9.5/10
★★★★★
op 6735 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Ik wil u bedanken voor de uitstekende service en de geweldige kwaliteit van uw producten. Ik ben erg blij met de service en de kwaliteit van de producten. de levering is gedaan door kiala (ups acces point) het is noodzakelijk om tekstueel het relaispunt (CARREFOUR PORTET SUR GARONNE N° van Relay Kiala: 18642 blvard of EUROPE 31120 PORTET SUR GARONNE), en ondanks dat de levering is gedaan in een ander punt, of de ontvangst was meer dan misselijkmakend (TABAC LOTO PMU N° van Relay Kiala: 02886 73, D ANDORRE 31120 PINSAGUEL) de persoon viel mij duidelijk aan ten overstaan van de klanten omdat ik een dag na de aankomst van het pakket kwam, dat de grote pakketten (70 cmx 40cm) het niet leuk vinden en dat ik niet snel genoeg was geweest om mijn pakket te komen halen. voor het beheer van de voorraad, nadat de bestelling is uitgevoerd en men aan het eind van een week verneemt dat de producten niet beschikbaar zijn, status van de bestelling vaag, gebrek aan informatie
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/11/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mijnheer Bordes, De levering gebeurt naar keuze met Colissimo, GLS, DPD of UPS Access Point (Kiala). Wanneer u kiest voor levering met UPS AP, wordt een kaart geopend en worden alle relaispunten in de buurt van uw adres weergegeven. U hoeft er slechts één te kiezen en op "Selecteren" te klikken. Het relaispunt wordt dan automatisch opgeslagen als bestemmingsadres. U hebt deze stap overgeslagen en in "aanvullende informatie" een relaispunt ingevoerd dat geen deel meer uitmaakt van het UPS - Kiala netwerk. Op 2/12 hebben wij u een e-mail gestuurd om u te informeren over de onbeschikbaarheid van het relaispunt. Wij hebben het dichtstbijzijnde relaispunt bij u thuis geselecteerd. Wat de levertijd betreft, zijn wij inderdaad geconfronteerd met een langere levertijd dan gebruikelijk. Wij hebben Abena gevraagd ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Ook hebben wij de voorraad Abena Formula 2 vergroot vanwege de toegenomen vraag. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup.com team
3/5
★★★☆☆
Goed maar mist informatie over exacte leveringsdatum
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/10/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, We hebben inderdaad een vertraging ervaren in de herbevoorrading van dit product. We hebben dit probleem gemeld aan Wait. We zullen soortgelijke problemen in de toekomst vermijden. Dit product is momenteel op voorraad. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het veroorzaakte ongemak. Hoogachtend, Frédéric Demesmaeker, Het Smartlifetime.com team
3/5
★★★☆☆
Het zou nodig zijn om in te grijpen bij de twee vervoerders DPD en GLS. De bezorgers doen niets, ze willen het pakje niet tot bij u brengen onder het voorwendsel dat uw buurt niet veilig is " ze hebben bevel gekregen om niet naar boven te gaan" en ik vraag me af of ik nog wel een bestelling bij u ga plaatsen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Wij streven ernaar een ruime keuze aan vervoerders aan te bieden om onze klanten tevreden te stellen.
- DPD levert in 24 tot 48 uur in heel Frankrijk en biedt tot 2 leveringen aan huis.
- GLS levert ook in 24 tot 48 uur en levert het pakket af bij het dichtstbijzijnde relaispunt in geval van afwezigheid.
- Bij Kiala kunt u uw pakket rechtstreeks in het relaispunt van uw keuze ontvangen.
- Colissimo is ook beschikbaar. Wanneer er zich een probleem voordoet, zoals een wijk die niet op de kaart staat, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te brengen zodat wij deze informatie kunnen doorgeven aan het hoofdkantoor van de vervoerder. Gelooft u alstublieft dat wij er alles aan doen om u tevreden te stellen! Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Goede site, maar niet makkelijk te vinden. We hebben verschillende keren gezocht voordat we uw harnas vonden.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/10/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed alleen een beetje duur en weinig promotie
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Gebrekkige terugbetaling en doorverwijzing
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/09/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Wij bieden 2 mogelijkheden voor het retourneren van bestellingen: 1 - Ophalen ter plaatse door onze transporteur DPD. 2 - Retourneren met Kiala (u hoeft alleen het pakket in een Kiala relaispunt te droppen) - Zeer concurrerende prijzen. Zodra de goederen zijn geretourneerd, worden de producten terugbetaald. Kunt u ons vertellen wat voor probleem u heeft ondervonden? Alvast bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup.com Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Ik vond wat ik nodig had, de informatie was accuraat. Ik dacht dat ik korting zou krijgen, maar er was een minimum aankoop. De voordeelcodes die per e-mail worden gestuurd stellen niet veel voor. De levering duurde iets langer dan verwacht. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van de producten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/09/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Elke maand bieden wij kortingen aan die voor de hele site gelden. Deze kortingen worden per e-mail verstuurd en veranderen van maand tot maand. Op het einde van de maand sturen we een promotie zonder minimum aankoop. Met vriendelijke groet, Frederic Demesmaeker, Klantendienst.
3/5
★★★☆☆
Verwarring in de specificatie en maat de over verzendkosten van de av deze vervanging zijn niet vergoed
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/09/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, In elke titel staat de maat van het product vermeld om verwarring te voorkomen. De verzendkosten zijn zichtbaar op de pagina "verzendkosten": https://www.smartlifetime.com/informations-de-livraison.html. U vindt ons retourbeleid op de pagina "Geld terug garantie": https://www.smartlifetime.com/garantie-satisfait-ou-rembourse.html Wij bieden 2 mogelijkheden voor het terugsturen van pakketten: - Afhalen bij u thuis door onze transporteur DPD - Terugsturen met Kiala (u hoeft het pakket enkel in een Kiala punt naar keuze af te geven). Deze tweede optie heeft als voordeel dat u een bijzonder democratische prijs krijgt. Zodra wij de retourzending ontvangen hebben, gaan wij over tot de terugbetaling. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Klantendienst.
3/5
★★★☆☆
Levering een beetje traag
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/09/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo, Onze excuses voor de vertraging als gevolg van een voorraadprobleem. We hebben onze voorraad vergroot om dit probleem te voorkomen. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Snelle bestelling en verwerking, enkele problemen met het volgen van de bestelling en levering met de vervoerder, maar de site is betrouwbaar
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/08/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Levering verwacht binnen 6 werkdagen, ontvangen na 20 werkdagen. Geen gebaar, geen uitleg anders dan wachten .... Kortom, slechte ervaringen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/07/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Let op de verpakking en de bescherming die eraan gegeven moet worden.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/08/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn bestelling werd niet geleverd. Na 3 weken stuurde ik een e-mail om dit te melden en ze reageerden snel en ik ontving mijn bestelling binnen een week.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/07/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Hoewel hij de toegangscode had, deed de bezorger gewoon een bericht in de brievenbus, zonder de intercom te gebruiken, hoewel de ontvanger er was!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/07/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen communicatie over aankomst van pakketten (sms?) Slordig sluiten van dozen, geen plakband, slechte beveiliging...Het was 3 maanden geleden beter! Alleen de prijzen blijven concurrerend!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/07/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd een beetje lang
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/07/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site is goed, maar een beetje teleurgesteld in het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/07/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Slecht ontworpen voor ouderen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/07/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service en voor uw steun in deze zaak.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/07/2016 
Vertaalde beoordeling