9.5/10
★★★★★
op 4101 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Er is een fout opgetreden in het systeem en mijn pedido was helemaal verkeerd.
Reviewer icon
Guilherme C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Guilherme, en bedankt voor je bestelling. In je bestelling staat dat het is gemaakt met een Billabong Intruder wetsuit maat M. Dit is het model dat we correct hebben verzonden volgens je bestelling en geregistreerd door het systeem. In elk geval, als het niet de maat is die je wilde, zoals je via WhatsApp aangaf, kun je de maat omruilen indien nodig.

Met vriendelijke groeten,
Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
De bezorgservice was slecht, het duurde 2 dagen langer dan verwacht, het zou op 10 januari aankomen en het kwam op 12 januari aan en de grip was bekrast.
Reviewer icon
Bruno V.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Bruno en bedankt voor je bestelling. Je hebt gelijk en we verontschuldigen ons voor de vertraging van 48 uur in de levering van je bestelling.
Blijkbaar waren de trackinggegevens dat de bestelwagen kapot was, maar dat is geen excuus.
Voor je volgende bestelling zal het op tijd zijn, je zult het zien! 🙂


Met vriendelijke groeten.
Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Não recebi o pedido.
Reviewer icon
Simão C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Simon en bedankt voor je bestelling. We hebben gemerkt dat je je bestelling op 10 januari hebt ontvangen, dus we hopen dat alles correct is. Als dat zo is en we ons verontschuldigen voor de vertraging in de levering, waren we aan het wachten op de bevestiging van het juiste adres om de levering uit te voeren. We hopen dat u er veel plezier aan zult beleven.

Met vriendelijke groeten.
Ignacio, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Depois de efetuar a compra me cancelaram a encomenda, ninguém merece
Reviewer icon
Cecilia F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Cecilia. We realiseren ons dat je bestelling automatisch is geannuleerd omdat het factureringsbedrijf Sequra de betaling weigerde. We zijn er echter in geslaagd om je bestelling correct te bevestigen en te verzenden via creditcardbetaling. Bedankt voor je bericht en we wensen je veel plezier met je bestelling 🙂

Ignacio, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
IK RAAD HET NIEMAND AAN. Als je het product in eerste instantie goed ontvangt ... oké. Maar als het niet aan je verwachtingen voldoet en je besluit het terug te sturen, is ALLES INCONVENIENT, van begin tot eind. Alles is zo ontworpen dat je het pakket niet terugstuurt. Zeer slechte klantenfeedback. Ik ga NOOIT meer duur betalen voor het waardeloze neopreen dat ze me hebben verkocht. Verzendkosten naar een bedrijf dat ze zelf aanbevelen en waar ze niet eens een telefoonnummer of klantenmail hebben, in mijn geval zijn alles problemen geweest en als gevolg daarvan komt het pakket bij mij terug. Wat betekent dat, dat als ik het wil terugsturen ik het opnieuw moet opsturen en dubbele kosten moet betalen. Ik zal het moeten verkopen op Wallapop en nog meer geld verliezen. Het zou zo simpel zijn als ze zelf een ophaalverzoek doen bij hun pakketdienst en de betreffende toeslag op de retourzending in rekening brengen. Simpel, snel en praktisch, net als bij de verkoop. Maar je ziet meteen dat ze niet meewerken als de klant wil ruilen. Het is maar goed dat ik geen vervanging heb gekocht voordat ik het product terugstuurde! Je bent ook een klant, je moet een beetje nadenken over het waardeloze bedrijfsbeleid dat je voert.
Reviewer icon
Rocío S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Rocio, bedankt voor je bestelling. We willen je graag informeren dat, volgens ons retourbeleid, de verantwoordelijkheid voor retourzendingen bij de klant ligt. We hebben deze procedure duidelijk beschreven in ons beleid en geven ook een aanbeveling van een vergelijkend verzendbedrijf om de retourzending van je bestelling te vergemakkelijken.

We verzorgen de zendingen naar onze klanten tot in de puntjes, maar retourzendingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Toen je telefonisch contact met ons opnam, hebben we je op deze informatie gewezen en je de mogelijkheid geboden om contact op te nemen met het koeriersbedrijf. We benadrukten echter dat het aan u was om eventuele claims voor mogelijke verliezen of vertragingen in de levering af te handelen. Gedurende het hele proces stonden we tot uw beschikking en hebben we geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen. Helaas zijn we er niet in geslaagd om contact op te nemen met het koeriersbedrijf, dus de informatie die u noemt is niet correct.

We willen graag duidelijk maken dat ons retourbeleid geen belemmeringen met zich meebrengt, aangezien het transparant is beschreven op onze website. Al onze klanten handelen retourzendingen probleemloos af via het bedrijf dat wij aanbevelen, maar ook via andere alternatieven.

We hopen dat je je probleem kunt oplossen en dat we je retourzending ontvangen voor onmiddellijke afhandeling. In elk geval blijven we tot je beschikking om je te helpen met wat je ook nodig hebt.

Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een duur wetsuit ontvangen met een scheur erin en ze willen het niet vervangen. Zonder enig bewijs beschuldigen ze mij ervan dat ik het gescheurd heb.
Reviewer icon
Santiago R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/09/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Alles okkk
Reviewer icon
Leonardo S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
de klant heeft een fout gemaakt met de beoordeling. Hij is tevreden over de service en vraagt ons de beoordeling opnieuw te geven.
1/5
★☆☆☆☆
De aftersalesservice is niet erg goed. Ze hebben nog veel ruimte voor verbetering op dit gebied in vergelijking met de concurrentie en andere online winkels in verschillende sectoren.
Reviewer icon
Pepe R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour Pepe,

Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été satisfait de notre service après-vente. Comme nous vous l'avons dit, nous imprimons nous-mêmes les étiquettes en résine, afin de pouvoir inscrire l'emballage et la date de péremption sur chaque lot que nous emballons. Nous utilisons une imprimante laser de bureau, et certaines d'entre elles peuvent présenter des taches ou ne pas être de bonne qualité d'impression. Mais nous considérons que ce n'est pas une raison pour changer de boîte de résine.

Nous prenons le plus grand soin de notre résine, en communiquant sur la date d'emballage, en la stockant dans des armoires spécifiques (chaque armoire coûte 2500€), et en utilisant des emballages de qualité. Nous sommes désolés que vous n'ayez pas apprécié ces aspects,

Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,

Sébastien
1/5
★☆☆☆☆
Moeilijk terug te sturen vanwege maatverandering, dure verzendkosten. Ik zal voorlopig niet opnieuw kopen!
Reviewer icon
Xisco M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour Xisco,

Nous sommes désolés de ne pas pouvoir donner les frais de port pour les îles Baléares. Il est vrai que le transport vers les îles est une charrette, nous en assumons une partie en facturant seulement 10,90€ de frais de port, mais nous ne pouvons pas assumer la totalité. C'est l'inconvénient de vivre au paradis 🙂

