9.7/10
★★★★★
op 8854 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Er staat tax included op je rekening, dan zit je met £197 aan rechten te betalen, ze weigerden te betalen, ik vroeg ze me te laten zien waar het op hun website staat, hun antwoord was dat ik het zou moeten weten omdat iedereen het weet! Ik weet het wel, maar als er staat TAx included dan betekent dat tax included. Dus nu heb ik een jas die te groot is en ik kan hem niet eens ruilen, kostte me £1089!!! Niet kopen!
Reviewer icon
Federica C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/11/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zou niet overwegen om met dit bedrijf in zee te gaan vanwege hun verborgen kosten. Vreselijke klantenservice!
Reviewer icon
Chris M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het artikel komt niet overeen met wat er besteld is
Reviewer icon
Gerard D.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Gérard, We hebben zojuist je beoordeling gelezen en dat spijt ons heel erg. Om je verder te kunnen helpen, kun je contact opnemen met de klantenservice op het volgende adres: [email protected]. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen. Nog een fijne dag, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Reviewer icon
Julien C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Julien, onze excuses voor het ongemak dat je bestelling heeft veroorzaakt en we erkennen dat dit deels aan ons te wijten is. Wat betreft het antwoord van de klantenservice, met de zomervakantie is het team onderbemand en kan de reactietijd inderdaad langer zijn. Je hebt echter wel een antwoord ontvangen op maandag, waarin stond dat je het artikel gratis kon retourneren zodat we verder konden gaan met de terugbetaling. Het lijkt mij dat een antwoord op maandag voor een e-mail die op donderdag aan het eind van de dag is verstuurd, nog steeds een zeer goede reactietijd is. We hebben niet geprobeerd je te misleiden, er was gewoon een visuele fout op onze website die zal worden gecorrigeerd zodra we je artikel hebben ontvangen. We verontschuldigen ons, maar helaas is dit nog steeds een menselijke fout en we hebben dit vanaf het begin erkend en zullen je een snelle oplossing bieden. Nog een prettige dag, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst, 10 betaald voor levering binnen 24 uur, kwam 4 dagen later aan. Klantenservice toevallig niet bereikbaar. Zou het niet aanraden
Reviewer icon
Mathieu A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/05/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Mathieu, Het spijt ons oprecht voor de vertraging in de levering en we begrijpen dat dit ongelegen kan zijn geweest, maar helaas hebben we geen gegevens van enig contact van jou per e-mail of via onze chat. Ten tweede werd je pakket op dinsdag 16 mei verzonden zoals gepland, maar de vervoerder had vertraging en omdat Hemelvaart donderdag een feestdag was, werd het pas op vrijdag 19 mei geleverd, wat betekent dat het eigenlijk drie dagen te laat was (of zelfs twee, aangezien feestdagen geen werkdagen zijn). Bovendien, als je tijdens het lange weekend per e-mail contact met ons had proberen op te nemen, had je geweten dat de klantenservice vier dagen gesloten was en dat alle verzoeken op maandag beantwoord zouden worden. We begrijpen uw ontevredenheid en we zullen uw portokosten op commerciële basis terugbetalen, maar ik vind het onterecht om zo'n oordeel te vellen over ons bedrijf en onze klantenservice die altijd bereid is om u te helpen, wanneer dat maar mogelijk is. Nog een prettige dag, Het Précision Ski team,
1/5
★☆☆☆☆
Als je in Groot-Brittannië bent, koop dan niet via deze website, want dan moet je extra belasting betalen. De klantenservice was nutteloos (ze zouden de bestelling annuleren en terugvorderen). In plaats daarvan lieten ze de levering doorgaan en uiteindelijk betaalde ik de extra belasting (£45 bovenop de prijs van het artikel van £189). Ik ben nu aan het vechten om de belasting betaald te krijgen door Precision Ski omdat niet duidelijk was aangegeven dat ik extra belasting zou moeten betalen.
Reviewer icon
Stephane M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/03/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor ruilzendingen worden kosten in rekening gebracht en ze zijn niet geschikt (de aangeboden relaispunten voldoen niet: mogelijkheid om een pakket te ontvangen maar niet te verzenden).
