9.3/10
★★★★★
op 8368 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Zeer bekrast en goedkope kwaliteit had meer verwacht voor 50€
User icon
Semra Y.
Op
na aankoop van 06/10/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket kapot ontvangen, zeer teleurgesteld
User icon
Melissa B.
Op
na aankoop van 07/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we are sorry to hear that, this inconvenience is unfortunately independent of us and it usually occurs during delivery by carrier. However, do not hesitate to contact us at [email protected] and we will be able to send you back your order as well as a commercial gesture to apologize for the inconvenience caused.
Sincerely,
Ophélie from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Niet tevreden heb al 2 maul opgestuurd vanwege een klacht omdat de oplaadaansluiting kapot is aan de voet en gevraagd om vervanging helaas geen reactie ontvangen niet klantvriendelijk
User icon
Gabriele B.
Op
na aankoop van 25/09/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het resultaat is een absolute ramp en een onbeschaamdheid, die niets gemeen heeft met de foto's op uw website. U adverteert met topkwaliteit en topdesign, maar die zijn helemaal niet herkenbaar. Welke gekwalificeerde ontwerper hier aan het werk was, is mij een raadsel. Het enige dat van hogere kwaliteit is, is de basis, maar ook hier mag men de prijs niet vergeten. Ik daag je uit om redelijk werk te leveren!
User icon
Michael A.
Op
na aankoop van 16/09/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Glas was helemaal overzien van krassen. Dit was een cadeau en vind het zeer teleurstellend hoe ik dit heb moeten afleveren. Vandaar 1 ster.
User icon
Romy V.
Op
na aankoop van 09/09/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket is niet aangekomen
User icon
Anka S.
Op
na aankoop van 27/08/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke service, hebben de laatste 2 bestellingen verkeerd en zal niet antwoorden op mijn e-mails om het probleem te verhelpen..zeer slecht.
User icon
Dawn B.
Op
na aankoop van 06/08/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tot nu toe is de levering nog niet aangekomen. Zogenaamd via DPD geleverd, maar het is nooit aangekomen. Helaas heeft de verkoper nog niet gereageerd op mijn verzoek. Ik heb mijn geld teruggevraagd maar nog niets gehoord...🤷♀️ Ik ben momenteel ontevreden. Ik hoop snel iets te horen en mijn geld terug te krijgen.
User icon
Tanja K.
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Antwoord alstublieft op mijn e-mail!!
User icon
Shiromani B.
Op
na aankoop van 14/07/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had een probleem met het artikel, een fabricagefout Geen terugbetaling van hen na mijn contacten Niet ernstig en zeer teleurgesteld
User icon
Julie B.
Op
na aankoop van 29/06/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verzending veel te duur en duurt langer dan beschreven.is daarom geen flitsverzending.
User icon
Gaby K.
Op
na aankoop van 25/06/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen lamp ontvangen... Elke keer zeiden ze dat ik zogenaamd niet thuis was...
User icon
Michael G.
Op
na aankoop van 22/06/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp doet het niet en ik heb geen telefoonnummer om deze verkoper te contacteren
User icon
Joelle D.
Op
na aankoop van 07/06/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bonghjornu Ik ben niet blij dat het lichtblok niet werkt en ik kan er niet op
User icon
Jeannine M.
Op
na aankoop van 05/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Item besteld op dinsdag, bezorgdienst gekozen 24u48u en item ontvangen 6 dagen later niet ernstig
User icon
Kévin G.
Op
na aankoop van 23/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, following your order of 23/05 the delivery time on this period of Mother's Day, the carriers may encounter difficulties and results in delays in deliveries beyond our control. We are at your disposal if you have other questions, contact this address [email protected] . We are sorry for your inconvenience and hope that your order can still be a pleasure.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp bevat een ernstige optische fout, die ik heb gemeld. Er komt alleen een kort antwoord terug dat dat niet erg zou moeten zijn. Op een andere e-mail van mij werd niet eens gereageerd. Ik vind dat als je echt veel geld betaalt voor zo'n lamp, je wel een 100% goed product moet krijgen. Ik kreeg niet eens korting of zoiets.
User icon
Martina P.
Op
na aankoop van 10/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik was erg opgewonden toen ik deze website vond, maar ik was eerlijk gezegd erg teleurgesteld! Ten eerste bestelde ik een 24 uurs verzending die helemaal niet werkte want ik kreeg het pakket met een week vertraging!!!! De tweede keer was de lamp kapot, net als de standaard en ik schreef mails en probeerde contact op te nemen met de firma, maar het werkte niet! Ik zou het erg op prijs hebben gesteld als ik tenminste enige vorm van compensatie zou krijgen
User icon
Tina S.
Op
na aankoop van 08/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice, slechte levering, te dure levering die nog steeds pas na 4 dagen arriveert.
User icon
André B.
Op
na aankoop van 03/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Te duur, voor wat het is, overal in Spanje kan je het vinden voor de helft van de prijs.
User icon
Juan Carlos D.
Op
na aankoop van 28/04/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor een 24 uurs levering, en het kwam 2 dagen later aan, ik vroeg een terugbetaling voor het verschil van aankomst in 24u tot 72u en geen zaak, ze beweerden dat het het probleem van het transportbedrijf was, terwijl ik er zeker van ben dat ze een vergoeding zullen vragen.
User icon
Gene T.
Op
na aankoop van 27/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé que vous ne soyez pas satisfait du délai de livraison, Cependant, le délai du transporteur est une chose, mais nous avons aussi le délai de fabrication de 24h qui est à prendre en compte. De ce fait, vous avez passé votre commande le 27/04, il est normal que vous ayez reçu votre colis en Espagne le 29/04. Nous sommes désolé si cela n'était pas claire pour vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn lamp had een klein gebroken uiteinde. Ik stuurde een e-mail, maar kreeg geen antwoord.
User icon
Kavnene J.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ze beloofden dat ik op Moederdag zou aankomen en dat is niet gebeurd. ...... Het kwam te laat.... En ik heb 4 dagen op voorhand besteld....
User icon
Alejandro S.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour,
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Het is kapot.
User icon
Marcel M.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, je suis désolé mais je ne vois aucun échange avec le service client à ce sujet. Si vous avez reçu votre commande cassée, nous en sommes désolé. Il vous suffit simplement de nous l'indiquer et nous vous la renverrons. je vous invite à nous contacter à [email protected]
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp was kapot.
User icon
Daniele D.
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé de ce désagrément. Nous faisons de notre mieux pour protéger les lampes pour le transport. Nous vous avons renvoyée votre lampe le 07/02/22 suite à nos échanges. Nous aurions apprécié un avis final un peu plus sympa. Tans pis, merci de votre commande et bonne journée à vous.
cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
De afwerking van het frame is niet erg netjes. Het ziet eruit alsof het in een haast is gesneden.
User icon
Maryse S.
Op
na aankoop van 23/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goedkope afwerking, voor de prijs nooit meer, heb nog niet mijn terugbetaling ontvangen voor een geannuleerde bestelling is nu 14 dagen geleden.
User icon
Thomas S.
Op
na aankoop van 02/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé si le remboursement a tardé. Après vérification il a bien été effectué.
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had een 24-uurs expresbestelling geplaatst en daar een toeslag voor betaald. De levering kwam enkele dagen te laat, in principe de normale levertijd. Ik wilde toen de extra kosten die ik had betaald voor de expreslevering terug. Ik denk dat dit heel begrijpelijk is. Na verschillende e-mails met een zekere Ophelia, die me verschillende keren uitlegde dat zij niet de schuldige was, maar het transportbedrijf. In dit geval doet het er helemaal niet toe hoe de vertraging is ontstaan. Het feit is dat ik een order bij u plaatste en u betaalde voor een dienst die niet werd verleend. Het is een brutaliteit om nu geen contact op te nemen en mijn geld ten onrechte in te houden.
User icon
Christian V.
Op
na aankoop van 20/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé pour le retard du transporteur indépendant de notre volonté. Nous avons expédié votre commande le jour même ou vous l'avez passée en express comme demandé.
Avec toute nos excuses pour le désagrément je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Het product is geweldig. Maar de geschenkverpakking ontbrak. Het product zat gewoon in een lelijke kartonnen doos. Niet wat je verwacht als je een premium geschenkdoos bestelt, betaalt en verwacht!
User icon
Patrick S.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé de cet oubli. Nous vous avons remboursé l'emballage cadeau, une petite modification de votre avis pour nous dire ce que vous pensez du produit serait super ! 😉
Bonne journée à vous et à bientôt.
Cordialement,
Thomas de pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb nooit mijn pakje ontvangen dat voor Kerstmis had moeten aankomen
User icon
Rachel L.
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
following our exchanges and the resolution of the problem, a small modification of your notice would be nice.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Mooie lamp. Maar erg ongelukkig dat ik er 2 heb betaald in plaats van 1! Ik zal uw site niet aanbevelen.
User icon
Sandrine P.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr