/10
★★★★★
op 6718 beoordelingen
★★★★★
op 6718 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Ik kon de wegwerpdoeken niet vinden...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
De prijs die ik op amazon kreeg bij mijn bestelling: -15% en- 10% met verzending. Product vraag: geen probleem
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd, ongeveer een maand tussen bestelling en levering, en het geld wordt van de bestelling afgehaald. tenslotte was de plaats van levering niet gerespecteerd ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik vond de juiste referentie op deze site, maar ik vind de prijzen echt buitensporig. ondeugd van de afhankelijkheid.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer Gervais, Wij vinden het moeilijk te begrijpen hoe u onze prijzen buitensporig kunt vinden terwijl wij bijzonder agressieve prijzen hanteren, zo niet de goedkoopste op de markt met onze afgeprijsde verpakkingen. Bovendien hebt u geprofiteerd van gratis levering en bieden wij een korting van 2% via ons loyaliteitsprogramma. Vandaag, op 23/06, hebt u ons gebeld om ons te melden dat u de verkeerde verpakkingen had ontvangen (op 5/06?) in correcte productverpakking voor de 5 dozen TENA. Dit is ongelooflijk en ongehoord. U stond er vervolgens op om al deze pakketten gratis te houden en dat wij de juiste referenties opnieuw zouden leveren.
U zult begrijpen dat wij dit niet kunnen accepteren en dat wij uw pakket zorgvuldig zullen analyseren zodra het wordt teruggestuurd. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Senup team.
U zult begrijpen dat wij dit niet kunnen accepteren en dat wij uw pakket zorgvuldig zullen analyseren zodra het wordt teruggestuurd. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Senup team.
2/5
★★☆☆☆
De navigatie op de site is nogal moeilijk omdat het moeilijk is je weg te vinden in de producten. Er zou op een specifieke pagina uitleg moeten komen over het verschil tussen mobiele luier, anatomische bescherming en anatomische luier.... Ook zouden de afmetingen van het product moeten worden vermeld, want die worden niet gespecificeerd. De aankomst van de producten is willekeurig, de vertragingen zijn soms erg groot door voorraadtekorten en er is geen waarschuwing. Je moet bellen om deze problemen op te lossen. Je moet dus beschikbaar zijn om dat te doen. De mensen waarmee ik praat zijn charmant, maar het probleem blijft hetzelfde voor ons gebruikers. De opvolging is nogal willekeurig, het lijkt erop dat e-mails wel waarschuwen maar niet altijd. Misschien een afhandelingsfout.... Afgezien van dit feit, geen fouten in de bestelde producten. Dus positief en negatief.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/06/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Voor een royale buste, had ik een betere ondersteuning verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Het is niet de schuld van smartlife time maar van de moederbedrijven die hun producten zonder waarschuwing aanpassen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
De bestelling ging goed, maar de levering was verschrikkelijk, de bezorger moest bellen om de deur te openen, de telefoon was buiten werking, hij kwam verschillende keren zonder ooit te bellen en zette uiteindelijk de 2 zware dozen af bij de buren, die we niet eens kennen. We vragen ons af of we nog eens zullen bestellen, gezien de kwaliteit van de levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/04/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Het zou een goed idee zijn om de informatie (tijden, telefoonnummer, enz.) door te geven aan de bezorger om meerdere mislukte leveringen te voorkomen. Als dit automatisch gebeurt, is de bezorger niet erg attent.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Bestelling na een week geleverd, maar bedrijf in België. Bescherming niet geschikt voor nachtelijk gebruik. Urine- en fecale lekkage geconstateerd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2020
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, uw beoordeling gaat alleen over het product en niet over de kwaliteit van de dienstverlening van onze winkel.
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze beoordeling te wijzigen of te verwijderen?
U kunt een product direct beoordelen op de productbeschrijvingspagina.
Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantenservice
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze beoordeling te wijzigen of te verwijderen?
U kunt een product direct beoordelen op de productbeschrijvingspagina.
Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Producten niet altijd gemakkelijk te vinden op de site
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/03/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Levering een beetje te lang voor dit type product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik kreeg geen tracking van mijn bestelling noch de dag van levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/04/2020
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/03/2020
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, u heeft het product "AMD Kantenvellen 90 x 180 cm - 25 Vellen" besteld en dit is wat u heeft ontvangen. Zoals we u hebben uitgelegd, is het "edgeable" deel losgemaakt van het midden van het vel zodat het volledig kan worden ingezet. We zullen de afbeeldingen corrigeren (niet-contractueel) zodat het duidelijker is. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime team.
3/5
★★★☆☆
Ik vroeg om een kopie van de factuur die zoals gewoonlijk in de verzonden doos zou worden ingesloten. Helaas heb ik niets ontvangen. Is er een manier om het per post te verzenden, aangezien ik geen printer heb.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Minder goed verpakt dan de andere zendingen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
De levering mislukte, ik moest mijn pakket ophalen, te voet, en op een kruispunt, 500m van mijn huis !!!!. De 2 bezorgers kenden hun GPS niet, of waren beginners. Maar hé, ik ben tolerant.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2019
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, Uw bestelling werd geplaatst op 27/12 en dezelfde dag verzonden. Als we alleen rekening houden met de werkdagen, is uw pakket op 3 januari geleverd, dus 2 dagen te laat.
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun in onze producten.
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en voor uw steun in onze producten.
3/5
★★★☆☆
Ik was zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik heb echter contact opgenomen met de klantenservice die snel antwoordde, maar toch zijn de verpakkingsdozen te licht (zelfs voor een broek), het risico bestaat dat het pakket wordt opengescheurd en als er breekbare dingen zijn ..... weet ik niet of ik deze site zou aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/01/2020
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Ik heb 2 pakjes nateen anatomische bescherming besteld omdat op de beschrijving stond dat er een grote plakstrip bij zat Ik heb ze op tijd ontvangen alleen zat er geen plakstrip bij Anders ben ik nooit teleurgesteld door smartime
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2019
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw ********* , ik heb net de productbeschrijving gecontroleerd en ik zie niet dat er staat dat er een plakstrip over de hele lengte is. In de beschrijving staat: "Verlijming: Niet-giftige smeltlijm. Na controle blijkt dit inderdaad een fout te zijn. Er zitten geen plakstrips op de Nateen Easy-8. We zullen daarom de beschrijving aanpassen en ons verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team.