Reviewer icon
Sophie C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hoi Sophie, Het spijt ons voor het ongemak. We bieden echter geen ruilingen aan en dit staat duidelijk vermeld in ons retourbeleid. Bovendien moet je wel betalen voor de retourzending, maar tegen een zeer gereduceerd tarief, en betalen we je totale bestelling terug bij ontvangst (prijs van het product + verzendkosten), wat vaak voordeliger is. Wat betreft het relaispunt: de software wordt met de dag beter, maar het is mogelijk dat de vervoerder het niet heeft aangegeven. Nog een fijne dag, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 linker schoenen ontvangen en moest betalen voor het terugsturen! Het is een schande
Reviewer icon
Benoist C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Benoist, Het spijt ons echt van dit incident en je had niet moeten aarzelen om contact op te nemen met onze klantenservice om het op te lossen. Ik heb je zojuist vergoed voor de kosten van het retourneren van het artikel, maar we bieden gratis retourzendingen op ons platform, afhankelijk van de reden van de retourzending (in dit geval: fabricagefout). We hopen dat je tevreden bent met alle andere producten in je bestelling. Als je problemen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. Fijne dag, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Geen succes met retourportaal of klantenservice over het verhelpen van de fout
Reviewer icon
Lisa S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Lisa, Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak. Door een tijdelijk tekort aan personeel op het hoogtepunt van het winterseizoen is de klantenservice een beetje overbelast geweest. We hebben je een retouretiket gestuurd en zullen het geld terugstorten zodra je pakket is aangekomen. Nog een fijne dag, Het Precision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
De site beschrijft het product met kenmerken die niet overeenkomen met het product dat is aangekomen. Bovendien kwam de bestelling te laat aan zonder enige voorafgaande informatie. Toen ik het wilde retourneren, kreeg ik een label toegestuurd dat niet overeenkwam met de afhaallocatie die ik had gekozen.
Reviewer icon
Francesca A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/02/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Perfect bord teruggestuurd met een vlek die waarschijnlijk door jou is gemaakt. Hartelijk dank voor de slechte service die je waarschijnlijk niet wilde retourneren.
Reviewer icon
Maurizio G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hoi Maurizio, Toen we het snowboard verzonden, was het gemaakt van plastic en kwam het rechtstreeks van onze leverancier, maar toen we het terugkregen had het niet alleen een vlek, maar ook twee grote scheuren en grote krassen op de bindingen (alsof ze verkeerd waren gemonteerd en vervolgens verwijderd) en vlekken over de hele basis. Het was toen onmogelijk voor ons om het aan onze klanten te verkopen. Als we je echt geen geld hadden willen teruggeven, hadden we niet aangeboden om het board terug te nemen, maar hadden we gewoon onze retourvoorwaarden genoteerd (waaraan niet was voldaan) en hadden we het geld of het board niet aan je teruggegeven. Bovendien behandelen we dagelijks tientallen retourzendingen en toch hebben we er geen negatieve opmerkingen over, we hebben onze klanten altijd terugbetaald omdat ze allemaal onze retourvoorwaarden respecteren en nieuwe en verkoopbare producten terugsturen, dit was niet het geval met jouw bestelling. Het spijt ons van dit geschil, maar we hebben procedures die we moeten volgen en we hebben je niet in de steek gelaten terwijl je wist dat je je snowboard terugkreeg! Goedendag, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
De transporteur liet het pakket 12 dagen wachten vanwege een probleem met het relaispunt en weigerde het relaispunt te vervangen. Het gevolg was dat mijn beschermers arriveerden nadat we naar de sneeuw waren vertrokken en dus onbruikbaar waren (ik moest er ter plekke een paar kopen!).
Reviewer icon
Beatrice B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/12/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor 24-uurs colissimo levering en mijn pakket kwam 4 of 5 dagen later aan, maar het was niet op het juiste adres afgeleverd. Namelijk voor de ingang van een hotel buiten. De receptioniste was zo vriendelijk om me te waarschuwen, anders had ik mijn pakket nooit ontvangen.
Reviewer icon
Kilian C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/12/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, sorry dat ik jullie zo'n slecht cijfer moet geven. Maar ik heb mijn op 12 december bestelde après-ski nooit ontvangen, blijkbaar door Mondial Relais, de onderaannemer van PRECISION SKI voor de levering. Na verschillende telefoontjes naar de klantenservice, stelde ik zelf een annuleringsoplossing voor.... Er werd nooit iets anders voorgesteld... Ik voel me alleen ....
