/10
★★★★★
op 7012 beoordelingen
★★★★★
op 7012 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Normaal gesproken ben ik heel tevreden, maar mijn pakket had vertraging waardoor ik deze keer in de problemen kwam. Ik moest naar de apotheek in mijn stad. Ik kan jullie dus niet mijn gebruikelijke 5 sterren geven.
Christine L.
Op
na aankoop van 12/09/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
KLEINE VERTRAGING IN DE DEPARD
François J.
Op
na aankoop van 12/07/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering na betaling - pakket voldoet aan specificaties
Dominique M.
Op
na aankoop van 06/05/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Tevreden met de kwaliteit
Younousse L.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben van bezorgmethode veranderd Voorheen Gls bestelling op maandag levering op donderdag Nu DPD iets duurder en in theorie snel: bestelling op maandag levering de volgende maandag 2 keer achter elkaar Voor mij komt DPD zijn belofte van 1 tot 3 dagen niet na.
Christophe B.
Op
na aankoop van 15/01/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De stijging van de transportkosten naar Corsica, zelfs wanneer levering naar Frankrijk wordt aangeboden, betekent dat de kosten voor de klant met 25% zijn gestegen. Er is geen alternatief voor de levering door Chronopost, die ongetwijfeld te veel rekent. Als ik geen alternatief kan vinden tegen de tijd dat ik mijn volgende bestelling plaats, zal ik me wenden tot een andere leverancier met betere prijzen, die gratis levering naar Corsica aanbiedt voor bestellingen van €69 of meer via Mondial Relay. Als u voor Corsica alleen DPD als optie aanbiedt, zullen uw potentiële klanten mij imiteren en zich tot andere dienstverleners wenden.
Alain B.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering zoals altijd.maar geen beloning voor loyaliteit in de bestellingen.domage
Marie Jeanne C.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Geachte mevrouw
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van de service op onze site vindt.
We bieden echter wel loyaliteitskortingen aan. Het enige wat u hoeft te doen is de punten die u met uw aankopen hebt verdiend om te zetten in een kortingsvoucher. De te volgen procedure kun je vinden op onze website, hier is de link: https://www.senup.com/senior-help/22-points-de-fidelite
We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Het Senup team
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van de service op onze site vindt.
We bieden echter wel loyaliteitskortingen aan. Het enige wat u hoeft te doen is de punten die u met uw aankopen hebt verdiend om te zetten in een kortingsvoucher. De te volgen procedure kun je vinden op onze website, hier is de link: https://www.senup.com/senior-help/22-points-de-fidelite
We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Nou
Jerome B.
Op
na aankoop van 28/10/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
We moesten naar beneden voor de bezorger om het pakje naar boven te brengen...
Arlette N.
Op
na aankoop van 23/10/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een grote hoeveelheid gekocht, maar de prijs is nog steeds hoog.
Tran Marie N.
Op
na aankoop van 02/06/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik had bedenkingen, want de doos die ik ontving was helemaal verscheurd!
Colette T.
Op
na aankoop van 21/04/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Na 8 dagen testen bleek de NATEEN-broek (7 G) veel minder waterdicht dan de TENA-broek (8).
Daniel J.
Op
na aankoop van 14/03/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik had een probleem met de levering, de bezorger was niet serieus, ik raad dit leveringsbedrijf niet aan, ik had moeite om een relaispunt te vinden, aan de andere kant was het personeel van Senup zeer hoffelijk en zeer vriendelijk en begripvol.
Monique Z.
Op
na aankoop van 10/02/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Ida C.
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Goedemorgen, We hebben uw negatieve beoordeling opgemerkt met betrekking tot uw ervaring op onze Smartlifetime winkel. Het spijt ons, maar na controle hebben we vastgesteld dat er een verwarring was door de communicatie die u opnam toen u uw betaling per overschrijving uitvoerde. In feite heeft u een mededeling geplaatst die overeenkomt met een andere bestelling die door u is geplaatst en die verwijst naar twee pakketten hartmann molimed for men active. Gelieve de 8 ontbrekende pakketten zo snel mogelijk op te sturen. Met vriendelijke groet, Smartlifetime Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Ida C.
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Dank u. Ik wacht op de acht pakjes...
3/5
★★★☆☆
Belastingaangifte - ongeveer 11€ voor kosten wanneer het pakket bij een relais wordt afgegeven en er een andere bestelling in een andere maat is geplaatst. Ik vind dit anti-commercieel
Emilia C.
