9.5/10
★★★★★
op 4101 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
De levering duurde 14 dagen maar de goederen zijn erg goed🤙🏄
Reviewer icon
Ludger M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Ludger en bedankt voor je bestelling. Uw bestelling heeft vertraging opgelopen door een fout in de verzendlink naar uw adres, waarvoor onze excuses. Desondanks zijn we blij dat alles veilig is aangekomen.

Hartelijk dank en we kijken uit naar uw volgende aankoop!
Met vriendelijke groet, Ignacio van de klantenservice.
3/5
★★★☆☆
De levering ging goed maar de riem is te kort.
Reviewer icon
Jean-baptiste E.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/01/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De werkelijke maat van de laarsjes die ik bestelde heeft niets te maken met wat ze hadden moeten zijn.
Reviewer icon
Jose Luis G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Jose Luis en bedankt voor je bestelling. Je moet in gedachten houden dat een sok niet hetzelfde is als een schoen. Een bootie ziet er op het eerste gezicht kleiner uit dan een sok, maar als je hem eenmaal past, zal hij wijken en zich aanpassen aan je voet. Dit gebeurt ook met wetsuits, die goed moeten passen zodat ze geen waterzakken vormen als je het water ingaat.
Als het echter niet je maat is, kun je het naar ons terugsturen en ruilen we het om voor de maat die je nodig hebt.

Met vriendelijke groeten.
Ignacio van de klantenservice.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb 25€ extra betaald om het pakje voor Kerstmis te ontvangen volgens de info tijdens de betaling en in plaats daarvan kwam het aan op de 28e. Ik heb om een terugbetaling gevraagd en ze hielden geen rekening met mij!!! Gefeliciteerd!!!
Reviewer icon
Cristina F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Cristina en bedankt voor je bestelling. Je bestelling is naar Italië verzonden met een 2-3 daagse express service van UPS. Rekening houdend met het feit dat het op donderdag 21 december werd verzonden, werd het op de derde werkdag geleverd. Omdat 23, 24 en 25 december feestdagen waren, was levering echter niet mogelijk. Het was niet mogelijk om het voor Kerstmis in Italië te ontvangen, omdat we geen 24-uurs verzending hebben.

Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Ignacio van de klantenservice.
3/5
★★★☆☆
De pakzak surft te klein 🤦‍♀️
Reviewer icon
Raquel P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Raquel en bedankt voor je bestelling. De waterdichte tas in je bestelling heeft een inhoud van 5 liter. Als je merkt dat je iets groters nodig hebt, kun je de tas zonder problemen vervangen.
Hier kun je alle tassen voor grotere pakken bekijken:
https://www.mundo-surf.com/es/149-bolsas-para-trajes-de-neopreno

Als je vragen hebt, kun je contact met ons opnemen 🙂
Ignacio, van de klantenservice
2/5
★★☆☆☆
De bestelling kwam niet op tijd en ook incompleet aan, ik sprak ze via whatsapp en ze vertelden me dat ze in de camera's hadden gekeken en het product asleto was verzonden en gaven me geen opties om een claim in te dienen, mijn vraag is dat als ik terug ga om een aankoop te doen ik weer incompleet terug kom?
Reviewer icon
William F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo William en bedankt voor je bestelling. Zoals we via whatsapp hebben gereageerd, kunnen we zien dat er volgens ons productscansysteem 5 wastabletten zijn verzonden. Maar omdat je blijft beweren dat er maar 4 zijn aangekomen, hebben we een van de tabletten teruggestort zodat alles klopt.

We hopen dat dit is opgelost.
Met vriendelijke groeten!
Ignacio van de klantenservice.
2/5
★★☆☆☆
Het wetsuit dat ik had besteld was kapot, dus ik vroeg een medewerker van de site of er een mogelijkheid was om het te ruilen. Hij zei dat de garantieclaim binnen een week zou worden afgehandeld. Dus vroeg ik het aan. Het is nu meer dan twee weken geleden en ik weet nog steeds niet of ik het kan ruilen terwijl de tijd verstrijkt waarin ik het pak kan retourneren.
Reviewer icon
Kateryna H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Kateryna en bedankt voor je bestelling. We hebben je garantie geclaimd op 2 oktober met het merk toen we het van je ontvingen. Op 3 oktober hebben we het merk om nieuwe foto's gevraagd. Op 16 oktober bevestigde het merk de garantie en stuurde ons een creditnota omdat we geen ander pak hadden om het te vervangen. Op 20 oktober haalden we uw pak bij u thuis op en op 27 oktober vroeg u om uw geld terug en dat hebben we gedaan.
We hopen dat alles nu duidelijk is.

We zijn er wanneer u maar wilt en helpen u graag verder.
Ignacio van de klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Perfecte bestelling bij surfworld. Maar het kwam erg laat aan met GLS en de manier om de manier van bestellen te controleren werkt niet goed.
Reviewer icon
Gino S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour Gino, nous nous excusons pour le retard de 3 jours dans la livraison de votre commande.
Il s'agit d'un cas de force majeure dû aux pluies torrentielles qui ont provoqué des effondrements dans toute la péninsule ces jours-ci en septembre.

