★★★★★
op 6819 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De producten waren zeer goed verpakt en werden vrij snel ontvangen. Ik ben blij met mijn aankopen. Ik miste echter een artikel (cadeauverpakking aangerekend voor 6 €). Ik heb een week geleden rechtstreeks een bericht gestuurd naar het berichtensysteem van hun website om mijn geld terug te vragen. Ik heb nog niets gehoord. Misschien zijn ze overweldigd door de feestdagen die eraan komen, wat ik kan begrijpen. Ik hoop iets van ze terug te horen.
Er ontbrak één item in het leveringspakket, ik wacht tot het wordt teruggestuurd, verder is alles in orde.
De gevraagde afleverplaats wordt niet gerespecteerd, de depots van deze pakketten zijn overbelast en hebben weinig ruimte, dus je moet naar het ups magazijn, moeilijk te vinden en moeilijk bereikbaar, en niet in de buurt van je huis. Teleurgesteld over deze levering. Ik zal deze ervaring niet herhalen
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling; ik wacht tot ik het heb ontvangen voordat ik een positieve of negatieve mening geef.
Ik bestelde 2 flessen en ontving er maar één. De andere was niet op voorraad, dus ik kreeg mijn geld terug. Het probleem was dat het product op de website werd weergegeven als niet op voorraad en dat niemand contact met me opnam om me een vergelijkbaar product aan te bieden of om te bevestigen of ik nog steeds een bestelling wilde plaatsen. Uiteindelijk was het een verrassing toen ik het pakket opende.
Na door UPS tussen twee relaispunten te zijn gerangeerd, heb ik eindelijk mijn bestelling opgehaald en ontdekt dat deze incompleet was. Gezien het feit dat het voor een kerstcadeau was en dat ik geen reactie heb gehad van de dienst na verkoop, ben ik echt teleurgesteld... Jammer, want jullie producten zijn goed! (Aangezien jullie niet verantwoordelijk zijn voor de leveringsproblemen van UPS, laat ik jullie 3* staan)
Deze gebottelde Icewine had beter verpakt kunnen worden. Ik heb de fles Icewine wel heel ontvangen, maar het deksel kwam los van de verpakking waar de Icewine in zat. Met vriendelijke groet.
1 pakje pannenkoekenmeel barstte in het pakket! Het zat overal.
Er was een cadeau gepland, maar alles wat ik kreeg was een lege doos
Er werd ons verteld dat de bezorging gratis was, maar dit was niet waar. De levering door UPS was een ramp, het pakket kwam in erbarmelijke staat aan. Geen reactie van de klantenservice van les trésors d'érable.
Hallo over het algemeen blij met mijn aankoop, behalve de levering die deze slecht doorgeven 3 flessen ontvangen op 5 waarvan een met een schittering geen commercieel gebaar van gemaakt voor het moment.
Teleurgesteld door de verpakking. Gezien de prijs zou een doos leuk zijn geweest, evenals een klein briefje in het pakket, de factuur goed geplaatst zodat deze niet helemaal verfrommeld is ... zoals andere exporteurs doen.
Bestelling kwam onvolledig aan. Geen informatie ondanks 2 herinneringen per e-mail. Ik moest uiteindelijk bellen om er maar één te krijgen. A priori wordt de rest van mijn bestelling teruggestuurd, ik wacht af...
Deze site biedt Canadese producten aan, maar sommige zijn buitensporig duur (bijv. jam voor €10 per 250g). Ze zijn zeker erg goed, maar dat rechtvaardigt de prijzen niet.
Ik heb niet het juiste bestelde artikel ontvangen, maar een ander dat goedkoper was dan de betaalde prijs, zonder enige uitleg. Ik heb een klacht ingediend die tot op heden niet is beantwoord.
De producten die ik heb ontvangen waren van goede kwaliteit, maar een van de gefactureerde artikelen voor mijn bestelling ontbrak ..... Ik kan Céline blijkbaar niet bereiken via telefoon, e-mail of Facebookberichten... Ik ben teleurgesteld en ik ben bang dat ik heb betaald voor een artikel dat ik nooit zal ontvangen.
Er was een bier in duizend stukken gebroken. de binnendoos met het bier was vochtig. de buitendoos was niet vochtig.
Hallo, Teleurgesteld toen mijn potjes esdoornboter open aankwamen, helaas waren de deksels losgedraaid.
Ik heb mijn pakket ontvangen, maar het was 3 dagen te laat, wat vervelend was omdat het een cadeau was. Ik had een cadeauverpakking besteld met een boodschap waar ik 2€ voor had betaald, maar ik kreeg het niet in mijn pakket.
Ik ben teleurgesteld over de producten die ik heb gekocht en de levertijd was erg lang.
Ik bestelde gezouten karamelboter popcorns en ze waren allemaal zacht. Ik keek naar de vervaldatum en die was oktober 2023, hoewel ik mijn bestelling op 02 november 2023 had geplaatst. De andere producten hebben een houdbaarheidsdatum van mei 2024, behalve de chocolade/maple syrup cakes die geen houdbaarheidsdatum hebben (nog niet geopend).
Mijn pakket kwam aan met de helft van de navulling van ahornsiroop gemorst. Alle andere producten waren plakkerig. Ik heb jullie een klacht gestuurd, maar jullie hebben nooit actie ondernomen!
Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn klacht.
Ik ben tevreden over de levertijd, maar ik heb een product ontvangen dat niet is wat ik had besteld.
Hallo, ik heb inderdaad mijn bestelling ontvangen, met 2 teleurstellingen, de 1e de 4 flessen ahornsiroop in de vorm van een esdoornblad die "klein" zijn het is onmogelijk voor mij om dat aan mijn vrienden aan te bieden en gezien de prijs, had ik de dozen moeten nemen, de 2e, de partij van 5 dozen esdoornblad koekjes, aangekondigd "feest" en die het niet zijn, want de rest van mijn bestelling is perfect. En wat jammer dat ik "geen" antwoord heb gekregen van de Les Trésors d'Erable site en dus ga ik even afwachten of ik antwoord krijg voordat ik mijn nieuwe bestelling plaats.
Pakket arriveerde met twee kapotte items ....
Een verlopen product, onmiddellijk gemeld maar geen reactie van de after-sales service.
Ik was erg teleurgesteld door de esdoornkaarsen, die ik al had geprobeerd en waarvan de geur geweldig was (esdoorn- en walnootgeur) en die deze keer een heel andere, zoete, onaangename geur bleken te hebben. Ik was de 1e keer zo tevreden dat ik er deze keer heel veel besteld heb... waar ik echt spijt van heb. Het is hetzelfde merk, maar ik neem aan dat de geur anders moet zijn afhankelijk van de gekozen esdoorns... In ieder geval erg teleurgesteld.
Ik heb mijn pakket ontvangen, maar er was geen bevestiging van mijn aankoop (ik heb nooit een e-mail ontvangen na mijn online betaling) en geen feedback na mijn contact via het daarvoor bestemde formulier, dus geen reactie op mijn verzoek na meer dan een week. Er zitten duidelijk niet veel mensen in de backoffice... Jammer voor hen, ik wilde hun groothandelsprijs hebben zodat ik misschien een professioneel contact kon beginnen.
Mit freundlichen Grüßen
Zeer tevreden met de bestelling uitstekende producten. Jammer dat de levering een paar dagen te laat was.
De producten zijn top. Maar ik heb geen e-mails ontvangen over de aankomst van het pakket... Ik ontdekte dat het pakket al een hele tijd op me wachtte toen ik me zorgen begon te maken.
Vroeger kregen we een ontdekkingscadeautje, dat was leuk. De nee 😭😭😭😂
Niet respecteren van de plaats van levering verplicht om de auto te nemen
Ik kocht koekjes die helemaal verkruimeld aankwamen
1e bestelling ik mis 2 producten in mijn pakket ahornsiropen 1 in plaats van 3.en mijn partij van 5 dozen koekjes datum erg kort 3 maanden alleen erg teleurgesteld 😞 na klacht ontvangen ontbreken geen commercieel gebaar voor koekjes al snel verlopen .dommage!!!
Dit is de tweede keer dat ik AMBER esdoornsiroop heb ontvangen terwijl ik GOLDEN siroop had besteld. Elke keer staat er op het etiket GOLDEN, maar in de doos staat er AMBER. Deze anomalie kan niet langer genegeerd worden.
Mijn pakket werd gekaapt zonder dat ik van de oorzaak op de hoogte werd gesteld
Ik moest erg lang wachten na mijn levering. Mijn betaling was zoek. Na zoeken en het sturen van een betalingsbewijs, werd de levering alsnog gedaan, maar veel later. Ik heb zelfs geen compensatie ontvangen. Klantenservice groothandel 0
Ik heb geen korting gekregen ondanks dat ik een pakket heb besteld tijdens de feestdagen. Ik heb jullie geschreven na jullie promotie e-mail maar ik heb geen antwoord gekregen.
Product komt niet overeen met de beschrijving op het bestelformulier: 1 bosbessenwhisky sortilège besteld...1 bosbessenlikeur sortilège geleverd. Gelieve de beschrijving aan te passen om verwarring te voorkomen. Klacht nog onbeantwoord tot date....