★★★★★
op 7673 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Verzonden in een te dunne kartonnen doos, kwam opengescheurd aan, gelukkig geen schade aan de slip.
Het is onaanvaardbaar dat u verzendkosten in rekening brengt voor grote bestellingen. Naar de apotheek gaan om de pads te halen kost me minder.
Ik begrijp uw ontevredenheid over de verhoging van onze leveringstarieven, maar de transportprijzen stijgen al geruime tijd en helaas konden wij niet anders dan deze verhoging van onze leveringstarieven doorberekenen. De verzendkosten voor Frankrijk zijn nu gratis vanaf 130 € en niet vanaf 120 € met DPD en GLS. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen, zoals u meestal doet, had ik u dit alles graag uitgelegd. Ik wens u een goede dag. Senup Klantenservice
Onmogelijk om mijn pakket te volgen.Ik moest de dienst opnieuw bellen zonder enige mogelijkheid van tracking.Ik ontving het pakket de dag na de beloofde dag
Ik denk dat je voor de juiste klant, gratis levering boven de 50 euro moet aanbieden.
U moet weten dat het verzenden van omvangrijke pakketten extreem duur is en dat deze prijzen voortdurend stijgen. Bovendien zullen de verschillende vervoerders vanaf 1 januari opnieuw een grote indexering doorvoeren.
Tot overmaat van ramp is ook de prijs van verpakkingskartons sterk gestegen (50%). We bestuderen dus een ander verpakkingssysteem om de transport- en verpakkingskosten, die we niet meer kunnen dragen, te verminderen. Helaas zullen we geen andere keuze hebben dan de transportkosten vanaf 1 januari 2022 te indexeren. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup-team.
Onvoldoende communicatie, gebrek aan informatie.
Ik heb geen factuur voor mijn bestelling ontvangen. Ik heb geen link in mijn mailbox ontvangen om mijn bestelling te volgen. Ik heb geen e-mail ontvangen om me te laten weten dat mijn bestelling is vertrokken.
Het laatste was niet het juiste bedrag om de bestelling te betalen. Het wachtwoord klopte blijkbaar niet en het was onmogelijk om te betalen.
Anderzijds vermeldt u een ander bedrag bij de betaling. Dit is vreemd omdat u ons nooit over dit probleem heeft verteld. Ik heb voor de zekerheid onze e-mailwisselingen nog eens doorgenomen. Als het bedrag anders was, waarom hebt u er dan voor gekozen om deze aankoop af te ronden zonder een oplossing te zoeken door contact met ons op te nemen?
Met vriendelijke groeten, Het Smartlifetime-team
Ik had een vreselijke winkelervaring vanwege de bezorgdienst. De dienstverlener DPD weigert systematisch thuis te leveren en het is altijd een zeer zwaar en schokkend gevecht met de bezorger aan de telefoon om hem de levering te laten honoreren zoals gepland in de bestelling. Ondanks meerdere klachten bij de klantendienst van DPD en Smartlifetime verandert er niets... Jammer en ontmoedigend
Levering in een relaispunt, een beetje ver van mijn huis.
Bij de transporteur GLS raad ik u aan de SMS of e-mail die de levering aankondigt (verstuurd door deze transporteur) te beantwoorden om de levering thuis af te dwingen. In dit geval wordt het relaispunt vermeden MAAR, de levering zonder bewijs van ontvangst is dan toegestaan. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Senup.com team
De wijze waarop alles in één verpakkingsdoos geperst werd voor transport was een minpuntje. Indien we alles in de originele verpakking zouden ontvangen hebben, zou het voor ons gemakkelijker stockeren.
Te weinig keuze uit verschillende producten
Zou kunnen worden vereenvoudigd omdat het veel onderzoek vereist. Kortingen en inhoudingen op facturen worden onvoldoende uitgelegd. Na een chat komen de termen die de agenten gebruiken niet overeen met wat er op de site staat, zodat er enige aarzeling is.
De levering was relatief snel, aangezien ik weg was zette de bezorger het pakket op het terras in mijn tuin? De levering was relatief snel, aangezien ik weg was zette de bezorger het pakket op het terras van mijn tuin? Ik had de levering in een estafettepunt vorig jaar op prijs gesteld. De telefonische bijstand, om mij met name te begeleiden bij de leveringsmethode die wordt geperfectioneerd, was opmerkelijk. De persoon die de telefoon beantwoordt is zeer kalm en vriendelijk, wat vrij uitzonderlijk is voor een online winkel. Hartelijk dank.
De kwaliteit is zeer goed, alleen de levering moest ik lang wachten, dus ik stuurde een e-mail, bel, het duurde lang en ik moest meer kopen in de winkel terwijl ik wachtte, jammer, ik zal het deze keer opnieuw proberen in de hoop dat het sneller zal zijn, anders zou ik moeten veranderen,
Zeer goed, bij mijn eerste bestelling. Ik had graag beter geïnformeerd willen worden over het resultaat van de bestelling zonder het te hoeven vragen. Voor de rest bedankt voor de snelle reactie per e-mail en het telefoontje dat volgde! De verpakking en levering waren perfect.
Senup heeft de kwaliteit van haar beschermingen veranderd.
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. ik heb verschillende keren uitstel van levering gehad: bestelling geplaatst op 03.08 en geleverd op 19.08, ondanks de reactiviteit van de klantenservice. probleem met Smartlifetime of UPS? probleem van levering tijdens de feestdagen in Kiala leveringspunten? het is een schande om meer dan 15 dagen te wachten op een pakket dat in 5 of 5 dagen geleverd had moeten worden. verder is de koopwaar in orde, en de prijzen zijn interessant.
Te lange levertijd
1) Ik ben nederlands talig en ontvang deze vraag in het frans! 2) Ik heb 2 keer een vraag gesteld en heb 2 keer een herinnering moeten sturen omdat mijn vraag niet beantwoord werd
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Producten nog steeds conform, maar prijzen nog steeds stijgend
Wij blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het Senup team
Er zijn tijden dat alles goed gaat en de bestelling snel en volledig aankomt. Er zijn tijden dat het ingewikkelder is en langer duurt voordat het aankomt. Het ingewikkelde hoort bij het leven, wat niet goed is, is niet te waarschuwen. Afgezien van deze gebreken blijf ik deze site trouw. Hoogachtend
Producten ok. Maar het pakket kwam gebroken aan en de producten kwamen uit het pakket, de doos was te licht en het plakband was van slechte kwaliteit. De eerste keer werd mij verteld dat het aan de vorst lag, maar in juli was het nogal koud,?.... Het handschoenenkastje kwam helemaal kapot aan. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Mocht u een probleem hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken, per e-mail, per telefoon (gratis) of via onze online chat.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
De nieuwe site is bijzonder moeilijk toegankelijk. Het is onmogelijk om terug te gaan naar je laatste bestelling om deze te kopiëren zoals voor dit herontwerp. We moesten hulp inroepen om een nieuwe bestelling op te zetten!
In geval van problemen of aarzelingen nodigen wij onze klanten altijd uit om contact met ons op te nemen. We zijn heel gemakkelijk te bereiken via e-mail, per telefoon (gratis nummer) of zelfs via de online chat.
Het Senup team
Wachten op levering
Uw bestelling is nog niet verzonden omdat u een product heeft gekozen dat duidelijk gemarkeerd is als niet op voorraad. Bij alle out-of-stock producten staat een indicatie van de hersteltijd.
Met vriendelijke groet, Het Senup team
De nieuwe site is veel minder gebruiksvriendelijk en bestellen ging minder makkelijk. Bovendien is het zinloos als je op lijsten klikt, want er wordt niets ontwikkeld. Bovendien zijn de verzendkosten gestegen.
Niet zo duidelijk als voorheen. En ik voeg toe dat er regelmatig artikelen in mijn bestellingen zitten die wachten op herbevoorrading. Dat stelt de levering uit.
Sommige producten zijn inderdaad uitverkocht maar dit wordt steeds duidelijk aangegeven op de productfiche om onaangename verrassingen voor onze klanten te vermijden. Het Senup team
Tevreden over het product. Correcte leveringstermijn
Terugkerend en niet gecorrigeerd probleem met loyaliteitspunten Ik moet dit elke maand doen
Het ontvangen artikel komt niet overeen met de beschrijving ik raad deze site niet aan
Vermist of verwijderd item
Het was duidelijker voordat...
De sketch onder de doos was volledig verwijderd. Voor de rest was de levering correct.
Problemen met de verbinding met uw webpagina. Verandering van eigenaar?
Slechte kwaliteit van de levering omdat de bezorger de pakjes in de hal achterliet zonder de moeite te doen om ze in de lift te leggen.
Ik heb niet de bestelde luiers ontvangen, maar andere luiers die dunner en minder absorberend waren, en dit zonder enige kennisgeving of bericht of verontschuldiging.
Hallo, ondanks mijn verzoek om een INVOICE te ontvangen die overeenstemt met het betaalde bedrag, blijft u mij een ORDER-meldingsformulier sturen, dat niet wordt erkend en mij niet in staat stelt te profiteren van de terugbetaling door de algemene raad waarop ik recht heb. Goedendag.
Een beetje duur, maar betrouwbare service!
De beschrijving van de artikelen is onduidelijk en te summier (maatvoering).
Bericht van verzending dan niets meer...
Nog een prettige dag. Het Senup team