★★★★★
op 7649 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Perfect
Ik kreeg de verkeerde maat omdat het verkeerd was opgeschreven: Extra large voor large met extra absorptie. De verkoper accepteerde de ruil op voorwaarde dat ik de 15e retourkosten betaalde. Niet erg professioneel. Ik zou het niet aanraden!
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen, het kwam aan op een relaispunt en ging terug naar de afzender, ik nam contact met hen op maar zij wilden of konden niets doen.
De levering was discreet... mijn pakket was open de tape had niet gehouden de bezorger mocht zelfs kijken als het pakket open was.
Voor deze bestelling was ik erg teleurgesteld, omdat de levering pas na 5 dagen plaatsvond. Ik plaatste mijn bestelling op maandagochtend en deed de bankbetaling dezelfde dag om 12.55 uur. Ondanks mijn vele telefoontjes heb ik mijn bestelling pas vrijdag om 19.45 uur ontvangen. Ik hoop dat ik dit ongemak bij mijn volgende bestelling niet zal hebben, aangezien ik 5 dagen thuis moest blijven zonder uit te gaan. Hartelijk dank.
Levering te lang. Nog geen zending ontvangen
Bovendien blijkt na controle van de tracking dat uw pakket op 4 januari om 11:16 uur is geleverd.
Kunt u dit controleren en ons op de hoogte houden?
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Niets is duidelijk, we weten niet waar het over gaat, het belangrijkste is om de bestelling te ontvangen
De levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden, ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het duurt lang.
Ik was tevreden met alles behalve de levering. Op mijn bestelling had ik geschreven dat mijn pakje niet op dinsdag (niet aanwezig) maar op woensdag of donderdag geleverd zou worden. DPD kwam op dinsdag (!!!!), liet een papier achter zonder enige aanwijzing. Zoekend op e-mail vond ik uiteindelijk dat het was afgegeven bij Gourmet, ch de Philippeville. Er was geen 2e presentatie zoals aangegeven op de website bij de bestelling. Het pakket is erg groot, ik ben 76 jaar oud en moest het zelf dragen, dus wat de levering betreft is mijn beoordeling *, wat erg slecht is. Ik moet DPD de schuld geven, voor de rest is mijn cijfer 5 *.
Voor het overige zijn wij verheugd te lezen dat u tevreden bent over de aangeboden service op onze shop en blijven wij tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie.
Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantendienst
Je hebt de maten verkeerd.
Mijn pinpas werd twee keer gecrediteerd voor een bestelling en een levering. Nogal teleurgesteld dat niemand het merkte en dat ik het zelf moest opvolgen...
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
We hebben alles gedaan wat we konden en hebben zeer snel gereageerd om het probleem op te lossen.
Ik wil u er ook op wijzen dat wij met meerdere vervoerders werken en dat u dus bij uw bestelling een andere vervoerder kunt kiezen.
Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Senup team
Ik kreeg het pakket niet thuis zoals ik had verwacht. Moeilijkheden bij het ophalen van het pakje
Rampzalige levering ervaring. Nog steeds niet geleverd na 2 weken van de oorspronkelijke datum
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak.
Ik wil mij verontschuldigen voor dit ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk en zo dicht mogelijk bij het gewenste adres wordt afgeleverd. Ik sta tot uw beschikking voor verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
Verschrikkelijke site. De levertijd is snel en als de bezorger zich aan de uitleg houdt, is het perfect.
Besteld op 22 september, 3 weken later geleverd. Ik zal het niet aanbevelen, deze manier van doen grenst aan oplichting.
Bestelling geplaatst op 4 oktober en nog steeds niet geleverd op 19.10.....
Dit is de eerste keer dat mijn bestelling niet is geleverd,
Nul en het is zo zeldzaam met jou erg ongelukkig
De levertijd is te lang en een van de producten is niet geschikt voor het beoogde gebruik.
Ik ben echt niet blij, ik ben nog steeds niet geleverd. We zouden de 5e geleverd worden, maar nog steeds niets, zelfs geen compensatie van jullie.
Van de klantenservice - het ene artikel voor het andere doorgeven door jullie mijn bestelling gedeeltelijk te veranderen.
Met vriendelijke groet, Senup Klantenservice
Als je niet kunt leveren, doe je geen zaken...
IK ZAL DEZE SITE NIET MEER AANBEVELEN. Ik ontving mijn pakket in een verschrikkelijke staat, oud vies karton, niet stevig, producten in bulk midden in covid19! De prijs is goedkoper, maar tegen welke prijs! De vervoerder, vriendelijk en serieus, was verplicht om de hele doos opnieuw te consolideren en was uiterst vriendelijk om mij te laten controleren of er niets ontbrak, terwijl op dit moment de vervoerders grote risico's nemen om ons te leveren. De klantenservice was bedroevend, geen empathie terwijl de meeste van hun klanten kwetsbaar en eenzaam zijn in deze tijd van het jaar. LAMELIJK. Ik raad deze site niet aan!
Ik kan u tot mijn genoegen meedelen dat wij onze levering nog niet hebben ontvangen en wij zijn zeer teleurgesteld, aangezien wij slechts een voorraad luiers voor 5 dagen hebben en door de opsluiting de voorraden uitgeput zijn. Ik wil u graag bedanken voor uw hulp in deze zaak. Ik weet dat ik op uw reactievermogen kan rekenen. Hoogachtend
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Hallo. Ik had geen voorraad meer. De bestelling kwam 22 dagen te laat, waardoor ik een organisatorisch probleem kreeg. Ik had het op prijs gesteld als iemand mij een e-mail had gestuurd om mij van dit voorraadtekort op de hoogte te stellen en mij in staat te stellen de vertraging in te schatten. Dit maakte mij kwaad. Ik had graag een kopie van de bestelling ontvangen.
Smartlifetime moet van verzender veranderen: ongeleverde pakketten, berichten van aankomst die nooit worden achtergelaten, tijdschema dat niet wordt nageleefd, leveringen die systematisch tien dagen of meer te laat komen.
Van de 10 pakketten tena broeken breder bij 14 heb ik slechts 6 pakketten ontvangen die aan de eisen voldoen en 4 tena xl bij 12 en ik kan senup niet bereiken.
Zeer teleurgesteld omdat 2 van de 3 pakken luiers gescheurd waren.
Onverwachte extra kosten
Meer dan 15 dagen na de bestelling geleverd. Niet geïnformeerd toen de bezorger de eerste keer kwam...
Wat de levering betreft, zijn de chauffeurs van de transportfirma niet verplicht te bellen voor ze komen. U krijgt echter wel een volgnummer en een link waarmee u de voortgang van uw pakket kunt volgen. Zo weet u wanneer de chauffeur naar u toe komt. Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
De levering was een rampven hetxart. Voldeed niet aan dat wat besteld was. Zeker NIET voor hetgaling vatbaar.
Mijn ervaring met Sen'up was negatief. De rollator zelf is een goed artikel, maar het aluminium deel van de mijne heeft het zwaar te verduren gehad en is op twee plaatsen goed bekrast. Hard onderdeel dus het ongemak is alleen cosmetisch. Het was ook zwart van het vuil. Een goede schoonmaakbeurt en alles was in orde. Een van de schuimrubberen handvatten heeft echter een duidelijke barst over de helft van de lengte (duidelijk een goede snede) en dat is NIET TOEGELATEN. Er werd niet geleverd op het gekozen afhaalpunt maar op een ander punt ver van mijn huis (UPS verontschuldigde zich op mijn eerste klacht maar antwoordde niet op mijn tweede klacht). Het resultaat was dat het pakket zo groot was dat ik het met een taxi naar huis moest brengen). Ik dacht eraan het naar u terug te sturen, maar ik had de vieze, kapotte kartonnen doos weggegooid voordat ik de taxi nam, dus laat maar zitten. Bovendien, na mijn problemen met UPS, had ik zin om de bladzijde snel om te slaan.
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Uw service in de chat room was uiterst onaangenaam, door mij te vertellen dat ik de volgende keer alleen de voorraad moest controleren, dat het product ontbrak in de bestelling, wat niet waar was zoals u heeft gezien. De bestellingen kwamen altijd op tijd aan, maar bleven nooit urenlang in de regen staan. Met vriendelijke groet
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Hallo, ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat ik maat XL beschermers heb ontvangen in plaats van maat L. Ik heb per e-mail gevraagd om een nieuwe zending in de juiste maat en een re-shipment voucher voor de verkeerde zending, e-mail bleef onbeantwoord.
Komt niet overeen met bestelling of foto, arriveerde met CORSOIO RUBBER en niet met een "T"
- 1
- 2