9.5/10
★★★★★
op 6718 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Ik heb 3 identieke onderlakens besteld. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Gezien de kosten van het terugsturen heb ik het gehouden. Maar omdat dit laken niet schoon was, moest ik het tegelijk wassen met een van de twee die ik ontving en gebruikte. Het exemplaar in de verpakking bewoog niet, het andere bewoog: de 2 over elkaar liggende centrale delen bewogen op een andere manier.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/04/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De kleuren zijn niet oordeelkundig en vergemakkelijken het zoeken niet.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/04/2018 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Zeer trage verzending
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/02/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Karton geleverd gedeeltelijk open, maar de hele bestelling was er.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/02/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lang.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/02/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Deze site is goed en mijn bestelling ook, behalve de levering die bij mij thuis zou moeten zijn, maar mijn moeder is 24 uur per dag thuis, zodat ik een week later bel en ze me vertellen dat ze mijn pakket in een afhaalpunt hebben!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/02/2018 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het duurde 10 dagen om het pakket te bezorgen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, helaas bent u niet de enige in dit geval.
Inderdaad, de vervoerders hebben veel vertragingen opgelopen door de sneeuwval en het heeft hen meer dan een week gekost om deze vertragingen weer op te vangen. Hier is het antwoord van onze vervoerder: "Wij zijn hier in een geval van overmacht, niet in het geval van een operationele fout." Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Smartlifetime Customer Service.
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld in het product! Stukken plastic komen van de buitenkant van de bescherming als een slechte snede
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/01/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen orderbevestiging na betaling. Lange wachttijd zonder waarschuwing. Ik moest een e-mail sturen om nieuws te ontvangen....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/12/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een beetje lang om het te ontvangen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/01/2018 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb niets te zeggen over de site, maar over de levering, want ik kreeg geen e-mail of sms of iets anders om me te vertellen dat mijn levering was aangekomen op het relaispunt. Ik vroeg de site waar mijn bestelling was, en het was een week geleden geleverd, dus ik moest me haasten voordat het terugkwam bij de leverancier ......
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/12/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/12/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik bestel voor mijn moeder die heel oud is, de levering is snel maar bestellingen zijn niet altijd gemakkelijk te plaatsen en er is geen voordeel als je een vroegere klant bent.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een artikel besteld dat niet op voorraad is, maar ik krijg geen melding op de website. Naast het wachten op de bestelling, brengen ze je niet eens per e-mail op de hoogte van het feit dat het niet op voorraad is. Als je dit soort artikelen bestelt, is het toch vrij dringend?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/12/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Gros, Wanneer het product in voorraad is, wordt het in groen aangegeven in de productfiche "x producten in voorraad". Als het product niet op voorraad is, staat het in oranje (beter zichtbaar) "Out of stock - Shipment within 7 days max." Het is echter mogelijk dat deze periode van 7 dagen is overschreden door een voorraadtekort bij de fabrikant. Onze excuses voor dit uitzonderlijke ongemak. We proberen de leveringstermijn zo realistisch mogelijk te houden. We zijn overgegaan tot de terugbetaling van uw bestelling zoals gevraagd. Ter informatie, het product is weer beschikbaar en kan binnen 24 tot 48 uur geleverd worden: https://www.smartlifetime.com/id-light-maxi-carton-de-120-protections-anatomiques.html. We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team.
2/5
★★☆☆☆
Vorige bestellingen ok. Maar de laatste bestelling werd geleverd aan een Kiala punt ver van ons huis. Ik begrijp niet waarom. Heeft u een antwoord alstublieft? Bedankt en gelukkig nieuwjaar 2018?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/12/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Goujon, Er zijn inderdaad enkele veranderingen geweest bij KIALA, dat onlangs is overgenomen door UPS.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.

Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Verkeerde bestemming! en lichte verpakking
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/12/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen problemen met de producten, maar de levering blijft een probleem. Een telefoontje aan het begin van de dag zou beter zijn dan één voor het huis, vooral omdat een enkel pakket, vaak erg zwaar, niet altijd door een buurman in ontvangst kan worden genomen. Bovendien zijn deze zware pakketten vaak in tweeën gesplitst of met een verpakking die door een moeilijke behandeling is beschadigd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over het product, alleen de verpakking van het pakket is gemiddeld!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/11/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik kreeg geen melding van de afgifte, ik moest met smartlifetime onderzoeken of het pakket bij mij was afgeleverd. Ik werd niet op de hoogte gebracht van de levering, ik moest op onderzoek bij smartlifetime.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/10/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Site en levering zijn goed, maar twee bestellingen waarbij ik om plastic luiers vraag en ik krijg non-woven
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/10/2017 
Vertaalde beoordeling