Nous vous saluons et espérons vous revoir chez mundo-surf,

Sebas
1/5
★☆☆☆☆
De verzonden goederen zijn anders dan op de website. De retourbon werd geweigerd. Kan alleen maar afraden om te kopen.
Reviewer icon
Sambor B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/06/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Bonjour, Bartusik. Le produit correspond à la fois aux photos et aux dimensions indiquées sur le site. Si vous souhaitez nous retourner le produit, il n'y a aucun problème. Il vous suffit de nous l'envoyer et nous vous rembourserons.
1/5
★☆☆☆☆
Mala, ik heb het product teruggestuurd en sinds dag 1 stuurden ze me de mail dat ze me de aankoop terugbetalen, vandaag is het dag 7 en ik heb niets ontvangen. Het is een lachertje. Ik zal zeker niets meer kopen. Ze beantwoorden noch mails noch whatsapp.
Reviewer icon
Irene L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Irene. Zoals we per WhatsApp met je hebben gesproken, is je terugbetaling op 1 februari gedaan. Het lijkt erop dat PayPal het geld om de een of andere reden had achtergehouden, maar zoals jij en PayPal bevestigen, is het nu correct teruggestort en ontvangen op je rekening. We hopen dat alles is opgelost. Met vriendelijke groeten. Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik geef geen 5 sterren, om het simpele feit dat ik heb betaald voor het bord en de verzending, maar toen vroegen ze me om een terugbetaling van 18 via PayPal omdat ze zeiden dat de verzending uiteindelijk meer kostte. Wees voorzichtig met de uiteindelijke prijs jongens, het kan omhoog gaan!
Reviewer icon
Sebastian M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Sebastian en bedankt voor je bestelling. Het spijt ons voor de fout en het ongemak. Bij bestellingen met UPS-verzending berekent onze website de verzendprijs aan de hand van de afmetingen, het gewicht, het volume van het pakket en het afleveradres. Meestal gaat dit goed, maar bij uw bestelling was dit niet het geval, omdat er een groter verschil was tussen de berekende prijs op onze website en de daadwerkelijke prijs. Onze excuses hiervoor, we werken eraan om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe board. Met vriendelijke groet, Ignacio Customer Service Manager.
1/5
★☆☆☆☆
Geef pranchas uit met een nederlaag.
Reviewer icon
Pedro C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Pedro en bedankt voor je bestelling. De ontvangst van je bestelling was binnen het geschatte tijdsbestek op onze website. Je board is binnen 72 uur geleverd. Renhis kan geen schadeclaim accepteren, aangezien er door jou is getekend voor correcte levering en deze is geaccepteerd. Als commercieel gebaar hebben we je een voucher gestuurd voor 30 te genieten in onze online winkel. Hartelijk dank. Ignacio Manager Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Heel slecht, ik heb een surfplankkoffer ontvangen met een zijkant waar het logo van het merk met typex was geschilderd. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen, maar dat was onmogelijk.
Reviewer icon
Francisco P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/08/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Francisco, We hebben je geantwoord via chat, je vroeg ons of het hoesje nieuw was, waarop we je vertelden dat het nieuw was. U liet ons de foto zien en wij antwoordden dat het een foutieve zeefdruk van het logo op de hoes kan zijn. Vul het klachtenformulier in dat u hier kunt vinden: https://forms.gle/Z9nKgZFKcDZdWvTG9. Ons after-sales team zal contact met u opnemen met een of meer oplossingen. Groeten, Sebas
1/5
★☆☆☆☆
Geen adres in het Duits. Geen evaluatie mogelijk in het Duits. Transportkosten worden achteraf aangepast / verhoogd. Geen factuur, geen afleverbon, geen retourdocument, alleen het product in een volledig neutrale zak van GLS. Slechte vervoerder met GLS, levert veel te laat, verzending duurt gewoon te lang.
Reviewer icon
Marc L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Mark, je pakket werd na 5 dagen geleverd in plaats van na 3-4 dagen, onze oprechte excuses voor de vertraging van één dag. Blijkbaar heeft onze vervoerder uw pakket verkeerd omgeleid. De verzendkosten van 9,54 zijn echter op geen enkel moment veranderd, deze worden berekend wanneer je je afleveradres invoert. Ze kunnen stijgen of dalen als je producten toevoegt of verwijdert uit je winkelmandje, en worden gratis boven een aankoopwaarde van 149. De factuur is naar je gemaild toen je bestelling werd verzonden. Op deze manier helpen we het papierverbruik te verminderen en het milieu te beschermen. Op dezelfde manier hoef je in het geval van een retourzending alleen het product naar ons terug te sturen, we bevestigen niet systematisch een retourlabel, altijd om ons papierverbruik te verminderen en bij te dragen aan de bescherming van het milieu. Wat betreft de verpakking, het bestelde product is een bodyboardriem, dit product is niet breekbaar en vereist daarom geen karton of overbodige producten, wat de kosten en het verbruik van karton en papier alleen maar verhoogt. Elk product wordt verpakt op basis van zijn breekbaarheid. Met vriendelijke groet, Sebastian
1/5
★☆☆☆☆
Toen ik het pakket ontving, was de doos leeg. Ik heb contact opgenomen met mundo-surf en wacht nu al 3 weken op feedback. Het resultaat was dat ik mijn wetsuit niet had voor mijn vakantie. Toen ik contact opnam met mundo surf, kreeg ik geen feedback van hen. Zou het niet aanraden om bij hen te kopen.
Reviewer icon
Peter S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Peter, We zijn verder gegaan met de terugbetaling van je bestelling. Dit is een zeer ongebruikelijke situatie, maar het kan gebeuren en het spijt ons voor het ongemak. Groeten, Sebastian
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling kwam vandaag pas aan. Ik heb mijn geld niet teruggekregen. Helaas vermoed ik dat ik ben opgelicht voor meer dan 120 euro. Ik vind het erg jammer, want ik heb mijn aankoop met veel vertrouwen gedaan.
Reviewer icon
Sebastian R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/07/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Sebastian, UPS kon je pakket niet afleveren vanwege een onvolledig adres. Het pakket is nu naar ons onderweg. Het zou ons op maandag 1 augustus moeten bereiken. Zodra we het ontvangen hebben en je je volledige adres bevestigd hebt, zullen we het opnieuw versturen. Groeten, Sebastian
1/5
★☆☆☆☆
Fatale behandeling, niet-conform product, geld niet terug. Een rampzalige behandeling door de commerciële dienst (Ignacio). Ze hebben me twee keer een rekening gestuurd voor een neopreen en nu moet ik het uitvechten met Consumo. Een schande.
Reviewer icon
Grégoire B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Gregoire. Er stond inderdaad een fout in de maattabel. We danken je voor het opmerken van deze fout, zodat we deze kunnen corrigeren. Onze excuses voor deze fout in de maattabel. Aangezien het onze fout was, is de retourzending volledig voor onze rekening en we hebben ook per e-mail met u bevestigd dat we akkoord zijn en het bedrag al hebben teruggestort. We hebben ook de levering en ontvangst van je nieuwe wetsuit met de juiste maat gecorrigeerd bevestigd. We staan tot uw beschikking voor verdere vragen of suggesties. Met vriendelijke groet en graag tot ziens.
1/5
★☆☆☆☆
Waarom hebben ze me geen ontoereikend product laten terugsturen?
Reviewer icon
Roy S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Roy, helaas is het niet mogelijk om een preform te retourneren, omdat het een product op maat is. Het is een product dat door de fabriek speciaal voor jou is gemaakt. We hopen dat je dit begrijpt. Bedankt en sorry voor het ongemak. Ignacio.
1/5
★☆☆☆☆
Onaangename
Reviewer icon
Aida F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Aida, het spijt me dat je het wetsuit dat je hebt ontvangen niet goed vond. Het is een goedkoop wetsuit voor de basisbehoeften. We hebben opties met meer elasticiteit en afdichting die misschien wel naar je zin zijn (we hebben meer dan 1000 wetsuits in voorraad van alle prijzen). We staan tot je beschikking om je aan te bevelen wat je nodig hebt. Vriendelijke groeten.