/10
★★★★★
op 6201 beoordelingen
★★★★★
op 6201 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik had 2 dozen gekocht, halverwege de eerste kreeg ik buikpijn + diarree = dus ik stopte, contacteerde u voor een terugbetaling, u zei me: alleen de doos die niet geopend is, dus per post (want het is in België) kostte het me bijna evenveel als de doos = dus ik ging het niet terugsturen zodat u me £ 4 kon terugbetalen. Dus ik raadde een site aan die ik vroeger gebruikte, maar die uit Frankrijk komt.
Gérard R.
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
The Sleep Complex is misschien niet geschikt voor alle organismen; voor mij was dat inderdaad het geval, want het gaf geen overtuigend effect. Dat is jammer.
Pierre S.
Op
na aankoop van 28/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Zeer goed
Criatina F.
Op
na aankoop van 27/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
1e bestelling nooit ontvangen En de tweede had een open fles Ik kreeg de fles gelukkig terug Helaas zou ik niet aanraden
Chaib B.
Op
na aankoop van 26/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn pakket ... voor een 1e bestelling ben ik teleurgesteld. Vooral omdat ik dit product gewend ben .... begrijp ik de vertraging niet.
Lilou F.
Op
na aankoop van 25/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Probiotica zijn meestal effectief, vandaar deze nieuwe bestelling. De bezorger had echter een probleem, het was een erg warme dag en hij leverde om 18.00 uur (de bestelwagen had geen airconditioning en de verpakking was niet gekoeld). Als gevolg daarvan denk ik dat de probiotica (die levende organismen zijn) zijn gestorven in de hitte (normaal niet meer dan 25°C!) omdat er deze keer geen positief effect was, wat jammer is aangezien ik 5 doosjes heb! Ik ben duidelijk teleurgesteld!
Elian R.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Ik heb Co-enzym Q10 gekocht en neem nu al meer dan een maand 2 capsules per dag, zonder merkbare verandering.
Chantal T.
Op
na aankoop van 23/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Helaas veroorzaakte het product, dat 3 keer per dag werd ingenomen, verschillende hematomen zonder andere mogelijke oorzaak.
Evelyne G.
Op
na aankoop van 21/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Biono service
Mario T.
Op
na aankoop van 22/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Slecht
Dietee J.
Op
na aankoop van 20/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Na 15 dagen mijn bestelling nog niet ontvangen maar het stond wel op mijn rekening toen ik het meldde het had mijn bestelling niet geregistreerd maar het had wel mijn rekening gedebiteerd teleurstellend want ik ben een geweldige klant
Martine V.
Op
na aankoop van 19/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Het werkt niet
Mesack H.
Op
na aankoop van 15/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
WORST EXPERIENCE EVER, PRODUCT NIET ONTVANGEN Ik kocht een artikel op 17 september. De trackinglink in mijn e-mail en accountgegevens gaf aan dat de bestelling "VERZENDEN" was en deze status is NOOIT veranderd. Wat vreemd, dacht ik. Ik heb ze toen gemaild en ze antwoordden dat het artikel was aangekomen, maar was teruggestuurd omdat ik het niet had opgehaald. Ik stuurde ze het bewijs dat de status nooit was aangepast, dus ik was niet geïnformeerd om het artikel op te halen! Natuurlijk beloofde Nutrimea uiteindelijk om het artikel terug te betalen en niet de verzendkosten. TOTAAL EEN OPLICHTERIJ
Gaia M.
Op
na aankoop van 17/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Anne A.
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Ik had multivitaminen besteld en toen ik ze in het mandje legde, vergiste ik me en kocht ik Biotine. Na het bevestigen en betalen realiseerde ik me dat ik een fout had gemaakt. Ik heb ze meteen gemaild om de bestelling te annuleren en ze antwoordden dat dat niet mogelijk was!
Nicole K.
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geannuleerd wegens voorraadtekort hoewel ik op hun site kon bestellen
Amarylis M.
Op
na aankoop van 04/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Na een probleem bij het aanmaken van mijn account en de onmogelijkheid om mijn gegevens te wijzigen, heb ik het pakket niet ontvangen. Ik kreeg geen tegoedbon aangeboden, hoewel het pakket door de vervoerder was teruggestuurd.
Eric P.
Op
na aankoop van 04/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is al meer dan een maand niet aangekomen en de klantenservice doet er niets aan.
Nora T.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
HET PRODUCT HEEFT ME NOOIT BEREIKT
Nicola N.
Op
na aankoop van 31/08/2023
Vertaalde beoordeling1/5
★☆☆☆☆
Ik besefte het pas nadat ik het had ontvangen, maar de prijs van melatonine is tussen maart en juli verdubbeld (60 capsules voor de prijs van 120). Voor dit soort product is dat gewoon schandalig. Ik zal de volgende keer voorzichtig zijn.
Charles L.
Op
na aankoop van 29/08/2023
Vertaalde beoordeling