★★★★★
op 19316 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ras, alles ging goed.
Ik wacht nog steeds op het 2e deel van de bestelling, waarvan ik hoopte dat het minstens op 31/01 zou aankomen! Ik zou graag willen weten of het snel zal arriveren (het is een oyster hold).
Ik heb de bestelling nooit ontvangen !!!!!
Ik heb de goederen begin december besteld en betaald, maar ze nog steeds niet ontvangen! Ik ben erg ontevreden over de bezorgservice...
Ik wacht nog steeds op mijn goederen. Het duurt nu al 6 weken. Ik heb verschillende e-mailberichten achtergelaten. Kan iemand mij vertellen wanneer mijn goederen aankomen? Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht.
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op het .... apparaat en jullie hebben me nog geen concreet nieuws kunnen geven.
Nog steeds geen bestelling in zicht vanaf vandaag 26/11/2020
Hallo, Voordat u uw tevredenheidsonderzoek verstuurt, zou het beter zijn om te weten of de bestelling is geleverd. Sinds ik de bestelling op 4 november heb geplaatst, heb ik geen nieuws van u of van het leveringsvolgsysteem ontvangen. Ik kan u verzekeren dat ik erg teleurgesteld ben. Hoogachtend
Tot op heden heb ik niets ontvangen. Hartelijk dank.
DE COLI NOG NIET ONTVANGEN
Goederen konden beter worden beschreven, met gedetailleerde foto's. De levertijd was veel te lang. Feedback over de retourzending is nog in behandeling. Berichten in het Duits zouden ook erg handig zijn. Niet iedereen spreekt Frans.
Vertraging veel te lang kon niet proberen ontvangen na tomatenseizoen te slecht
Slecht verpakte goederen, ik dacht dat er 4 gebroken potten waren maar in feite waren het er 8, teleurgesteld!
Probleem bij het bestellen, ze zeggen niet dat ze niet op voorraad zijn, dan weet de bezorger niet hoe hij moet aanbellen of gaat naar de verkeerde straat. Bij de 3e keer was het pakket beschadigd.
Zeer vriendelijke secretaresses, maar geen service
Slechte, teleurstellende verpakking, terugsturen naar afzender
Sorry, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Nog steeds niet ontvangen.....
Voorlopig kan ik alleen de levering beoordelen, die totaal onbevredigend was omdat het 700 km van mijn huis werd geleverd, en de klantenservice, die niet veel beter was omdat Colissimo en Tompress elkaar de schuld gaven. Bovendien zou ik een kopie van de klachtenmail ontvangen, maar ik heb niets ontvangen.
Geeft op de site aan dat het product beschikbaar en op voorraad is. Het arriveert echter 2 maanden na de bestelling en de klantenservice is afwezig.
Jullie zijn een ramp! jullie sturen kapotte goederen zonder controle en verwachten dat de klant de kosten draagt van de retourzending omdat het kapot is?!?! hier houdt het niet op
Wat mij betreft zijn jullie onbetrouwbaar met nul ernst! U stuurde mij een gebroken azijnpotje zoals op de foto en het brak niet onderweg maar werd al in die staat verzonden!!! Jullie verwachten ook dat de klant betaalt voor de verzending!!! Ik wil hier niet eindigen, niet zozeer voor het geld, maar ik zal jullie op alle fora en bij de consumentenbond aangeven!
Niet geleverd
Mijn ervaring is niet goed, na 15 dagen zijn de goederen nog steeds niet aangekomen en de hulp is slecht, de vertraging is te wijten aan de Italiaanse koerier, maar van het bedrijf alleen een e-mail waarin staat: 'Ik heb de goederen nog niet ontvangen... je doet het!
Nog geen pakketten ontvangen!
O nul
De technische aspecten van het product zijn niet correct beschreven en toen ik het product ontving kon het niet gebruikt worden op meer dan 220 graden Celsius. Voor een Socca gerecht dat in een houtoven moet, is dit vervelend. De klantenservice wil de retourkosten niet betalen. Voor een professionele website is dit echt slecht.
Fout bij levering (zie e-mail verzonden op 2 juni 2020 om 18:39 met als onderwerp "Capsules ontvangen Factuur FX531821").
In eerste instantie ziet het er erg stevig uit. Het handvat is gemaakt van zeer luxe materiaal, zacht om aan te raken. Maar toen ik eimengsel ging koken, begon het te plakken. Ik moest veel olie gebruiken om het ei te kunnen bewegen en rollen. De kwaliteit rechtvaardigt de prijs niet. Erg teleurstellend.
Ik ga wat evalueren, ik heb nog niets ontvangen
Bestelling geplaatst begin april nog steeds niet geleverd dus niet tevreden met tompress
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!!!!
Ik zal het product kunnen beoordelen wanneer ik mijn bestelling eindelijk heb ontvangen...
Geen tijdslimiet
Tot op heden niets ontvangen ... Controleer of het is verzonden ...
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service.
Tot op heden niets ontvangen 4 mei 2020
Claim in behandeling, onvolledige levering...
Hallo, tot op heden heb ik de bestelling nog niet ontvangen.
NOOIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN