Les Trésors d'Érable Gemiddeld cijfer

9.7/10
★★★★★
op 1943 beoordelingen 10 1

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
In goede orde aangekomen maar de aangeboden doos is helaas erg beschadigd
3/5
★★★☆☆
Een lege geschenkdoos aanbieden en de bestelling laten denken dat het een doos met gebak is, is borderline, wanneer komt de volgende bestelling ????
3/5
★★★☆☆
Whisky is de beste
3/5
★★★☆☆
Hoge prijzen
3/5
★★★☆☆
Kwaliteitsproduct, gemakkelijk te bestellen, maar de levering is niet geweldig, 2 keer beschadigd pakket
2/5
★★☆☆☆
Volgens de verzonden e-mails en het geopende geschil met psypal werden mij verzendkosten in rekening gebracht ondanks dat ik meer dan 44,00 euro had uitgegeven. Ik denk niet dat ik nog iets van je zal kopen. Groeten
Antwoord van Les Trésors d’Érable :
bonjour, les frais de port sont offerts en Italie à partir de 99€ et non 44€, c'est indiqué sur le site, cordialement
Op
3/5
★★★☆☆
De levering is nog steeds een probleem, GLS mag geen pakketten afleveren op het voorgestelde terrein... mijn pakket zwerft meerdere dagen rond voordat het uiteindelijk op mijn verzoek bij mij thuis aankomt... Ik moet deze site verwijderen uit de voorstellen... dank u... verder zijn de producten geweldig...
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld door het gebrek aan ernst van de verpakking. Product ontbreekt 2 keer op rij...
2/5
★★☆☆☆
Goede producten behalve de karamels, die zijn "heet" en oneetbaar geworden
3/5
★★★☆☆
Sommige producten zijn niet van goede kwaliteit
3/5
★★★☆☆
Het product is perfect en zou de 5 sterren gerechtvaardigd hebben. Maar het vervoer was geen goede ervaring. Ik betaalde voor een levering aan huis en de bezorger kwam langs in de 2 uur van de week dat er niemand thuis was en ik moest het pakket ophalen in een winkel die niet erg toegankelijk was (moeilijk parkeren). Dus als ik het had laten zitten (levering in een relais), had ik minder betaald voor de levering en een beter bereikbare winkel gekozen... dus helemaal geen goede klantervaring. Ik had waarschijnlijk de leveringsdatum kunnen kiezen (maar ik zag die mogelijkheid niet, zoals bij andere leveringsbedrijven) en de bezorger kwam geen tweede keer. Zijn er sites die dezelfde producten verkopen met duidelijkere leveringen? Ik zal er naar kijken.
3/5
★★★☆☆
Na een eenvoudige berekening lijkt het mij dat uw kruiken niet elk 1 liter bevatten, maar 1/4 gallon, kunt u mij dit volume bevestigen.
3/5
★★★☆☆
Bezorgkosten te hoog. Correcte verpakking en leveringstijd.
3/5
★★★☆☆
De levering moet worden verbeterd
2/5
★★☆☆☆
Niet precies genoeg in de beschrijving van de artikelen.
2/5
★★☆☆☆
De kortingen die ik had bij het maken van mijn keuzes werden niet toegepast. Toen ik mijn artikelen ontving zag ik dat de houdbaarheidsdatum van mijn thee 3 maanden was, in een supermarkt zou ik het niet gekocht hebben. Geen zorgen met het tweede gekochte product.
3/5
★★★☆☆
Het pakje werd snel verzonden, maar... een ster minder voor een potje losgedraaide ahorngelei dat in het pakje terechtkwam, gelukkig zonder al te veel andere dingen te raken....en een tweede ster minder omdat het onmogelijk was om de gelei opnieuw te laten leveren omdat ze niet meer in voorraad was.Men vroeg mij of ik dezelfde gelei kon sturen, maar dan met Espelette pepers die toevallig dezelfde prijs hadden, maar ik had geen nieuws... Voor een bestelling van meer dan 230e.... zou een beetje communicatie op prijs zijn gesteld. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service.
3/5
★★★☆☆
Positief: Conforme producten en snelle verzending. Op tijd aangekomen. Negatief: Ik vroeg om een cadeau, maar betaalde onnodig voor cadeaupapier omdat er niets was ingepakt. De gedetailleerde factuur met alle prijzen werd gestuurd naar de persoon aan wie ik het pakket gaf. En tenslotte had ik een klein briefje geschreven (voorgesteld door de site) dat NOOIT aankwam. Voor de aankoop van de poutine kaas moet je 20€ extra betalen voor de levering en daarbovenop kwam het niet op hetzelfde moment aan als de rest van de bestelling... dus de persoon moest 2 dagen na elkaar thuis zijn anders, geen levering. Kortom, ja het was leuk om producten uit Quebec aan te bieden, maar verschillende dingen (waarvoor ik betaald heb) moeten herzien worden. Het is een schande
Antwoord van Les Trésors d’Érable :
Guten Tag!
wir können keine Geschenkverpackungen herstellen, da die meisten Produkte aus Glas sind und eine spezielle Verpackung haben müssen, um zu verhindern, dass die Produkte beim Transport zerbrechen. Aus diesem Grund werden Geschenktüten bereitgestellt. Für den Käse wird er ausschließlich tiefgefroren verschickt, um die Kühlkette zu erhalten, also nicht derselbe Spediteur wie für die Trockenprodukte.
Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten, schönes Wochenende

Op
3/5
★★★☆☆
Leveringsprobleem: het gekozen relais Épicerie de la gare in Chatou heeft geweigerd het door de vervoerder geleverde pakket in ontvangst te nemen!
3/5
★★★☆☆
Mijn bestelling mist een artikel dat wel gefactureerd is
Antwoord van Les Trésors d’Érable :
Guten Tag,
Sie haben mit Celine am Telefon gesprochen, um das Problem mit dem fehlenden Produkt zu lösen. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Schönes Wochenende
Op