/10
★★★★★
op 5947 beoordelingen
★★★★★
op 5947 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Plexiglas kras
Christian C.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Oplichterij met bezorgkosten!
Claire B.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Lamp besteld voor kerst, de platen passen niet in de voet
Laetitia B.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld. Ik had het beste model van de boom met 4 foto's besteld. Vergeleken met de site ben ik erg teleurgesteld ik had beter verwacht, plus een stuk van de boom is gebroken ik moest het lijmen. Ik hoop dat degene aan wie ik het cadeau geef er niet te veel van merkt. In ieder geval erg teleurgesteld, voor de prijs had ik veel beter verwacht!
Sandrine L.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld te duur, ik had een veel grotere lamp verwacht.
Françoise L.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. Wat het formaat van de lamp betreft, bieden we 2 verschillende formaten, A5 (het kleinste) en A4 (het grootste). Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via e-mail op [email protected]. Onze klantenservice zal u binnen 24/48 uur een reactie geven en proberen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. Wat het formaat van de lamp betreft, bieden we 2 verschillende formaten, A5 (het kleinste) en A4 (het grootste). Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via e-mail op [email protected]. Onze klantenservice zal u binnen 24/48 uur een reactie geven en proberen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Lamp erg beschadigd toen pakket aankwam
Laurence C.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na ontvangst van uw e-mail hebben we uw probleem kunnen oplossen. We hopen dat u uw nieuwe lamp heeft ontvangen en dat u nu tevreden bent met uw lamp en onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zien uw bijgewerkte review graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Na ontvangst van uw e-mail hebben we uw probleem kunnen oplossen. We hopen dat u uw nieuwe lamp heeft ontvangen en dat u nu tevreden bent met uw lamp en onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zien uw bijgewerkte review graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen afstandsbediening bij mijn bestelling.
Aurélie L.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en uw afstandsbediening kunnen retourneren.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en uw afstandsbediening kunnen retourneren.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Schitterende lamp
Corinne L.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
We zijn blij te horen dat u ons product goed vindt. De één ster moet een fout zijn en we hopen dat u terugkomt om uw opmerking aan te passen, bedankt voor uw begrip.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
We zijn blij te horen dat u ons product goed vindt. De één ster moet een fout zijn en we hopen dat u terugkomt om uw opmerking aan te passen, bedankt voor uw begrip.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds tot de site contact met me opneemt, zodat ik de kosten van levering door chronopost vergoed krijg, die in een andere straat leverde, en dus kwam deze vriendelijke buurman mijn pakket brengen, maar 5 dagen na de datum....
Karine M.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Controleer uw spam, want na verificatie hebben we uw bericht inderdaad opgevolgd en nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u tevreden bent met uw lamp en we zouden het op prijs stellen als u ons een reactie geeft op uw beoordeling.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Controleer uw spam, want na verificatie hebben we uw bericht inderdaad opgevolgd en nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u tevreden bent met uw lamp en we zouden het op prijs stellen als u ons een reactie geeft op uw beoordeling.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Mijn pakket is gebroken aangekomen en ik zie dat er geen verhaal mogelijk is
Nathalie C.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo Nathalie,
Het spijt ons voor het ongemak, in het geval van een kapot of beschadigd product is het volledig mogelijk om een terugbetaling of een retourzending te krijgen door contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected], je krijgt binnen 24/48 uur antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak, in het geval van een kapot of beschadigd product is het volledig mogelijk om een terugbetaling of een retourzending te krijgen door contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected], je krijgt binnen 24/48 uur antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik kan niet tevreden zijn omdat ik mijn pakje niet heb ontvangen. Met vriendelijke groeten Mme queret
Carole Q.
Op
na aankoop van 14/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
We begrijpen uw frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
We zijn blij te zien dat de situatie succesvol is opgelost. Uw pakket is nu gelokaliseerd en afgeleverd op het door u aangegeven adres. We willen u bedanken voor uw geduld en begrip tijdens het gehele oplostraject.
We verwerken e-mails binnen 24 / 48 uur, op [email protected], aarzel niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en we willen er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent met onze service. Het zou ons een genoegen zijn om uw beoordeling bijgewerkt te zien.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
We begrijpen uw frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
We zijn blij te zien dat de situatie succesvol is opgelost. Uw pakket is nu gelokaliseerd en afgeleverd op het door u aangegeven adres. We willen u bedanken voor uw geduld en begrip tijdens het gehele oplostraject.
We verwerken e-mails binnen 24 / 48 uur, op [email protected], aarzel niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en we willen er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent met onze service. Het zou ons een genoegen zijn om uw beoordeling bijgewerkt te zien.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Afstandsbediening werkt niet, geen reactie op e-mails van de klantenservice!
Sergio R.
Op
na aankoop van 12/11/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak, onze bases en afstandsbedieningen hebben een garantie van 1 jaar. Als je contact met ons hebt opgenomen op [email protected], controleer dan je spam om ons antwoord te zien of probeer ons een e-mail te sturen zodat we je probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en je afstandsbediening kunnen terugsturen.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak, onze bases en afstandsbedieningen hebben een garantie van 1 jaar. Als je contact met ons hebt opgenomen op [email protected], controleer dan je spam om ons antwoord te zien of probeer ons een e-mail te sturen zodat we je probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en je afstandsbediening kunnen terugsturen.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Kapotte goederen
Jean Louis L.
Op
na aankoop van 29/10/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na ontvangst van uw e-mail hebben we uw probleem kunnen oplossen. We hopen dat u uw nieuwe lamp heeft ontvangen en dat u nu tevreden bent met uw lamp en onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zien uw bijgewerkte review graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Na ontvangst van uw e-mail hebben we uw probleem kunnen oplossen. We hopen dat u uw nieuwe lamp heeft ontvangen en dat u nu tevreden bent met uw lamp en onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zien uw bijgewerkte review graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik had de lamp besteld voor de bruiloft van mijn zus op zaterdag 21 oktober, maar helaas kon ik hem niet aan haar geven omdat hij niet werkte. Hij was niet getest voordat hij werd verzonden en ik ben echt teleurgesteld.
Maxhel G.
Op
na aankoop van 12/10/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak en dat het probleem niet op tijd kon worden opgelost, voor uw informatie onze bases en afstandsbedieningen zijn allemaal functioneel in geval van problemen die zijn gegarandeerd 1 jaar, neem dan contact met ons op [email protected] om te kunnen zo snel mogelijk uw probleem te behandelen en over te gaan tot de terugkeer van uw basis.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak en dat het probleem niet op tijd kon worden opgelost, voor uw informatie onze bases en afstandsbedieningen zijn allemaal functioneel in geval van problemen die zijn gegarandeerd 1 jaar, neem dan contact met ons op [email protected] om te kunnen zo snel mogelijk uw probleem te behandelen en over te gaan tot de terugkeer van uw basis.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn pakket, dat nooit is aangekomen
Hervé G.
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
De lamp is van slechte kwaliteit, niet zoals geadverteerd en te duur voor wat je krijgt. Het is zeker verkeerd verkocht door de beschrijving. De lamp geeft heel weinig licht om zichtbaar te zijn in een saai verlichte kamer. Dit wordt geadverteerd te verwachten als extra functie die zichtbaar is in uw kamer. Dit zou in de winkel verkocht moeten worden!
David B.
Op
na aankoop van 13/09/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Voor de beste optimalisatie van de lamp is het noodzakelijk om in een kamer te zijn die slecht verlicht wordt door andere lichtbronnen en om de afstandsbediening van de lampvoet te gebruiken om de gewenste intensiteit en het gewenste licht te kiezen. Als u opnieuw een probleem ondervindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]
Met vriendelijke groet,
Céline van Lampephoto.fr
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Voor de beste optimalisatie van de lamp is het noodzakelijk om in een kamer te zijn die slecht verlicht wordt door andere lichtbronnen en om de afstandsbediening van de lampvoet te gebruiken om de gewenste intensiteit en het gewenste licht te kiezen. Als u opnieuw een probleem ondervindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]
Met vriendelijke groet,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld, want ik had de prestigebox expres meegenomen om mijn lamp in te doen als cadeau. Ik heb de prestigebox niet ontvangen. Een vergissing van uw kant en ik kreeg te horen dat dit is hoe het is en dat de terugbetaling al is gepland. Er was niet eens een oplossing voor het probleem en de terugbetaling werd geregeld alsof wij degene waren die een fout hadden gemaakt. Ik vind dit echt walgelijk.
Benie J.
Op
na aankoop van 09/09/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, na onze e-mailwisseling weet ik niet wat ik nog meer kan zeggen, behalve dat het ons spijt voor deze vergissing. Onze procedure is om onze klanten terug te betalen voor elke onoplettendheid/fout van onze kant, en dat hebben we gedaan.
We hadden een iets mooiere eindbeoordeling op prijs gesteld. Bedankt voor je bestelling en nog een fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
We hadden een iets mooiere eindbeoordeling op prijs gesteld. Bedankt voor je bestelling en nog een fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Jordan P.
Op
na aankoop van 04/08/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mail uitwisselingen hopen we u gerust te hebben kunnen stellen en het spijt ons voor het ongemak veroorzaakt door de abnormaal lange vertraging in uw levering. Uw pakket is gelokaliseerd en afgeleverd op het aangegeven adres. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via [email protected]. We zien uw beoordeling graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Na onze e-mail uitwisselingen hopen we u gerust te hebben kunnen stellen en het spijt ons voor het ongemak veroorzaakt door de abnormaal lange vertraging in uw levering. Uw pakket is gelokaliseerd en afgeleverd op het aangegeven adres. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via [email protected]. We zien uw beoordeling graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Snel verzonden, gemakkelijk te betalen en werkt erg goed.
Vincent B.
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat u ons product goed vindt. De één ster moet een fout zijn en we hopen dat u terugkomt om uw opmerking aan te passen, bedankt voor uw begrip.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden omdat het bij een meubelstuk moest passen, maar anders dan in december: het licht veel minder fel, de snelheid van de lichten is anders Onmogelijk te synchroniseren De basis is niet even groot en er zijn minder programma's op de afstandsbediening.
Jocelyne H.
Op
na aankoop van 28/06/2023
Vertaalde beoordeling Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mailwisseling hopen we je te hebben kunnen geruststellen en bieden we je onze excuses aan voor het ongemak. We hopen dat u uw nieuwe basis heeft ontvangen, aangepast aan uw plaat. Wat betreft de intensiteit en snelheid van de kleuren, moet u de afstandsbediening van de basis gebruiken om de gewenste lichtintensiteit te kiezen.
Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Het zou leuk zijn om uw mening te horen.
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
Na onze e-mailwisseling hopen we je te hebben kunnen geruststellen en bieden we je onze excuses aan voor het ongemak. We hopen dat u uw nieuwe basis heeft ontvangen, aangepast aan uw plaat. Wat betreft de intensiteit en snelheid van de kleuren, moet u de afstandsbediening van de basis gebruiken om de gewenste lichtintensiteit te kiezen.
Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Het zou leuk zijn om uw mening te horen.
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr