9.2/10
★★★★★
op 7355 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet geleverd! 2 weken geleden besteld!!! het betalen van bezorgkosten!!! dit zou aangegeven moeten worden bij de bestelling
Reviewer icon
Dominique V. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/01/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Pakket nooit ontvangen, geen terugbetaling.
Reviewer icon
Cedrick M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/08/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zero scam product
Reviewer icon
Sébastien M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/08/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Toen ik het magnesiumbisglycinaat ontving, ontdekte ik dat het antiklontermiddelen bevat: vetzuur en magnesiumcarbonaat, hoewel die niet worden vermeld in de samenstelling van het product op de website!
Reviewer icon
Alexandre C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/01/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden over de probiotica! Ze hebben geen effect op mij.
Reviewer icon
Mariechristine H. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/08/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, het spijt me maar ik kan geen cijfer geven omdat ik mijn pakket dat u op 06/12/2022 stuurde nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de bezorger (Mondial Relay) per e-mail en per telefoon. Geen echte verklaring tot nu toe. Ik denk dat ze het kwijt zijn!
Reviewer icon
Fernande R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
NOOIT MEER !!!! Er zat aluminium op de capsules. Ik heb verschillende klachten ingediend met foto's en kreeg geen antwoord. Schandalig!
Reviewer icon
Sabine J. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/08/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Ik heb het ontvangen en zal het in de nabije toekomst opnieuw bestellen.
Reviewer icon
Pauline M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/10/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Amira R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/09/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een antwoord gestuurd dat blijkbaar niet in aanmerking is genomen. In dit bericht noemde ik de bestelling die op 6 december 2012 bij Amazon Prime was geplaatst en die binnen 1 werkdag geleverd had moeten worden. Zelfs als ik 1 week had moeten wachten, was het geen probleem geweest. Ik wacht al 15 dagen op de levering van het pakket, en u zei me contact op te nemen met de vervoerder, die Amazon waarschuwde. Ik kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met de vervoerder en dit alarmeerde Amazon, aangezien het de verantwoordelijkheid van de verzender is om contact op te nemen met de vervoerders, niet die van de klant. Vloeistof, Vitamine D K2 Mk7 besteld, zeer verdachte vloeistof die meer op urine gemengd met water lijkt dan op Vitamine D die zeer olieachtig is. Ik zei je dat ik geen grapje maakte over gezondheid. Dit was het antwoord van uw dienst na verkoop die mij 19 dagen na deze blunder contacteerde met de vraag het defecte pakket in te sluiten... na 20 dagen discussie ging het pakket naar de vuilnisbak, ja, ik haal mijn defecte pakketten niet op. De verkopers met wie ik contact opneem, vragen mij per e-mail om een retourzending in minder dan 24/48 uur, bij u duurde het 20 dagen na contact met Amazon. Mijn vertrouwen is voorbij. Met alle respect.
Reviewer icon
Philippe D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/01/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. M
Reviewer icon
Jeanson L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/09/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Frans product maar uit België? Zeer lange levertijd ....
Reviewer icon
Sophie Z. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/01/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Op 2 januari besteld en op 10 januari nog steeds niet ontvangen.
Reviewer icon
David G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/01/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Aangezien ik mijn pakket niet ontvangen heb en terugbetaald werd heb ik geen mening Teleurgesteld is alles.
Reviewer icon
Bruno C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/12/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en het heeft me goed geholpen. De houdbaarheidsdatum en het partijnummer zijn onleesbaar, waardoor ik dacht dat de capsules verlopen moesten zijn, WAT EEN BEDROG!
Reviewer icon
Fatoumata D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/09/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Werkt niet.
Reviewer icon
Christophe C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/07/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Spirulina geeft me diarree en braken...
Reviewer icon
Dounia B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket teruggestuurd
Reviewer icon
Naima I. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest er een ster op zetten anders had ik me onthouden !!! Ik moest mijn geld terugvragen! Ik moest mijn geld terugvragen!
Reviewer icon
Ouacila N. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben een maand geleden begonnen met de Biotin kuur en ik ben helemaal niet tevreden. Mijn haar is niet verbeterd en mijn nagels zijn nog zwakker dan normaal! Inderdaad teleurgesteld.
Reviewer icon
Silvia T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nee, want als een van uw voedingssupplementen ons ziek maakt, kunnen we het niet terugbrengen of ons geld terugkrijgen.
Reviewer icon
Assia T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling sinds half november nog steeds niet ontvangen. Er is een onderzoek geopend. Nog steeds geen nieuws. Ik begrijp niet hoe een pakje verloren kan gaan. Ik heb vandaag geen compensatie gekregen, het was een cadeau voor Kerstmis. Totale ontevredenheid. Ik wacht nog steeds op Mondial Relay... Stéphane Rousselle bestelling JWLUOAAFV
Reviewer icon
Stéphane R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Erg ziek in de maag
Reviewer icon
Rosanne U. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een maand en geen resultaten... Wordt vervolgd
Reviewer icon
Adeline G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Trage levering
Reviewer icon
Jeremy C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/10/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering was rampzalig!!!En het resultaat van de producten is discutabel! Ik bestel liever ergens anders!
Reviewer icon
Bircan D. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me zeer voor de slechte ervaring die u had met de verzending. Uw feedback is belangrijk. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen (geblokkeerd door Mondial Relais in België).
Reviewer icon
Kazalac S. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de verzending. De vervoerder had wat logistieke problemen, waardoor sommige zendingen helaas vertraging opliepen. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hebben uw bestelling terugbetaald. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden, ze hebben de verpakking van het product veranderd en dat stond niet op de website. In plaats van 200 capsules per potje zijn er nu slechts 90 en voor precies dezelfde prijs 19,72 €. Het is precies hetzelfde potje, er verandert niets, behalve dat de Franse vlag is vervangen door een klein groen blaadje, wat niet opvalt. Natuurlijk staat er 90 capsules op het potje, maar als je gewend bent hetzelfde product te bestellen let je daar niet meer per se op. Voor 200 capsules was het 0,10 €/capsule en voor 90 capsules is het 0,22 €/capsule, wat een verhoging is van meer dan twee keer !!!!!. Ze vertelden me dat het komt omdat ze de concentratie magnesium hebben verhoogd van 262,5mg naar 300mg, maar de vitamine B6 is van 1,73mg naar 1,34mg gegaan. Kortom, ik vind het echt niet goed. Jammer, want het was een goed product.
Reviewer icon
Donatienne T. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, ik begrijp uw verbazing. De stijging van de grondstofkosten en de herformulering van onze capsules met een hogere dosering maritiem magnesium en actieve vitamine B6 (die beter door het lichaam wordt opgenomen) zijn enkele redenen waarom wij het aantal tabletten en de prijs van ons fantastische premium maritiem magnesium hebben aangepast. Op de productpagina staat duidelijk vermeld dat dit een nieuwe formule is. Lees de productpagina zorgvuldig door voordat u bestelt, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Een zeer onaangename ervaring. Ik zou het niet aanraden.
Reviewer icon
Souad R. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Zoals we al verschillende keren hebben uitgelegd, spijt het ons te horen dat uw ervaring niet bevredigend was met betrekking tot de productverpakking. Wij hebben hier nota van genomen en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. We zijn echter blij te horen dat het product zelf veilig op zijn bestemming is aangekomen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Dezelfde prijs voor 1 product van 200 capsules (bij de 1e bestelling), en 90 capsules daarna, nog niet eens de helft...1 kartonnen verpakking gekauwd, beschadigd en nauwelijks afgeplakt, schandalig!!!!
