9.5/10
★★★★★
op 6747 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Tevreden met de kwaliteit
Reviewer icon
Younousse L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben van bezorgmethode veranderd Voorheen Gls bestelling op maandag levering op donderdag Nu DPD iets duurder en in theorie snel: bestelling op maandag levering de volgende maandag 2 keer achter elkaar Voor mij komt DPD zijn belofte van 1 tot 3 dagen niet na.
Reviewer icon
Christophe B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/01/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De stijging van de transportkosten naar Corsica, zelfs wanneer levering naar Frankrijk wordt aangeboden, betekent dat de kosten voor de klant met 25% zijn gestegen. Er is geen alternatief voor de levering door Chronopost, die ongetwijfeld te veel rekent. Als ik geen alternatief kan vinden tegen de tijd dat ik mijn volgende bestelling plaats, zal ik me wenden tot een andere leverancier met betere prijzen, die gratis levering naar Corsica aanbiedt voor bestellingen van €69 of meer via Mondial Relay. Als u voor Corsica alleen DPD als optie aanbiedt, zullen uw potentiële klanten mij imiteren en zich tot andere dienstverleners wenden.
Reviewer icon
Alain B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/12/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering zoals altijd.maar geen beloning voor loyaliteit in de bestellingen.domage
Reviewer icon
Marie Jeanne C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Geachte mevrouw
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van de service op onze site vindt.
We bieden echter wel loyaliteitskortingen aan. Het enige wat u hoeft te doen is de punten die u met uw aankopen hebt verdiend om te zetten in een kortingsvoucher. De te volgen procedure kun je vinden op onze website, hier is de link: https://www.senup.com/senior-help/22-points-de-fidelite
We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Nou
Reviewer icon
Jerome B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/10/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
We moesten naar beneden voor de bezorger om het pakje naar boven te brengen...
Reviewer icon
Arlette N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/10/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een grote hoeveelheid gekocht, maar de prijs is nog steeds hoog.
Reviewer icon
Tran Marie N.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/06/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Na 8 dagen testen bleek de NATEEN-broek (7 G) veel minder waterdicht dan de TENA-broek (8).
Reviewer icon
Daniel J.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/03/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik had een probleem met de levering, de bezorger was niet serieus, ik raad dit leveringsbedrijf niet aan, ik had moeite om een relaispunt te vinden, aan de andere kant was het personeel van Senup zeer hoffelijk en zeer vriendelijk en begripvol.
Reviewer icon
Monique Z.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/02/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Reviewer icon
Ida C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Goedemorgen, We hebben uw negatieve beoordeling opgemerkt met betrekking tot uw ervaring op onze Smartlifetime winkel. Het spijt ons, maar na controle hebben we vastgesteld dat er een verwarring was door de communicatie die u opnam toen u uw betaling per overschrijving uitvoerde. In feite heeft u een mededeling geplaatst die overeenkomt met een andere bestelling die door u is geplaatst en die verwijst naar twee pakketten hartmann molimed for men active. Gelieve de 8 ontbrekende pakketten zo snel mogelijk op te sturen. Met vriendelijke groet, Smartlifetime Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Reviewer icon
Ida C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Dank u. Ik wacht op de acht pakjes...
3/5
★★★☆☆
Belastingaangifte - ongeveer 11€ voor kosten wanneer het pakket bij een relais wordt afgegeven en er een andere bestelling in een andere maat is geplaatst. Ik vind dit anti-commercieel
Reviewer icon
Emilia C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Geachte mevrouw, Wij nemen kennis van uw beoordeling, die wij onterecht vinden. U heeft zich bij uw bestelling vergist in de maat van de beschermers. Naar aanleiding hiervan nam u contact met ons op om te vragen om de producten die niet geschikt waren terug te sturen. Uiteraard hebben wij de terugzending van de producten geaccepteerd en u tweemaal (eenmaal via de online chat en eenmaal per e-mail) de retourprocedure uitgelegd. U was dus perfect op de hoogte van de €11,9 UPS retourkosten die u moest betalen. Aangezien dit geen fout van onze kant is, bent u in feite verantwoordelijk voor de retourkosten en bent u hierover tweemaal geïnformeerd. Daarom hebt u de UPS-retourbon aanvaard met volledige kennis van de kosten. Wij hebben u niet gedwongen om voor deze oplossing te kiezen omdat u, zoals in onze besprekingen is aangegeven, de retourmethode van uw keuze kon kiezen. Wij leggen onze klanten niets op. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Product niet zo goed als verwacht...
Reviewer icon
Edouardo D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/09/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was zeer ongelukkig toen ik pas na mijn bestelling vernam dat het product niet op voorraad was; bovendien werd er geen leveringsdatum aangekondigd.
Reviewer icon
André S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/09/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goede reactie van Senup, zeer tevreden over de hulp. Gemengde mening vanwege de echt slechte UPS levering als je niet de hele tijd thuis bent (vertraging, gemiste aflevermelding, verandering van afhaallocatie, wachten). Waarom niet een groter aanbod van onderaannemers om een betrouwbare levering te garanderen?
Reviewer icon
Francois H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/08/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de plastic handschoenen binnenin. Ik veranderde van product en betaalde er meer voor en daar heb ik spijt van.
Reviewer icon
Chrystelle G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/07/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
15 dagen voor een zending door GLS! Vervoerder moet dringend op de zwarte lijst, het is niet de eerste keer dat het gebeurt!
Reviewer icon
Dominique P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/07/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bezorgservice van GLS is bedroevend: slechts één van de twee pakjes meer dan twee weken ontvangen, pakje dat in Frankrijk heeft rondgelopen, beschadigde doos, onbereikbare klantenservice, geen informatie gegeven over de dag van levering, geen e-mail, geen sms, geen telefoontje van de bezorger (het is een verrassing, je moet 24 uur per dag thuis zijn!)... Voor de rest geen zorgen bij Senup bij wie ik al 2 of 3 jaar voor mijn moeder bestel en goede klantenservice.
Reviewer icon
Lucie P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Salve signora, ci dispiace molto per il problema di consegna che ha avuto con il suo ultimo ordine. Come abbiamo discusso questa mattina, stiamo facendo tutto il possibile per garantire che il secondo pacco le arrivi rapidamente. Restiamo a sua disposizione e le auguriamo un buon pomeriggio. Il team Senup
3/5
★★★☆☆
Vaak problemen met de betaling
Reviewer icon
Jean Claude D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/05/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik wacht al bijna 3 weken op mijn levering. Hoe kan ik het je vertellen? .............
Reviewer icon
Alain W.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, We nemen onmiddellijk contact op met Attends om de reden van deze vertraging in de levering te achterhalen. Wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime team.