Op
na aankoop van 27/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Geachte mevrouw, Wij nemen kennis van uw beoordeling, die wij onterecht vinden. U heeft zich bij uw bestelling vergist in de maat van de beschermers. Naar aanleiding hiervan nam u contact met ons op om te vragen om de producten die niet geschikt waren terug te sturen. Uiteraard hebben wij de terugzending van de producten geaccepteerd en u tweemaal (eenmaal via de online chat en eenmaal per e-mail) de retourprocedure uitgelegd. U was dus perfect op de hoogte van de €11,9 UPS retourkosten die u moest betalen. Aangezien dit geen fout van onze kant is, bent u in feite verantwoordelijk voor de retourkosten en bent u hierover tweemaal geïnformeerd. Daarom hebt u de UPS-retourbon aanvaard met volledige kennis van de kosten. Wij hebben u niet gedwongen om voor deze oplossing te kiezen omdat u, zoals in onze besprekingen is aangegeven, de retourmethode van uw keuze kon kiezen. Wij leggen onze klanten niets op. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Product niet zo goed als verwacht...
Edouardo D.
Op
na aankoop van 30/09/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was zeer ongelukkig toen ik pas na mijn bestelling vernam dat het product niet op voorraad was; bovendien werd er geen leveringsdatum aangekondigd.
André S.
Op
na aankoop van 10/09/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goede reactie van Senup, zeer tevreden over de hulp. Gemengde mening vanwege de echt slechte UPS levering als je niet de hele tijd thuis bent (vertraging, gemiste aflevermelding, verandering van afhaallocatie, wachten). Waarom niet een groter aanbod van onderaannemers om een betrouwbare levering te garanderen?
Francois H.
Op
na aankoop van 18/08/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de plastic handschoenen binnenin. Ik veranderde van product en betaalde er meer voor en daar heb ik spijt van.
Chrystelle G.
Op
na aankoop van 26/07/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
15 dagen voor een zending door GLS! Vervoerder moet dringend op de zwarte lijst, het is niet de eerste keer dat het gebeurt!
Dominique P.
Op
na aankoop van 15/07/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bezorgservice van GLS is bedroevend: slechts één van de twee pakjes meer dan twee weken ontvangen, pakje dat in Frankrijk heeft rondgelopen, beschadigde doos, onbereikbare klantenservice, geen informatie gegeven over de dag van levering, geen e-mail, geen sms, geen telefoontje van de bezorger (het is een verrassing, je moet 24 uur per dag thuis zijn!)... Voor de rest geen zorgen bij Senup bij wie ik al 2 of 3 jaar voor mijn moeder bestel en goede klantenservice.
Lucie P.
Op
na aankoop van 08/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Salve signora, ci dispiace molto per il problema di consegna che ha avuto con il suo ultimo ordine. Come abbiamo discusso questa mattina, stiamo facendo tutto il possibile per garantire che il secondo pacco le arrivi rapidamente. Restiamo a sua disposizione e le auguriamo un buon pomeriggio. Il team Senup
3/5
★★★☆☆
Vaak problemen met de betaling
Jean Claude D.
Op
na aankoop van 16/05/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik wacht al bijna 3 weken op mijn levering. Hoe kan ik het je vertellen? .............
Alain W.
Op
na aankoop van 03/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, We nemen onmiddellijk contact op met Attends om de reden van deze vertraging in de levering te achterhalen. Wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime team.
3/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld in de Nateen flexi maxi XL. Absorptiecapaciteit veel lager dan de opgegeven capaciteit, het formaat ook kleiner dan de Hartmann Mobiles terwijl het hetzelfde zou moeten zijn.
Michel S.
Op
na aankoop van 30/05/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Kon mijn bestelling niet geleverd krijgen zoals gewoonlijk in een relaispunt. Aangekomen bij mijn huis en achtergelaten bij mijn buurman.
Christine R.
Op
na aankoop van 17/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, Om aan een relaispunt te worden geleverd, moet u de vervoerder "UPS Access Point" selecteren en het gewenste relaispunt opgeven, zoals aangegeven op de site: "Geef het gewenste relaispunt aan in het besteloverzicht". U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail of online chat als u uw leveringsmethode wilt wijzigen. Wij hebben een zeer snelle reactietijd en zullen altijd ons best doen om op uw verzoek te reageren. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team
3/5
★★★☆☆
Bjr helaas zijn de dozen te groot, te zwaar en komen altijd beschadigd aan en opnieuw ingepakt door de bezorger.
Evelyne L.
Op
na aankoop van 25/04/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd. Ik was dit niet gewend.
Jean-marie F.
Op
na aankoop van 02/04/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed, maar enkele moeilijkheden werden uiteindelijk opgelost bij de levering
Roland M.
Op
na aankoop van 21/03/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te grote en zware dozen komen vaak beschadigd of zelfs open aan.
Evelyne L.
Op
na aankoop van 08/02/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 20 januari 2022. Op 7 februari nog steeds niet geleverd. Verschillende wijzigingen in de plaats van levering, uiteindelijk resulterend in een return to sender en een verzoek tot terugbetaling.
Helaas is dit niet de eerste keer dat er problemen zijn met UPS. Ik zal niet meer bij jullie bestellen
Odette B.
Op
na aankoop van 20/01/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering de dag na de bestelling, dus iets meer dan 30 uur later: bravo! Anderzijds, de aankondiging van een levering 's ochtends om 8.50 uur: deze dag "voor 19.30 uur"! Een dergelijk tijdslot is overdreven, want het blokkeerde mij de hele dag en verhinderde mij de minste boodschap te doen, ook naar de apotheek. Zou het niet mogelijk zijn dit tijdslot in te korten? Ik dank u.
Therese D.
Op
na aankoop van 31/01/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Verzonden in een te dunne kartonnen doos, kwam opengescheurd aan, gelukkig geen schade aan de slip.
Roger P.
Op
na aankoop van 14/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, er was alleen de omslagdoos, de 2 originele dozen waren er niet, de 8 pakjes slipjes zaten los.
2/5
★★☆☆☆
Verzonden in een te dunne kartonnen doos, kwam opengescheurd aan, gelukkig geen schade aan de slip.
Roger P.
Op
na aankoop van 14/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, Dit is een omslagkarton dat vooral wordt gebruikt voor discretie en om de twee originele kartonnen dozen bij elkaar te houden. De originele dozen hebben een goede dikte en stevigheid, de verpakkingsdozen zijn dat minder. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ons verpakkingssysteem zal binnen enkele maanden worden gewijzigd om efficiënter te zijn. Met vriendelijke groet, Het Smartlifetime team.
2/5
★★☆☆☆
Het is onaanvaardbaar dat u verzendkosten in rekening brengt voor grote bestellingen. Naar de apotheek gaan om de pads te halen kost me minder.
Robert L.
Op
na aankoop van 25/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd neemt om ons uw feedback te geven over uw winkelervaring op onze Senup shop, echter, ik ben verrast door het commentaar en de zeer harde beoordeling die u ons achterliet voor een prijskwestie. Inderdaad, wanneer u een bestelling plaatst, worden alle prijzen weergegeven vóór de betaling, inclusief de verzendkosten. Als u ervoor heeft gekozen om uw aankoop af te ronden, is dat misschien omdat onze prijzen nog steeds concurrerender zijn dan in de apotheek?
Ik begrijp uw ontevredenheid over de verhoging van onze leveringstarieven, maar de transportprijzen stijgen al geruime tijd en helaas konden wij niet anders dan deze verhoging van onze leveringstarieven doorberekenen. De verzendkosten voor Frankrijk zijn nu gratis vanaf 130 € en niet vanaf 120 € met DPD en GLS. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen, zoals u meestal doet, had ik u dit alles graag uitgelegd. Ik wens u een goede dag. Senup Klantenservice
Ik begrijp uw ontevredenheid over de verhoging van onze leveringstarieven, maar de transportprijzen stijgen al geruime tijd en helaas konden wij niet anders dan deze verhoging van onze leveringstarieven doorberekenen. De verzendkosten voor Frankrijk zijn nu gratis vanaf 130 € en niet vanaf 120 € met DPD en GLS. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen, zoals u meestal doet, had ik u dit alles graag uitgelegd. Ik wens u een goede dag. Senup Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Onmogelijk om mijn pakket te volgen.Ik moest de dienst opnieuw bellen zonder enige mogelijkheid van tracking.Ik ontving het pakket de dag na de beloofde dag
Eliane D.
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik denk dat je voor de juiste klant, gratis levering boven de 50 euro moet aanbieden.
Frank L.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo meneer Lorenzi, Dank u voor uw opmerking.
U moet weten dat het verzenden van omvangrijke pakketten extreem duur is en dat deze prijzen voortdurend stijgen. Bovendien zullen de verschillende vervoerders vanaf 1 januari opnieuw een grote indexering doorvoeren.
Tot overmaat van ramp is ook de prijs van verpakkingskartons sterk gestegen (50%). We bestuderen dus een ander verpakkingssysteem om de transport- en verpakkingskosten, die we niet meer kunnen dragen, te verminderen. Helaas zullen we geen andere keuze hebben dan de transportkosten vanaf 1 januari 2022 te indexeren. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup-team.
U moet weten dat het verzenden van omvangrijke pakketten extreem duur is en dat deze prijzen voortdurend stijgen. Bovendien zullen de verschillende vervoerders vanaf 1 januari opnieuw een grote indexering doorvoeren.
Tot overmaat van ramp is ook de prijs van verpakkingskartons sterk gestegen (50%). We bestuderen dus een ander verpakkingssysteem om de transport- en verpakkingskosten, die we niet meer kunnen dragen, te verminderen. Helaas zullen we geen andere keuze hebben dan de transportkosten vanaf 1 januari 2022 te indexeren. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup-team.
3/5
★★★☆☆
Onvoldoende communicatie, gebrek aan informatie.
Christian P.
Op
na aankoop van 15/11/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb geen factuur voor mijn bestelling ontvangen. Ik heb geen link in mijn mailbox ontvangen om mijn bestelling te volgen. Ik heb geen e-mail ontvangen om me te laten weten dat mijn bestelling is vertrokken.
Micheline C.
Op
na aankoop van 08/11/2021
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het laatste was niet het juiste bedrag om de bestelling te betalen. Het wachtwoord klopte blijkbaar niet en het was onmogelijk om te betalen.
Jean Claude D.
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw winkelervaring in onze Smartlifetime winkel. We zijn echter verrast door de ernst van uw beoordeling. U kon inderdaad niet inloggen omdat u uw wachtwoord was vergeten. Dit wachtwoord is opnieuw ingesteld zodat u weer toegang heeft tot uw klantenaccount.
Anderzijds vermeldt u een ander bedrag bij de betaling. Dit is vreemd omdat u ons nooit over dit probleem heeft verteld. Ik heb voor de zekerheid onze e-mailwisselingen nog eens doorgenomen. Als het bedrag anders was, waarom hebt u er dan voor gekozen om deze aankoop af te ronden zonder een oplossing te zoeken door contact met ons op te nemen?
Met vriendelijke groeten, Het Smartlifetime-team
Anderzijds vermeldt u een ander bedrag bij de betaling. Dit is vreemd omdat u ons nooit over dit probleem heeft verteld. Ik heb voor de zekerheid onze e-mailwisselingen nog eens doorgenomen. Als het bedrag anders was, waarom hebt u er dan voor gekozen om deze aankoop af te ronden zonder een oplossing te zoeken door contact met ons op te nemen?
Met vriendelijke groeten, Het Smartlifetime-team
2/5
★★☆☆☆
Ik had een vreselijke winkelervaring vanwege de bezorgdienst. De dienstverlener DPD weigert systematisch thuis te leveren en het is altijd een zeer zwaar en schokkend gevecht met de bezorger aan de telefoon om hem de levering te laten honoreren zoals gepland in de bestelling. Ondanks meerdere klachten bij de klantendienst van DPD en Smartlifetime verandert er niets... Jammer en ontmoedigend
Marie-hélène C.
Op
na aankoop van 08/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw Coffin, Ik betreur uw ontevredenheid over de DPD vervoerder. Na controle van de levering van uw laatste bestelling, zie ik dat we uw pakket op 11/10 hebben verzonden en dat het op 13/10 is geleverd. Uw vorige bestelling werd verzonden op 25/08 en geleverd op 27/08. De leveringstermijn is dus gerespecteerd, maar u bent duidelijk geconfronteerd met een onwillige chauffeur. Wij nodigen u uit om een andere vervoerder te proberen.
3/5
★★★☆☆
Levering in een relaispunt, een beetje ver van mijn huis.
Marie-helene L.
Op
na aankoop van 19/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, ik begrijp uw ontevredenheid.
Bij de transporteur GLS raad ik u aan de SMS of e-mail die de levering aankondigt (verstuurd door deze transporteur) te beantwoorden om de levering thuis af te dwingen. In dit geval wordt het relaispunt vermeden MAAR, de levering zonder bewijs van ontvangst is dan toegestaan. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup.com team
Bij de transporteur GLS raad ik u aan de SMS of e-mail die de levering aankondigt (verstuurd door deze transporteur) te beantwoorden om de levering thuis af te dwingen. In dit geval wordt het relaispunt vermeden MAAR, de levering zonder bewijs van ontvangst is dan toegestaan. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup.com team
3/5
★★★☆☆
De wijze waarop alles in één verpakkingsdoos geperst werd voor transport was een minpuntje. Indien we alles in de originele verpakking zouden ontvangen hebben, zou het voor ons gemakkelijker stockeren.
Jean Pierre V.
Op
na aankoop van 28/09/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te weinig keuze uit verschillende producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zou kunnen worden vereenvoudigd omdat het veel onderzoek vereist. Kortingen en inhoudingen op facturen worden onvoldoende uitgelegd. Na een chat komen de termen die de agenten gebruiken niet overeen met wat er op de site staat, zodat er enige aarzeling is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te sturen over uw ervaring op onze site. Ik heb u persoonlijk ons spaarpuntensysteem uitgelegd en als ik me goed herinner, heeft u me op geen enkel moment om verdere verduidelijking gevraagd. Ik nam daarom aan dat alles duidelijk was voor u. Bovendien wordt het systeem voor het inwisselen van uw spaarpunten ook uitvoerig uitgelegd op onze website. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup-team
3/5
★★★☆☆
De levering was relatief snel, aangezien ik weg was zette de bezorger het pakket op het terras in mijn tuin? De levering was relatief snel, aangezien ik weg was zette de bezorger het pakket op het terras van mijn tuin? Ik had de levering in een estafettepunt vorig jaar op prijs gesteld. De telefonische bijstand, om mij met name te begeleiden bij de leveringsmethode die wordt geperfectioneerd, was opmerkelijk. De persoon die de telefoon beantwoordt is zeer kalm en vriendelijk, wat vrij uitzonderlijk is voor een online winkel. Hartelijk dank.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De kwaliteit is zeer goed, alleen de levering moest ik lang wachten, dus ik stuurde een e-mail, bel, het duurde lang en ik moest meer kopen in de winkel terwijl ik wachtte, jammer, ik zal het deze keer opnieuw proberen in de hoop dat het sneller zal zijn, anders zou ik moeten veranderen,
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goed, bij mijn eerste bestelling. Ik had graag beter geïnformeerd willen worden over het resultaat van de bestelling zonder het te hoeven vragen. Voor de rest bedankt voor de snelle reactie per e-mail en het telefoontje dat volgde! De verpakking en levering waren perfect.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2021
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Senup heeft de kwaliteit van haar beschermingen veranderd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo Meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw ervaring met onze Senup winkel. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor eventuele productwijzigingen in de verschillende assortimenten die op onze site worden aangeboden. Wij zijn immers een wederverkoper en geen fabrikant. Tena heeft haar assortiment meer dan een jaar geleden wel gewijzigd. De oude versie van Tena Pants die u vroeger kocht wordt niet meer geproduceerd en dus niet meer te koop aangeboden. De fabrikant Tena biedt nu alleen de nieuwe versie aan. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. ik heb verschillende keren uitstel van levering gehad: bestelling geplaatst op 03.08 en geleverd op 19.08, ondanks de reactiviteit van de klantenservice. probleem met Smartlifetime of UPS? probleem van levering tijdens de feestdagen in Kiala leveringspunten? het is een schande om meer dan 15 dagen te wachten op een pakket dat in 5 of 5 dagen geleverd had moeten worden. verder is de koopwaar in orde, en de prijzen zijn interessant.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lange levertijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
1) Ik ben nederlands talig en ontvang deze vraag in het frans! 2) Ik heb 2 keer een vraag gesteld en heb 2 keer een herinnering moeten sturen omdat mijn vraag niet beantwoord werd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Producten nog steeds conform, maar prijzen nog steeds stijgend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw, Wij nemen goede nota van uw mening. Als we uw vorige bestelling en de laatste vergelijken, merken we geen drastische prijsverhoging op. De maxi wide tena pants gekocht in een partij van 4 pakken was namelijk eerder geprijsd tegen 58,49 euro (bestelling van 6 april 2021) en tegen 58,76 euro toen u deze op 24 juli jl. bestelde. Wat betreft de wider tena pants had u eerder een partij van 10 pakken genomen (prijs per pak: 14,43 euro) en een partij van 12 pakken toen u deze voor het laatst bestelde (prijs per pak: 13,86 euro). De prijs is hier dus lager.
Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het Senup team
Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Er zijn tijden dat alles goed gaat en de bestelling snel en volledig aankomt. Er zijn tijden dat het ingewikkelder is en langer duurt voordat het aankomt. Het ingewikkelde hoort bij het leven, wat niet goed is, is niet te waarschuwen. Afgezien van deze gebreken blijf ik deze site trouw. Hoogachtend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2021
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Producten ok. Maar het pakket kwam gebroken aan en de producten kwamen uit het pakket, de doos was te licht en het plakband was van slechte kwaliteit. De eerste keer werd mij verteld dat het aan de vorst lag, maar in juli was het nogal koud,?.... Het handschoenenkastje kwam helemaal kapot aan. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Senup winkelervaring te beoordelen. Het spijt ons te horen dat het pakket in slechte staat is aangekomen.
Mocht u een probleem hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken, per e-mail, per telefoon (gratis) of via onze online chat.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Mocht u een probleem hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken, per e-mail, per telefoon (gratis) of via onze online chat.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
De nieuwe site is bijzonder moeilijk toegankelijk. Het is onmogelijk om terug te gaan naar je laatste bestelling om deze te kopiëren zoals voor dit herontwerp. We moesten hulp inroepen om een nieuwe bestelling op te zetten!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw, Onze site is opnieuw ontworpen om de aankoop op onze site te vereenvoudigen. Al onze producten zijn gegroepeerd per maat en verpakking. Met één klik ziet u alle beschikbare maten en verpakkingen van een bepaald product. We hebben ook de keuze aan betalingsmogelijkheden uitgebreid. De "reorder" functie is alleen beschikbaar bij uw tweede aankoop op de "new" site, omdat de producten niet meer in hetzelfde formaat worden gepresenteerd. U zult echter zien dat deze functie bij uw volgende aankoop volledig beschikbaar zal zijn.
In geval van problemen of aarzelingen nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken via e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Het Senup team
In geval van problemen of aarzelingen nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken via e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Wachten op levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, we hebben nota genomen van uw beoordeling.
Uw bestelling is nog niet verzonden omdat u een product heeft gekozen dat duidelijk gemarkeerd is als niet op voorraad. Bij alle out-of-stock producten staat een indicatie van de hersteltijd.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Uw bestelling is nog niet verzonden omdat u een product heeft gekozen dat duidelijk gemarkeerd is als niet op voorraad. Bij alle out-of-stock producten staat een indicatie van de hersteltijd.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
2/5
★★☆☆☆
De nieuwe site is veel minder gebruiksvriendelijk en bestellen ging minder makkelijk. Bovendien is het zinloos als je op lijsten klikt, want er wordt niets ontwikkeld. Bovendien zijn de verzendkosten gestegen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw, Onze site is opnieuw ontworpen om de aankoop op onze site te vereenvoudigen. Al onze producten zijn gegroepeerd per maat en verpakking. Met één klik ziet u alle beschikbare maten en verpakkingen van een bepaald product. We hebben ook de keuze aan betalingsmogelijkheden uitgebreid. Als u problemen heeft of ergens onzeker over bent, nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken per e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat. Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Niet zo duidelijk als voorheen. En ik voeg toe dat er regelmatig artikelen in mijn bestellingen zitten die wachten op herbevoorrading. Dat stelt de levering uit.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo meneer, Onze website is opnieuw ontworpen om de winkelervaring voor onze klanten te vereenvoudigen. Al onze producten zijn gegroepeerd per maat en verpakking. Met één klik ziet u alle maten en verpakkingen die voor hetzelfde product beschikbaar zijn. We hebben ook de keuze aan betaalmethoden uitgebreid. Als u problemen heeft of ergens onzeker over bent, nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. Wij zijn heel gemakkelijk bereikbaar per e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Sommige producten zijn inderdaad uitverkocht maar dit wordt steeds duidelijk aangegeven op de productfiche om onaangename verrassingen voor onze klanten te vermijden. Het Senup team
Sommige producten zijn inderdaad uitverkocht maar dit wordt steeds duidelijk aangegeven op de productfiche om onaangename verrassingen voor onze klanten te vermijden. Het Senup team