/10
★★★★★
op 7579 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 7579 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Een beetje lang om het te ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2018
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb niets te zeggen over de site, maar over de levering, want ik kreeg geen e-mail of sms of iets anders om me te vertellen dat mijn levering was aangekomen op het relaispunt. Ik vroeg de site waar mijn bestelling was, en het was een week geleden geleverd, dus ik moest me haasten voordat het terugkwam bij de leverancier ......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik bestel voor mijn moeder die heel oud is, de levering is snel maar bestellingen zijn niet altijd gemakkelijk te plaatsen en er is geen voordeel als je een vroegere klant bent.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2017
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb een artikel besteld dat niet op voorraad is, maar ik krijg geen melding op de website. Naast het wachten op de bestelling, brengen ze je niet eens per e-mail op de hoogte van het feit dat het niet op voorraad is. Als je dit soort artikelen bestelt, is het toch vrij dringend?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Gros, Wanneer het product in voorraad is, wordt het in groen aangegeven in de productfiche "x producten in voorraad". Als het product niet op voorraad is, staat het in oranje (beter zichtbaar) "Out of stock - Shipment within 7 days max." Het is echter mogelijk dat deze periode van 7 dagen is overschreden door een voorraadtekort bij de fabrikant. Onze excuses voor dit uitzonderlijke ongemak. We proberen de leveringstermijn zo realistisch mogelijk te houden. We zijn overgegaan tot de terugbetaling van uw bestelling zoals gevraagd. Ter informatie, het product is weer beschikbaar en kan binnen 24 tot 48 uur geleverd worden: https://www.smartlifetime.com/id-light-maxi-carton-de-120-protections-anatomiques.html. We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team.
2
/5
★★☆☆☆
Vorige bestellingen ok.
Maar de laatste bestelling werd geleverd aan een Kiala punt ver van ons huis. Ik begrijp niet waarom. Heeft u een antwoord alstublieft?
Bedankt en gelukkig nieuwjaar 2018?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw Goujon, Er zijn inderdaad enkele veranderingen geweest bij KIALA, dat onlangs is overgenomen door UPS.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
3
/5
★★★☆☆
Verkeerde bestemming! en lichte verpakking
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen problemen met de producten, maar de levering blijft een probleem. Een telefoontje aan het begin van de dag zou beter zijn dan één voor het huis, vooral omdat een enkel pakket, vaak erg zwaar, niet altijd door een buurman in ontvangst kan worden genomen. Bovendien zijn deze zware pakketten vaak in tweeën gesplitst of met een verpakking die door een moeilijke behandeling is beschadigd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over het product, alleen de verpakking van het pakket is gemiddeld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik kreeg geen melding van de afgifte, ik moest met smartlifetime onderzoeken of het pakket bij mij was afgeleverd. Ik werd niet op de hoogte gebracht van de levering, ik moest op onderzoek bij smartlifetime.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/10/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Site en levering zijn goed, maar twee bestellingen waarbij ik om plastic luiers vraag en ik krijg non-woven
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Late aankomst van Cimmande
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
GOEDE SITE LEVERTIJD IETS TE LANG DANK U
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Langzamere levering in de provincies
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
En de verpakking was te groot. U had de dozen met de luiers in een grotere doos gedaan. Je kan beter de luiers in een doos doen die past.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik zou zeggen dat u het werk goed doet, maar dat de portokosten naar mijn mening te hoog en ongerechtvaardigd zijn (ik ken het aandeel dat aan colissimo wordt toegeschreven niet??).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een beetje traag van België naar België .....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Probleem met de levering. De bezorger deed zonder te kloppen een bericht in de brievenbus terwijl ik thuis was. Dat vond ik niet leuk omdat ik op de website had gecontroleerd dat de levering bezig was en ik zat te wachten. Ik moest dus afspraken maken voor de volgende dag.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levertijd is erg lang (2 weken), maar de klantenservice is zeer responsief en vriendelijk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te lange levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bevredigend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levering was te lang of traag ik wachtte 4 dagen terwijl het in Parijs 24 uur is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te lang wachten op mijn winkelwagen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goede site maar mijn laatste bestelling miste enkele items die ik gemeld heb maar tot op heden geen reactie ik denk dat ik niet meer bij deze site zou bestellen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Senup
Op
Hallo mevrouw, Wij stellen vast dat uw bestelling is geplaatst op 5/03/2017 om 18:50 uur. Uw pakket werd de volgende dag verzonden en geleverd op 8/03/17. De termijnen werden dus gerespecteerd.
Hier is de tracking van uw pakket: https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05347004981504&locale=nl_BE&Tracking=Track We kunnen ook geen spoor van uw e-mail vinden. Ik moet u vragen of deze bestelling niet dezelfde is als een andere, geplaatst op een andere site. Alvast bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Het Senup team.
Hier is de tracking van uw pakket: https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05347004981504&locale=nl_BE&Tracking=Track We kunnen ook geen spoor van uw e-mail vinden. Ik moet u vragen of deze bestelling niet dezelfde is als een andere, geplaatst op een andere site. Alvast bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Het Senup team.
3
/5
★★★☆☆
Sinds enkele maanden zijn de producten just-in-time, geen voorraad meer, wat de voorbereidingstijd verlengt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De e-mail waarin stond dat het pakket was aangekomen, vermeldde niet dat slechts de helft ervan bij Carrefour Hoeilaart was aangekomen. Ik moest er dus twee keer heen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site is goed, het probleem komt van de levering: de bezorger weigerde de 4 verdiepingen op te gaan, waarom een levering thuis voorstellen als het nodig is om het pakket te gaan zoeken?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/02/2017
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
U verkoopt artikelen die u niet in voorraad heeft, waardoor de levering aanzienlijk is vertraagd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/01/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik kreeg twee keer dezelfde referentie voor het papieren blad, hoewel ik de twee verschillende aangeboden modellen wilde uitproberen, zodat ik later eventueel meer van het gekozen model kon bestellen. Jammer!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2017
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik bestelde een laptop op de site, hij was inderdaad niet op voorraad, ik was erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2017
Vertaalde beoordeling