9.5/10
★★★★★
op 6252 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Snelle levering. Maar er ontbreken producten in de bestelling en geen reactie van de klantenservice. Ik ben erg teleurgesteld.
User icon
Stevens G.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De producten zijn geweldig, maar er is geen respect voor mijn keuze van afhaalpunt en geen antwoord op de twee berichten die naar het contactadres zijn gestuurd.
User icon
Avi E.
Op
na aankoop van 15/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Volledig overgewaardeerd maar ZEER lekker
User icon
Birgit S.
Op
na aankoop van 16/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niets waar je op kunt reageren. De bestelling is verlopen zoals je zou verwachten.
User icon
Thomas A.
Op
na aankoop van 11/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bestelling goed ontvangen maar incompleet. Ondanks meerdere berichten naar de klantenservice is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben teleurgesteld en ondanks de kwaliteit van de producten ben ik niet zeker of ik op deze site opnieuw zal bestellen.
User icon
Valérie H.
Op
na aankoop van 01/03/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer goed product, maar ik heb op 27/02 een set besteld en ontvang deze vandaag op 14/03, dus teleurgesteld over de verzendtijd die 24-48 uur zou moeten zijn en geen commerciële geste, gewoon dat ik moet wachten omdat het niet op voorraad is (staat op de site als op voorraad). Anders top product.
User icon
Dylan M.
Op
na aankoop van 27/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het is de kwaliteit van de producten die het aantal sterren compenseert, maar het is al meerdere keren voorgekomen dat ik een aanzienlijke vertraging heb ervaren in vergelijking met wat er op de site wordt aangekondigd. Het is moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice of is deze volledig afwezig? Maar informatie om klanten op de hoogte te houden zou al een grote plus zijn.
User icon
Boyer M.
Op
na aankoop van 03/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bestelde gebakken bonen en kreeg porc beans… geen antwoord nadien, flesje maple syrup is ook micro… wel blij dat ik Canada support
User icon
Aankoop D.
Op
na aankoop van 02/03/2025
2 /5
★★☆☆☆
Op mijn laatste bestelling ontbreekt een artikel, geen nieuws voor het moment
User icon
Olivier B.
Op
na aankoop van 26/02/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Teleurgesteld omdat ik een fles rosé van esdoorn en framboos heb ontvangen die binnen het jaar (2019) of het jaar daarna gedronken moest worden, behalve dat het product in 2025 niet meer dezelfde smaak heeft... De fles kostte me 13,99 euro. Ondanks mijn bericht op hun website om te vragen wat er mogelijk was om te doen aan dit voorval, geen antwoord na meer dan 10 dagen... alleen 5 euro korting via een automatische e-mail om me te feliciteren met mijn eerste bestelling met als aankoopvoorstel: dezelfde fles... Jammer, ik die andere winkels dan Amazon wilde laten werken...
User icon
Samantha C.
Op
na aankoop van 15/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik begrijp het niet meer. Ik heb geen QR-code ontvangen. Mijn pakket is aangekomen in Nice maar is weer vertrokken. Kunt u het alstublieft sturen naar 35 boulevard Gorbella 06100 Nice?
User icon
Elodie G.
Op
na aankoop van 13/02/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Beide blikken ahornsiroop waren deukjes.
User icon
David L.
Op
na aankoop van 13/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De fles ahornsiroop is gedeeltelijk gelekt in het pakket. Onzichtbaar bij ontvangst, verscheen het probleem bij het openen. Het opvulpapier heeft de siroop geabsorbeerd. De fles heeft gelekt omdat de veiligheidsdop niet was vastgeplakt.
User icon
Dominique T.
Op
na aankoop van 04/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De ontvangen ijsappelcider is niet degene die ik had besteld. Ik heb een bericht op uw site achtergelaten.
User icon
Martine C.