Nous vous adressons nos meilleures salutations et espérons que vous apprécierez votre commande.
Ignacio du service clientèle
3/5
★★★☆☆
Het bord ziet er erg goed uit. Het duurde echter veel langer dan aangegeven.
Reviewer icon
Johannes B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour Johannes et merci beaucoup pour ta commande.
Lorsque tu as passé ta commande le 17/07, la date de livraison prévue était entre le 29 août et le 5 septembre. Ta commande a été livrée le 5 septembre, elle a donc été livrée à temps.

Nous espérons que tu apprécieras ta nouvelle planche. Avec nos meilleures salutations,
Ignacio du service client
2/5
★★☆☆☆
Ik heb geen bevredigend antwoord gekregen op een defect in het materiaal van de riem die ik kocht en die na vier dagen gebruik brak.
Reviewer icon
Xabier G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour Xabier,

Nous sommes désolés que la marque ne couvre pas votre laisse sous garantie. Les ruptures du câble ne sont jamais couvertes, car il ne s'agit pas d'un défaut de fabrication. Les ruptures à cet endroit sont dues à l'utilisation ou à une petite coupure du câble qui finit par se rompre lorsque la laisse est tendue.

Remarques,

Sébastien
2/5
★★☆☆☆
Ervan uitgaande dat de online shop zich richt op surfen en ervan uitgaande dat de mensen die voor het bedrijf werken professionals zijn in hun werk omdat ze de sport beoefenen of er op zijn minst verstand van hebben, begrijp ik niet hoe ze een high-end wetsuit opgevouwen in rechthoekige vouwen en verpakt in een kartonnen doos van iets meer dan een voet breed/lang kunnen verzenden. Het wetsuit is permanent gemerkt zonder te zijn gebruikt en het neopreen zal op die plekken lijden.
Reviewer icon
Jose S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour José,

Nous sommes désolés pour la gêne occasionnée, nous en avons tenu compte et les shorties sont également envoyées dans notre boîte spéciale pour combinaisons, qui est beaucoup plus grande que celle que vous avez reçue. Ne vous inquiétez pas des plis dans le néoprène, ce n'est que lors du stockage, où ils sont pliés en 2 ou 3. Ces plis disparaissent lorsque la combinaison est suspendue et n'affectent pas sa durée de vie.

Merci beaucoup,

Sebas
Responsable du service clientèle.
3/5
★★★☆☆
Perfeito nada a apontar, rápido, bem embalado, igual à descrição, simplesmente perfeito.
Reviewer icon
Luis G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/08/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Top! Alleen helaas veel te kleine doos, waar het surfpak verfrommeld in zat:(
Reviewer icon
Marcus M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/06/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het product komt niet overeen met de afbeelding. De stokken bevatten bijna geen korrels, anders dan de korrels die na de balseming zijn gebruikt.
Reviewer icon
Sofia C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Sofia en bedankt voor je verzoek. Bedankt voor het informeren over de echte kleur van de zonnebrandcrème en we hebben de afbeelding in onze online winkel al bijgewerkt, zodat de echte kleur wordt weergegeven. Met vriendelijke groet, Ignacio van de klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Hallo goedemorgen, ik wil graag dat u contact met mij opneemt. De handschoenen zijn aangekomen zoals ik ze besteld had, maar mijn zoon draagt ze al twee dagen en de naad is opengegaan. Ik weet niet wat ik moet doen om contact met u op te nemen en kunt u mij helpen, bedankt.
Reviewer icon
Alejandro R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/03/2023 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Entrega rápida, mas o tubo de cola não vinha embalado, estava á solta, vinha amolgado
Reviewer icon
Paulo Guilherme J.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/03/2023 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Uiteindelijk kan ik het nog steeds dragen, maar het product is niet hetzelfde als op de foto's in de advertentie. In ieder geval zit de "hollow-fiber" binnenvoering alleen op de borst en rug, terwijl het op de foto ook op de dijen te zien is.
Reviewer icon
Giovanni M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Giovanni. Bedankt voor je bestelling en je opmerking. Onze excuses voor de fout in de beschrijving van dit product in onze online shop. Het is nu gecorrigeerd. We hopen dat je veel plezier blijft beleven aan je wetsuit. Met vriendelijke groet Ignacio, manager klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Ze klopten niet op de deur of belden niet aan, ze belden (letterlijk één seconde) en meteen lag het pakket klaar om opgehaald te worden bij het afhaalpunt.
Reviewer icon
Manu A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/10/2022 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het is een heel oude uitvinding en ik ben er helemaal niet blij mee.
Reviewer icon
Antonio M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/10/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Antonio en bedankt voor je bestelling. Het spijt me te horen dat je de riem niet mooi vond. Zoals we aan de telefoon hebben besproken, ruilen we je riem om voor een andere die je fijner vindt. Hartelijk bedankt! Ignacio, Manager Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Het transportbedrijf GLS moet de geschatte dag van aankomst melden en een tijdsspanne van minder dan 4 uur opgeven.
Reviewer icon
Jairo G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/08/2022 
Vertaalde beoordeling