9.3/10
★★★★★
op 19490 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb geen bijzondere mening over het artikel omdat ik de levering heb geweigerd vanwege een onaanvaardbare vertraging. Ik blijf er echter bij dat de klantenservice zeer beperkt is, zowel wat betreft het onthaal als de service.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
zijn verklaringen
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, na meer dan twee maanden wachten, een ham minder ... twee tassen uit Italië van gemiddelde kwaliteit. Uw concurrenten reageren beter en bieden beschikbare producten en verkopen niet tegen elke prijs. het is een echte schande.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor de vertraging bij het aanvullen van de voorraad in deze tijd van het jaar. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆

Levering uit voorraad, snel verzonden en ontvangen - perfect

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, waarom een slecht cijfer in dit geval? Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pastamaker nog niet ontvangen en het is al meer dan 2 weken geleden.

User icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is bij u afgeleverd: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb570734948fr Het werd vastgehouden bij de inklaring. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Klanten zijn niet verantwoordelijk voor de levering van breuken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, als we niet op voorraad zijn, geven we je een leverdatum. Je kunt de vertraging accepteren of vragen om de bestelling van het artikel in kwestie te annuleren. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆

De waarde van het pakket was verkeerd geschat, wat resulteerde in exorbitante douanekosten. We vonden een oplossing met uw dienst na verkoop, waardoor de levering nog meer vertraging opliep.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, de fout is inmiddels ontdekt en gecorrigeerd. Vriendelijke groeten
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).

User icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een bestelling geannuleerd de dag nadat ik deze had gedaan, ze gingen in eerste instantie akkoord maar namen toch geld van mijn rekening en stuurden de bestelling 6 dagen later op en zeiden vervolgens dat ik twee keer had besteld (ik had maar 1 bevestigingsmail). Ze gaven de fout pas toe toen ik ze erop wees. De pastamachine is ook niet hetzelfde als wat ze online adverteren en waarvan ze zeggen dat ze het online vermelden (dat doen ze niet).

User icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling n ° 194244 van 02/01/2021 is geannuleerd naar aanleiding van uw verzoek van 02/03/2021. Een andere bestelling n ° 474856 werd geplaatst op 02/09/2021 van onze website, het vertrok op 02/10/2021, hebben we geen verzoek tot annulering ontvangen voor deze. We zorgen nog steeds voor de terugkeer van uw pakket en wachten op het in onze magazijnen om verder te gaan met de gevraagde terugbetaling. Met vriendelijke groet.
1 /5
★☆☆☆☆

6 weken om mijn bestelling te krijgen (na 2 mails gestuurd te hebben) terwijl jullie een snelle levering voorstaan, dat vind ik nietig. Geen woord van uitleg of verontschuldiging om me te vertellen dat het langer zou duren dan verwacht. Een deel van mijn bestelling is verzonden. Ik heb 2 artikelen die ik had besteld niet ontvangen. De pakken meel kwamen muf aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Helaas was dit bij je bestelling niet het geval en hebben we je een tweede levering voor deze artikelen aangeboden. Meld eventuele transportschade binnen 48 uur. Met vriendelijke groet.
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben 70 betaald voor een eenvoudige kaasrasp die niet kan raspen... Tot nu toe is het gewoon het product dat zuigt, en we zijn erg teleurgesteld. We hebben een bericht naar de klantenservice gestuurd en we zullen zien hoe jullie reageren. Wat betreft de levering, het was perfect...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bericht is ontvangen door onze klantenservice. U ontvangt binnen een dag een reactie. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Niets ontvangen, pakket kwijt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de tracking beweegt niet sinds het vertrek van het pakket, we hebben een klacht geopend bij de postdiensten. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Product nooit ontvangen, bedrag afgetrokken Catastrofaal

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, we hebben je bericht ontvangen, het artikel is nog niet op voorraad, wil je ruilen voor een model dat direct leverbaar is? Met vriendelijke groet.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb in september besteld. We zijn nu in januari van het volgende jaar en ik heb nog steeds niets ontvangen en jullie hebben me nog geen enkel klein nieuwtje gegeven. Bovendien is het duidelijk te ingewikkeld voor jullie om zelfs maar een verontschuldiging te sturen voor het feit dat jullie je klanten zo laten wachten. Ik ben woedend over het betreurenswaardige serviceniveau van jullie bedrijf. 0 follow-up, 0 service. 0 punten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We zijn aan het uitzoeken wat er is gebeurd toen het pakket werd verzonden. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆

Producten volledig beschadigd ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de dienst na verkoop heeft de nodige maatregelen genomen naar aanleiding van de transportbreuk en de terugbetaling is aan de gang. Met vriendelijke groeten
1 /5
★☆☆☆☆

Betalen voor een service zodat mijn bestelling de volgende ochtend aankomt en dat het pas 2 dagen later aankomt, nee dank je. Bovendien is het aan mij om mijn geld terug te vragen, ook al heb ik Tom Press betaald. Jullie hebben de problemen snel opgelost. Nog een laatste ding: ik ben niet tevreden over jullie producten, die verre van top zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is een SAV-dossier geopend naar aanleiding van de late levering door Chronopost. We hebben de klacht geopend en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Ras, alles ging goed.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wacht nog steeds op het 2e deel van de bestelling, waarvan ik hoopte dat het minstens op 31/01 zou aankomen! Ik zou graag willen weten of het snel zal arriveren (het is een oyster hold).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice voor gedetailleerde informatie op 05 63 71 44 99 of [email protected]. Er zijn geen wijzigingen doorgegeven en je zou het voor het einde van de maand moeten ontvangen. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de bestelling nooit ontvangen !!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de goederen begin december besteld en betaald, maar ze nog steeds niet ontvangen! Ik ben erg ontevreden over de bezorgservice...

