9.5/10
★★★★★
op 6895 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg de verkeerde maat omdat het verkeerd was opgeschreven: Extra large voor large met extra absorptie. De verkoper accepteerde de ruil op voorwaarde dat ik de 15e retourkosten betaalde. Niet erg professioneel. Ik zou het niet aanraden!
Reviewer icon
Aliya A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals duidelijk vermeld op onze website, dekken wij de kosten van retourzendingen als het een fout van onze kant is, maar niet als de klant de producten naar ons wil terugsturen om een reden die niet onder onze verantwoordelijkheid valt. Wij zijn zeer flexibel met betrekking tot retourtijden. U erkent dat de fout niet de onze is en u zult begrijpen dat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de officiële naam van het product. Al onze "Extra-Large" producten staan op onze website vermeld als XL, om verwarring te voorkomen. Wij zijn bereid om de retourverzendkosten in mindering te brengen op uw volgende bestelling als een commercieel gebaar. Onze prioriteit is om onze klanten tevreden te stellen. Aarzel niet om gratis telefonisch contact met ons op te nemen op 00800 1995 1995. Met vriendelijke groet, Frédéric, Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen, het kwam aan op een relaispunt en ging terug naar de afzender, ik nam contact met hen op maar zij wilden of konden niets doen.
Reviewer icon
Olivier R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Zoals we hadden besproken, heeft het transportbedrijf GLS geprobeerd bij u te leveren, maar de vervoerder beweert dat u niet aanwezig was om het pakket in ontvangst te nemen. Zoals de procedure van GLS aangeeft, wordt het pakket na een leveringspoging aan huis automatisch op een relaispunt afgegeven. Dit is wat er met uw levering is gebeurd. Toen wij u de situatie uitlegden, vertelde u ons dat u deze bestelling wilde annuleren en uw geld terug wilde krijgen. Deze bestelling is geannuleerd en wij zullen overgaan tot terugbetaling zodra wij de retourzending hebben ontvangen, zoals afgesproken. Ik wil ook uw aandacht vestigen op het feit dat u GLS heeft gekozen en niet DPD zoals u voor uw vorige bestellingen had gedaan. Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
De levering was discreet... mijn pakket was open de tape had niet gehouden de bezorger mocht zelfs kijken als het pakket open was.
Reviewer icon
Matthieu N. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/03/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Het spijt ons zeer om te horen dat het pakket niet in perfecte staat bij u is afgeleverd en wij willen ons graag verontschuldigen voor dit ongemak dat volledig buiten onze macht ligt. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat uw volgende bestelling in de best mogelijke staat wordt geleverd. Met vriendelijke groet, Het Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Voor deze bestelling was ik erg teleurgesteld, omdat de levering pas na 5 dagen plaatsvond. Ik plaatste mijn bestelling op maandagochtend en deed de bankbetaling dezelfde dag om 12.55 uur. Ondanks mijn vele telefoontjes heb ik mijn bestelling pas vrijdag om 19.45 uur ontvangen. Ik hoop dat ik dit ongemak bij mijn volgende bestelling niet zal hebben, aangezien ik 5 dagen thuis moest blijven zonder uit te gaan. Hartelijk dank.
Reviewer icon
Annette G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/02/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Levering te lang. Nog geen zending ontvangen
Reviewer icon
Fabio P. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij zijn verrast door dit uiterst negatieve bericht omdat, tenzij wij ons vergissen, u geen contact met ons heeft opgenomen om ons van het probleem op de hoogte te stellen. Wij zijn non-stop bereikbaar van 9 tot 17 uur, ook tijdens de feestdagen...
Bovendien blijkt na controle van de tracking dat uw pakket op 4 januari om 11:16 uur is geleverd.
Kunt u dit controleren en ons op de hoogte houden?
Met vriendelijke groet, Het Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Niets is duidelijk, we weten niet waar het over gaat, het belangrijkste is om de bestelling te ontvangen
Reviewer icon
Antoinette D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/12/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden, ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het duurt lang.
Reviewer icon
Jean G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was tevreden met alles behalve de levering. Op mijn bestelling had ik geschreven dat mijn pakje niet op dinsdag (niet aanwezig) maar op woensdag of donderdag geleverd zou worden. DPD kwam op dinsdag (!!!!), liet een papier achter zonder enige aanwijzing. Zoekend op e-mail vond ik uiteindelijk dat het was afgegeven bij Gourmet, ch de Philippeville. Er was geen 2e presentatie zoals aangegeven op de website bij de bestelling. Het pakket is erg groot, ik ben 76 jaar oud en moest het zelf dragen, dus wat de levering betreft is mijn beoordeling *, wat erg slecht is. Ik moet DPD de schuld geven, voor de rest is mijn cijfer 5 *.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring met onze Senup winkel. Het spijt me te lezen dat uw levering niet zo vlot is verlopen als u had gewild. Ik wil u er echter op wijzen dat het niet mogelijk is om een dag voor levering te kiezen. U moet ervan uitgaan dat wanneer u een bestelling plaatst (en de producten op voorraad en leverbaar zijn), uw bestelling automatisch de volgende werkdag wordt geleverd. Als u niet op dinsdag geleverd wilt worden, had u bijvoorbeeld uw bestelling op dinsdag moeten plaatsen voor levering op woensdag. Helaas kan de vervoerder niet verantwoordelijk worden gesteld voor de mislukte levering, aangezien uw adres in hun dinsdagronde was opgenomen. Bij afwezigheid worden de pakketten inderdaad automatisch in een relaispunt gedeponeerd.
Voor het overige zijn wij verheugd te lezen dat u tevreden bent over de aangeboden service op onze shop en blijven wij tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie.
Met vriendelijke groet, Stefania Senup Klantendienst
1/5
★☆☆☆☆
Je hebt de maten verkeerd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/07/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, ik zie geen e-mail van u over een maatprobleem en ik zie ook geen communicatie bij de bestelling. Weet u zeker dat dit een bestelling van ons is? Weet u dat wij in geval van een fout van onze kant de producten gratis terugnemen en overgaan tot een nieuwe verzending? Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen om het eventuele probleem op te lossen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime-team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn pinpas werd twee keer gecrediteerd voor een bestelling en een levering. Nogal teleurgesteld dat niemand het merkte en dat ik het zelf moest opvolgen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/03/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij begrijpen uw ontevredenheid maar zijn toch zeer verbaasd over deze zeer slechte beoordeling die u rechtvaardigt met een leveringsprobleem dat uitsluitend te wijten is aan het transportbedrijf, zoals u zelf aangeeft.
We hebben alles gedaan wat we konden en hebben zeer snel gereageerd om het probleem op te lossen.
Ik wil u er ook op wijzen dat wij met meerdere vervoerders werken en dat u dus bij uw bestelling een andere vervoerder kunt kiezen.
Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg het pakket niet thuis zoals ik had verwacht. Moeilijkheden bij het ophalen van het pakje
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/01/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Rampzalige levering ervaring. Nog steeds niet geleverd na 2 weken van de oorspronkelijke datum
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, het eerste afleverpunt dat u noemde was geen UPS afleverpunt en we moesten een ander afleverpunt bij u in de buurt invoeren.
Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak. Ik wil u bedanken voor uw interesse in onze producten en diensten en voor uw steun in deze zaak.
Ik wil mij verontschuldigen voor dit ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk en zo dicht mogelijk bij het gewenste adres wordt afgeleverd. Ik sta tot uw beschikking voor verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke site. De levertijd is snel en als de bezorger zich aan de uitleg houdt, is het perfect.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Het spijt ons dat u niet met plezier op onze site hebt rondgekeken. Binnenkort komt er een nieuwe, gebruiksvriendelijkere site. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime-team.
1/5
★☆☆☆☆
Besteld op 22 september, 3 weken later geleverd. Ik zal het niet aanbevelen, deze manier van doen grenst aan oplichting.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/09/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 4 oktober en nog steeds niet geleverd op 19.10.....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Na controle van de tracking van uw pakket dat werd verzonden op 5/10/2020, de eerste werkdag na uw bestelling, merken we dat uw pakket met veel vertraging werd geleverd. Gewoonlijk levert DPD binnen 24 tot 48 werkuren, maar helaas werd uw pakket op 19/10 geleverd. Mijn excuses voor deze vertraging, die hoogstwaarschijnlijk verband houdt met de verstoring door de gezondheidscrisis. Hier is de tracking van uw pakket: https://tracking.dpd.de/status/fr_BE/parcel/05345104741842 Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. http://www.smartlifetime.com
1/5
★☆☆☆☆
Dit is de eerste keer dat mijn bestelling niet is geleverd,
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/09/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nul en het is zo zeldzaam met jou erg ongelukkig
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/08/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levertijd is te lang en een van de producten is niet geschikt voor het beoogde gebruik.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/06/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer, De levering is inderdaad trager verlopen dan gewoonlijk, maar dit wordt groot en rood weergegeven op alle pagina's van onze site. De transporteurs hebben de vertragingen door de opsluiting nog niet volledig verwerkt. Wat betreft het feit dat het product niet overeenkomt met het gebruik dat u ervan wilt maken, denk ik niet dat wij verantwoordelijk kunnen worden gesteld... Ter herinnering, een retourzending is altijd mogelijk. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben echt niet blij, ik ben nog steeds niet geleverd. We zouden de 5e geleverd worden, maar nog steeds niets, zelfs geen compensatie van jullie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/04/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Uw op 23 april verzonden bestelling werd de volgende dag, op 24 april, geleverd. Zoals aangegeven op de tracking van de levering die u bij de verzending van uw bestelling ontving, werd het pakket bij gebrek aan een thuislevering afgeleverd bij een relaispunt. Ik heb telefonisch contact met u opgenomen om u de coördinaten van dit relaispunt door te geven en ik heb ze u ook opnieuw per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
1/5
★☆☆☆☆
Van de klantenservice - het ene artikel voor het andere doorgeven door jullie mijn bestelling gedeeltelijk te veranderen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/04/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij zijn zeer verrast door uw slechte briefje omdat u uw bestelling op een zondag, dus alleen, hebt geplaatst en u een broek had besteld en geen slip. Het is dus logisch dat wij u een broek hebben gestuurd. U heeft ons vervolgens op de dag dat u uw pakket ontving gebeld om ons te vertellen dat er een fout was gemaakt en wij hebben u uitgelegd dat u wel degelijk een broek had besteld. Als bewijs van onze goede trouw hebben wij u zelfs de bevestigingsmail van de bestelling gestuurd, zodat u de informatie zelf kon controleren. Kortom, uw opmerking is niet terecht omdat u het bent die een fout heeft gemaakt door het verkeerde product te bestellen en niet wij die u het verkeerde product hebben gestuurd. U zult het met ons eens zijn dat dit helemaal niet hetzelfde is....
Met vriendelijke groet, Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Als je niet kunt leveren, doe je geen zaken...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/03/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
IK ZAL DEZE SITE NIET MEER AANBEVELEN. Ik ontving mijn pakket in een verschrikkelijke staat, oud vies karton, niet stevig, producten in bulk midden in covid19! De prijs is goedkoper, maar tegen welke prijs! De vervoerder, vriendelijk en serieus, was verplicht om de hele doos opnieuw te consolideren en was uiterst vriendelijk om mij te laten controleren of er niets ontbrak, terwijl op dit moment de vervoerders grote risico's nemen om ons te leveren. De klantenservice was bedroevend, geen empathie terwijl de meeste van hun klanten kwetsbaar en eenzaam zijn in deze tijd van het jaar. LAMELIJK. Ik raad deze site niet aan!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/03/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Ik heb uw recensie gelezen en het spijt me te horen dat u niet tevreden bent. Wij gebruiken dubbel geribbelde kartonnen dozen met een buitenlaag van kraftpapier om ze zo sterk mogelijk te maken. Ik weet niet wat er tijdens het transport is gebeurd, maar meestal komen onze dozen in goede staat aan op hun bestemming. Het is waar dat we, om de verzenddozen kleiner te maken, de originele dozen verwijderen wanneer dat mogelijk is. Dit maakt het zowel voor de vervoerder als voor u gemakkelijker om uw pakket te behandelen, en het bespaart u ook dat u nog meer dozen moet weggooien. Wat de verpakking van onze dozen betreft, besteden wij veel zorg aan de goede staat van de producten. De kwetsbaardere handschoenpakketten zijn bijvoorbeeld in een aparte doos verpakt. Ik ben ervan overtuigd dat de incontinentiepakketten die u hebt ontvangen intact zijn. Ik heb ook de verwerking en de levertijd van uw bestelling gecontroleerd. U bestelde op een vrijdag en werd de dinsdag daarop geleverd, dus 48 werkuren later. Ik wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om u erop te wijzen dat ons magazijnpersoneel alle producten en dozen met handschoenen behandelt sinds de aanwezigheid van COVID-19 op Belgisch grondgebied (die een goede week later uitbrak dan op Frans grondgebied). Wij hebben een trouw cliënteel en dat al bijna 10 jaar en wij hebben nog nooit een klacht als de uwe geregistreerd. We staan altijd klaar om naar onze klanten te luisteren, we bieden een online chat, een gratis internationaal gratis nummer en we behandelen dagelijks e-mails, van maandag tot vrijdag. Zelfs in deze periode van COVID 19, waarin we te maken hadden met een enorme toename van bestellingen, bleven we werken en aan de behoeften van onze klanten voldoen. U zult op onze website zien dat de beoordelingen van onze klanten bijna altijd positief zijn. Het spijt me dat uw ervaring dat niet was en dat u dit "lamentable" commentaar achterliet. We hadden een oplossing kunnen vinden en/of een compensatie kunnen overwegen. In de hoop dat u de site vindt die aan uw eisen voldoet, bied ik u mijn oprechte groeten aan. Met vriendelijke groet, Frédéric, Smartlifetime.
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan u tot mijn genoegen meedelen dat wij onze levering nog niet hebben ontvangen en wij zijn zeer teleurgesteld, aangezien wij slechts een voorraad luiers voor 5 dagen hebben en door de opsluiting de voorraden uitgeput zijn. Ik wil u graag bedanken voor uw hulp in deze zaak. Ik weet dat ik op uw reactievermogen kan rekenen. Hoogachtend
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/03/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, De doos die u bestelde was niet op voorraad op het moment van uw bestelling. De hersteltijd was iets langer dan verwacht, maar het pakket is op 17/03 verzonden. Ik wil u bedanken voor uw interesse in ons bedrijf en voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten. Ik wil u bedanken voor uw interesse in ons bedrijf en voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten. Ik wil u bedanken voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten en voor uw steun bij de ontwikkeling van onze producten.
1/5
★☆☆☆☆
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Onze excuses voor deze uitzonderlijke vertraging. Wij hebben ons DPD agentschap op de hoogte gebracht van dit probleem. Wij staan tot uw beschikking voor verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric van het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Ik wil u bedanken voor het herstellen van deze fout van de bezorger en ik zal mijn evaluatie herzien als ik de 6e zoals afgesproken geleverd krijg.
1/5
★☆☆☆☆
Momenteel ben ik door een communicatiefout van bezorger Lip niet op de juiste datum bezorgd en zal ik op 6 november worden bezorgd als ik terugkom van vakantie.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Ik wil u bedanken voor het herstellen van deze fout van de bezorger en ik zal mijn evaluatie herzien als ik de 6e zoals afgesproken geleverd krijg.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo. Ik had geen voorraad meer. De bestelling kwam 22 dagen te laat, waardoor ik een organisatorisch probleem kreeg. Ik had het op prijs gesteld als iemand mij een e-mail had gestuurd om mij van dit voorraadtekort op de hoogte te stellen en mij in staat te stellen de vertraging in te schatten. Dit maakte mij kwaad. Ik had graag een kopie van de bestelling ontvangen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/09/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Na controle van uw bestelling stellen wij vast dat er tussen de ontvangst van uw cheque (validatie van uw bestelling) en de levering van uw bestelling 14 dagen zijn verstreken. Dit is inderdaad langer dan verwacht voor een product dat niet op voorraad is. Bij sommige minder bekende producten van Abena duurt het soms even voordat ze bij u aankomen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij vergroten onze voorraad voortdurend om dit soort problemen te voorkomen. Wij hebben zojuist onze voorraad Abena Abri-San Premium 5 vergroot. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Het Smartlifetime-team.
1/5
★☆☆☆☆
Smartlifetime moet van verzender veranderen: ongeleverde pakketten, berichten van aankomst die nooit worden achtergelaten, tijdschema dat niet wordt nageleefd, leveringen die systematisch tien dagen of meer te laat komen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/09/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, ik wil mij verontschuldigen voor de slechte service van DPD. Ik zou van deze gelegenheid gebruik willen maken om u te informeren dat wij ook andere vervoerders aanbieden zoals GLS, Colissimo en UPS. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime team
1/5
★☆☆☆☆
Van de 10 pakketten tena broeken breder bij 14 heb ik slechts 6 pakketten ontvangen die aan de eisen voldoen en 4 tena xl bij 12 en ik kan senup niet bereiken.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/07/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat 2 van de 3 pakken luiers gescheurd waren.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/02/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Riebel, mijn excuses voor dit ongemak. De pakketten zijn waarschijnlijk beschadigd tijdens het transport, wat vrij ongebruikelijk is. Kunt u bevestigen dat afgezien van de verpakking, alle beschermingen intact zijn? Als verontschuldiging zullen wij u een pakket aanbieden bij uw volgende bestelling. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Onverwachte extra kosten
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/01/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Meneer Lesault, De extra verzendkosten zijn het gevolg van de vele pogingen van de transporteur GLS om per vrachtwagen te leveren. Ik betreur dit ongemak ten zeerste en stel voor dat het transport (afhaling + levering) voortaan rechtstreeks door u wordt georganiseerd om te vermijden dat dit probleem zich opnieuw voordoet. Met vriendelijke groeten, Frédéric, Seup Customer Service.
1/5
★☆☆☆☆
Meer dan 15 dagen na de bestelling geleverd. Niet geïnformeerd toen de bezorger de eerste keer kwam...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Zoals aangegeven bij de beschrijving van de door u bestelde producten, waren sommige referenties op het moment van uw bestelling niet op voorraad. We hebben ze daarom moeten aanbevelen bij onze leverancier. De indicatie van de beschikbaarheid van onze producten staat altijd vermeld op de beschrijving van de producten. Aarzel niet om deze informatie te raadplegen alvorens uw bestelling af te ronden.

Wat de levering betreft, zijn de chauffeurs van de transportfirma niet verplicht te bellen voor ze komen. U krijgt echter wel een volgnummer en een link waarmee u de voortgang van uw pakket kunt volgen. Zo weet u wanneer de chauffeur naar u toe komt. Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
1/5
★☆☆☆☆
De levering was een rampven hetxart. Voldeed niet aan dat wat besteld was. Zeker NIET voor hetgaling vatbaar.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/07/2018 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring met Sen'up was negatief. De rollator zelf is een goed artikel, maar het aluminium deel van de mijne heeft het zwaar te verduren gehad en is op twee plaatsen goed bekrast. Hard onderdeel dus het ongemak is alleen cosmetisch. Het was ook zwart van het vuil. Een goede schoonmaakbeurt en alles was in orde. Een van de schuimrubberen handvatten heeft echter een duidelijke barst over de helft van de lengte (duidelijk een goede snede) en dat is NIET TOEGELATEN. Er werd niet geleverd op het gekozen afhaalpunt maar op een ander punt ver van mijn huis (UPS verontschuldigde zich op mijn eerste klacht maar antwoordde niet op mijn tweede klacht). Het resultaat was dat het pakket zo groot was dat ik het met een taxi naar huis moest brengen). Ik dacht eraan het naar u terug te sturen, maar ik had de vieze, kapotte kartonnen doos weggegooid voordat ik de taxi nam, dus laat maar zitten. Bovendien, na mijn problemen met UPS, had ik zin om de bladzijde snel om te slaan.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/07/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar wij controleren al onze producten voordat ze worden verzonden. Als u contact met ons had opgenomen om het probleem met het product te melden (in plaats van niets te zeggen en een negatieve recensie achter te laten), dan hadden wij het product teruggenomen en vervangen door een ander looprek. De retour- en herverzendkosten zouden ook door ons bedrijf zijn gedekt. Goede communicatie is belangrijk. Wat UPS betreft, lijkt het erop dat u pech heeft gehad. Onze UPS en DPD vervoerders leveren 98% van de pakketten op tijd en op het aangegeven adres af. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker. Senup Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Dat was het probleem niet.
Uw service in de chat room was uiterst onaangenaam, door mij te vertellen dat ik de volgende keer alleen de voorraad moest controleren, dat het product ontbrak in de bestelling, wat niet waar was zoals u heeft gezien. De bestellingen kwamen altijd op tijd aan, maar bleven nooit urenlang in de regen staan. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een week wachten om te weten waar mijn bestelling was, om te horen te krijgen dat een product ontbrak en dat ik moest wachten op de verzending. Zeer onaangename ontvangst in de chat" Anderzijds werd mijn rekening 48u na de bestelling gedebiteerd... voor een levering 15 dagen na de bestelling en een levering achtergelaten in mijn tuin, meer dan 3u onder de regen, zonder mij te waarschuwen, u kunt zich de staat van de doos voorstellen... De volgende bestelling zal elders zijn...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Pontieux, Na analyse van uw laatste bestelling kunnen we vaststellen dat er een voorraadfout is opgetreden bij een van de door u bestelde producten. Het product was gemarkeerd als op voorraad, terwijl dat niet het geval was. We verontschuldigen ons voor deze uitzonderlijke fout. We hebben ook de vrijheid genomen om uw vorige bestellingen te controleren en we konden vaststellen dat de levertijden werden gerespecteerd. Dit is een geïsoleerd geval. Ter informatie, wij kunnen altijd een bestelling splitsen om u op verzoek te sturen wat onmiddellijk beschikbaar is. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Demesmaeker Frédéric, Klantendienst Smartlifetime.com.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat ik maat XL beschermers heb ontvangen in plaats van maat L. Ik heb per e-mail gevraagd om een nieuwe zending in de juiste maat en een re-shipment voucher voor de verkeerde zending, e-mail bleef onbeantwoord.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/11/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij hebben u dezelfde dag per kerende e-mail, d.w.z. op 16 november, geantwoord en hebben geen antwoord van u ontvangen. Hier is de inhoud: "Hallo, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een foto van het ontvangen pakket te sturen zodat we de referenties kunnen vergelijken? Hoogachtend, Stefania Sini Senup Klantenservice" Elke bestelling wordt twee keer gecontroleerd om dit soort problemen te voorkomen. Als we vaststellen dat er een fout is gemaakt, zorgen we voor de vervanging. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een foto te sturen en ons te vertellen hoeveel pakketten (van de 7 verzonden) fout zijn? Ter informatie: we hebben het gewicht van uw pakket gecontroleerd en het komt precies overeen met een doos met 7 pakketten Tena Pants Maxi Large... Bij voorbaat dank voor uw feedback. We willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Frederic.
1/5
★☆☆☆☆
Komt niet overeen met bestelling of foto, arriveerde met CORSOIO RUBBER en niet met een "T"
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/05/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor de bestelling gaat het, voor de collectie gaat het, maar geen levering sinds 12 januari !!!!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/01/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering was zeer slecht geregeld...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer Pierens, Na controle stellen wij vast dat de levering van uw pakket met GLS trager verliep dan verwacht. Gewoonlijk gebeurt een levering met GLS in 24 tot 48 uur met een afgifte op een relaispunt bij afwezigheid. Ik zie dat uw pakket zowel op 21/01 als op 23/01 werd aangeboden maar dat niemand aanwezig was om het in ontvangst te nemen. Ik heb het pakket ontvangen en het is op 24 januari bij een relaispunt afgeleverd, wat lang is voor een verzending op 17 januari. Mijn excuses voor deze vertraging. Het probleem is doorgegeven aan GLS. Hoogachtend, Frédéric, Senup Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 3 weken op een product dat binnen 8 dagen op voorraad zou zijn, maar het is nog steeds niet op voorraad en ik heb geen enkele informatie van Smartlife ontvangen over deze vertraging.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/10/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer Naudin, Wij stellen vast dat de Nateen Combi Super Ultra Large op het moment van uw bestelling niet op voorraad was. Het is altijd mogelijk om ons te vragen een bestelling te splitsen om de producten onmiddellijk beschikbaar te krijgen. Onze excuses voor de uitzonderlijk lange vertraging. Hoogachtend, Het Smartlifetime.com team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling leverbaar in 48u volgens de website. Geleverd in 3 WEKEN!!! Geen reactie na twee retouraanvragen. Te vermijden...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/06/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Omdat het iedereen overkomt om een fout te maken en een ongebruikt artikel niet terug te nemen om te laten ruilen is niet commercieel en spijtig. Een goede klant verliezen, jammer!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/06/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Verkeerd product en verkeerde informatie op de website
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/05/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld over de service en de kwaliteit van het product. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/04/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling kwam een week te laat. De producten waren beschikbaar en werden binnen 48 uur verzonden. Ze verkopen producten die nodig zijn voor ernstige incontinente mensen die een echte behoefte hebben, en in mijn geval kan ik me niet bewegen,
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/04/2016 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste mijn bestelling op 8 december en ontving de artikelen op 23 december te lang voor mij!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2015 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Deadlines niet gehaald, bestelling veel te laat ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/08/2015 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een maand wachttijd terwijl de site 4 dagen adverteerde voor herbevoorrading. Smartlifetime beschuldigde zijn leverancier Siissel... Ik had bij Sissel besteld en werd in 2 dagen geleverd! Omdat ik mijn apparatuur niet op tijd ontving bij Smartlifetime, moest ik de apparatuur elders kopen voor mijn opleiding, en het Smartlifetime pakket na ontvangst terugsturen... Kortom, zogenaamd een promotie, en uiteindelijk veel complicaties voor niets. IK RAAD NIET AAN
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/06/2015 
Vertaalde beoordeling