/10
★★★★★
op 6718 beoordelingen
★★★★★
op 6718 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld in de Nateen flexi maxi XL. Absorptiecapaciteit veel lager dan de opgegeven capaciteit, het formaat ook kleiner dan de Hartmann Mobiles terwijl het hetzelfde zou moeten zijn.
Michel S.
Op
na aankoop van 30/05/2022
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Kon mijn bestelling niet geleverd krijgen zoals gewoonlijk in een relaispunt. Aangekomen bij mijn huis en achtergelaten bij mijn buurman.
Christine R.
Op
na aankoop van 17/05/2022
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, Om aan een relaispunt te worden geleverd, moet u de vervoerder "UPS Access Point" selecteren en het gewenste relaispunt opgeven, zoals aangegeven op de site: "Geef het gewenste relaispunt aan in het besteloverzicht". U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail of online chat als u uw leveringsmethode wilt wijzigen. Wij hebben een zeer snelle reactietijd en zullen altijd ons best doen om op uw verzoek te reageren. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team
3/5
★★★☆☆
Bjr helaas zijn de dozen te groot, te zwaar en komen altijd beschadigd aan en opnieuw ingepakt door de bezorger.
Evelyne L.
Op
na aankoop van 25/04/2022
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd. Ik was dit niet gewend.
Jean-marie F.
Op
na aankoop van 02/04/2022
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Goed, maar enkele moeilijkheden werden uiteindelijk opgelost bij de levering
Roland M.
Op
na aankoop van 21/03/2022
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Te grote en zware dozen komen vaak beschadigd of zelfs open aan.
Evelyne L.
Op
na aankoop van 08/02/2022
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 20 januari 2022. Op 7 februari nog steeds niet geleverd. Verschillende wijzigingen in de plaats van levering, uiteindelijk resulterend in een return to sender en een verzoek tot terugbetaling. Helaas is dit niet de eerste keer dat er problemen zijn met UPS. Ik zal niet meer bij jullie bestellen
Odette B.
Op
na aankoop van 20/01/2022
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Levering de dag na de bestelling, dus iets meer dan 30 uur later: bravo! Anderzijds, de aankondiging van een levering 's ochtends om 8.50 uur: deze dag "voor 19.30 uur"! Een dergelijk tijdslot is overdreven, want het blokkeerde mij de hele dag en verhinderde mij de minste boodschap te doen, ook naar de apotheek. Zou het niet mogelijk zijn dit tijdslot in te korten? Ik dank u.
Therese D.
Op
na aankoop van 31/01/2022
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Verzonden in een te dunne kartonnen doos, kwam opengescheurd aan, gelukkig geen schade aan de slip.
Roger P.
Op
na aankoop van 14/01/2022
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, er was alleen de omslagdoos, de 2 originele dozen waren er niet, de 8 pakjes slipjes zaten los.
2/5
★★☆☆☆
Verzonden in een te dunne kartonnen doos, kwam opengescheurd aan, gelukkig geen schade aan de slip.
Roger P.
Op
na aankoop van 14/01/2022
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, Dit is een omslagkarton dat vooral wordt gebruikt voor discretie en om de twee originele kartonnen dozen bij elkaar te houden. De originele dozen hebben een goede dikte en stevigheid, de verpakkingsdozen zijn dat minder. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ons verpakkingssysteem zal binnen enkele maanden worden gewijzigd om efficiënter te zijn. Met vriendelijke groet, Het Smartlifetime team.
2/5
★★☆☆☆
Het is onaanvaardbaar dat u verzendkosten in rekening brengt voor grote bestellingen. Naar de apotheek gaan om de pads te halen kost me minder.
Robert L.
Op
na aankoop van 25/01/2022
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd neemt om ons uw feedback te geven over uw winkelervaring op onze Senup shop, echter, ik ben verrast door het commentaar en de zeer harde beoordeling die u ons achterliet voor een prijskwestie. Inderdaad, wanneer u een bestelling plaatst, worden alle prijzen weergegeven vóór de betaling, inclusief de verzendkosten. Als u ervoor heeft gekozen om uw aankoop af te ronden, is dat misschien omdat onze prijzen nog steeds concurrerender zijn dan in de apotheek?
Ik begrijp uw ontevredenheid over de verhoging van onze leveringstarieven, maar de transportprijzen stijgen al geruime tijd en helaas konden wij niet anders dan deze verhoging van onze leveringstarieven doorberekenen. De verzendkosten voor Frankrijk zijn nu gratis vanaf 130 € en niet vanaf 120 € met DPD en GLS. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen, zoals u meestal doet, had ik u dit alles graag uitgelegd. Ik wens u een goede dag. Senup Klantenservice
Ik begrijp uw ontevredenheid over de verhoging van onze leveringstarieven, maar de transportprijzen stijgen al geruime tijd en helaas konden wij niet anders dan deze verhoging van onze leveringstarieven doorberekenen. De verzendkosten voor Frankrijk zijn nu gratis vanaf 130 € en niet vanaf 120 € met DPD en GLS. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen, zoals u meestal doet, had ik u dit alles graag uitgelegd. Ik wens u een goede dag. Senup Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Onmogelijk om mijn pakket te volgen.Ik moest de dienst opnieuw bellen zonder enige mogelijkheid van tracking.Ik ontving het pakket de dag na de beloofde dag
Eliane D.
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik denk dat je voor de juiste klant, gratis levering boven de 50 euro moet aanbieden.
Frank L.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Lorenzi, Dank u voor uw opmerking.
U moet weten dat het verzenden van omvangrijke pakketten extreem duur is en dat deze prijzen voortdurend stijgen. Bovendien zullen de verschillende vervoerders vanaf 1 januari opnieuw een grote indexering doorvoeren.
Tot overmaat van ramp is ook de prijs van verpakkingskartons sterk gestegen (50%). We bestuderen dus een ander verpakkingssysteem om de transport- en verpakkingskosten, die we niet meer kunnen dragen, te verminderen. Helaas zullen we geen andere keuze hebben dan de transportkosten vanaf 1 januari 2022 te indexeren. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup-team.
U moet weten dat het verzenden van omvangrijke pakketten extreem duur is en dat deze prijzen voortdurend stijgen. Bovendien zullen de verschillende vervoerders vanaf 1 januari opnieuw een grote indexering doorvoeren.
Tot overmaat van ramp is ook de prijs van verpakkingskartons sterk gestegen (50%). We bestuderen dus een ander verpakkingssysteem om de transport- en verpakkingskosten, die we niet meer kunnen dragen, te verminderen. Helaas zullen we geen andere keuze hebben dan de transportkosten vanaf 1 januari 2022 te indexeren. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup-team.
3/5
★★★☆☆
Onvoldoende communicatie, gebrek aan informatie.
Christian P.
Op
na aankoop van 15/11/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik heb geen factuur voor mijn bestelling ontvangen. Ik heb geen link in mijn mailbox ontvangen om mijn bestelling te volgen. Ik heb geen e-mail ontvangen om me te laten weten dat mijn bestelling is vertrokken.
Micheline C.
Op
na aankoop van 08/11/2021
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Het laatste was niet het juiste bedrag om de bestelling te betalen. Het wachtwoord klopte blijkbaar niet en het was onmogelijk om te betalen.
Jean Claude D.
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw winkelervaring in onze Smartlifetime winkel. We zijn echter verrast door de ernst van uw beoordeling. U kon inderdaad niet inloggen omdat u uw wachtwoord was vergeten. Dit wachtwoord is opnieuw ingesteld zodat u weer toegang heeft tot uw klantenaccount.
Anderzijds vermeldt u een ander bedrag bij de betaling. Dit is vreemd omdat u ons nooit over dit probleem heeft verteld. Ik heb voor de zekerheid onze e-mailwisselingen nog eens doorgenomen. Als het bedrag anders was, waarom hebt u er dan voor gekozen om deze aankoop af te ronden zonder een oplossing te zoeken door contact met ons op te nemen?
Met vriendelijke groeten, Het Smartlifetime-team
Anderzijds vermeldt u een ander bedrag bij de betaling. Dit is vreemd omdat u ons nooit over dit probleem heeft verteld. Ik heb voor de zekerheid onze e-mailwisselingen nog eens doorgenomen. Als het bedrag anders was, waarom hebt u er dan voor gekozen om deze aankoop af te ronden zonder een oplossing te zoeken door contact met ons op te nemen?
Met vriendelijke groeten, Het Smartlifetime-team
2/5
★★☆☆☆
Ik had een vreselijke winkelervaring vanwege de bezorgdienst. De dienstverlener DPD weigert systematisch thuis te leveren en het is altijd een zeer zwaar en schokkend gevecht met de bezorger aan de telefoon om hem de levering te laten honoreren zoals gepland in de bestelling. Ondanks meerdere klachten bij de klantendienst van DPD en Smartlifetime verandert er niets... Jammer en ontmoedigend
Marie-hélène C.
Op
na aankoop van 08/10/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Coffin, Ik betreur uw ontevredenheid over de DPD vervoerder. Na controle van de levering van uw laatste bestelling, zie ik dat we uw pakket op 11/10 hebben verzonden en dat het op 13/10 is geleverd. Uw vorige bestelling werd verzonden op 25/08 en geleverd op 27/08. De leveringstermijn is dus gerespecteerd, maar u bent duidelijk geconfronteerd met een onwillige chauffeur. Wij nodigen u uit om een andere vervoerder te proberen.
3/5
★★★☆☆
Levering in een relaispunt, een beetje ver van mijn huis.
Marie-helene L.
Op
na aankoop van 19/10/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, ik begrijp uw ontevredenheid.
Bij de transporteur GLS raad ik u aan de SMS of e-mail die de levering aankondigt (verstuurd door deze transporteur) te beantwoorden om de levering thuis af te dwingen. In dit geval wordt het relaispunt vermeden MAAR, de levering zonder bewijs van ontvangst is dan toegestaan. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup.com team
Bij de transporteur GLS raad ik u aan de SMS of e-mail die de levering aankondigt (verstuurd door deze transporteur) te beantwoorden om de levering thuis af te dwingen. In dit geval wordt het relaispunt vermeden MAAR, de levering zonder bewijs van ontvangst is dan toegestaan. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup.com team
3/5
★★★☆☆
De wijze waarop alles in één verpakkingsdoos geperst werd voor transport was een minpuntje. Indien we alles in de originele verpakking zouden ontvangen hebben, zou het voor ons gemakkelijker stockeren.
Jean Pierre V.
Op
na aankoop van 28/09/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Te weinig keuze uit verschillende producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2021
Vertaalde beoordeling