9.5/10
★★★★★
op 4167 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Het transportbedrijf GLS moet de geschatte dag van aankomst melden en een tijdsspanne van minder dan 4 uur opgeven.
Reviewer icon
Jairo G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/08/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Instructies over de verwerkingstijden van hars en mengpercentages ontbreken.
Reviewer icon
Adam Mario P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Mario, op onze blog vind je veel tutorials en video's over het gebruik van hars: https://www.mundo-surf.com/blog/category/shape/ Groeten, Sebas
3/5
★★★☆☆
De zending, die binnen 24/48 uur zou aankomen, liet lang op zich wachten.
Reviewer icon
Mauro F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/08/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De verzending van mijn bestelling duurde enkele dagen en nadat het was verzonden kreeg ik geen trackingnummer. Ik probeerde support te bellen en bleef meer dan 10 minuten in de wachtrij staan zonder dat iemand opnam of later terugbelde. Uiteindelijk kreeg ik het trackingnummer via chat. Het pakket bleef meer dan een week halverwege steken, ik wacht nog steeds op informatie van mundo-surf over wanneer het geleverd zal worden.
Reviewer icon
Zlatko E.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Zlatko, We zijn het probleem aan het oplossen met UPS. Ze onderzoeken de zaak om uit te zoeken of het pakket zoek is geraakt of dat ze het kunnen vinden. Sorry voor het ongemak, Sebastian
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een andere kleur van de bestelling ontvangen.
Reviewer icon
Evgenia Z.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Evgenia, Volgens ons verzendcontrolesysteem is de juiste kleur verzonden, namelijk zwart. Als dit niet het geval is, stuur dan een foto van het product naar [email protected], zodat we het kunnen oplossen. Groeten, Sebas
3/5
★★★☆☆
De aankooptransactie werkte. De pagina is echter slecht ontworpen; naast het ontbreken van een goede engelse versie; zoals bijvoorbeeld: Ik schrijf deze review terwijl alle tekst in het Spaans is en er niet eens een knop is voor een engelse versie. Ook, nadat ik de betaling had gedaan, kwam ik op de volgende pagina met wat willekeurige tekst maar geen orderbevestiging, geen ordernummer, etc... wat behoorlijk verontrustend is als online koper.
Reviewer icon
Marcel R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Marcel en bedankt voor je feedback. We werken hard aan de website om deze problemen op te lossen, maar 7 talen, 6000 producten, 100 blogartikelen, het is een lange klus! Op dit moment hebben we twee Duitse stagiaires, je zou de Duitse versie van de website eens moeten bekijken 🙂 Groeten, Sebastian
3/5
★★★☆☆
Aangezien ik de bestelling op 7 juli heb geplaatst, is hij nog steeds niet aangekomen.
Reviewer icon
Jose Luis C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/07/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Zeer concurrerende prijzen, snelle verzending, helaas de slechtste klantenservice die ik ooit online heb gezien. Het bord kwam beschadigd aan, ik heb het probleem meteen gemeld, maar de (nutteloze) oplossing kwam na langzame, vermoeiende en onprofessionele chats. Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggevraagd. Let op: als je niet met paypal betaalt is de verzending voor jouw rekening. Tip: als er problemen zijn is de snelste oplossing om het product te vervangen in plaats van reserveonderdelen op nieuwe producten te sturen.
Reviewer icon
Lorenzo D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Lorenzo! We hebben vastgesteld dat het product een fabricagefout had, onze excuses hiervoor. Dit is iets heel zeldzaams, maar kan af en toe gebeuren, daarom zijn we hier om het op te lossen. We hebben het product al volledig terugbetaald en je kunt een nieuwe bestelling plaatsen als je dat wilt. Hartelijk dank. Ik wens u het allerbeste.
2/5
★★☆☆☆
Het zou goed zijn geweest als de neus van een van de twee borden niet was gebroken tijdens het transport. Ik heb het formulier voor beschadigde goederen ingevuld, maar nooit iets van gehoord.
Reviewer icon
Caleb K.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Caleb, Onze excuses voor het ongemak, maar we hebben helaas niet je volledige verzendclaim ontvangen. Onze zendingen zijn dubbel verstevigd met karton en noppenfolie en extra versteviging bij de neus en de staart. Desondanks kan het voorkomen dat een schuim door transport beschadigd raakt. Alle zendingen zijn verzekerd tegen deze situaties, maar we hebben de volledige verzendclaim met foto's nodig om het product te kunnen vervangen. Groeten,
2/5
★★☆☆☆
Ik heb 6 m. s-glasvezel gekocht (bijna 60) en jullie hebben het in vieren gevouwen opgestuurd, dus de hoeken zijn al gemarkeerd op de vezel. Bovendien vond ik, toen ik het opende om het op een buis te rollen (wat de manier is waarop andere winkels het opsturen), kleine sporen van iets dat lijkt op roltabak op verschillende plaatsen langs de 6 m. doek. De waarheid is dat ik teleurgesteld was.
Reviewer icon
Jose S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Jose. Om logistieke redenen wordt de glasvezel die we gesneden verkopen opgerold en gevouwen verzonden. De vezel wordt doorschijnend wanneer deze wordt gelamineerd, dus kleine vlekjes die kunnen ontstaan bij het hanteren van de vezel zullen helemaal niet opvallen op de plank. Je hebt ook de mogelijkheid om de hars per rol te kopen, zodat je de garantie hebt dat deze vezel niet gemanipuleerd is, maar dan moet je grotere hoeveelheden kopen. Wat betreft het vuil, we waarderen uw opmerking, we hebben de werkplek en de netheid van de snijtafel herzien zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groeten. Ignacio, Manager Klantenservice.
2/5
★★☆☆☆
Ik geef jullie maar 2 sterren om twee redenen. Ten eerste: jullie hebben tot het laatste moment gewacht om mij om het nie te vragen terwijl er een hele week voor stond en omdat jullie me betrapten op mijn werk kon ik niet op tijd antwoorden en werd de levering een hele week vertraagd. Ten tweede: jullie hebben de microsferen in een heel dun plastic blikje gedaan samen met het harsblikje en de vezel. Door de klappen van het transport brak de bus met microbolletjes en liep leeg in het karton. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik een paar levensjaren verloor toen ik het karton opende vanwege de wolk microbolletjes die eruit kwam, maar de 4 meter vezel zit helemaal vol met microbolletjes en natuurlijk zit het overal behalve in de bus, die kapot is. Het zou voldoende zijn geweest om dezelfde noppenfolie te gebruiken als waar jullie de katalysator in hebben gewikkeld. Het spijt me, maar tussen deze twee dingen zag het er voor mij niet professioneel uit. Ik zal bij jullie blijven bestellen, maar alleen uit noodzaak omdat er maar heel weinig winkels zijn die bouwmateriaal verkopen en die leveren op de Canarische Eilanden.
Reviewer icon
Paolo P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/03/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Paolo en sorry voor het ongemak dat je hebt gehad met je bestelling, Wat betreft de DNI, we houden rekening met je suggestie om deze op te vragen zodra we merken dat de klant deze niet heeft aangegeven. Wat betreft de breuk van de microbillas, vul het transportklachtenformulier in, zodat we je een oplossing kunnen bieden, je vindt het hier: https://forms.gle/KLE57UfD7M8Veud38 Groeten, Sebas Klantenservice
3/5
★★★☆☆
De levertijden zijn goed.
Reviewer icon
Germán R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/03/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering duurt een paar dagen
Reviewer icon
Pedro T.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/01/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Alles heel goed behalve dat het product niet voldoet aan de beschrijving.
Reviewer icon
Cristian A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/01/2022 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Alles perfect, behalve de levering die EEN MAAND duurde in plaats van 7/10 dagen zoals op de website stond.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/11/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ze misten de leveringstermijn door te adverteren met iets dat ze niet op voorraad hadden.
Reviewer icon
Leonardo M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levering is perfect, maar als je een wit artikel bestelt, toont jullie site een zwart artikel, maar ik heb de witte ontvangen zoals ik wilde. De maattabel is niet erg goed. De maat S komt overeen met mijn maten, maar als ik het draag, is het te klein en komt het meer overeen met een XS. De maat hierboven zou beter zijn (maar ik draag S in Frankrijk).
Reviewer icon
Marie-paule B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met een assistent, maar nooit een antwoord ontvangen.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemiddag Auxi, het spijt me dat u geen contact met ons heeft kunnen opnemen, we weten niet wat er gebeurd kan zijn zoals we u aan de telefoon hebben verteld. Ik wens u veel plezier met uw bestelling, vriendelijke groeten.
3/5
★★★☆☆
Ik kon niet profiteren van de verzendkosten om twee andere producten te kopen omdat ze niet op voorraad waren.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/11/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Van de shape kit die ik bestelde, was er noch de vezel noch de doosjes die ik wilde en ze moesten ze omruilen voor andere wegens voorraadtekort, de rest was prima.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/10/2021 
Vertaalde beoordeling