/10
★★★★★
op 6718 beoordelingen
★★★★★
op 6718 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Het was duidelijker voordat...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, Bedankt voor uw feedback en het spijt ons dat de nieuwe interface van onze site u niet bevalt. De nieuwe interface is ontworpen om het onze klanten gemakkelijker te maken: alle referenties zijn nu gegroepeerd per maat en verpakking, zodat u in één klik kunt vinden wat u zoekt. Voor de rest verandert er niets, alle functies van onze oude site blijven aangeboden. Als u hulp nodig heeft, zoals bij uw laatste bestelling, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
De sketch onder de doos was volledig verwijderd. Voor de rest was de levering correct.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Problemen met de verbinding met uw webpagina. Verandering van eigenaar?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, Geen verandering van eigenaar. Wij zijn nog steeds de baas en wilden u een nieuwe interface aanbieden. Er verandert echter niets in de catalogus, al onze referenties worden nog steeds voorgesteld, maar anders gepresenteerd voor meer gemak. Uw voordelen blijven ook hetzelfde. Als u een verbindingsprobleem ondervindt, aarzel dan niet om uw identificaties te controleren en als het probleem aanhoudt, nodig ik u uit om contact met ons op te nemen per e-mail of per telefoon op het gratis nummer 00800 1995 1995. Hoogachtend, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Slechte kwaliteit van de levering omdat de bezorger de pakjes in de hal achterliet zonder de moeite te doen om ze in de lift te leggen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/04/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij begrijpen uw ontevredenheid, maar chauffeurs zijn niet verplicht pakketten in de lift te leggen of naar boven te brengen. De meeste chauffeurs accepteren deze service echter uit vriendelijkheid. Het spijt ons dat de chauffeur die verantwoordelijk was voor uw levering deze hoffelijkheid niet heeft getoond. Hoogachtend, Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
Ik heb niet de bestelde luiers ontvangen, maar andere luiers die dunner en minder absorberend waren, en dit zonder enige kennisgeving of bericht of verontschuldiging.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Hallo, ondanks mijn verzoek om een INVOICE te ontvangen die overeenstemt met het betaalde bedrag, blijft u mij een ORDER-meldingsformulier sturen, dat niet wordt erkend en mij niet in staat stelt te profiteren van de terugbetaling door de algemene raad waarop ik recht heb. Goedendag.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Een beetje duur, maar betrouwbare service!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/03/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Wij willen u graag bedanken voor uw feedback over de bestelling die u op onze website heeft geplaatst, maar ik moet u mededelen dat de prijs die u heeft betaald voor de producten die u heeft gekozen veel lager is dan de prijs die onze concurrenten hanteren. Door per "lot" of "packs" te kopen kunt u veel besparen. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
De beschrijving van de artikelen is onduidelijk en te summier (maatvoering).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/03/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Bericht van verzending dan niets meer...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/03/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, ik ben nogal verbaasd over uw evaluatie en uw commentaar, want ik heb onmiddellijk geantwoord op de e-mail die u ons stuurde om informatie te verkrijgen over het volgen van de levering. De verstrekte informatie was zeer nauwkeurig.
Nog een prettige dag. Het Senup team
Nog een prettige dag. Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
Een van de twee producten was niet de juiste
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
De verpakking is beschadigd en gedeeltelijk open. De inhoud is niet zichtbaar voor de winkelier.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Een beetje duur
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2021
Vertaalde beoordeling2/5
★★☆☆☆
Wachtte meer dan 10 dagen op de levering van mijn bestelling. Een tweede bestelling werd opnieuw verzonden en deze keer binnen 48 uur geleverd. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product. Zeer begripvol en vriendelijk in België. Het gratis nummer is niet beschikbaar vanuit Frankrijk. Zou graag uitleg krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Hallo meneer, Het lijkt erop dat er een probleem was met uw pakket en daarom hebben we uw bestelling een tweede keer verstuurd voordat we de retourzending van het eerste pakket hadden ontvangen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak. Ons gratis nummer 00800 1995 1995 werkt echter naar behoren. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft opnieuw contact op. Met vriendelijke groet, Frédéric, Smartlifetime Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Ik zou dit product aanraden aan iedereen die het wil kopen. Ik zou dit product aanraden aan iedereen die het voor eigen gebruik wil kopen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2021
Vertaalde beoordeling Antwoord van Senup
Op
Dank u voor uw constructieve commentaar en mijn excuses voor het ongemak. Wij gebruiken krachtige lijmen die zijn aangepast aan het gewicht van onze pakketten. Helaas hebben temperaturen onder 5° tot 0° een negatieve invloed op de hechting van de kleefstoffen. We testen momenteel verschillende kleefstoffen om het meest geschikte product te vinden. Ik ben er zeker van dat we snel een oplossing zullen vinden. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup team.
2/5
★★☆☆☆
Pakket geblokkeerd bij de GLS vervoerder, een telefoontje om ons pakket terug te krijgen kostte ons 4, nooit meer !!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Probleem met de lakens maar zeer snel opgelost door het bedrijf
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik kreeg de code per sms, maar ik was in het daghospitaal. Ik verwachtte informatie te ontvangen over een tweede bezoek. Maar ze gaven mijn pakje aan een buurman; wat heeft het voor zin mij een code te sturen als het is om het pakje bij een buurman neer te leggen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/01/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Levertijd (24 uur) te lang niet gehandhaafd medelijden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik had een groot probleem met de levering van het pakket bij mij thuis, hoewel het door DPD Pick UP zou worden geleverd. Ik kreeg het niet gecorrigeerd, ondanks een reactieve klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling3/5
★★★☆☆
Ik plaatste mijn bestelling op 03/01 en het werd geleverd op 11/01. Het gaat meestal veel sneller. Ik moest de producten elders kopen, terwijl ik op mijn levering wachtte.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling