★★★★★
op 9199 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Alles was in orde met de bestelling, maar de verpakking en verzending was gewoon een enorme doos voor een dunne A4-envelop. En het bestelde product was slechts een dopje.
Ik was er niet van op de hoogte dat ik 20% invoerbelasting zou moeten betalen, dus het was een onaangename verrassing om daar een paar weken later bericht over te krijgen. Ik wou dat ik ergens anders had gekocht.
Diefstalbeveiliging niet verwijderd van item
Zeer stipte levering
Betalen voor verzending voor een artikel van 500€ is niet langer aanvaardbaar in Europa. Bovendien werken jullie samen met GLS, dat de slechtste service in Italië heeft. Ze hebben de goederen niet geleverd terwijl het adres volledig correct is. Ze bellen niet als het nummer op het label staat. Er is geen manier om contact met ze op te nemen om de leveringsopties te wijzigen. Ik heb de klantenservice van Precision Ski 2 keer gebeld om het adres bij te werken en contact op te nemen met GLS, maar er veranderde niets! Ik heb de artikelen die me 500€ hebben gekost nog niet ontvangen. Het is absurd. Ik zal mijn toevlucht moeten nemen tot een terugbetaling en jullie het pakket laten vinden.
Een weekje moeten wachten op levering maar kwam van Frankrijk dus kan normaal zijn, product van goede kwaliteit.
Langere levertijd dan verwacht, en enorme doos voor een hele schoenveter :/
Lange levertijd, zelfs als het artikel uit Frankrijk komt
Ik heb besteld in het Verenigd Koninkrijk en ik moest extra invoerrechten betalen voordat de producten aankwamen (ik ben hierover in geen enkele stap van het proces geïnformeerd en ik koop producten bij andere verkopers en heb nooit invoerrechten hoeven te betalen). Ten tweede, hoewel ik voor alle artikelen dezelfde maat had besteld (Large), past de jas niet goed. Ik ga niet eens de moeite nemen om het terug te sturen, ik koop hier gewoon nooit meer iets.
De beschrijving van het kledingstuk was voor mij onvoldoende (gewatteerde capuchon in tegenstelling tot de rest van het kledingstuk).
Ik heb om een chronopostlevering gevraagd. Ik kreeg per e-mail bericht (op de afgesproken datum) dat het pakket was aangekomen bij het relaispunt. Ondanks deze e-mail was het pakket nog niet afgeleverd en werd het pas de volgende dag bezorgd. Dus een retourtje relaispunt voor niets en betaling van een chronopost voor niets.
Engelse of Duitse vertaling was niet de beste, maar het werkte om te bestellen. Bestelling en levering waren goed. Ik zou opnieuw bestellen.
De helm is te klein en op jullie website werkt de procedure voor het retourneren niet en de klantenservice reageert na het sturen van een e-mail niet Ik ben erg teleurgesteld.
Kan geen retourbon krijgen om van maat te veranderen
Snelle levering, snelle terugbetaling, maar ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Zeer goede broek maar ontvangen in maat 38 in plaats van 40
Ik heb een rugzak gekocht die defect was. Na de retourzending en nieuwe bestelling heb ik of dezelfde tas of een andere tas met hetzelfde defect ontvangen. Ik wacht nu op antwoord na mijn klachtenmail. Wordt vervolgd
Ik heb veel berichten gestuurd om de kleur van de rugzak te veranderen, maar niets,...
Ons volledige adres is niet doorgegeven aan GLS door Precision
Ze waren niet mijn maat, de wanten zijn te groot voor mij!
Hoe kan een bestelling worden geannuleerd vanwege onvoldoende voorraad?
