/10
★★★★★
op 7012 beoordelingen
★★★★★
op 7012 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
De levering mislukte, ik moest mijn pakket ophalen, te voet, en op een kruispunt, 500m van mijn huis !!!!. De 2 bezorgers kenden hun GPS niet, of waren beginners. Maar hé, ik ben tolerant.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, Uw bestelling werd geplaatst op 27/12 en dezelfde dag verzonden. Als we alleen rekening houden met de werkdagen, is uw pakket op 3 januari geleverd, dus 2 dagen te laat.
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun in onze producten.
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun in onze producten.
3/5
★★★☆☆
Ik was zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik heb echter contact opgenomen met de klantenservice die snel antwoordde, maar toch zijn de verpakkingsdozen te licht (zelfs voor een broek), het risico bestaat dat het pakket wordt opengescheurd en als er breekbare dingen zijn ..... weet ik niet of ik deze site zou aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/01/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb 2 pakjes nateen anatomische bescherming besteld omdat op de beschrijving stond dat er een grote plakstrip bij zat Ik heb ze op tijd ontvangen alleen zat er geen plakstrip bij Anders ben ik nooit teleurgesteld door smartime
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw ********* , ik heb net de productbeschrijving gecontroleerd en ik zie niet dat er staat dat er een plakstrip over de hele lengte is. In de beschrijving staat: "Verlijming: Niet-giftige smeltlijm. Na controle blijkt dit inderdaad een fout te zijn. Er zitten geen plakstrips op de Nateen Easy-8. We zullen daarom de beschrijving aanpassen en ons verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team.
2/5
★★☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Ik zou deze site aanbevelen aan iedereen die bij mij wil kopen. Ik zal deze site niet opnieuw aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Beschermers een beetje dik, groot, maar goede bescherming.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2019
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het pakket werd geleverd maar het werd over de poort gekieperd en 2 uur lang in de regen achtergelaten. Het transportbedrijf gaf niet om de inhoud want de doos was beschadigd en doorweekt. Geef in de toekomst instructies aan de bezorgers (bel me voor de bezorging om er zeker van te zijn dat we er zijn of laat een bericht achter...dank je wel
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Mijn excuses voor het ongemak, dit zou niet mogen gebeuren. We hebben onze transporteur op de hoogte gebracht en we hebben ook in uw leveringsadres toegevoegd dat het pakket absoluut niet zonder handtekening kan worden achtergelaten. We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie en wensen u prettige feestdagen. Met vriendelijke groet, Frédéric, Het Smartlifetime-team
3/5
★★★☆☆
Aangevraagde monsters niet ontvangen, leveringsdatum gerespecteerd, doos een beetje beschadigd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levertijd is vrij lang en sommige artikelen in de bestelling hebben niet de juiste maat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling liet lang op zich wachten en er werd geen bericht gestuurd om mij te waarschuwen voor de aankomst ervan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
DEZE BESCHERMING IS GEMIDDELD OMDAT DE ADESIF SLUITING NIET ERG GOED HOUDT VOOR DE NACHT.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2019
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik had mijn telefoonnummer achtergelaten om op de hoogte te worden gebracht en in de opmerkingen had ik instructies achtergelaten voor het geval ik afwezig was met het nummer van een buurman die in hetzelfde gebouw woont om contact op te nemen... Wat heeft het voor zin om instructies achter te laten als je ze niet bij de bezorger achterlaat? En waarom waarschuwt GLS ons niet voor de leveringsdatum? De levering gebeurde bij een buur die ik niet ken, maar gelukkig eerlijk
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site en de verzending zijn prima en ik beveel deze site, de verkochte producten en de snelheid van verzending aan. Het transport door de vervoerders laat echter te wensen over. Mijn pakket kwam enkele dagen later aan en de doos was beschadigd. De bezorger was erg aardig en vroeg me te controleren of alles aanwezig was, wat het geval was...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/08/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het product is zoals verwacht, maar de levering door DDP is nihil, ze worden geacht drie keer te leveren, bij de eerste keer in plaats van aan huis te leveren, zetten ze de pakketten in een relaispunt, terwijl het op de site niet eens wordt voorgesteld. En de kers op de taart, het genoemde afleverpunt is 2 weken gesloten... dus de pakketten zitten 2 weken vast. BEDANKT DDP
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd echt te lang
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De doos komt regelmatig beschadigd aan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De doos werd niet bij mij thuis aangeboden door de vervoerder. Ik moest de doos zelf zoeken en ophalen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site kan goed zijn maar het badzitje komt niet overeen met de foto
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Soms een beetje traag in leveringen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/04/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het is jammer dat wanneer je een bestelling plaatst het product niet beschikbaar is en je een tijdje moet wachten om het te ontvangen anders niets te zeggen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Gebrek aan communicatie.
Levering vertraagd door gebrek aan voorraad hoewel op de website de voorraad in orde is. Geen info ontvangen van jullie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijden worden langer en worden niet meer gerespecteerd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/01/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik moest een paar dagen wachten tot mijn pakje aankwam. Ik ben zeer tevreden over de service. Ik raad aan...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd zonder informatie of handelskorting
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, wanneer u een product bestelt, wordt de beschikbaarheid van dit product altijd aangegeven bij de beschrijving van het product. De herstockeringstijd wanneer het product niet in voorraad is, wordt aangegeven als een aantal werkdagen. Wanneer u uw volgende bestelling plaatst, aarzel dan niet om deze informatie te raadplegen alvorens de bestelling te bevestigen. Hoogachtend, Het Senup Team
3/5
★★★☆☆
Ik werd niet geïnformeerd dat het product niet op voorraad was...Jammer, ik keek uit naar mijn bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De inhoud is wat ik besteld had, maar de doos was behoorlijk beschadigd, gelukkig ontbrak er niets!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De diameter van de stabilisator is te groot, hoewel ik de juiste referentie heb besteld, ik zal er tape bij moeten doen om het te verdikken, het is jammer want het is een cadeau voor mijn moeder
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Hoewel ik meestal geen problemen heb, kon ik deze keer de leveringsplaats niet kiezen en had ik moeite om mijn bestelling te krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levering duurde erg lang en als compensatie kreeg ik een tegoedbon voor een volgende bestelling van 6 en gezien de tijd die het duurde voor de levering, ben ik niet bereid om opnieuw te bestellen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/11/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik kon niet bestellen op de website, moest een cheque uitschrijven
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het is gemiddeld omdat de postdienst niet reageert op de geformuleerde verzoeken en informatie...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, ik moet bekennen dat ik de strekking van uw bericht niet begrijp, want na controle zijn uw twee e-mails wel degelijk beantwoord. Een eerste e-mail werd u gestuurd op 18 september om 15.34 uur en een tweede op 20 september om 11.04 uur. Zou u kunnen controleren of het e-mailadres dat u op onze site heeft geregistreerd correct is? Zo ja, dan raden wij u aan om uw spamfolder te controleren. Een prettige dag verder. Het Senup-team.
3/5
★★★☆☆
Gewoon een probleem om de plaats van levering te kiezen via UPS. Geen verzoek om een locatie bij de bestelling. Moest een e-mail sturen om een leveringsplaats in de buurt van de gewenste locatie te krijgen. Voor de rest is alles in orde.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/10/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gehaald
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik had een probleem met de vervoerder, GLS, die het pakket zonder waarschuwing op een relaispunt afleverde en ik voeg eraan toe dat hij nooit bij mij thuis is geweest omdat ik er op de dag van levering was.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik vond het jammer dat ik niet per e-mail op de hoogte werd gebracht wanneer een product ontbreekt. Bij mijn laatste bestelling van 13 augustus heb ik tevergeefs gewacht op de levering in mijn vakantieplaats. Uiteindelijk werd het 4 dagen na mijn vertrek geleverd, hoewel ik gevraagd had het bij mij thuis te laten bezorgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een paar maanden geleden twee beoordelingen gegeven over de producten die ik bij Sen'up koop, en alleen de eerste (zeer flatteus) is gepubliceerd. De tweede, over de mindere kwaliteit van een van de betrokken producten, is nooit op uw site gepubliceerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het bedrag van mijn bestelling nr. 18080335 is tweemaal van mijn rekening afgeschreven. Als u mij niet kunt terugbetalen, stuur mij dan nogmaals wat er extra in rekening is gebracht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, na controle zien wij dat u inderdaad een dubbele betaling heeft gedaan die wij zojuist hebben teruggestort. Indien u twijfelt over de acceptatie van een betaling, nodig ik u uit om uw bestelgeschiedenis te raadplegen alvorens een tweede betaling te doen. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
2/5
★★☆☆☆
Verkeerde levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verpakking niet voldoende afgeplakt, pakket gesloten door de vervoerder en toch open aangekomen! kan beter ......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo meneer Gilbert, mijn excuses voor dit ongemak.
Wij gebruiken kraftdozen met dubbele golven en een zeer efficiënte lijm voor grote pakketten om dit soort problemen te voorkomen. Bovendien beschermen we de producten in het pakket zo goed mogelijk, zodat ze niet beschadigd raken.
Helaas moeten we toegeven dat de vervoerders niet altijd even voorzichtig met de pakketten omgaan en dat sommige pakketten tijdens het vervoer open kunnen gaan. Gelukkig gebeurt dit zeer zelden. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groeten, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
Wij gebruiken kraftdozen met dubbele golven en een zeer efficiënte lijm voor grote pakketten om dit soort problemen te voorkomen. Bovendien beschermen we de producten in het pakket zo goed mogelijk, zodat ze niet beschadigd raken.