Reviewer icon
Marie-maud M.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Marie-Maud, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons oprecht voor deze slechte bezorgervaring. Ondanks onze talrijke herinneringen aan de vervoerder is het probleem niet opgelost en is uw pakket nog steeds in hun handen. We hebben u echter niet met rust gelaten; de optie om te annuleren werd u aangeboden bij uw derde herinnering, maar we besloten dat we nog even zouden wachten voordat we dit alternatief zouden overwegen. Sterker nog, toen u ons uw akkoord gaf, vond de terugbetaling nog dezelfde dag plaats. Helaas zijn wij in deze feestelijke tijd van het jaar net zo afhankelijk van de houding van de vervoerders als u en we doen ons best om snel en correct op uw verzoeken te reageren. Fijne feestdagen, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling bijna 1 MAAND geleden geplaatst en nog steeds geen pakket op 18 december! Schandalig, ik ben bij 3 opslaglocaties geweest, niemand heeft mijn pakket opgehaald!!! gehandicapt, ik had gekozen voor thuisbezorging... Ik walg ervan... betreurenswaardig...
Reviewer icon
Muriel F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Muriel, Het spijt ons echt van deze vreselijke ervaring. We hebben gedaan wat nodig was met de vervoerder, maar ze waren niet in staat om uw pakket te leveren zoals gepland. Helaas zijn we net zo afhankelijk van de efficiëntie van vervoerders als u, vooral tijdens de feestdagen. We begrijpen dat je je bestelling hebt geannuleerd en we hebben je het volledige bedrag terugbetaald. Nogmaals onze excuses voor dit incident. Beste wensen voor de feestdagen, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en ik heb nog niets gehoord!
Reviewer icon
Claire P.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/12/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Claire, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons echt voor de vertraging in de levering, maar tijdens de feestdagen is het moeilijk voor vervoerders om hun deadlines te halen. We hebben je product per expresse kunnen verzenden, zodat je het voor Kerstmis kon ontvangen, en we hopen dat je blij bent met je bestelling. Beste wensen voor de feestdagen,
1/5
★☆☆☆☆
7 dagen te laat geleverd.
Reviewer icon
Marc F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hoi Marc, Het spijt ons heel erg van dit ongemak met het transportbedrijf. Helaas hebben we geen controle over dit soort incidenten en kunnen we het moeilijk rechtzetten. Onze oprechte excuses en we hopen dat je tevreden was met je bestelling. Nog een fijne dag, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen! Ik wil graag mijn geld terug. Bedankt voor uw snelle antwoord.
Reviewer icon
Benjamin L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons oprecht voor deze slechte ervaring. Zoals vermeld in onze uitwisselingen, hebben we zojuist een geschil geopend met de vervoerder om te begrijpen wat er is gebeurd en vervolgens over te gaan tot de terugbetaling. Dit zal snel gebeuren, we moeten alleen nog een oplossing vinden met de vervoerder. Nog een fijne dag en tot ziens, Het Précision Ski Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 21 februari een bestelling geplaatst en nadat ik meer dan 20 e-mails heb gestuurd en de winkel en het verzendbedrijf meerdere keren heb gebeld, heb ik mijn product nog steeds niet ontvangen. Het zou binnen 3 dagen aankomen en ik heb zelfs meer betaald om het sneller te krijgen, maar niemand houdt zich ermee bezig en ik krijg alleen "algemene reacties" zoals "u ontvangt het binnenkort". Zeer slechte service, zeer amateuristische winkel, koop er niet. Ik wacht nog steeds en kan mijn producten helemaal niet krijgen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gezien. Tommy - Barcelona
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/02/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Tommy, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons oprecht dat de levering zo lang op zich heeft laten wachten en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Na uw verschillende uitwisselingen en ondanks onze vele herinneringen, is onze vervoerder nog steeds op zoek naar uw pakket. We verzekeren je dat onze klantenservice de zaak onderzoekt en je zo snel mogelijk een oplossing zal bieden. We willen u er echter op wijzen dat de gekozen verzending niet per expresse was, dus houd rekening met 3 tot 5 werkdagen voor de levering. Nogmaals onze excuses en we hopen dat uw volgende levering naar volle tevredenheid zal zijn. Tot ziens, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Skitas ontworpen voor 1 paar ski's en kan worden gebruikt voor q ski's
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/02/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Didier, Je hebt een bestelling geplaatst voor de SKICASE ECO XC JUNIOR die geschikt is voor nordic ski's voor kinderen tot 170 cm. Als je wilt retourneren, neem dan contact op met de klantenservice of maak een retouretiket aan via onze online procedure. Tot ziens, Het Precision Ski team