algemeen wordt gewaardeerd om zijn doeltreffendheid. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99 of [email protected]. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de goederen op 03/06 besteld en helaas heb ik tot op de dag van vandaag 16/06 geen zekerheid over waar mijn goederen zijn (de tracking van de zending is bijgewerkt tot 10/06) en wanneer ze bij mij zullen worden afgeleverd.
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam niet aan binnen de aangekondigde tijd (verloren gegaan tijdens levering), ik zal een beoordeling plaatsen afhankelijk van hoe dit probleem werd behandeld en opgelost door Tompress.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, we hebben een klacht geopend bij de post, het lijkt erop dat het pakket weer onderweg is en niet lang op zich zal laten wachten. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Het geleverde product komt niet overeen met de beschrijving of de afbeelding van het product op uw online site. Chemische gist en geen bakkersgist. En uw prijs is veel hoger dan die van uw concurrenten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt me dat het product u niet helemaal tevreden heeft gesteld. Kunt u ons alstublieft een foto van het ontvangen artikel sturen naar [email protected]? Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen bijzondere mening over het artikel omdat ik de levering heb geweigerd vanwege een onaanvaardbare vertraging. Ik blijf er echter bij dat de klantenservice zeer beperkt is, zowel wat betreft het onthaal als de service.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
zijn verklaringen
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, na meer dan twee maanden wachten, een ham minder ... twee tassen uit Italië van gemiddelde kwaliteit. Uw concurrenten reageren beter en bieden beschikbare producten en verkopen niet tegen elke prijs. het is een echte schande.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor de vertraging bij het aanvullen van de voorraad in deze tijd van het jaar. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Levering uit voorraad, snel verzonden en ontvangen - perfect
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, waarom een slecht cijfer in dit geval? Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pastamaker nog niet ontvangen en het is al meer dan 2 weken geleden.
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is bij u afgeleverd: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb570734948fr Het werd vastgehouden bij de inklaring. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Klanten zijn niet verantwoordelijk voor de levering van breuken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, als we niet op voorraad zijn, geven we je een leverdatum. Je kunt de vertraging accepteren of vragen om de bestelling van het artikel in kwestie te annuleren. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
De waarde van het pakket was verkeerd geschat, wat resulteerde in exorbitante douanekosten. We vonden een oplossing met uw dienst na verkoop, waardoor de levering nog meer vertraging opliep.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, de fout is inmiddels ontdekt en gecorrigeerd. Vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling n ° 194244 van 02/01/2021 is geannuleerd naar aanleiding van uw verzoek van 02/03/2021. Een andere bestelling n ° 474856 werd geplaatst op 02/09/2021 van onze website, het vertrok op 02/10/2021, hebben we geen verzoek tot annulering ontvangen voor deze. We zorgen nog steeds voor de terugkeer van uw pakket en wachten op het in onze magazijnen om verder te gaan met de gevraagde terugbetaling. Met vriendelijke groet.
1
/5
★☆☆☆☆
6 weken om mijn bestelling te krijgen (na 2 mails gestuurd te hebben) terwijl jullie een snelle levering voorstaan, dat vind ik nietig. Geen woord van uitleg of verontschuldiging om me te vertellen dat het langer zou duren dan verwacht.
Een deel van mijn bestelling is verzonden. Ik heb 2 artikelen die ik had besteld niet ontvangen.
De pakken meel kwamen muf aan.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Helaas was dit bij je bestelling niet het geval en hebben we je een tweede levering voor deze artikelen aangeboden. Meld eventuele transportschade binnen 48 uur. Met vriendelijke groet.
1
/5
★☆☆☆☆
We hebben 70 betaald voor een eenvoudige kaasrasp die niet kan raspen... Tot nu toe is het gewoon het product dat zuigt, en we zijn erg teleurgesteld. We hebben een bericht naar de klantenservice gestuurd en we zullen zien hoe jullie reageren. Wat betreft de levering, het was perfect...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bericht is ontvangen door onze klantenservice. U ontvangt binnen een dag een reactie. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Niets ontvangen, pakket kwijt
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de tracking beweegt niet sinds het vertrek van het pakket, we hebben een klacht geopend bij de postdiensten. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Product nooit ontvangen, bedrag afgetrokken Catastrofaal
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben je bericht ontvangen, het artikel is nog niet op voorraad, wil je ruilen voor een model dat direct leverbaar is? Met vriendelijke groet.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb in september besteld. We zijn nu in januari van het volgende jaar en ik heb nog steeds niets ontvangen en jullie hebben me nog geen enkel klein nieuwtje gegeven. Bovendien is het duidelijk te ingewikkeld voor jullie om zelfs maar een verontschuldiging te sturen voor het feit dat jullie je klanten zo laten wachten. Ik ben woedend over het betreurenswaardige serviceniveau van jullie bedrijf. 0 follow-up, 0 service.
0 punten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We zijn aan het uitzoeken wat er is gebeurd toen het pakket werd verzonden. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Producten volledig beschadigd ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de dienst na verkoop heeft de nodige maatregelen genomen naar aanleiding van de transportbreuk en de terugbetaling is aan de gang. Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Betalen voor een service zodat mijn bestelling de volgende ochtend aankomt en dat het pas 2 dagen later aankomt, nee dank je. Bovendien is het aan mij om mijn geld terug te vragen, ook al heb ik Tom Press betaald. Jullie hebben de problemen snel opgelost. Nog een laatste ding: ik ben niet tevreden over jullie producten, die verre van top zijn.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is een SAV-dossier geopend naar aanleiding van de late levering door Chronopost. We hebben de klacht geopend en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ras, alles ging goed.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op het 2e deel van de bestelling, waarvan ik hoopte dat het minstens op 31/01 zou aankomen! Ik zou graag willen weten of het snel zal arriveren (het is een oyster hold).
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice voor gedetailleerde informatie op 05 63 71 44 99 of [email protected]. Er zijn geen wijzigingen doorgegeven en je zou het voor het einde van de maand moeten ontvangen. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nooit ontvangen !!!!!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de goederen begin december besteld en betaald, maar ze nog steeds niet ontvangen! Ik ben erg ontevreden over de bezorgservice...
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn goederen. Het duurt nu al 6 weken. Ik heb verschillende e-mailberichten achtergelaten. Kan iemand mij vertellen wanneer mijn goederen aankomen? Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht.
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling is onderweg : https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=EY644552692FR. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op het .... apparaat en jullie hebben me nog geen concreet nieuws kunnen geven.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, u kunt uw pakket volgen via de volgende link: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb547679880fr Met vriendelijke groet.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen bestelling in zicht vanaf vandaag 26/11/2020
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is verzonden en u kunt het hier volgen: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb547983209fr Met vriendelijke groet.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Voordat u uw tevredenheidsonderzoek verstuurt, zou het beter zijn om te weten of de bestelling is geleverd. Sinds ik de bestelling op 4 november heb geplaatst, heb ik geen nieuws van u of van het leveringsvolgsysteem ontvangen.
Ik kan u verzekeren dat ik erg teleurgesteld ben. Hoogachtend
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het postkantoor heeft het pakket zojuist aan ons geretourneerd omdat het niet binnen 10 dagen is opgehaald. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99 met de code 25798. Met vriendelijke groeten.