9.2/10
★★★★★
op 6206 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Om het product te ontvangen was het moeilijk
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het versturen van mijn pakket naar een relaispunt op 48 km van mijn huis, hoewel er een is op 500 meter van mijn huis. Voorwendsel dat uw relaispunt niet meer bestaat !!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
We hebben uw verzendkosten al terugbetaald, maar we wachten nog steeds op de levering van uw bestelling. Wij zijn reeds overgegaan tot de terugbetaling van uw leveringskosten. Wij zullen ook per e-mail contact met u opnemen om u een andere vergoeding voor te stellen.
1/5
★☆☆☆☆
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de service. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor de leveringsproblemen die buiten onze macht lagen. Na controle van de tracking van uw bestelling, was er inderdaad een fout van de vervoerder die ons uw pakket terugstuurde zonder een poging te doen om het te leveren.Zodra we uw bericht ontvingen, zijn we overgegaan tot het onmiddellijk terugsturen van een nieuw pakket, naar een relaispunt om elke nieuwe tegenslag te vermijden. We hebben sindsdien het volledige bedrag van uw verzendkosten terugbetaald als compensatie. Wij hebben inmiddels een onderzoek ingesteld bij onze vervoerder om de oorzaak van het probleem te achterhalen en dergelijke ongemakken in de toekomst te voorkomen. Aangezien klanttevredenheid onze eerste prioriteit is, aarzel dan ook niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] als wij u verder van dienst kunnen zijn.
1/5
★☆☆☆☆
De levertijd werd niet gerespecteerd. Het pakket werd teruggestuurd naar Nutrimea vanwege colissimo, maar ik geloof dat Nutrimea verantwoordelijk is voor de dienstverleners die zij kiezen. De herlevering duurde ook veel te lang. Het enige positieve punt is de follow-up door de verkoopafdeling, die bijna in real time reageert, maar de logistiek loopt niet in hetzelfde tempo. Het enige positieve punt is de follow-up van de verkoopafdeling die bijna in real time antwoordt, maar de logistiek is niet in hetzelfde tempo. Daarom ben ik nog meer teleurgesteld dat ik geen voorstel tot schadevergoeding heb gehad. Ik hoop tenminste de verzendkosten vergoed te krijgen die Nutrimea op de Post zou moeten verhalen, want die waren nihil.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, we begrijpen uw teleurstelling en ontevredenheid over de levering van uw pakket. Wij zullen de informatie uiteraard doorgeven aan de betreffende afdeling. We hebben zojuist uw leveringskosten terugbetaald als compensatie. Nog een fijne dag.Het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb besteld voor de feestdagen. Maar mijn bestelling werd twee dagen na de bevestiging geannuleerd. Zo teleurgesteld in de service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Christel,Het spijt ons dat we uw bestelling niet hebben kunnen uitvoeren. We hadden een technisch probleem met de voorraad, omdat een andere klant de laatste kit een paar seconden voor u bestelde. We willen echter samen met u een oplossing vinden voor dit ongemak. Wanneer kan ik contact met u opnemen? Met vriendelijke groet, Sébastien - Het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Non ho ricevuto il prodotto e dopo diverse emails nel quale mi dicevano che lo avrebbero spedito, a distanza di un mese ancora non ho ricevuto nulla.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld met mijn aankoop. Het had geen effect op mij.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling