/10
★★★★★
op 6718 beoordelingen
★★★★★
op 6718 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Zou kunnen worden vereenvoudigd omdat het veel onderzoek vereist. Kortingen en inhoudingen op facturen worden onvoldoende uitgelegd. Na een chat komen de termen die de agenten gebruiken niet overeen met wat er op de site staat, zodat er enige aarzeling is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te sturen over uw ervaring op onze site. Ik heb u persoonlijk ons spaarpuntensysteem uitgelegd en als ik me goed herinner, heeft u me op geen enkel moment om verdere verduidelijking gevraagd. Ik nam daarom aan dat alles duidelijk was voor u. Bovendien wordt het systeem voor het inwisselen van uw spaarpunten ook uitvoerig uitgelegd op onze website. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
3/5
★★★☆☆
De levering was relatief snel, aangezien ik weg was zette de bezorger het pakket op het terras in mijn tuin? De levering was relatief snel, aangezien ik weg was zette de bezorger het pakket op het terras van mijn tuin? Ik had de levering in een estafettepunt vorig jaar op prijs gesteld. De telefonische bijstand, om mij met name te begeleiden bij de leveringsmethode die wordt geperfectioneerd, was opmerkelijk. De persoon die de telefoon beantwoordt is zeer kalm en vriendelijk, wat vrij uitzonderlijk is voor een online winkel. Hartelijk dank.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
De kwaliteit is zeer goed, alleen de levering moest ik lang wachten, dus ik stuurde een e-mail, bel, het duurde lang en ik moest meer kopen in de winkel terwijl ik wachtte, jammer, ik zal het deze keer opnieuw proberen in de hoop dat het sneller zal zijn, anders zou ik moeten veranderen,
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Zeer goed, bij mijn eerste bestelling. Ik had graag beter geïnformeerd willen worden over het resultaat van de bestelling zonder het te hoeven vragen. Voor de rest bedankt voor de snelle reactie per e-mail en het telefoontje dat volgde! De verpakking en levering waren perfect.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2021
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Senup heeft de kwaliteit van haar beschermingen veranderd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo Meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw ervaring met onze Senup winkel. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor eventuele productwijzigingen in de verschillende assortimenten die op onze site worden aangeboden. Wij zijn immers een wederverkoper en geen fabrikant. Tena heeft haar assortiment meer dan een jaar geleden wel gewijzigd. De oude versie van Tena Pants die u vroeger kocht wordt niet meer geproduceerd en dus niet meer te koop aangeboden. De fabrikant Tena biedt nu alleen de nieuwe versie aan. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. ik heb verschillende keren uitstel van levering gehad: bestelling geplaatst op 03.08 en geleverd op 19.08, ondanks de reactiviteit van de klantenservice. probleem met Smartlifetime of UPS? probleem van levering tijdens de feestdagen in Kiala leveringspunten? het is een schande om meer dan 15 dagen te wachten op een pakket dat in 5 of 5 dagen geleverd had moeten worden. verder is de koopwaar in orde, en de prijzen zijn interessant.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
1) Ik ben nederlands talig en ontvang deze vraag in het frans! 2) Ik heb 2 keer een vraag gesteld en heb 2 keer een herinnering moeten sturen omdat mijn vraag niet beantwoord werd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Producten nog steeds conform, maar prijzen nog steeds stijgend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Wij nemen goede nota van uw mening. Als we uw vorige bestelling en de laatste vergelijken, merken we geen drastische prijsverhoging op. De maxi wide tena pants gekocht in een partij van 4 pakken was namelijk eerder geprijsd tegen 58,49 euro (bestelling van 6 april 2021) en tegen 58,76 euro toen u deze op 24 juli jl. bestelde. Wat betreft de wider tena pants had u eerder een partij van 10 pakken genomen (prijs per pak: 14,43 euro) en een partij van 12 pakken toen u deze voor het laatst bestelde (prijs per pak: 13,86 euro). De prijs is hier dus lager.
Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het Senup team
Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Er zijn tijden dat alles goed gaat en de bestelling snel en volledig aankomt. Er zijn tijden dat het ingewikkelder is en langer duurt voordat het aankomt. Het ingewikkelde hoort bij het leven, wat niet goed is, is niet te waarschuwen. Afgezien van deze gebreken blijf ik deze site trouw. Hoogachtend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2021
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Producten ok. Maar het pakket kwam gebroken aan en de producten kwamen uit het pakket, de doos was te licht en het plakband was van slechte kwaliteit. De eerste keer werd mij verteld dat het aan de vorst lag, maar in juli was het nogal koud,?.... Het handschoenenkastje kwam helemaal kapot aan. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Senup winkelervaring te beoordelen. Het spijt ons te horen dat het pakket in slechte staat is aangekomen.
Mocht u een probleem hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken, per e-mail, per telefoon (gratis) of via onze online chat.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Mocht u een probleem hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken, per e-mail, per telefoon (gratis) of via onze online chat.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
De nieuwe site is bijzonder moeilijk toegankelijk. Het is onmogelijk om terug te gaan naar je laatste bestelling om deze te kopiëren zoals voor dit herontwerp. We moesten hulp inroepen om een nieuwe bestelling op te zetten!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Onze site is opnieuw ontworpen om de aankoop op onze site te vereenvoudigen. Al onze producten zijn gegroepeerd per maat en verpakking. Met één klik ziet u alle beschikbare maten en verpakkingen van een bepaald product. We hebben ook de keuze aan betalingsmogelijkheden uitgebreid. De "reorder" functie is alleen beschikbaar bij uw tweede aankoop op de "new" site, omdat de producten niet meer in hetzelfde formaat worden gepresenteerd. U zult echter zien dat deze functie bij uw volgende aankoop volledig beschikbaar zal zijn.
In geval van problemen of aarzelingen nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken via e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Het Senup team
In geval van problemen of aarzelingen nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken via e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Wachten op levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, we hebben nota genomen van uw beoordeling.
Uw bestelling is nog niet verzonden omdat u een product heeft gekozen dat duidelijk gemarkeerd is als niet op voorraad. Bij alle out-of-stock producten staat een indicatie van de hersteltijd.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Uw bestelling is nog niet verzonden omdat u een product heeft gekozen dat duidelijk gemarkeerd is als niet op voorraad. Bij alle out-of-stock producten staat een indicatie van de hersteltijd.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
De nieuwe site is veel minder gebruiksvriendelijk en bestellen ging minder makkelijk. Bovendien is het zinloos als je op lijsten klikt, want er wordt niets ontwikkeld. Bovendien zijn de verzendkosten gestegen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Onze site is opnieuw ontworpen om de aankoop op onze site te vereenvoudigen. Al onze producten zijn gegroepeerd per maat en verpakking. Met één klik ziet u alle beschikbare maten en verpakkingen van een bepaald product. We hebben ook de keuze aan betalingsmogelijkheden uitgebreid. Als u problemen heeft of ergens onzeker over bent, nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken per e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat. Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Niet zo duidelijk als voorheen. En ik voeg toe dat er regelmatig artikelen in mijn bestellingen zitten die wachten op herbevoorrading. Dat stelt de levering uit.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Onze website is opnieuw ontworpen om de winkelervaring voor onze klanten te vereenvoudigen. Al onze producten zijn gegroepeerd per maat en verpakking. Met één klik ziet u alle maten en verpakkingen die voor hetzelfde product beschikbaar zijn. We hebben ook de keuze aan betaalmethoden uitgebreid. Als u problemen heeft of ergens onzeker over bent, nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. Wij zijn heel gemakkelijk bereikbaar per e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Sommige producten zijn inderdaad uitverkocht maar dit wordt steeds duidelijk aangegeven op de productfiche om onaangename verrassingen voor onze klanten te vermijden. Het Senup team
Sommige producten zijn inderdaad uitverkocht maar dit wordt steeds duidelijk aangegeven op de productfiche om onaangename verrassingen voor onze klanten te vermijden. Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Tevreden over het product. Correcte leveringstermijn
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Terugkerend en niet gecorrigeerd probleem met loyaliteitspunten Ik moet dit elke maand doen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2021
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Het ontvangen artikel komt niet overeen met de beschrijving ik raad deze site niet aan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/06/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, dit product is onlangs door onze leverancier vervangen en wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Gelieve te noteren dat wij in dit geval een terugbetaling of een gelijkwaardige bon aanbieden. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
Vermist of verwijderd item
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2021
Vertaalde beoordeling