Hallo, ik heb een bestelling geplaatst met levering op mijn werk, de levering werd gedaan op een relaispunt dat 5 km van het dorp ligt, als handelaars in de kerstperiode was het heel moeilijk voor mij om me vrij te maken tijdens de openingsuren van het relaispunt. ik vernam pas van de levering op het relaispunt toen de levering werd gedaan, ik moest me aanpassen om mijn pakje te kunnen afhalen....een beetje geïrriteerd moet ik toegeven en niet gewend aan jullie... dit gezegd hebbende erg blij met mijn bestelling. ik blijf een klant zonder problemen ik wilde alleen gewaarschuwd worden bij het bestellen dat ik geleverd zou worden in een relaispunt en niet thuis wat ik van tevoren geregeld zou hebben... bedankt. ik wens jullie het allerbeste voor de feestdagen... cyril
Onmogelijk om de promotiecode in te voeren. Jammer dat ik 40 euro kwijt ben
Bestelde maat waarschijnlijk niet meer beschikbaar en de volgende maat naar beneden gestuurd. Te klein, en geen cadeau om te geven op de grote dag. Maar de dienst na verkoop was zeer correct en efficiënt, het contact was gemakkelijk en het artikel werd snel teruggestuurd en terugbetaald.
Diefstalbeveiliging niet verwijderd...
Ik heb geen e-mail ontvangen waarin stond dat de bestelling was bevestigd.
De geadverteerde levertijd wordt niet gehaald, wat jammer is, vooral als het uitje wordt georganiseerd.
De breedte van de ski tas is te smal, waardoor het erg moeilijk is om de tas te sluiten op de plaats waar de bindingen komen. De service van Precision Ski is fantastisch.
Site helemaal niet praktisch Levering en volgen van bestellingen ok
Ik heb een e-mail gestuurd voor een retourzending, de après ski's werken niet en ik heb geen retourzending ontvangen. Neemt u alstublieft opnieuw contact met mij op.
Hallo, er is een fout opgetreden. 57012-535-IO-990 Icepeak Freiberg Skibroek Zwart - Maat: 48- Kleur: Zwart 100,82 1 100,82 De maat die tevoorschijn kwam was 54. Ik vroeg hoe je de 48 kunt controleren. Ik wil ruilen voor de juiste maat. Ik wil ruilen voor de juiste maat.
Snelle levering, misschien te snel gezien het feit dat het product defect was bij aankomst. Het zou goed zijn om voor het inpakken en verzenden van de pakketten te controleren of er geen inkepingen in de stof zitten.
De levering was supersnel. Omdat ik op zaterdag in Italië kocht, had ik het pakket op woensdag al in huis. Wat ik niet zo leuk vind, is de keuze van de maat. Toen ik alle maten van mijn zoon invulde, werd maat S aangeraden. Ik kocht een L omdat een vriendin van mij hem voor haar dochter had gekocht en zij zei dat het een L was. Ik kocht een L omdat een vriendin van mij het voor haar dochter kocht en zij zei dat het goed paste. Nou, de L klopt, als ik de site had vertrouwd, had ik problemen gehad. Bovendien zag ik een onvolkomenheid in een van de naden. Omdat ik er meer dan 400 voor had betaald, verwachtte ik dat het perfect zou zijn. Voor de rest, communicatie en verzending blijft een zeer serieus bedrijf, (ik raad het aan) Ik hoop dat mijn opmerking kan helpen om deze onvolkomenheid in de service te verbeteren.
Traceerbaarheid van het pakket, pakket in goede staat, verzorgingsinstructies binnenin. Aangezien er geen omruilmogelijkheid is, moet ik het pakket terugsturen, mijn geld terugvragen en opnieuw bestellen.
2 dagen skiën en onsamenhangend (onder de vlieg) verplicht om te rennen in het station gezocht draad
Ik heb Rossignol-wanten ontvangen, maar ze waren niet het model dat ik had besteld.
Terug met mondial relay ingewikkeld om het label te krijgen
De ontvangen maat was niet de bestelde maat
Ik plaatste een eenvoudige bestelling voor een hoed met drie pompons en ontving slechts één hoed en één pompon.
Zeer teleurstellend omdat er een item ontbrak en de gemiddelde after-sales service geen woord van verontschuldiging!