/10
★★★★★
op 8471 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8471 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Plaatje beschadigd. Nog steeds heen en weer aan het mailen. Nu voor de 2de keer weer foto's sturen. Dus hopelijk wordt het nog opgelost
Dac V.
Op
na aankoop van 07/11/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld in het product, veel te duur, een echt hebbedingetje
Charles L.
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 artikelen besteld en niets ontvangen. Ik hoop volgende week te ontvangen.
Solenn L.
Op
na aankoop van 30/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, following our email exchanges, we hope to have been able to reassure you and are sorry for the inconvenience caused by the abnormally long delay of your delivery. If you have any further questions please contact us at [email protected] . It would be a pleasure to see your opinion updated.
Sincerely,
Ophélie from Lampephoto.fr
Sincerely,
Ophélie from Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Het was niet wat ik dacht dat het was.
Jimmy D.
Op
na aankoop van 02/11/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld! De dure 24-uurs bezorgdienst kwam 3 dagen te laat, mijn naam was verkeerd gespeld, het motief was omgekeerd, mijn klachten bleven onbeantwoord.
Kirsten K.
Op
na aankoop van 13/10/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld dat de plexiglasplaat niet de juiste maat had, ik moest hem op maat laten snijden. Ik moest het op maat laten knippen. Jammer dat het voor een cadeau was dus ik moest de boekhouding doen!
Nathalie L.
Op
na aankoop van 11/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, sorry voor het ongemak.
Na controle zie ik geen e-mail van u. Als uw lamp defect is, zullen we deze onmiddellijk reproduceren.
Neem opnieuw contact met ons op via [email protected]
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Na controle zie ik geen e-mail van u. Als uw lamp defect is, zullen we deze onmiddellijk reproduceren.
Neem opnieuw contact met ons op via [email protected]
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Geen reactie op mijn e-mails. Ik wilde iets terugsturen, maar niemand reageerde. Ik zal nooit meer iets van je kopen.
Cindy G.
Op
na aankoop van 13/10/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer bekrast en goedkope kwaliteit had meer verwacht voor 50€
Semra Y.
Op
na aankoop van 06/10/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket kapot ontvangen, zeer teleurgesteld
Melissa B.
Op
na aankoop van 07/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we are sorry to hear that, this inconvenience is unfortunately independent of us and it usually occurs during delivery by carrier. However, do not hesitate to contact us at [email protected] and we will be able to send you back your order as well as a commercial gesture to apologize for the inconvenience caused.
Sincerely,
Ophélie from Lampephoto.fr
Sincerely,
Ophélie from Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden heb al 2 maul opgestuurd vanwege een klacht omdat de oplaadaansluiting kapot is aan de voet en gevraagd om vervanging helaas geen reactie ontvangen niet klantvriendelijk
Gabriele B.
Op
na aankoop van 25/09/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het resultaat is een absolute ramp en een onbeschaamdheid, die niets gemeen heeft met de foto's op uw website. U adverteert met topkwaliteit en topdesign, maar die zijn helemaal niet herkenbaar. Welke gekwalificeerde ontwerper hier aan het werk was, is mij een raadsel. Het enige dat van hogere kwaliteit is, is de basis, maar ook hier mag men de prijs niet vergeten. Ik daag je uit om redelijk werk te leveren!
Michael A.
Op
na aankoop van 16/09/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Glas was helemaal overzien van krassen. Dit was een cadeau en vind het zeer teleurstellend hoe ik dit heb moeten afleveren. Vandaar 1 ster.
Romy V.
Op
na aankoop van 09/09/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket is niet aangekomen
Anka S.
Op
na aankoop van 27/08/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke service, hebben de laatste 2 bestellingen verkeerd en zal niet antwoorden op mijn e-mails om het probleem te verhelpen..zeer slecht.
Dawn B.
Op
na aankoop van 06/08/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Tot nu toe is de levering nog niet aangekomen. Zogenaamd via DPD geleverd, maar het is nooit aangekomen. Helaas heeft de verkoper nog niet gereageerd op mijn verzoek. Ik heb mijn geld teruggevraagd maar nog niets gehoord...🤷♀️ Ik ben momenteel ontevreden. Ik hoop snel iets te horen en mijn geld terug te krijgen.
Tanja K.
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Antwoord alstublieft op mijn e-mail!!
Shiromani B.
Op
na aankoop van 14/07/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had een probleem met het artikel, een fabricagefout Geen terugbetaling van hen na mijn contacten Niet ernstig en zeer teleurgesteld
Julie B.
Op
na aankoop van 29/06/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verzending veel te duur en duurt langer dan beschreven.is daarom geen flitsverzending.
Gaby K.
Op
na aankoop van 25/06/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen lamp ontvangen... Elke keer zeiden ze dat ik zogenaamd niet thuis was...
Michael G.
Op
na aankoop van 22/06/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De lamp doet het niet en ik heb geen telefoonnummer om deze verkoper te contacteren
Joelle D.
Op
na aankoop van 07/06/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bonghjornu Ik ben niet blij dat het lichtblok niet werkt en ik kan er niet op
Jeannine M.
Op
na aankoop van 05/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Item besteld op dinsdag, bezorgdienst gekozen 24u48u en item ontvangen 6 dagen later niet ernstig
Kévin G.
Op
na aankoop van 23/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, following your order of 23/05 the delivery time on this period of Mother's Day, the carriers may encounter difficulties and results in delays in deliveries beyond our control. We are at your disposal if you have other questions, contact this address [email protected] . We are sorry for your inconvenience and hope that your order can still be a pleasure.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
De lamp bevat een ernstige optische fout, die ik heb gemeld. Er komt alleen een kort antwoord terug dat dat niet erg zou moeten zijn. Op een andere e-mail van mij werd niet eens gereageerd. Ik vind dat als je echt veel geld betaalt voor zo'n lamp, je wel een 100% goed product moet krijgen. Ik kreeg niet eens korting of zoiets.
Martina P.
Op
na aankoop van 10/05/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik was erg opgewonden toen ik deze website vond, maar ik was eerlijk gezegd erg teleurgesteld! Ten eerste bestelde ik een 24 uurs verzending die helemaal niet werkte want ik kreeg het pakket met een week vertraging!!!! De tweede keer was de lamp kapot, net als de standaard en ik schreef mails en probeerde contact op te nemen met de firma, maar het werkte niet! Ik zou het erg op prijs hebben gesteld als ik tenminste enige vorm van compensatie zou krijgen
Tina S.
Op
na aankoop van 08/05/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice, slechte levering, te dure levering die nog steeds pas na 4 dagen arriveert.
André B.
Op
na aankoop van 03/05/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Te duur, voor wat het is, overal in Spanje kan je het vinden voor de helft van de prijs.
Juan Carlos D.
Op
na aankoop van 28/04/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor een 24 uurs levering, en het kwam 2 dagen later aan, ik vroeg een terugbetaling voor het verschil van aankomst in 24u tot 72u en geen zaak, ze beweerden dat het het probleem van het transportbedrijf was, terwijl ik er zeker van ben dat ze een vergoeding zullen vragen.
Gene T.
Op
na aankoop van 27/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé que vous ne soyez pas satisfait du délai de livraison, Cependant, le délai du transporteur est une chose, mais nous avons aussi le délai de fabrication de 24h qui est à prendre en compte. De ce fait, vous avez passé votre commande le 27/04, il est normal que vous ayez reçu votre colis en Espagne le 29/04. Nous sommes désolé si cela n'était pas claire pour vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn lamp had een klein gebroken uiteinde. Ik stuurde een e-mail, maar kreeg geen antwoord.
Kavnene J.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Ze beloofden dat ik op Moederdag zou aankomen en dat is niet gebeurd. ...... Het kwam te laat.... En ik heb 4 dagen op voorhand besteld....
Alejandro S.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour,
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1
/5
★☆☆☆☆
Het is kapot.
Marcel M.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, je suis désolé mais je ne vois aucun échange avec le service client à ce sujet. Si vous avez reçu votre commande cassée, nous en sommes désolé. Il vous suffit simplement de nous l'indiquer et nous vous la renverrons. je vous invite à nous contacter à [email protected]
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com