★★★★★
op 8669 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Het product arriveerde snel, maar defect, ik heb verschillende e-mails gestuurd om een oplossing te zoeken en heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Ik heb een niet-gepersonaliseerde lamp besteld, de hoeken zijn slecht afgewerkt. Ik wil hem al dagen terugsturen, maar ik ontvang geen retouroptie van de leverancier, mijn berichten worden genegeerd. Blijf weg. ook al was de levering snel.
Goedkope afwerking, onvriendelijke service
Het is een beetje beschadigd, daarom probeer ik een terugbetaling te krijgen.
Het is kapot. Het is veel te laat aangekomen, geslagen en kapot. Hoe kan ik een claim indienen?
Waar is mijn bestelling...??? Met vriendelijke groet, Alois Gruber [email protected]
Ze hebben het slecht voor me gedaan en ik ontvang geen antwoorden
Goedemorgen, ik vind de lamp niet van de waarde die ik heb betaald. Ik had een andere verwacht.
Allereerst heb ik de juiste sokkel niet ontvangen en heb ik Pictyourlamp 2 keer over dit probleem gecontacteerd, maar dat heeft helaas niet gewerkt, omdat ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen. Ik hoop dat ik er snel een zal krijgen.
Ik wilde het reclameren, maar ik heb geen klachtenpagina gevonden omdat het niet goed is verwerkt.
Het product is voor de kat! Ik wil mijn geld terug!!!
De levering werd niet op tijd gedaan en er was een fout in de tekst.
Ik heb helaas een verkeerd artikel ontvangen, en ik heb mijn geld alstublieft terug nodig. Dank u.
Ik ben totaal teleurgesteld, de sokkel is ook van plastic en ziet er totaal goedkoop uit, ook het bord met de auto erop had ik waardevoller voorgesteld. Jammer dat je geen antwoord op e-mails krijgt.
Ik heb de informatie over ruilen of retourneren niet gevonden. Mijn vriend heeft al de fotolamp
De verzending was snel, bedankt daarvoor. De kwaliteit is zeer slecht en bovendien veel kleine krassen!!!
Ik ben erg teleurgesteld omdat de afbeelding van de foto die ik jullie heb gestuurd helemaal bekrast thuis is aangekomen. Ik heb ook berichten op de app gestuurd zonder een antwoord te krijgen, zodat ik nu met mijn aankoop zit die helemaal bekrast en ONVERKOOPBAAR is.
Zeer goed, serieuze site
De lamp is beschadigd aangekomen, ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar niemand heeft gereageerd
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen, ik heb de basis niet gekregen.
De lamp is met veel krassen aangekomen
Beschadigde goederen geen reactie op e-mail niet aan te raden
Artikel helaas beschadigd en vertoont gesloopte gebruikssporen! Erg jammer! Retourlabel niet ontvangen ondanks navraag bij de aanbieder. Tot nu toe geen antwoord!
Ten onterecht te veel verzendkosten betaald geen terugbetaling uit coulance schade van de basis zeer teleurgesteld knippert niet in het ritme gaat gewoon aan en uit meer niet geen afstandsbediening bij de basis een schande gewoon treurig niet verder aan te raden jammer jammer jammer !!!
Hallo, zoals u weet heb ik een product bij u besteld en betaald, helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen. Ik had u gevraagd om mij vooraf te contacteren voordat u het onderdeel bewerkte. Ik heb u twee berichten gestuurd, maar daarop heb ik geen reactie ontvangen en telefonisch bent u ook niet bereikbaar. Ik ben totaal teleurgesteld over het onderdeel en voor 76,80 euro is het te duur. Daarom verzoek ik u om mijn geld terug te storten, en zodra het geld op mijn rekening staat, stuur ik het lamplicht onderdeel terug... Met vriendelijke groet, Ruth Völk PS. Graag om een terugkoppeling.
Er is een defect in het Lamborghini-bord dat ik heb besteld.
Helaas geen antwoorden ontvangen over de retour!!
Men heeft me het verkeerde bord gestuurd. Het onderste deel is goed. Op mijn schriftelijke klacht is tot nu toe niet gereageerd, zodat ik het opnieuw moet reclameren. Anders moet ik alles terugsturen.
Waarheid niet ontvangen!!!
Helaas werkt de lamp NIET op batterijen... al meerdere keren geschreven, maar helaas geen antwoord gekregen.
Slecht, ik heb meer dan 11 € betaald voor een bestelling in 24 uur en het duurde van donderdag tot maandag om aan te komen. Ik wilde het bedrag terugvorderen omdat het niet binnen 24 uur werd geleverd en ik kreeg geen antwoord.
Het product is mooi, maar er zaten overal krassen op het glas, dus ik hoop dat er een oplossing voor kan komen.
Klacht niet in behandeling genomen
De lamp kwam kapot aan en er is geen reactie op mijn mail!!
Goed ontvangen de bestelling, behalve dat het niet de juiste batterijen waren.
Blij met uw product
Ik ben niet alleen teleurgesteld in het product, maar ook in de dubieuze handelspraktijken. Annulering voor verzending werd niet geaccepteerd of geblokkeerd. Ik heb de zending opnieuw verpakt en wil het terugsturen. Ook hier is er een totaal gebrek aan gebruiksvriendelijkheid. Ik wil eigenlijk geen ster toekennen ...
Jammer dat jullie de foto wel bijsnijden en verder niet reageren op onze mails
Ik wil hier graag een klacht over indienen en helaas heb ik tot op heden nog geen antwoord ontvangen.
Product kapot geleverd
 
				
								
                             
					