Op
na aankoop van 04/02/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering, maar de verpakking tussen de producten was erg slecht. Daardoor stootten de onderdelen tegen elkaar tijdens het transport en waren de bussen erg gedeukt.
User icon
Jürgen K.
Op
na aankoop van 21/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Alle soepblikken kwamen gedeukt aan, maar de rest was in orde.
User icon
Elisabeth L.
Op
na aankoop van 07/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
U koos UPS als uw vervoerder en uw zeer snelle levering aan het relaispunt werd geweigerd door het relaispunt. UPS verplichtte hem het pakket op te halen in hun magazijn, dat 80 km van mijn huis ligt en op zaterdag gesloten is... Uiteindelijk heb ik mijn pakket ergens dichterbij opgehaald, maar na 3 telefoontjes naar het formulierenplatform. U bent op geen enkele manier verantwoordelijk, afgezien van het feit dat u uw relaispunten moet bijwerken. UPS levert niets rond Annemasse 74 . Blij met mijn bestelling die ik bijna had teruggestuurd.
User icon
Jeanne L.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben blij met mijn aankoop omdat het een goede prijs is, maar helaas voel ik de smaak van ahornsiroop niet genoeg. Dus ik ben teleurgesteld in het product. En ook een groot probleem met de levering, die niet werd geleverd op de gevraagde locatie en werd geleverd op een nog andere plaats en verder weg dan wat was genoteerd op de tracking van de levering. Kortom, het was moeilijk te achterhalen waar mijn pakket was.
User icon
Véronique B.
Op
na aankoop van 11/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Gratis bezorgkosten van €2,50 voor aankopen van €100
User icon
Hussein M.
Op
na aankoop van 07/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De keuze van de vervoerder was niet geweldig (lange levertijden en één kapotte fles whisky van de 5 geleverde flessen).
User icon
Hervé P.
Op
na aankoop van 05/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede producten, lange levering
User icon
Coralie D.
Op
na aankoop van 02/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik begrijp niet dat het afleveradres niet wordt gerespecteerd.
User icon
Gilbert R.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De esdoornkoekjes zijn uitstekend, maar in de bosbessenkoekjes zit te veel chocolade, wat de smaak bederft en dat is jammer.
User icon
Celine M.
Op
na aankoop van 23/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Cadeauverpakking helemaal kapot ontvangen, jammer want het was voor een kerstcadeau.
User icon
Emilie D.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg over de problemen die ik heb ondervonden (beschadigde doos en conserven en ontbrekende doos koekjes).
User icon
Sabine G.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De Adirondack tuinstoel en de koekjes zijn een kerstcadeau. De persoon was er erg blij mee. Dat is het goede nieuws! Maar de levering van het pakket was ondergronds. 1. De serviceprovider werd verschillende keren veranderd, hoewel beide werden aangekondigd als UPS. De koekjes kwamen aan bij een UPS-centrum met GLS. De eigenaar bedreigde me met juridische stappen toen ik de goederen ging ophalen. De tuinstoel werd bij mij afgeleverd met DHL. 2. Het pakket met de tuinstoel moest opnieuw worden verpakt omdat de oorspronkelijke doos kapot was. Al met al zou ik nooit meer iets bij jullie bestellen.
User icon
Jörg F.
Op
na aankoop van 13/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een van de 4 artikelen in mijn bestelling (ahornsiroop, de belangrijkste) ontbrak bij aankomst. Ik kreeg heel snel mijn geld terug na een brief, maar ik was teleurgesteld over de ervaring.
User icon
Claire T.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De UPS-afleverkosten werden niet vermeld in de bestelling.
User icon
Bietry F.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen waarschuwing voor producten die niet op voorraad zijn. Producten ontbreken in pakket. Geen nieuws 1 week later ondanks een telefoontje
User icon
Mélanie B.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket is veilig aangekomen, maar het is jammer dat ik geen proefmonsters van de winkel heb gekregen.
User icon
Clément G.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling