9.5/10
★★★★★
op 6648 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Ik was zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het was echter onmogelijk om de kortingscode SLTFIRST te valideren voor de eerste bestelling om te profiteren van -5%.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Zeer slecht verpakt pakket kwam open aan
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij begrijpen uw ontevredenheid en verontschuldigen ons voor dit ongemak. Dit bericht nodigt u echter uit om de totaliteit van uw ervaring op onze site tijdens uw bestelling te beoordelen en niet slechts op één aspect van het bestelproces. Het spijt ons dan ook dat wij uw bericht over de navigatie op de site, het opnemen van de bestelling, eventuele contacten met onze klantenservice of de levertijd niet hebben ontvangen.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Jammer dat er geen loyaliteitsprogramma is voor de beschermingen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals vermeld op onze Senup website, bieden wij een loyaliteitsprogramma aan al onze klanten. Bij elke aankoop krijgt u een bepaald aantal spaarpunten die u vervolgens kunt omzetten in kortingsbonnen. Deze vouchers kunnen dan direct in uw winkelwagen worden toegepast wanneer u uw bestelling plaatst. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Levertijd langer dan geadverteerd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals aangegeven op onze website zijn de levertijden momenteel langer in deze periode.
Beste wensen voor de feestdagen, Hoogachtend, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Zeer goed product maar het is al 2 keer geweest dat de verpakking van de levering is beschadigd.De laatste keer heeft de bezorger ons zelfs pakket voor pakket geholpen hallo discretie.Bovendien is het voor mijn moeder en we denken dat het voor mij is.grrrrr
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De beschrijving van de producten is niet noodzakelijk waar, maar de levering is snel.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/11/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Een maand in totaal: wat een prestatie!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Wij zijn verrast door uw opmerking, want allereerst betreft uw recensie niet uw laatste bestelling, maar die van 17 november die op 20 november, drie dagen later, werd geleverd. Wat uw bestelling van 4 december betreft, en zoals wij op onze website aankondigen, was de levertijd langer dan normaal. Uw bestelling werd verzonden op 7 december en werd geleverd op 15 december. We zijn dus ver verwijderd van de in uw commentaar genoemde vertraging van een maand.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Vrij veel keuze, maar niet erg commercieel als een zeer grote reta
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De vertraging bij het ontvangen van de bestelde artikelen was bijzonder groot en de verpakking was defect en onvoldoende beschermend! Kan beter
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/10/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik begrijp niet waarom het pakket aan het postkantoor is gegeven zonder het mij te vertellen! Ik moest het u direct vragen om erachter te komen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Het is belangrijk om te weten dat de pakketvervoerders door de gezondheidscrisis van de COVID met een aanzienlijke werkdruk worden geconfronteerd. We kunnen de tracking van alle pakketten die we versturen niet controleren en daarom sturen we systematisch de link om het pakket te traceren naar onze klanten. Als er een probleem is, ondernemen wij onmiddellijk actie zodra wij daarvan op de hoogte worden gesteld. Ik betreur uw ontevredenheid, maar ik ben blij te horen dat u uw bestelling hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Frédéric Het Senup-team.
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over uw service, maar ik dacht dat ik Belgische producten kocht, maar het bleken Chinezen te zijn :(((
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Sauvage, De chirurgische maskers die u heeft gekocht zijn inderdaad van Chinese makelij en van zeer goede kwaliteit. Ik begrijp niet waarom u denkt dat u in België vervaardigde maskers hebt gekocht, aangezien daar geen melding van wordt gemaakt. Ik kijk ernaar uit van u te horen en sta tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric.
2/5
★★☆☆☆
Pakket nooit ontvangen. De bezorger nam niet de moeite om aan te dringen bij de portier. Wij zijn motorisch en visueel gehandicapt en het kost ons enige tijd om de portier te bereiken. Ik denk dat het zinloos is om aan te geven dat elke beweging van buitenaf buiten onze mogelijkheden ligt. De goederen zijn contant betaald met Master Card en ik hoop de levering spoedig te ontvangen. Hartelijk dank. C.L.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, ik zie dat het pakket naar ons is teruggestuurd na een mislukte levering. Dit is wat ik kan lezen in de tracking van de DPD carrier: Returned to the depot after an unsuccessful delivery attempt. Er is een toegangscode nodig voor het afleveradres. Kunt u ons alstublieft de toegangscode bezorgen zodat we de bestelling opnieuw kunnen versturen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Frédéric.
2/5
★★☆☆☆
Opvolging: weinig informatie nadat de bestelling is geplaatst Levertijd komt niet overeen met wat op de website werd vermeld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Mohamed, ik ben verbaasd om uw mening te lezen betreffende de niet-levering van uw pakket terwijl GLS aangeeft dat het op 3/11/2020 werd geleverd. Hier is de tracking van uw pakket: https://gls-one.be/fr/trace?query=716125387771 Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit te controleren en ons te contacteren via onze website in geval van een probleem? Bij voorbaat dank en ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frederic.
3/5
★★★☆☆
Ik had een probleem met de levering die werd geblokkeerd omdat het gedeeltelijk beschikbaar was, en de tracking fout was in de levering aan het depot. Anders producten altijd perfect
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Bestelling snel verzonden Site nogal ingewikkeld om te bestellen Moest drie of vier keer terugbellen na mislukte levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/10/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Voor het eerst sinds ik bij sen up heb besteld heb ik problemen met lange vertragingen, beschadigde pakketten en onvolledige bestellingen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/09/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, het klopt dat uw bestelling uitzonderlijk 48 uur te laat werd geleverd en wij hebben ons hiervoor verontschuldigd. Onze excuses voor de vertraging. Wat betreft de 6 pakketten die vergeten waren tijdens de voorbereiding, deze zijn onmiddellijk verzonden zodra u contact met ons opnam.
We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Senup Team
3/5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/09/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik vind het jammer dat we geen complete set handvatten hebben, maar zonder spijker is het nutteloos...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/08/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Site goed, echter flimsy verpakking re-scotched door de vervoerder, en bestel niet het merk Nateen. De beschermingen zitten helemaal los, overal zitten absorberende gelkorrels
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/08/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De producten komen niet meer overeen met de kwaliteit die ik kende...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/08/2020 
Vertaalde beoordeling