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wacht nog steeds op mijn goederen. Het duurt nu al 6 weken. Ik heb verschillende e-mailberichten achtergelaten. Kan iemand mij vertellen wanneer mijn goederen aankomen? Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht.

User icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw bestelling is onderweg : https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=EY644552692FR. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wacht nu al meer dan 2 weken op het .... apparaat en jullie hebben me nog geen concreet nieuws kunnen geven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, u kunt uw pakket volgen via de volgende link: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb547679880fr Met vriendelijke groet.
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds geen bestelling in zicht vanaf vandaag 26/11/2020

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is verzonden en u kunt het hier volgen: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=cb547983209fr Met vriendelijke groet.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, Voordat u uw tevredenheidsonderzoek verstuurt, zou het beter zijn om te weten of de bestelling is geleverd. Sinds ik de bestelling op 4 november heb geplaatst, heb ik geen nieuws van u of van het leveringsvolgsysteem ontvangen. Ik kan u verzekeren dat ik erg teleurgesteld ben. Hoogachtend

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het postkantoor heeft het pakket zojuist aan ons geretourneerd omdat het niet binnen 10 dagen is opgehaald. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99 met de code 25798. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Tot op heden heb ik niets ontvangen. Hartelijk dank.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie een levering op de tracking van uw pakket. Het pakket vertrok op 13/11 en werd gisteren geleverd. Bedankt voor het rechtzetten van dit. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆

DE COLI NOG NIET ONTVANGEN

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is sinds 15/10 beschikbaar op het relaispunt: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=2V02073514033. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Goederen konden beter worden beschreven, met gedetailleerde foto's. De levertijd was veel te lang. Feedback over de retourzending is nog in behandeling. Berichten in het Duits zouden ook erg handig zijn. Niet iedereen spreekt Frans.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie de e-mails in het Duits. We zullen kijken of we de foto's van de rasp kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Vertraging veel te lang kon niet proberen ontvangen na tomatenseizoen te slecht

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, we doen ons best om de levertijden te verkorten. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Slecht verpakte goederen, ik dacht dat er 4 gebroken potten waren maar in feite waren het er 8, teleurgesteld!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, ik meld de 8 potjes om het huidige SAV-bestand bij te werken, vergeet niet om de gevraagde items op 06/10 te versturen. Vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Probleem bij het bestellen, ze zeggen niet dat ze niet op voorraad zijn, dan weet de bezorger niet hoe hij moet aanbellen of gaat naar de verkeerde straat. Bij de 3e keer was het pakket beschadigd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging in de levering. Je kunt de beschikbaarheid van artikelen in realtime op de site direct op de productsheet controleren, je vindt ze dan terug op de orderbevestiging. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer vriendelijke secretaresses, maar geen service

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte, teleurstellende verpakking, terugsturen naar afzender

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Sorry, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie dat het pakket gisteren is afgeleverd. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Nog steeds niet ontvangen.....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze dienst na verkoop heeft uw pakket, dat op 24/08 is vertrokken, ontvangen en volgt het op. Er zal een klacht wegens niet-levering worden ingediend bij de postdiensten. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Voorlopig kan ik alleen de levering beoordelen, die totaal onbevredigend was omdat het 700 km van mijn huis werd geleverd, en de klantenservice, die niet veel beter was omdat Colissimo en Tompress elkaar de schuld gaven. Bovendien zou ik een kopie van de klachtenmail ontvangen, maar ik heb niets ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is inderdaad verkeerd bezorgd, de claim is in behandeling onder het referentienummer 35956675. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆

Geeft op de site aan dat het product beschikbaar en op voorraad is. Het arriveert echter 2 maanden na de bestelling en de klantenservice is afwezig.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Jullie zijn een ramp! jullie sturen kapotte goederen zonder controle en verwachten dat de klant de kosten draagt van de retourzending omdat het kapot is?!?! hier houdt het niet op

User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Wat mij betreft zijn jullie onbetrouwbaar met nul ernst! U stuurde mij een gebroken azijnpotje zoals op de foto en het brak niet onderweg maar werd al in die staat verzonden!!! Jullie verwachten ook dat de klant betaalt voor de verzending!!! Ik wil hier niet eindigen, niet zozeer voor het geld, maar ik zal jullie op alle fora en bij de consumentenbond aangeven!

User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Goedemorgen, het spijt ons dat het artikel beschadigd is aangekomen en we hebben je een terugbetaling aangeboden op basis van de omvang van de schade. Voor retourzendingen staat echter in de Algemene Voorwaarden dat de retourzending altijd de verantwoordelijkheid van de klant is. Wij staan tot uw beschikking voor eventuele andere behoeften. KLANTENSERVICE TOMPRESS ITALIA
1 /5
★☆☆☆☆

Niet geleverd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het pakket wordt teruggestuurd naar de afzender omdat Chronopost een onregelmatigheid heeft gemeld in de postcode of het adres van de ontvanger. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, wordt de terugbetaling verwerkt. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn ervaring is niet goed, na 15 dagen zijn de goederen nog steeds niet aangekomen en de hulp is slecht, de vertraging is te wijten aan de Italiaanse koerier, maar van het bedrijf alleen een e-mail waarin staat: 'Ik heb de goederen nog niet ontvangen... je doet het!

User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Goedemorgen, zoals al per e-mail is uitgelegd, is er een misverstand geweest met de levering die we zo snel mogelijk proberen op te lossen. De situatie wordt voortdurend in de gaten gehouden om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We blijven proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. KLANTENSERVICE TOMPRESS ITALIA
1 /5
★☆☆☆☆

Nog geen pakketten ontvangen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling