★★★★★
op 7649 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Een van de twee producten was niet de juiste
De verpakking is beschadigd en gedeeltelijk open. De inhoud is niet zichtbaar voor de winkelier.
Een beetje duur
Wachtte meer dan 10 dagen op de levering van mijn bestelling. Een tweede bestelling werd opnieuw verzonden en deze keer binnen 48 uur geleverd. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product. Zeer begripvol en vriendelijk in België. Het gratis nummer is niet beschikbaar vanuit Frankrijk. Zou graag uitleg krijgen.
Ik zou dit product aanraden aan iedereen die het wil kopen. Ik zou dit product aanraden aan iedereen die het voor eigen gebruik wil kopen.
Pakket geblokkeerd bij de GLS vervoerder, een telefoontje om ons pakket terug te krijgen kostte ons 4, nooit meer !!!!
Probleem met de lakens maar zeer snel opgelost door het bedrijf
Ik kreeg de code per sms, maar ik was in het daghospitaal. Ik verwachtte informatie te ontvangen over een tweede bezoek. Maar ze gaven mijn pakje aan een buurman; wat heeft het voor zin mij een code te sturen als het is om het pakje bij een buurman neer te leggen.
Levertijd (24 uur) te lang niet gehandhaafd medelijden
Ik had een groot probleem met de levering van het pakket bij mij thuis, hoewel het door DPD Pick UP zou worden geleverd. Ik kreeg het niet gecorrigeerd, ondanks een reactieve klantenservice.
Ik plaatste mijn bestelling op 03/01 en het werd geleverd op 11/01. Het gaat meestal veel sneller. Ik moest de producten elders kopen, terwijl ik op mijn levering wachtte.
Ik was zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het was echter onmogelijk om de kortingscode SLTFIRST te valideren voor de eerste bestelling om te profiteren van -5%.
Zeer slecht verpakt pakket kwam open aan
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Jammer dat er geen loyaliteitsprogramma is voor de beschermingen.
Levertijd langer dan geadverteerd.
Beste wensen voor de feestdagen, Hoogachtend, Het Senup team
Zeer goed product maar het is al 2 keer geweest dat de verpakking van de levering is beschadigd.De laatste keer heeft de bezorger ons zelfs pakket voor pakket geholpen hallo discretie.Bovendien is het voor mijn moeder en we denken dat het voor mij is.grrrrr
De beschrijving van de producten is niet noodzakelijk waar, maar de levering is snel.
Een maand in totaal: wat een prestatie!
Met vriendelijke groet, Het Senup team
Vrij veel keuze, maar niet erg commercieel als een zeer grote reta
De vertraging bij het ontvangen van de bestelde artikelen was bijzonder groot en de verpakking was defect en onvoldoende beschermend! Kan beter
Ik begrijp niet waarom het pakket aan het postkantoor is gegeven zonder het mij te vertellen! Ik moest het u direct vragen om erachter te komen!
Ik ben zeer tevreden over uw service, maar ik dacht dat ik Belgische producten kocht, maar het bleken Chinezen te zijn :(((
Pakket nooit ontvangen. De bezorger nam niet de moeite om aan te dringen bij de portier. Wij zijn motorisch en visueel gehandicapt en het kost ons enige tijd om de portier te bereiken. Ik denk dat het zinloos is om aan te geven dat elke beweging van buitenaf buiten onze mogelijkheden ligt. De goederen zijn contant betaald met Master Card en ik hoop de levering spoedig te ontvangen. Hartelijk dank. C.L.
Opvolging: weinig informatie nadat de bestelling is geplaatst Levertijd komt niet overeen met wat op de website werd vermeld
Ik had een probleem met de levering die werd geblokkeerd omdat het gedeeltelijk beschikbaar was, en de tracking fout was in de levering aan het depot. Anders producten altijd perfect
Bestelling snel verzonden Site nogal ingewikkeld om te bestellen Moest drie of vier keer terugbellen na mislukte levering
Voor het eerst sinds ik bij sen up heb besteld heb ik problemen met lange vertragingen, beschadigde pakketten en onvolledige bestellingen
We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Senup Team
Zeer lange levertijd
Ik vind het jammer dat we geen complete set handvatten hebben, maar zonder spijker is het nutteloos...
Site goed, echter flimsy verpakking re-scotched door de vervoerder, en bestel niet het merk Nateen. De beschermingen zitten helemaal los, overal zitten absorberende gelkorrels
De producten komen niet meer overeen met de kwaliteit die ik kende...
Ik kon de wegwerpdoeken niet vinden...
De prijs die ik op amazon kreeg bij mijn bestelling: -15% en- 10% met verzending. Product vraag: geen probleem
Zeer lange levertijd, ongeveer een maand tussen bestelling en levering, en het geld wordt van de bestelling afgehaald. tenslotte was de plaats van levering niet gerespecteerd ....
Ik vond de juiste referentie op deze site, maar ik vind de prijzen echt buitensporig. ondeugd van de afhankelijkheid.
U zult begrijpen dat wij dit niet kunnen accepteren en dat wij uw pakket zorgvuldig zullen analyseren zodra het wordt teruggestuurd. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Hoogachtend, Frédéric. Het Senup team.
De navigatie op de site is nogal moeilijk omdat het moeilijk is je weg te vinden in de producten. Er zou op een specifieke pagina uitleg moeten komen over het verschil tussen mobiele luier, anatomische bescherming en anatomische luier.... Ook zouden de afmetingen van het product moeten worden vermeld, want die worden niet gespecificeerd. De aankomst van de producten is willekeurig, de vertragingen zijn soms erg groot door voorraadtekorten en er is geen waarschuwing. Je moet bellen om deze problemen op te lossen. Je moet dus beschikbaar zijn om dat te doen. De mensen waarmee ik praat zijn charmant, maar het probleem blijft hetzelfde voor ons gebruikers. De opvolging is nogal willekeurig, het lijkt erop dat e-mails wel waarschuwen maar niet altijd. Misschien een afhandelingsfout.... Afgezien van dit feit, geen fouten in de bestelde producten. Dus positief en negatief.
Voor een royale buste, had ik een betere ondersteuning verwacht.
Het is niet de schuld van smartlife time maar van de moederbedrijven die hun producten zonder waarschuwing aanpassen
De bestelling ging goed, maar de levering was verschrikkelijk, de bezorger moest bellen om de deur te openen, de telefoon was buiten werking, hij kwam verschillende keren zonder ooit te bellen en zette uiteindelijk de 2 zware dozen af bij de buren, die we niet eens kennen. We vragen ons af of we nog eens zullen bestellen, gezien de kwaliteit van de levering
Het zou een goed idee zijn om de informatie (tijden, telefoonnummer, enz.) door te geven aan de bezorger om meerdere mislukte leveringen te voorkomen. Als dit automatisch gebeurt, is de bezorger niet erg attent.