9.5/10
★★★★★
op 6566 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg de verkeerde maat omdat het verkeerd was opgeschreven: Extra large voor large met extra absorptie. De verkoper accepteerde de ruil op voorwaarde dat ik de 15e retourkosten betaalde. Niet erg professioneel. Ik zou het niet aanraden!
Reviewer icon
Aliya A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals duidelijk vermeld op onze website, dekken wij de kosten van retourzendingen als het een fout van onze kant is, maar niet als de klant de producten naar ons wil terugsturen om een reden die niet onder onze verantwoordelijkheid valt. Wij zijn zeer flexibel met betrekking tot retourtijden. U erkent dat de fout niet de onze is en u zult begrijpen dat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de officiële naam van het product. Al onze "Extra-Large" producten staan op onze website vermeld als XL, om verwarring te voorkomen. Wij zijn bereid om de retourverzendkosten in mindering te brengen op uw volgende bestelling als een commercieel gebaar. Onze prioriteit is om onze klanten tevreden te stellen. Aarzel niet om gratis telefonisch contact met ons op te nemen op 00800 1995 1995. Met vriendelijke groet, Frédéric, Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen, het kwam aan op een relaispunt en ging terug naar de afzender, ik nam contact met hen op maar zij wilden of konden niets doen.
Reviewer icon
Olivier R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Zoals we hadden besproken, heeft het transportbedrijf GLS geprobeerd bij u te leveren, maar de vervoerder beweert dat u niet aanwezig was om het pakket in ontvangst te nemen. Zoals de procedure van GLS aangeeft, wordt het pakket na een leveringspoging aan huis automatisch op een relaispunt afgegeven. Dit is wat er met uw levering is gebeurd. Toen wij u de situatie uitlegden, vertelde u ons dat u deze bestelling wilde annuleren en uw geld terug wilde krijgen. Deze bestelling is geannuleerd en wij zullen overgaan tot terugbetaling zodra wij de retourzending hebben ontvangen, zoals afgesproken. Ik wil ook uw aandacht vestigen op het feit dat u GLS heeft gekozen en niet DPD zoals u voor uw vorige bestellingen had gedaan. Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
De levering was discreet... mijn pakket was open de tape had niet gehouden de bezorger mocht zelfs kijken als het pakket open was.
Reviewer icon
Matthieu N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/03/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Het spijt ons zeer om te horen dat het pakket niet in perfecte staat bij u is afgeleverd en wij willen ons graag verontschuldigen voor dit ongemak dat volledig buiten onze macht ligt. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat uw volgende bestelling in de best mogelijke staat wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Het Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Voor deze bestelling was ik erg teleurgesteld, omdat de levering pas na 5 dagen plaatsvond. Ik plaatste mijn bestelling op maandagochtend en deed de bankbetaling dezelfde dag om 12.55 uur. Ondanks mijn vele telefoontjes heb ik mijn bestelling pas vrijdag om 19.45 uur ontvangen. Ik hoop dat ik dit ongemak bij mijn volgende bestelling niet zal hebben, aangezien ik 5 dagen thuis moest blijven zonder uit te gaan. Hartelijk dank.
Reviewer icon
Annette G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/02/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Levering te lang. Nog geen zending ontvangen
Reviewer icon
Fabio P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij zijn verrast door dit uiterst negatieve bericht omdat, tenzij wij ons vergissen, u geen contact met ons heeft opgenomen om ons van het probleem op de hoogte te stellen. Wij zijn non-stop bereikbaar van 9 tot 17 uur, ook tijdens de feestdagen...
Bovendien blijkt na controle van de tracking dat uw pakket op 4 januari om 11:16 uur is geleverd.
Kunt u dit controleren en ons op de hoogte houden?
Met vriendelijke groet, Het Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Niets is duidelijk, we weten niet waar het over gaat, het belangrijkste is om de bestelling te ontvangen
Reviewer icon
Antoinette D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/12/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden, ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het duurt lang.
Reviewer icon
Jean G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was tevreden met alles behalve de levering. Op mijn bestelling had ik geschreven dat mijn pakje niet op dinsdag (niet aanwezig) maar op woensdag of donderdag geleverd zou worden. DPD kwam op dinsdag (!!!!), liet een papier achter zonder enige aanwijzing. Zoekend op e-mail vond ik uiteindelijk dat het was afgegeven bij Gourmet, ch de Philippeville. Er was geen 2e presentatie zoals aangegeven op de website bij de bestelling. Het pakket is erg groot, ik ben 76 jaar oud en moest het zelf dragen, dus wat de levering betreft is mijn beoordeling *, wat erg slecht is. Ik moet DPD de schuld geven, voor de rest is mijn cijfer 5 *.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring met onze Senup winkel. Het spijt me te lezen dat uw levering niet zo vlot is verlopen als u had gewild. Ik wil u er echter op wijzen dat het niet mogelijk is om een dag voor levering te kiezen. U moet ervan uitgaan dat wanneer u een bestelling plaatst (en de producten op voorraad en leverbaar zijn), uw bestelling automatisch de volgende werkdag wordt geleverd. Als u niet op dinsdag geleverd wilt worden, had u bijvoorbeeld uw bestelling op dinsdag moeten plaatsen voor levering op woensdag. Helaas kan de vervoerder niet verantwoordelijk worden gesteld voor de mislukte levering, aangezien uw adres in hun dinsdagronde was opgenomen. Bij afwezigheid worden de pakketten inderdaad automatisch in een relaispunt gedeponeerd.
