9.7/10
★★★★★
op 9199 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Alles was in orde met de bestelling, maar de verpakking en verzending was gewoon een enorme doos voor een dunne A4-envelop. En het bestelde product was slechts een dopje.

User icon
Luis M.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik was er niet van op de hoogte dat ik 20% invoerbelasting zou moeten betalen, dus het was een onaangename verrassing om daar een paar weken later bericht over te krijgen. Ik wou dat ik ergens anders had gekocht.

User icon
Jordan R.
Op
na aankoop van 18/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Diefstalbeveiliging niet verwijderd van item

User icon
Yveline V.
Op
na aankoop van 18/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Yveline, het spijt me te horen dat je dit probleem hebt gehad met de antidiefstalbeveiliging. We zijn ons ervan bewust dat dit kan gebeuren en we doen ons best om het zo snel mogelijk te verhelpen. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht en we zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We waarderen uw feedback en nemen nota van uw mening. We hopen u snel weer op onze site te zien.
3 /5
★★★☆☆

Zeer stipte levering

User icon
Paolo N.
Op
na aankoop van 17/01/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Betalen voor verzending voor een artikel van 500€ is niet langer aanvaardbaar in Europa. Bovendien werken jullie samen met GLS, dat de slechtste service in Italië heeft. Ze hebben de goederen niet geleverd terwijl het adres volledig correct is. Ze bellen niet als het nummer op het label staat. Er is geen manier om contact met ze op te nemen om de leveringsopties te wijzigen. Ik heb de klantenservice van Precision Ski 2 keer gebeld om het adres bij te werken en contact op te nemen met GLS, maar er veranderde niets! Ik heb de artikelen die me 500€ hebben gekost nog niet ontvangen. Het is absurd. Ik zal mijn toevlucht moeten nemen tot een terugbetaling en jullie het pakket laten vinden.

User icon
Joao V.
Op
na aankoop van 09/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Een weekje moeten wachten op levering maar kwam van Frankrijk dus kan normaal zijn, product van goede kwaliteit.

User icon
Noortje P.
Op
na aankoop van 07/01/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Langere levertijd dan verwacht, en enorme doos voor een hele schoenveter :/

User icon
Benjamin L.
Op
na aankoop van 04/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Lange levertijd, zelfs als het artikel uit Frankrijk komt

User icon
Frank M.
Op
na aankoop van 25/12/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb besteld in het Verenigd Koninkrijk en ik moest extra invoerrechten betalen voordat de producten aankwamen (ik ben hierover in geen enkele stap van het proces geïnformeerd en ik koop producten bij andere verkopers en heb nooit invoerrechten hoeven te betalen). Ten tweede, hoewel ik voor alle artikelen dezelfde maat had besteld (Large), past de jas niet goed. Ik ga niet eens de moeite nemen om het terug te sturen, ik koop hier gewoon nooit meer iets.

User icon
Anastasia R.
Op
na aankoop van 05/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De beschrijving van het kledingstuk was voor mij onvoldoende (gewatteerde capuchon in tegenstelling tot de rest van het kledingstuk).

User icon
Nicole B.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de beschrijving niet duidelijk genoeg was voor u, we zullen proberen dit soort details in de toekomst te verduidelijken. We hopen dat uw bestelling naar wens is. Nog een fijne dag en tot ziens, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Ik heb om een chronopostlevering gevraagd. Ik kreeg per e-mail bericht (op de afgesproken datum) dat het pakket was aangekomen bij het relaispunt. Ondanks deze e-mail was het pakket nog niet afgeleverd en werd het pas de volgende dag bezorgd. Dus een retourtje relaispunt voor niets en betaling van een chronopost voor niets.

User icon
Pierre B.
Op
na aankoop van 08/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Pierre, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons zeer dat de levering niet volgens plan is verlopen, helaas ligt dit aan de vervoerder en hebben wij hier geen controle over. Van onze kant is het pakket op tijd vertrokken en we verontschuldigen ons als het een dag te laat is aangekomen, omdat dit te wijten is aan de grillen van het transport. We hopen dat je bestelling naar wens is. Fijne dag en tot ziens, Het team van Précision Ski
3 /5
★★★☆☆

Engelse of Duitse vertaling was niet de beste, maar het werkte om te bestellen. Bestelling en levering waren goed. Ik zou opnieuw bestellen.

User icon
Stefan B.
Op
na aankoop van 07/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Nicolas, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling. We zullen proberen in de toekomst nauwkeuriger te zijn met onze vertalingen. Nog een fijne dag en tot snel, Het Precision Ski Team
2 /5
★★☆☆☆

De helm is te klein en op jullie website werkt de procedure voor het retourneren niet en de klantenservice reageert na het sturen van een e-mail niet Ik ben erg teleurgesteld.

User icon
Guy B.
Op
na aankoop van 15/03/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Kan geen retourbon krijgen om van maat te veranderen

User icon
Jeanne R.
Op
na aankoop van 19/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hoi Jeanne, Het spijt ons, maar op onze website staat duidelijk vermeld dat we niet ruilen (om logistieke redenen), maar alleen geld teruggeven. Nog een fijne dag, Het Precision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering, snelle terugbetaling, maar ik heb het verkeerde artikel ontvangen

User icon
Emilie B.
Op
na aankoop van 23/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo JB, Bedankt voor je feedback. We streven er elke dag naar om uw ervaring beter te maken, onze excuses voor deze visuele fout. Nog een fijne dag en tot snel, Het Precision Ski Team
3 /5
★★★☆☆

Zeer goede broek maar ontvangen in maat 38 in plaats van 40

User icon
Corinne D.
Op
na aankoop van 19/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback. Op onze website zijn de aangegeven maten de Franse maten. Op Lutha-producten geven we aan dat er twee labels op het product kunnen zitten, waarvan de ene de Franse maat aangeeft en de andere overeenkomt met de Finse maat. Je hebt een Franse maat 40 ontvangen die overeenkomt met een Finse maat 38. Tot ziens, Het Precision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Ik heb een rugzak gekocht die defect was. Na de retourzending en nieuwe bestelling heb ik of dezelfde tas of een andere tas met hetzelfde defect ontvangen. Ik wacht nu op antwoord na mijn klachtenmail. Wordt vervolgd

User icon
Hervé B.
Op
na aankoop van 13/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Hervé, Het spijt ons om dit te horen. We wachten op je e-mail zodat we het direct kunnen doorsturen naar het merk voor de dienst na verkoop. Kun je ons alsjeblieft wat foto's en een beschrijving van het defect sturen? We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Het Precision Ski team.
3 /5
★★★☆☆

Ik heb veel berichten gestuurd om de kleur van de rugzak te veranderen, maar niets,...

User icon
Maria R.
Op
na aankoop van 23/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hoi Maria, We konden de kleur van je rugzak niet wijzigen omdat je bestelling 30 minuten nadat je op de website hebt betaald, is verzonden. Het spijt ons dat we je bestelling niet konden wijzigen. Het Precision Ski Team
2 /5
★★☆☆☆

Ons volledige adres is niet doorgegeven aan GLS door Precision

User icon
Robert G.
Op
na aankoop van 11/01/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ze waren niet mijn maat, de wanten zijn te groot voor mij!

User icon
Alberto C.
Op
na aankoop van 20/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Hoe kan een bestelling worden geannuleerd vanwege onvoldoende voorraad?

User icon
Nathalie D.
Op
na aankoop van 17/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Nathalie, Het spijt ons heel erg van deze orderannulering, maar in deze tijd van het jaar stromen de bestellingen binnen en het kan gebeuren dat twee bestellingen elkaar kruisen en het product dus niet voor beide beschikbaar is. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig Nieuwjaar, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Hallo, ik heb een bestelling geplaatst met levering op mijn werk, de levering werd gedaan op een relaispunt dat 5 km van het dorp ligt, als handelaars in de kerstperiode was het heel moeilijk voor mij om me vrij te maken tijdens de openingsuren van het relaispunt. ik vernam pas van de levering op het relaispunt toen de levering werd gedaan, ik moest me aanpassen om mijn pakje te kunnen afhalen....een beetje geïrriteerd moet ik toegeven en niet gewend aan jullie... dit gezegd hebbende erg blij met mijn bestelling. ik blijf een klant zonder problemen ik wilde alleen gewaarschuwd worden bij het bestellen dat ik geleverd zou worden in een relaispunt en niet thuis wat ik van tevoren geregeld zou hebben... bedankt. ik wens jullie het allerbeste voor de feestdagen... cyril

User icon
Cyril T.
Op
na aankoop van 16/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Cyril, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons oprecht voor deze slechte ervaring met de levering. De levering door Mondial Relay gebeurt inderdaad in winkels die fungeren als een relaispunt voor hun bedrijf en is dus geen thuislevering. Kies de volgende keer voor een GLS-levering en zij leveren op de plaats van uw keuze. Gelukkig Nieuwjaar, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Onmogelijk om de promotiecode in te voeren. Jammer dat ik 40 euro kwijt ben

User icon
Philippe F.
Op
na aankoop van 16/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Philippe, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons oprecht voor dit incident, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor dit soort problemen, het kan zeer snel worden opgelost. Nog een fijne dag verder,
3 /5
★★★☆☆

Bestelde maat waarschijnlijk niet meer beschikbaar en de volgende maat naar beneden gestuurd. Te klein, en geen cadeau om te geven op de grote dag. Maar de dienst na verkoop was zeer correct en efficiënt, het contact was gemakkelijk en het artikel werd snel teruggestuurd en terugbetaald.

