9.7/10
★★★★★
op 8990 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Goed gedaan
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/04/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het enige probleem is dat de tas niet helemaal identiek is aan de foto op de website. Op de foto waren de rugriemen wit en de bomen met het merklogo, terwijl ze zwart zijn op de tas die ik heb ontvangen. Dus een beetje teleurgesteld op dit punt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/04/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De DPD vervoerder kondigde levering aan voor 16/03, maar leverde niet. Nieuwe aankondiging van levering voor 17/03, maar nog steeds geen levering... Ik werd uiteindelijk geleverd op 20/03
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/03/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Product komt niet overeen met afbeelding!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/03/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, wat is het probleem? We hebben geen e-mail, geen retouraanvraag. Is het Oakley-masker verkeerd?
3/5
★★★☆☆
Hallo, ik heb de sleutel om de flex van mijn schoen aan te passen niet ontvangen. Voor de rest is alles in orde. Hartelijk dank.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/02/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site ziet er goed uit.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/02/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goede keuze van producten, goede prijzen tijdens de verkoop
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/01/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De service van Précision Ski is niet rechtstreeks schuldig (bestelling zeer snel verwerkt, volledig en goed voorbereid), maar de dienstverlener van de levering (Chronopost): 3 dagen te laat in vergelijking met de aangekondigde datum en niet op het gevraagde afhaalpunt...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/02/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het artikel was niet zoals geadverteerd, jammer.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/02/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, Volgens uw bestelling is er een verwisseling opgetreden tussen de fluorescerende broek die u hebt besteld en de groene broek. We hebben u een gratis retourbon gestuurd en een volledige terugbetaling gedaan. Nogmaals onze excuses.
2/5
★★☆☆☆
Verschrikkelijke levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/02/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We begrijpen de deplorabele levering niet echt zoals je aangeeft van Chronopost. Hier is uw trackingnummer: http://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XY542786119FR&langue=nl De bestelling vertrok op vrijdag, de dag dat u bestelde, maar ze konden zaterdag niet leveren vanwege het slechte weer in Frankrijk. Het pakket werd op dinsdag doorgestuurd omdat ze op maandag niet konden leveren aan het relais dat gesloten was. De frankering is gratis, uw opmerking is zeer ernstig, het is niet alsof het pakket 3 weken op zich heeft laten wachten, of dat u portokosten van 9,90 voor thuis heeft betaald. Chronopost noch wij zijn verantwoordelijk voor de vertraging, het is nog steeds moeilijk om ons meldingssysteem te doorbreken voor een vertraging van 48 uur om te worden geleverd.
2/5
★★☆☆☆
Juiste website
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/01/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, is je score van 2 normaal of niet, aangezien je commentaar lijkt aan te geven dat het "Correct" was, maar we hebben een score van 2 op 5?
3/5
★★★☆☆
Bestelling verliet het pand van de afzender een week lang niet, kwam toen aan per cronopost... Ik begrijp het niet, maar de levering duurde bijna 15 dagen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/01/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, het pakket is de eerste keer zoekgeraakt bij Chronopost, daarom duurde het lang en moesten we het pakket een tweede keer versturen. Onze excuses voor het ongemak.
3/5
★★★☆☆
Het product is geweldig en kwam snel! Maar pas op dat je de antidiefstalbeveiliging niet met.... verstuurt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/01/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Kartonnen doos helemaal beschadigd, en doos met schoenen van een ander merk. Echt teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/01/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Onze excuses, dit is een fout van onze kant, de schoenen hadden niet in deze niet-originele doos verzonden mogen worden. Wilt u dat wij u de originele doos binnen een paar dagen toesturen terwijl u deze opvraagt bij Lange?
3/5
★★★☆☆
Deugdelijk product, snelle levering, maar hogere prijs dan andere websites
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/01/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Snelle levering. Jammer dat het verkeerde product werd geleverd. Snelle verwerking van retourzendingen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/01/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Wat is precies het probleem? Is het het verkeerde model? Er kan sprake zijn van een fout van onze kant. Stuur ons het referentienummer van het ontvangen product, zodat we verder kunnen gaan met de omruiling.
3/5
★★★☆☆
Leveringsfout en herlevering OK maar ik kon er niet op tijd van profiteren
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/01/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bindingen verkeerd gemonteerd. Ski's teruggestuurd. Goed beheer van het probleem door Précision Ski. Maar een kwaliteitscontrole voordat het product werd verzonden, had het probleem aan het licht kunnen brengen en terugsturen kunnen voorkomen. Teleurgesteld dat ik niet heb kunnen profiteren van de verkoop in de tussentijd, hoewel het product nog steeds niet is aangekomen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/01/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verzending en ontvangst van het pakket binnen de aangegeven tijd en overeenkomstig de bestelling. Je kunt echter niet terug als de bestelling eenmaal is geplaatst, zelfs niet binnen een paar minuten. Het is bijvoorbeeld onmogelijk om het relaypunt te wijzigen en de klantenservice (e-mail) is niet erg begripvol (geen excuses) na een verzoek hierover.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/01/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was erg teleurgesteld over de levering omdat de levertijd niet werd gerespecteerd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/01/2017 
Vertaalde beoordeling