Voor het overige zijn wij verheugd te lezen dat u tevreden bent over de aangeboden service op onze shop en blijven wij tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie.
Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantendienst
1/5
★☆☆☆☆
Je hebt de maten verkeerd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/07/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, ik zie geen e-mail van u over een maatprobleem en ik zie ook geen communicatie bij de bestelling. Weet u zeker dat dit een bestelling van ons is? Weet u dat wij in geval van een fout van onze kant de producten gratis terugnemen en overgaan tot een nieuwe verzending? Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen om het eventuele probleem op te lossen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime-team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn pinpas werd twee keer gecrediteerd voor een bestelling en een levering. Nogal teleurgesteld dat niemand het merkte en dat ik het zelf moest opvolgen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/03/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij begrijpen uw ontevredenheid maar zijn toch zeer verbaasd over deze zeer slechte beoordeling die u rechtvaardigt met een leveringsprobleem dat uitsluitend te wijten is aan het transportbedrijf, zoals u zelf aangeeft.
We hebben alles gedaan wat we konden en hebben zeer snel gereageerd om het probleem op te lossen.
Ik wil u er ook op wijzen dat wij met meerdere vervoerders werken en dat u dus bij uw bestelling een andere vervoerder kunt kiezen.
Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg het pakket niet thuis zoals ik had verwacht. Moeilijkheden bij het ophalen van het pakje
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/01/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Rampzalige levering ervaring. Nog steeds niet geleverd na 2 weken van de oorspronkelijke datum
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, het eerste afleverpunt dat u noemde was geen UPS afleverpunt en we moesten een ander afleverpunt bij u in de buurt invoeren.
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak.
Ik wil mij verontschuldigen voor dit ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk en zo dicht mogelijk bij het gewenste adres wordt afgeleverd. Ik sta tot uw beschikking voor verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke site. De levertijd is snel en als de bezorger zich aan de uitleg houdt, is het perfect.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Het spijt ons dat u niet met plezier op onze site hebt rondgekeken. Binnenkort komt er een nieuwe, gebruiksvriendelijkere site. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime-team.
1/5
★☆☆☆☆
Besteld op 22 september, 3 weken later geleverd. Ik zal het niet aanbevelen, deze manier van doen grenst aan oplichting.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/09/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 4 oktober en nog steeds niet geleverd op 19.10.....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Na controle van de tracking van uw pakket dat werd verzonden op 5/10/2020, de eerste werkdag na uw bestelling, merken we dat uw pakket met veel vertraging werd geleverd. Gewoonlijk levert DPD binnen 24 tot 48 werkuren, maar helaas werd uw pakket op 19/10 geleverd. Mijn excuses voor deze vertraging, die hoogstwaarschijnlijk verband houdt met de verstoring door de gezondheidscrisis. Hier is de tracking van uw pakket: https://tracking.dpd.de/status/fr_BE/parcel/05345104741842 Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. http://www.smartlifetime.com
1/5
★☆☆☆☆
Dit is de eerste keer dat mijn bestelling niet is geleverd,
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/09/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nul en het is zo zeldzaam met jou erg ongelukkig
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/08/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levertijd is te lang en een van de producten is niet geschikt voor het beoogde gebruik.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/06/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer, De levering is inderdaad trager verlopen dan gewoonlijk, maar dit wordt groot en rood weergegeven op alle pagina's van onze site. De transporteurs hebben de vertragingen door de opsluiting nog niet volledig verwerkt. Wat betreft het feit dat het product niet overeenkomt met het gebruik dat u ervan wilt maken, denk ik niet dat wij verantwoordelijk kunnen worden gesteld... Ter herinnering, een retourzending is altijd mogelijk. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben echt niet blij, ik ben nog steeds niet geleverd. We zouden de 5e geleverd worden, maar nog steeds niets, zelfs geen compensatie van jullie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/04/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Uw op 23 april verzonden bestelling werd de volgende dag, op 24 april, geleverd. Zoals aangegeven op de tracking van de levering die u bij de verzending van uw bestelling ontving, werd het pakket bij gebrek aan een thuislevering afgeleverd bij een relaispunt. Ik heb telefonisch contact met u opgenomen om u de coördinaten van dit relaispunt door te geven en ik heb ze u ook opnieuw per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Het Senup-team