User icon
Sebastien D.
Op
na aankoop van 26/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Sébastien, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons zeer voor het ongemak, er was een miscommunicatie met het merk en de maat is omgeruild naar aanleiding van de etikettering. We begrijpen uw teleurstelling. We willen u bedanken voor uw opmerkingen over onze klantenservice. We doen elke dag ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u tevreden bent. Gelukkig Nieuwjaar, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Diefstalbeveiliging niet verwijderd...

User icon
Laurent C.
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Laurent, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons oprecht voor deze vergissing, u kunt contact opnemen met de klantenservice, het zal ons een genoegen zijn u te helpen. Fijne feestdagen, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Ik heb geen e-mail ontvangen waarin stond dat de bestelling was bevestigd.

User icon
Sébastien R.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Sébastien, Bedankt voor je feedback! We hebben je twee e-mails gestuurd, een betalingsbevestiging op 25/11 en een verzendingsmail op 28/11, die mogelijk in de spam terecht zijn gekomen. Het spijt ons zeer voor het ongemak en we hopen dat u volledig tevreden was met uw bestelling. Nog een fijne dag en tot ziens, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

De geadverteerde levertijd wordt niet gehaald, wat jammer is, vooral als het uitje wordt georganiseerd.

User icon
Martin W.
Op
na aankoop van 08/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Martin, Het spijt ons oprecht voor dit leveringsprobleem, maar helaas hebben we hier geen invloed op. We hopen dat uw volgende bestelling u volledig tevreden zal stellen. Tot ziens, Het Précision Ski team
3 /5
★★★☆☆

De breedte van de ski tas is te smal, waardoor het erg moeilijk is om de tas te sluiten op de plaats waar de bindingen komen. De service van Precision Ski is fantastisch.

User icon
Arturo R.
Op
na aankoop van 26/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Arturo, Het spijt ons voor het kleine ongemak met betrekking tot de zaak, als je het nodig hebt kun je ons zonder problemen een retour sturen. Bedankt voor je opmerking over onze service, het is ons een genoegen om je te helpen. We hopen dat uw volgende bestelling naar tevredenheid zal zijn. Tot ziens, Het Precision Ski Team
3 /5
★★★☆☆

Site helemaal niet praktisch Levering en volgen van bestellingen ok

User icon
Mathieu L.
Op
na aankoop van 11/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Mathieu, Bedankt voor je opmerking. Het spijt ons dat onze site niet aan uw verwachtingen voldeed, maar we zijn blij dat de rest van uw bestelling goed verlopen is. Tot ziens, Het Précision Ski team
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb een e-mail gestuurd voor een retourzending, de après ski's werken niet en ik heb geen retourzending ontvangen. Neemt u alstublieft opnieuw contact met mij op.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze teams hebben u aan het begin van de middag geantwoord en u geïnformeerd over de te volgen procedure voor het retourneren van producten. We hopen dat uw volgende bestelling u volledig tevreden zal stellen. Tot ziens, Het Précision Ski team
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, er is een fout opgetreden. 57012-535-IO-990 Icepeak Freiberg Skibroek Zwart - Maat: 48- Kleur: Zwart 100,82 1 100,82 De maat die tevoorschijn kwam was 54. Ik vroeg hoe je de 48 kunt controleren. Ik wil ruilen voor de juiste maat. Ik wil ruilen voor de juiste maat.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Manuel, Volgens de maattabel komt een Franse 48 overeen met een Finse 54. We hebben je daarom een 48 gestuurd. Op Icepeak-producten kunnen twee labels zitten, één met de Franse maat en één met de Finse maat. Tot ziens, Het Precision Ski Team
2 /5
★★☆☆☆

Snelle levering, misschien te snel gezien het feit dat het product defect was bij aankomst. Het zou goed zijn om voor het inpakken en verzenden van de pakketten te controleren of er geen inkepingen in de stof zitten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Valérie, Bedankt voor je feedback en het spijt ons zeer van dit incident. We doen er alles aan om onze producten zo veilig mogelijk te verpakken voordat we ze aan de transporteur overhandigen. We zullen de informatie doorgeven aan de logistieke afdeling om onze verpakking te optimaliseren. Tot ziens, Het Precision Ski team.
3 /5
★★★☆☆

De levering was supersnel. Omdat ik op zaterdag in Italië kocht, had ik het pakket op woensdag al in huis. Wat ik niet zo leuk vind, is de keuze van de maat. Toen ik alle maten van mijn zoon invulde, werd maat S aangeraden. Ik kocht een L omdat een vriendin van mij hem voor haar dochter had gekocht en zij zei dat het een L was. Ik kocht een L omdat een vriendin van mij het voor haar dochter kocht en zij zei dat het goed paste. Nou, de L klopt, als ik de site had vertrouwd, had ik problemen gehad. Bovendien zag ik een onvolkomenheid in een van de naden. Omdat ik er meer dan 400 voor had betaald, verwachtte ik dat het perfect zou zijn. Voor de rest, communicatie en verzending blijft een zeer serieus bedrijf, (ik raad het aan) Ik hoop dat mijn opmerking kan helpen om deze onvolkomenheid in de service te verbeteren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Frederica, Bedankt voor je feedback. Je kunt voor het naaiprobleem contact opnemen met onze klantenservice om een aftersalesprocedure te starten met het merk. Wat betreft de maat, we bieden een maattabel die rechtstreeks door het merk wordt geleverd, dus we zullen de informatie doorgeven. Tot ziens, Het Precision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Traceerbaarheid van het pakket, pakket in goede staat, verzorgingsinstructies binnenin. Aangezien er geen omruilmogelijkheid is, moet ik het pakket terugsturen, mijn geld terugvragen en opnieuw bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Isabelle, Het spijt ons te horen dat uw bestelling u niet helemaal tevreden heeft gesteld. In overeenstemming met onze algemene verkoopvoorwaarden bieden wij een terugbetaling na een bestelling. Je hebt op 09/02 contact opgenomen met onze klantenservice en we hopen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot ziens, Het Precision Ski team
3 /5
★★★☆☆

2 dagen skiën en onsamenhangend (onder de vlieg) verplicht om te rennen in het station gezocht draad

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Céline, Het spijt ons dat te horen. Naar aanleiding van je e-mailwisseling met de klantenservice hebben we een van de 2 broeken die je hebt besteld terugbetaald. Wat betreft het naaiprobleem, stuur ons alstublieft foto's van het product zodat we een after-sales procedure met het merk kunnen starten. Het Precision Ski team kijkt ernaar uit om van u te horen.
3 /5
★★★☆☆

Ik heb Rossignol-wanten ontvangen, maar ze waren niet het model dat ik had besteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Céline, Het spijt ons zeer van deze fout. We konden geen e-mail van u vinden. Neem contact op met de klantenservice om een retourzending en terugbetaling te regelen. Tot ziens, Het Precision Ski team
3 /5
★★★☆☆

Terug met mondial relay ingewikkeld om het label te krijgen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Nicole, Op onze site geeft de retourprocedure elke stap aan voor het terugsturen van je pakket. Als je op de link Mondial Relay klikt, moet je een paar gegevens invullen om de retourzending te vergemakkelijken. Het spijt ons als deze ervaring niet bevredigend was. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie. Het Precision Ski team kijkt ernaar uit van u te horen.
2 /5
★★☆☆☆

De ontvangen maat was niet de bestelde maat

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Jean-François, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je bestelling niet helemaal naar wens was. Zoals je per e-mail hebt aangegeven, heb je een maat S besteld. Onze klantenservice heeft je de retourprocedure voor terugbetaling toegestuurd. Met vriendelijke groet, Het Precision Ski Team
3 /5
★★★☆☆

Ik plaatste een eenvoudige bestelling voor een hoed met drie pompons en ontving slechts één hoed en één pompon.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons te horen dat uw bestelling u niet helemaal tevreden heeft gesteld. Onze klantenservice heeft op 20/12/21 twee pompons verstuurd. Dit was een fout van het merk, dat niet het volledige product had geleverd. Nogmaals onze excuses, tot ziens, Het Precision Ski team.
2 /5
★★☆☆☆

Zeer teleurstellend omdat er een item ontbrak en de gemiddelde after-sales service geen woord van verontschuldiging!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling, alle feedback is belangrijk voor ons en het spijt ons te horen dat u zo'n frustrerende ervaring had. Hebt u contact met ons opgenomen? Ik zie geen opvolging. We zijn elke dag bereikbaar van maandag tot vrijdag. In de tussentijd wensen we u fijne feestdagen