Helaas moeten we toegeven dat de vervoerders niet altijd even voorzichtig met de pakketten omgaan en dat sommige pakketten tijdens het vervoer open kunnen gaan. Gelukkig gebeurt dit zeer zelden. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groeten, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
3/5
★★★☆☆
Correct
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Helemaal niet absorberend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/05/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen geweldige koerier, het pakket werd afgeleverd bij een relaispunt ..... terwijl het pakket bij je thuis had moeten worden afgeleverd ... Ik weet niet zeker of het een goed idee is of niet ... vals, vals, vals ... niemand om u te informeren dat het pakket is afgegeven bij het relaispunt ... dus ik denk niet dat ik weer bij u zal bestellen ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Jammer dat de Nateen's niet gelamineerd zijn want ze zijn goed verpakt. Wat problemen met de levering ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb 3 identieke onderlakens besteld. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Gezien de kosten van het terugsturen heb ik het gehouden. Maar omdat dit laken niet schoon was, moest ik het tegelijk wassen met een van de twee die ik ontving en gebruikte. Het exemplaar in de verpakking bewoog niet, het andere bewoog: de 2 over elkaar liggende centrale delen bewogen op een andere manier.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De kleuren zijn niet oordeelkundig en vergemakkelijken het zoeken niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Zeer trage verzending
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Karton geleverd gedeeltelijk open, maar de hele bestelling was er.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Deze site is goed en mijn bestelling ook, behalve de levering die bij mij thuis zou moeten zijn, maar mijn moeder is 24 uur per dag thuis, zodat ik een week later bel en ze me vertellen dat ze mijn pakket in een afhaalpunt hebben!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het duurde 10 dagen om het pakket te bezorgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, helaas bent u niet de enige in dit geval.
Inderdaad, de vervoerders hebben veel vertragingen opgelopen door de sneeuwval en het heeft hen meer dan een week gekost om deze vertragingen weer op te vangen. Hier is het antwoord van onze vervoerder: "Wij zijn hier in een geval van overmacht, niet in het geval van een operationele fout." Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Smartlifetime Customer Service.
Inderdaad, de vervoerders hebben veel vertragingen opgelopen door de sneeuwval en het heeft hen meer dan een week gekost om deze vertragingen weer op te vangen. Hier is het antwoord van onze vervoerder: "Wij zijn hier in een geval van overmacht, niet in het geval van een operationele fout." Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Smartlifetime Customer Service.
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld in het product! Stukken plastic komen van de buitenkant van de bescherming als een slechte snede
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen orderbevestiging na betaling. Lange wachttijd zonder waarschuwing. Ik moest een e-mail sturen om nieuws te ontvangen....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een beetje lang om het te ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb niets te zeggen over de site, maar over de levering, want ik kreeg geen e-mail of sms of iets anders om me te vertellen dat mijn levering was aangekomen op het relaispunt. Ik vroeg de site waar mijn bestelling was, en het was een week geleden geleverd, dus ik moest me haasten voordat het terugkwam bij de leverancier ......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik bestel voor mijn moeder die heel oud is, de levering is snel maar bestellingen zijn niet altijd gemakkelijk te plaatsen en er is geen voordeel als je een vroegere klant bent.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2017
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een artikel besteld dat niet op voorraad is, maar ik krijg geen melding op de website. Naast het wachten op de bestelling, brengen ze je niet eens per e-mail op de hoogte van het feit dat het niet op voorraad is. Als je dit soort artikelen bestelt, is het toch vrij dringend?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw Gros, Wanneer het product in voorraad is, wordt het in groen aangegeven in de productfiche "x producten in voorraad". Als het product niet op voorraad is, staat het in oranje (beter zichtbaar) "Out of stock - Shipment within 7 days max." Het is echter mogelijk dat deze periode van 7 dagen is overschreden door een voorraadtekort bij de fabrikant. Onze excuses voor dit uitzonderlijke ongemak. We proberen de leveringstermijn zo realistisch mogelijk te houden. We zijn overgegaan tot de terugbetaling van uw bestelling zoals gevraagd. Ter informatie, het product is weer beschikbaar en kan binnen 24 tot 48 uur geleverd worden: https://www.smartlifetime.com/id-light-maxi-carton-de-120-protections-anatomiques.html. We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team.
2/5
★★☆☆☆
Vorige bestellingen ok.
Maar de laatste bestelling werd geleverd aan een Kiala punt ver van ons huis. Ik begrijp niet waarom. Heeft u een antwoord alstublieft?
Bedankt en gelukkig nieuwjaar 2018?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw Goujon, Er zijn inderdaad enkele veranderingen geweest bij KIALA, dat onlangs is overgenomen door UPS.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Verkeerde bestemming! en lichte verpakking
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2017
Vertaalde beoordeling