Reviewer icon
Souad R. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar het product met 200 capsules bestaat niet meer, we hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd. We hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd, die nu nog dichter bij het aanbevolen voedingsniveau liggen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
In mei kreeg ik mijn beste bod en tot nu toe heb ik geen goederen ontvangen. Het ophalen van mijn bestelling gebeurde door meinem Konto. Waar is meine Ware??????
Reviewer icon
Carmen L. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, We hebben contact met u opgenomen via onze klantenservice en u verteld dat het pakket is afgeleverd. Maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben geen abonnee, en ben ongelukkig om producten te ontvangen die ik niet besteld heb.
Reviewer icon
Corinne B. (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hoi Corinne, het spijt me te horen dat je een product hebt ontvangen dat je niet hebt besteld. Heb je overwogen contact op te nemen met de klantenservice? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nooit ontvangen!
Reviewer icon
Frederico (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Federico, Na controle aan onze kant, hebben we uw bericht ontvangen via onze dienst na verkoop en we hebben u geantwoord op 13 april 2021. Zoals aangegeven in onze e-mail is uw pakket terug naar ons magazijn vanwege een probleem met het afleveradres. Wij nemen telefonisch contact met u op om dit met u te bespreken. Wij nemen telefonisch contact met u op om de zaak te bespreken.
1/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen...
Reviewer icon
Pierre (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Pierre, Heb je eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van je ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen zeer teleurgesteld 40 euro weg ik raad niet aan
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo mevrouw, Heeft u eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Vertel ons hoe u met ons in contact bent gekomen.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht product, helemaal niet consumeerbaar! Een zogenaamde serieuze site die een wereldwijde estafette in een bubbel envelop stuurt! Ik kreeg voedingssupplementen in een erbarmelijke staat! Ik raad deze site helemaal niet aan!
Reviewer icon
Magalie (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Magalie, Het spijt ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat we een oplossing kunnen vinden.
1/5
★☆☆☆☆
Product kwam los in de envelop aan, de dop van de fles was opengegaan...
Reviewer icon
Jacques (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jacques, Het spijt ons dat u uw pakket in slechte staat heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de schade te wijten is aan het transport, waar we maar weinig invloed op hebben. Goedendag, Pierre, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen tot op heden. Heel boos.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Het is mogelijk dat uw pakket verloren is gegaan door de vervoerder. Aarzel niet om ons te contacteren via onze klantendienst zodat we u kunnen helpen. Nog een fijne dag,Pierre, van het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk. mijn bestelling is nooit aangekomen
Reviewer icon
Paola (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Paola, Het spijt ons voor het ongemak. Volgens onze informatie kon onze vervoerder uw pakket niet afleveren wegens een onvolledig adres en werd het naar ons teruggestuurd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst om een terugbetaling of een gratis terugzending te bekomen.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee keer geprobeerd artikelen van nutrimea te bestellen, en beide keren heb ik ze niet ontvangen. Ik zal niet meer bestellen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Levering aan de verkeerde brievenbus.
Reviewer icon
Muriel (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
1/5
★☆☆☆☆
Ik had recht op korting op mijn 2e bestelling die ik niet kreeg (door een fout van mijn kant toen ik mijn bestelling plaatste). Ik kreeg alleen een tegoedbon. Ik zou ze niet meer aanbevelen, en ik ben de tegoedbon kwijt.
Reviewer icon
Jean-paul (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jean-Paul,Je hebt een kortingscode ontvangen waarmee je 5% korting krijgt op je volgende bestelling. U heeft het echter niet ingevoerd toen u uw aankoop deed. Daarom hebben wij u bij wijze van uitzondering een bedrag terugbetaald dat gelijk is aan 5% van uw aankoop, d.w.z. 2,68€. Dit bedrag is normaal gesproken op uw bankrekening bijgeschreven. Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden was met dit uitzonderlijke commerciële gebaar, maar we hopen u snel weer te zien op Nutrimea. Tot ziens, Vincent. - Nutrimea.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling van 2 april nog steeds niet ontvangen en men vraagt mij te wachten ondanks mijn verzoek om terugbetaling
Reviewer icon
Isabelle (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
ISABELLE, ik wil me verontschuldigen voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering.Helaas, gezien de huidige situatie, zijn de levertijden momenteel 3 tot 4 weken.Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan uw huis. Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan huis, maar helaas kunnen zij geen levertijden meer garanderen en werken zij de tracking informatie niet meer bij. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1/5
★☆☆☆☆
First diahree company
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Reviewer icon
Laura (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1/5
★☆☆☆☆
Producten niet geleverd over meerdere dagen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1/5
★☆☆☆☆
Slechte
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Om het product te ontvangen was het moeilijk
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het versturen van mijn pakket naar een relaispunt op 48 km van mijn huis, hoewel er een is op 500 meter van mijn huis. Voorwendsel dat uw relaispunt niet meer bestaat !!!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
We hebben uw verzendkosten al terugbetaald, maar we wachten nog steeds op de levering van uw bestelling. Wij zijn reeds overgegaan tot de terugbetaling van uw leveringskosten. Wij zullen ook per e-mail contact met u opnemen om u een andere vergoeding voor te stellen.
1/5
★☆☆☆☆
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de service. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor de leveringsproblemen die buiten onze macht lagen. Na controle van de tracking van uw bestelling, was er inderdaad een fout van de vervoerder die ons uw pakket terugstuurde zonder een poging te doen om het te leveren.Zodra we uw bericht ontvingen, zijn we overgegaan tot het onmiddellijk terugsturen van een nieuw pakket, naar een relaispunt om elke nieuwe tegenslag te vermijden. We hebben sindsdien het volledige bedrag van uw verzendkosten terugbetaald als compensatie. Wij hebben inmiddels een onderzoek ingesteld bij onze vervoerder om de oorzaak van het probleem te achterhalen en dergelijke ongemakken in de toekomst te voorkomen. Aangezien klanttevredenheid onze eerste prioriteit is, aarzel dan ook niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] als wij u verder van dienst kunnen zijn.
1/5
★☆☆☆☆
De levertijd werd niet gerespecteerd. Het pakket werd teruggestuurd naar Nutrimea vanwege colissimo, maar ik geloof dat Nutrimea verantwoordelijk is voor de dienstverleners die zij kiezen. De herlevering duurde ook veel te lang. Het enige positieve punt is de follow-up door de verkoopafdeling, die bijna in real time reageert, maar de logistiek loopt niet in hetzelfde tempo. Het enige positieve punt is de follow-up van de verkoopafdeling die bijna in real time antwoordt, maar de logistiek is niet in hetzelfde tempo. Daarom ben ik nog meer teleurgesteld dat ik geen voorstel tot schadevergoeding heb gehad. Ik hoop tenminste de verzendkosten vergoed te krijgen die Nutrimea op de Post zou moeten verhalen, want die waren nihil.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, we begrijpen uw teleurstelling en ontevredenheid over de levering van uw pakket. Wij zullen de informatie uiteraard doorgeven aan de betreffende afdeling. We hebben zojuist uw leveringskosten terugbetaald als compensatie. Nog een fijne dag.Het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb besteld voor de feestdagen. Maar mijn bestelling werd twee dagen na de bevestiging geannuleerd. Zo teleurgesteld in de service.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Christel,Het spijt ons dat we uw bestelling niet hebben kunnen uitvoeren. We hadden een technisch probleem met de voorraad, omdat een andere klant de laatste kit een paar seconden voor u bestelde. We willen echter samen met u een oplossing vinden voor dit ongemak. Wanneer kan ik contact met u opnemen? Met vriendelijke groet, Sébastien - Het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Non ho ricevuto il prodotto e dopo diverse emails nel quale mi dicevano che lo avrebbero spedito, a distanza di un mese ancora non ho ricevuto nulla.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld met mijn aankoop. Het had geen effect op mij.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling